home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The life changing decisision
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The life changing decisision  (Læst 945 gange)
groblow
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
The life changing decisision
« : 04 Jan 2012, 19:24 »

Så er det tid til at prøve kræfter med min første blog, jeg har længe læst med i rigtig mange herindefra og har også startet et par selv, men de er dog aldrig blevet lagt ud, da jeg blev optaget af arbejde eller andet gejl.

Jeg starter som arbejdsløst, med erfaring som halvtidsprofessione l og har følgende ligaer med : Danmark, Norge, Sverige, Finland og Tyskland, med en stor database.

Hvad angår opdates kan jeg ikke love hvornår de kommer, da jeg som sagt har et lidt krævende job, men vil gøre alt hvad jeg kan for at der ikke går for lang tid imellem.

Håber i vil læse med Wink
« Seneste Redigering: 04 Jan 2012, 19:45 af groblow » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: THE LIFE CHANGING DECISISION
« Svar #1: 04 Jan 2012, 19:26 »

Vil da følge med, men mener der er en regl om at man ikke må bruge caps lock i overskriften Smiley
Logged

groblow
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: THE LIFE CHANGING DECISISION
« Svar #2: 04 Jan 2012, 19:36 »

Vil da følge med, men mener der er en regl om at man ikke må bruge caps lock i overskriften Smiley

Lyder godt Smiley Og det må jeg hellere lige finde ud af at rette så
Logged

groblow
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The life changing decisision
« Svar #3: 05 Jan 2012, 18:35 »

INTRO


Det var midt i Juni, men alligevel var her ikke rigtigt varmt, men han var også kommet langt op i Norge nu og stod til at tage den vigtigste beslutning i sit liv. Jobbet som fodboldtræner var en drøm han længe havde haft, men at hans første senior job skulle være i Norge havde han dog aldrig gættet på. Han havde siddet i bilen længe nu, men vejen op til klubhuset virkede lang. Var han klar til at flytte fra Købehavn, fra familie og venner, det har altid været hans drøm så hvorfor var han itvivl nu. Han havde endelig samlet sig mod til at stige ud af bilen, men havde stadig dybe tanker mens han gik op mod klubben. Foran indgange stod Sportschef Bjørn Steinar Lamp og ventede, han virkede glad ved synet af Frank og gik ham i møde for at byde ham velkommen. Efter samtalen da han gik tilbage mod bilen var der stadig mange tanker i hoved, det var dog lidt anerledes tanker. Han var ikke længere så bange for at flytte fra København, men tænkte mere på hvilken fantastisk mulighed han stod med her.
Logged

groblow
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The life changing decisision
« Svar #4: 05 Jan 2012, 21:12 »

KLUBBEN(ALTA IF)


Det var nu gået en uge og han havde ikke hørt fra Bjørn omkring jobbet, men han havde besluttet sig for at sige ja hvis tilbudet dukkede op. For hvor tit får man chancen for at blive proffesionel fodboldtræner. Endelig ringede de fra Norge og med gode nyheder, han blev inviteret tilbage til Norge for at forhandle de sidste detaljer i kontrakten. Da han et par dage senere igen sad på p-pladsen foran klubhuset, havde han ikke så mange tanker, frygten for at skulle flytte til Norge var ikke længere så stor, han var klar. Efter en kort samtale gik han glad tilbage mod bilen, han havde svært ved at skjule sin glæde, tænk at han netop havde skrevet en halvanden årig lang kontrakt med Alta IF. Klubben var ikke den største og ti kampe inden i sæsonen, lå de nr 7 i den Norske 1. division, ikke en dårlig præstation af assistenttræner Rune Repvik og han skulle vidst også have været den største konkurrent til jobbet.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010