Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
0 Brugere, 710 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Blogs
l14l Den lange vej tilbage
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
Forfatter
Emne: l14l Den lange vej tilbage (Læst 13036 gange)
Dida
Gæst
l14l Den lange vej tilbage
«
:
03 Jan 2012, 20:06 »
Intro : 00 l 00 l 00
Efter min blog om Lyngby, ved navn "Det unge kuld", Vil jeg nu starte en ny blog. Bloggen om Lyngby måtte jeg stoppe, på grund af at min daværende computer er gået i stykker, og jeg idag har fået en ny. Derfor har jeg nu valgt at starte en ny blog, som kommer til at omhandle Brøndby IF, hvor jeg vil forsøge at få holdet tilbage på rette køl, og helt i top af den danske Superliga.
Selve bloggen vil blive skrevet ud fra en journalistiksvinkel, og der vil komme forholdsvis mange updates. Jeg regner blandt andet med at jeg vil opdatere efter hver kamp, transfer og andre små ting. Grafikken vil jeg som sædvanligt selv stå for, men det bliver nok ikke til det helt store, andet end et billede i toppen og et i siden en gang imellem.
Til sidste er der ikke andet tilbage end at ønske alle velkommen og så håber jeg i vil følge med i dette eventyr.
I N D H O L D S F O R T E G N E L S E
1. Update
- Intro
2. Update
- Bjerregaard takker af
3. Update
- Henrik Jensen fyret
4. Update
- Erik Rasmussen til Brøndby
5. Update
- Visioner
6. Update
- Defensiv forstærkning
7. Update
- Ellegaard skifter til Brøndby
8. Update
- Kryds i præmier
9. Update
- Sikker sejr over Køge
10. Update
- Sikker sejr i Aserbajdsjan
11. Update
- Krohn-Dehli sænker Horsens
12. Update
- Brøndby sejrer i Europa League
13. Update
- AGF nedlagt
14. Update
- Uafgjort mod AaB
S T A T I S T I K
Alt i alt
Transfer:
Penge købt for i alt: 220.000 kr.
Penge solgt for i alt: 2.000.000 kr.
Spillere købt: 2
Spillere solgt: 1
Klubben:
Kampe: 7
Vundet: 5
Tabt;
Uafgjort: 2
Spillere:
Topscore:
Assists:
Kampe:
Sæson 2011/2012
Transfer:
Penge købt for i alt: 220.000 kr.
Penge solgt for i alt: 2.000.000 kr.
Spillere købt: 2
Spillere solgt: 1
Klubben:
Kampe: 7
Vundet: 5
Tabt;
Uafgjort: 2
Spillere:
Topscore:
Assists:
Kampe:
«
Seneste Redigering: 09 Jan 2012, 18:46 af Dida
»
Dida
Gæst
Sv: '1' Den lange vej tilbage
«
Svar #1:
03 Jan 2012, 21:24 »
Bjerregaard takker af : 01 l 06 l 2011
Per Anders Bjerregaard har idag valgt at sige farvel til hans livsstykke, og forlade Brøndby IF.
Siden år 1973 har Per Bjerregaard fungeret som formand for fodboldklubben Brøndby IF. På kort tid formåede han at rykke klubben fra landets 4. bedste række, Danmarksserien, op til landets førende liga, 1. Division, hvor en kun
17-årig Michael Laudrup optrådte på holdet. Per Bjerregaard var også drivkraften, da Brøndby som det første hold i skandinavien, indførte fuldtidsprofessione
lle tilstande.
Per Bjerregaard var også hovedmanden, da Brøndby, som den dengang anden klub i verden, lod sig børsnotere som aktieselskab. Han stod også i spidesen for klubben, da holdet var få sekunder fra en finaleplads i UEFA Cuppen, da de blev slået i semifinalen af AS Roma.
- Jeg har idag valgt at trække mig fra posten som formand for Brøndby IF, da jeg føler presset fra omverdenen er blevet for stort. Jeg er nu 65 år gammel, og det er selvfølgelig også ved at være på tide, at jeg går på pension. Jeg kan ikke andet end at ønske klubben held og lykke med fremtiden, og jeg vil naturligvis allerede nu anskaffe mig et sæsonkort til tribunerne, så jeg kan følge mit livsstykke, fortæller Per Bjerregaard.
Den nye bestyrelsesformand er allerede fundet, og han er blevet fundet i egne rækker. Valget er nemlig faldet på direktøren Tommy Sommer Håkansson. Tommy Sommer er 46 år gammel, og skal nu stå i spidsen for Brøndby IF. Per Bjerregaard skulle eftersigende have haft en finger med i spillet, og have peget på Tommy Sommer, som hans efterfølger.
- Jeg er meget beæret over at have fået chance som bestyrelsesformand i en stor klub som Brøndby IF. Jeg har allerde nu en masse planer for fremtiden. For det første skal der ryddes ud her i Brøndby. Vi skal starte på en frisk, og ligge de trise minder, vi har fået i løbet af de sidste 5 - 6 år, bag os, fortæller den nye bestyrelsesformand Tommy Sommer.
Enzo
Manager
Sv: '2' Den lange vej tilbage
«
Svar #2:
03 Jan 2012, 21:27 »
Jeg følger klart, da det jo er om klubben fra Vestegnen
Citat af: verdenskrig 04 Okt 2012, 22:39
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
Dida
Gæst
«
Svar #3:
03 Jan 2012, 22:06 »
Det lyder rigtig godt Enzo
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #4:
03 Jan 2012, 23:04 »
Kan godt lide den måde du har opstillet din blog på indtil nu, og hold valget er jo sublimt!
Kunne dog rigtig godt tænke mig at komme med lidt konstruktiv kritik:
-Dit første indlæg fangede jeg et par tastefejl "Blogge om Lyngby" og "Slev", de stod lidt ud eftersom det var en fortrinsvis kort intro, som ellers var rigtigt godt skrevet.
-Hvorfor afsætter du Bjerregaard inden du starter dit spil? Har dette skifte medbragt andre forandringer, økonomisk eller andet?
-Hvad mål har du, du skriver du vil have holdet tilbage på toppen af Danmark, men jeg kunne godt tænke mig at høre noget konkret om den måde du regner med at skaffe holdet tilbage, en strategi ville være rart.
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
Dida
Gæst
«
Svar #5:
03 Jan 2012, 23:22 »
Citat af: BelthazorDK 03 Jan 2012, 23:04
Kan godt lide den måde du har opstillet din blog på indtil nu, og hold valget er jo sublimt!
Kunne dog rigtig godt tænke mig at komme med lidt konstruktiv kritik:
-Dit første indlæg fangede jeg et par tastefejl "Blogge om Lyngby" og "Slev", de stod lidt ud eftersom det var en fortrinsvis kort intro, som ellers var rigtigt godt skrevet.
-Hvorfor afsætter du Bjerregaard inden du starter dit spil? Har dette skifte medbragt andre forandringer, økonomisk eller andet?
-Hvad mål har du, du skriver du vil have holdet tilbage på toppen af Danmark, men jeg kunne godt tænke mig at høre noget konkret om den måde du regner med at skaffe holdet tilbage, en strategi ville være rart.
Mange tak skal du have
- godt set, og det er rettet nu (:
- Har ikke gjort andet end at fjerne ham i editor og så sætte Tommy sommer til i stedet.
- men hensyn til mål og så videre, kommer der meget mere om det når vi når længere hen i bloggen
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #6:
03 Jan 2012, 23:25 »
Fair nok! Så Sommer er en ren kosmetisk forandring, hvad ligger der til grundlag for denne? Fordi jeg kan ikke lige se nogen grund til det, da det vil kun vil udsætte den tid der vil gå før klubben eventuelt overtages af en anden direktør, som med lidt held ligger de penge der skal til at gøre klubben gældsfri?
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
Dida
Gæst
«
Svar #7:
03 Jan 2012, 23:29 »
Henrik Jensen fyret : 07 l 06 l 2011
Henrik Jensen måtte idag sige farvel til Brøndby IF og forlade sit skrivebord.
Den nye bestyrelsesformand, Tommy Sommer Håkansson, har allerede sat sit præg på klubben, selvom han blot har været formand i en uge. Tommy Sommer har valgt at fyre manager Henrik Jensen, med øjeblikkelig virkning.
Henrik Jensen kom til klubben, efter at Kent Nielsen den 25. marts 2010 blev fyret, efter et nederlag på 1:3 til HB Køge. Henrik Jensen skal nu se sig om efter en ny arbejdsgiver, og det skal blive spændende at se, om der er nogen der gider at ansætte Henrik Jensen, som ikke har været den helt store succes i Brøndby IF.
- Som tidligere sagt, ønsker jeg at starte på en frisk. Rydde op i Brøndby og smide alle de svage led for borten. Derfor har jeg i dag valgt at skille mig af med Henrik Jensen, som jeg ikke føler har en fremtid i klubben. Jeg kan ikke andet end at ønske Henrik Jensen alt held og lykke med fremtiden og takke ham for det arbejde han har leveret her i Brøndby, og håber på at han hurtigst muligt finder sig en ny arbejdsgiver, fortæller Tommy Sommer.
- Jeg er meget ked af at skulle forlade klubben netop nu. Jeg tror virkelig på Tommy Sommers nye projekt, og ønskede mere end noget andet, at jeg skulle være en del af det nye Brøndby. Jeg glæder mig nu til at søge nye udfordringer, og hvem ved, måske kan jeg en dag vende tilbage til denne vidunderlige klub, udtaler Henrik Jensen.
Brøndby IF skal nu ud og lede efter en ny manager. Der er ikke mange uger til at årets transfervindue åbner, og den nye manager skulle gerne have en chance for at lære truppen at kende, før han skal ud og forstærke holdet på transfermarkedet. Derfor skal den nye bestyrelsesformand handle hurtigt. Vi har her på redaktionen kommet med et par bud, på en nye manager i Brøndby. Blandt andre ville den tidligere FCM træner, Erik Rasmussen, være interessant at se i Brøndby, ikke mindste fordi han selv har spilet i klubben.
Dida
Gæst
«
Svar #8:
03 Jan 2012, 23:30 »
Citat af: BelthazorDK 03 Jan 2012, 23:25
Fair nok! Så Sommer er en ren kosmetisk forandring, hvad ligger der til grundlag for denne? Fordi jeg kan ikke lige se nogen grund til det, da det vil kun vil udsætte den tid der vil gå før klubben eventuelt overtages af en anden direktør, som med lidt held ligger de penge der skal til at gøre klubben gældsfri?
Havde jeg ikke lige tænkt over, men nu må vi se hvad der sker
Dida
Gæst
Sv: l3l Den lange vej tilbage
«
Svar #9:
04 Jan 2012, 15:45 »
Erik Rasmussen til Brøndby : 16 l 06 l 2011
Efter fyringen af Henrik Jensen, kan Brøndby IF nu præsentere deres nye manager, nemlig Erik Rasmussen.
På et storslået pressemøde, kunne Brøndby IF i dag præsentere deres nye cheftræner. Den 50-årige manager har nu fået jobbet som cheftræner i Brøndby IF, og der ligger en kæmpe opgave foran ham. Rasmussen har i dag skrevet
under på en toårig kontrakt med Brøndby, hvor han får ikke mindre end 62.500 kroner om ugen.
Erik Rasmussen blev født juleaften tilbage i år 1960. Som aktiv har han en lang karriere bag sig, hvor han blandt andet nåede at spille for Køge BK, Herfølge BK, Frem og Brøndby. Rasmussen fik da også to kampe for det danske landshold. I Brøndby fik Rasmussen hele 73 kampe på midtbanen. Som træner har han trænet Køge, Næstved, FC Midtjylland og senest AGF, hvor han i 2009 blev præsenteret som træneren, der skulle genetablere denne klub i toppen af dansk fodbold. i 2010 rykkede AGF dog igen ud af Superligaen efter en famøs sæson, hvor holdet lå nr. et efter syv runder, men formåede kun at vinde fem af de resterende 26 kampe. Nu skal Erik Rasmussen så forsøge at genetablere Brøndby IF i toppen af dansk fodbold, og vi kan da kun håbe, at han har bedre held denne gang.
- Jeg er yderst taknemmelig, for at få chance, for en så traditionsrig klub som Brøndby. Jeg har allerede nu store planer for klubben, og føler jeg passer godt ind, sammen med bestyrelsen, som allerede har budt mig velkommen. Jeg glæder mig nu til min første træning med holdet, og ser frem til at få et godt og succesrigt samarbejde med spillerne, udtaler Erik Rasmussen.
Den nye manager for Brøndby IF går en meget svær periode i møde. Holdet er bestemt ikke klar til den nye sæson, og der er endnu meget der skal gøres, før Brøndby kan komme på græs igen. Erik Rasmussen har dog massere af tid til at forbedre sig selv og holdet til den kommende sæson 2011/2012.
«
Seneste Redigering: 07 Jan 2012, 12:38 af Dida
»
Dida
Gæst
Sv: l4l Den lange vej tilbage
«
Svar #10:
04 Jan 2012, 16:23 »
Visioner : 20 l 06 l 2011
Brøndby IF kunne i dag offentliggøre en treåring lang plan, som skal sikre dem mesterskabet.
Den 19 juni 2005 kunne Brøndby IF lade sig hylde som danske mestre for tiende gang i klubbens historie. En stensikker sejr hvor Brøndby havde hele tolv point ned til FC København på andenpladsen. Den gang hed klubbens topscore Thomas Kahlenberg, men tretten kasser på en sæson. Det er nu seks år siden, og Brøndby har ikke vundet
mesterskabet siden. I løbet af de seks år har FC København taget over, og må nu siges at være det bedste hold i Danmark. I løbet af de seks år, hvor Brøndby har været væk, fra toppen af dansk fodbold, har FC København taget mesterskabet hele fem gange og ni gange i alt.
Nu vil Brøndby tilbage til toppen af dansk fodbold, de vil vippe FC København af pinde og igen være det stærkeste hold i Danmark. Derfor har den nye manager Erik Rasmussen, samt den nye bestyrelse lagt en treårig plan, som skal sikre Brøndby det danske mesterskab indenfor tre år.
- Vi har på det seneste lagt en plan for klubben, som skal sikre os et mesterskab indenfor tre år. Allerede her det første år, vil vi være med i toppen og være titeludfordre. Vi vil forsøge at få spillet et godt hold sammen, som derefter skal kunne vinde et mesterskab inden for tre år, fortæller bestyrelsesformand Tommy Sommer.
- Jeg glæder mig meget til at komme i gang med vores nye plan. Vi vil dog ikke kun sikre os et mesterskab, men også være med til at udvikle dansk fodbold. Vi vil satse på unge danske spillere, som forhåbentligt kan udvikle sig i Brøndby, og vi kan derefter sælge dem videre og tjene gode penge på dem. Der findes allerede mange unge talenter her i Brøndby, men vi vil også forsøge at hente flere supertalenter, såvel fra Danmark, men også fra resten af Skandinavien, beretter Erik Rasmussen.
Det lyder alt i alt som en meget spændende plan Brøndby har, og det skal blive yderes interessant at følge. Kan talentarbejdet virkelig gå hånd i hånd med ambitionerne om et mesterskab? Det kan kun tiden vise, men her på redaktionen, glæder vi os i hvert fald til at finde ud af svaret.
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: l5l Den lange vej tilbage
«
Svar #11:
04 Jan 2012, 17:04 »
Selvfølgelig følger jeg med i en blog med Brøndby
dog synes jeg der er rimelig mange stavefejl, så du skulle nok lige læse dine updates igennem
Dida
Gæst
«
Svar #12:
04 Jan 2012, 17:21 »
Citat af: chackpercom 04 Jan 2012, 17:04
Selvfølgelig følger jeg med i en blog med Brøndby
dog synes jeg der er rimelig mange stavefejl, så du skulle nok lige læse dine updates igennem
Godt du følger med. beklager fejlene og vil forsøge at rette op på dem i de kommende updates
Dida
Gæst
«
Svar #13:
04 Jan 2012, 18:28 »
Defensiv forstærkning : 26 l 06 l 2011
Erik Rasmussen kunne i dag præsentere hans første handel for Brøndby IF.
Den attenårige forsvarsspiller, Magnar Ødegaard, blev i dag præsenteret i Brøndby, som fremtidens mand i de
defensive rækker. Mange pressefolk var mødt op, for at byde den unge knægt velkommen til klubben, og Ødegaard kunne hurtigt mærke, at det er en stor klub han er kommet til.
Ødegaard er som sagt kun atten år og kommer, som navnet antyder, fra Norge. Han er født og opvokset i den norske by Fredrikstad. Ødegaards karriere startede tilbage i år 2007 i klubben ved navn Borgen. Her var Ødegaard dog blot en enkelt sæson, før han skiftede til Sarpsborg, hvor han har spillet indtil nu og faktisk nået hele 45 kampe. Nu drømmer han om at kommer til Manchester United, som er hans yndlingsklub, og spille med hans helt store idol, nemlig Rio Ferdinand.
- Jeg er meget glad for at være kommet til Danmark og til Brøndby. Det er helt klart et trin op af karrierestigen for mig, og det kan forhåbentligt være med til at hjælpe mig videre op af stigen. Brøndby er en stor klub, som jeg tydeligt kan huske fra de gode gamle dage med Royal League. Jeg ser nu frem til at repræsentere klubben, og jeg håber jeg kan være med til at opfylde klubbens ambitioner. Jeg har selv store ambitioner med mit spil, fortæller Magnar Ødegaard.
Brøndby måtte slippe sølle 220.000 kroner for det norske stortalent, hvilket må siges at være ganske billigt, for en så dygtig spiller. Ødegaard har nu skrevet under på en kontrakt, som gælder hele vejen frem til sommeren år 2014. Ødegaard får en ugeløn på 3.750 kroner, hvilket også må siges at være ganske billigt. Derfor er det alt i alt er rigtig godt køb af Brøndby, og Ødegaard er uden tvivl en fremtidens mand.
M. Ødegaard
Enzo
Manager
Sv: l6l Den lange vej tilbage
«
Svar #14:
04 Jan 2012, 18:40 »
Fin update
Keep going.
Citat af: verdenskrig 04 Okt 2012, 22:39
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
Sider:
[
1
]
2
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »