home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
21 Feb 2025, 17:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23531
  0 Brugere, 759 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  1. indtryk
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint
Forfatter Emne: 1. indtryk  (Læst 47969 gange)
Bademesteren
Manager

Sv: 1. indtryk
« Svar #210: 04 Okt 2006, 08:46 »

Sådan er det altid med "upcoming players"...

Vi har selv set dem spille, men de har kun været på 1.holdet i et par mdr., hvorfor der ikke kendes meget til dem.

Hvis de spiller godt hele sæsonen, så er de talenter næste år...

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #211: 04 Okt 2006, 09:04 »

Sådan er det altid med "upcoming players"...

Vi har selv set dem spille, men de har kun været på 1.holdet i et par mdr., hvorfor der ikke kendes meget til dem.

Hvis de spiller godt hele sæsonen, så er de talenter næste år...

Nemlig. De vil hurtigt stige i stats.

Er der nogen der ved, om de "låste" stats stadig er "låste" i 07? (låste = mentale stats, der ikke stiger)

Mart
Ynglingespiller

« Svar #212: 04 Okt 2006, 13:23 »

Har spillet det i stykke tid og er faktisk utroligt glad for det.
Der er et større samspil mellem dig og betyrelsen.Så kender man ens plads og hvad men kan tillade sig osv.
Men faldt over dette da jeg ville signe Van Persie med Milan.Ifølge Silvio skulle jeg tænke mig om inden jeg accpterede handlen... Grin As if!(Hvem er træner?)

Mærkeligt ,kan ikke få billedet frem.Er det fordi jeg bruger Up.peecee??
« Seneste Redigering: 04 Okt 2006, 15:07 af Chelidze90 » Logged

wirenfeldt
Gæst

« Svar #213: 04 Okt 2006, 13:52 »

Det kan godt ske Smiley

Også at Mike Jensen har 2 i indlæg er også dybt go'nat Opstemt
Jeg bliver bare nødt til at spørge! Hvor mange kampe har du set med ham? Og hvor mange oplæg har han, cirka, lavet? Jeg har set et, og det var mod Tahlinn (Staveplade).. Der ramte bolden en modstander, hvorefter bolden sendte Nicolai Agger fri.. Så indtil videre har jeg ikke set noget VILDT godt fra hans side, hvad angår indlæg..
Så tror du ikke bare at det er fordi du er Brøndby-mand? Wink

Back to topic! @ Mart!
Havde det så nogen indflydelse på dit forhold til bestyrelsen, at du accepterede handlen? For hvis de var imod det, så må de jo være trætte af at du accepterede det.

Mart
Ynglingespiller

« Svar #214: 04 Okt 2006, 14:14 »

Back to topic! @ Mart!
Havde det så nogen indflydelse på dit forhold til bestyrelsen, at du accepterede handlen? For hvis de var imod det, så må de jo være trætte af at du accepterede det.

Ikke just, der er ihvertfald ingen noter om det i Boardroom.

SirToby
Manager

« Svar #215: 04 Okt 2006, 14:16 »

Football Manager LIVE synes jeg er utrolig dejligt. Og at man under Tactics kan vælge View -> Attributes og så kommer Corners, Penaly Taking, Influence og Free Kicks frem er fantastisk.

Og omsider kan man gå fra et spil og direkte ud til Main Menu, uden at behøve at lukke spillet ned og åbne det igen.

Der er kommet massere små detaljer, som jeg er glad for.

Godt arbjede, SI.

Soccerpop
Gæst

« Svar #216: 04 Okt 2006, 14:21 »

Og omsider kan man gå fra et spil og direkte ud til Main Menu, uden at behøve at lukke spillet ned og åbne det igen.

Det er det fedeste ved det hele.  Grin

BasIth
Gæst

« Svar #217: 04 Okt 2006, 14:34 »

Det er det fedeste ved det hele.  Grin

Ja.. Sidst det var her var i 01/02?

Michael_hjorth
Gæst

« Svar #218: 04 Okt 2006, 18:05 »

Det er ultra sejt!! det er super at de har forbedret gameplayet!! Der er også super fede klubber med:
Swindon - med poyet, Dennis Wise og Paul Ince i truppen
Cisco Roma - med Di canio i truppen
Juventus - starter jo i Serie B med minus point!!
Oxford - er en super klub med relation til Portsmounth

martinovitz
Gæst

« Svar #219: 04 Okt 2006, 19:14 »

Først og fremmest vil jeg give Bademesteren ret i at det sådan set "bare"  er et opdateret FM06.

Dernæst vil pointere at det er for lækre detaljer der er tilføjet!

Især er jeg imponeret over teamtalken, og at man kan tjekke spillernes reaktion på ens teamtalk. Det hjælper én lidt på vej med hensyn til hvad man skal sige og ikke sige.

Scouting systemet er også blevet ret lækkert. Jeg har dog kun meget få gange (efter at have spillet til december) oplevet at en scout er kommet med en egentlig anbefaling som news item. Det er også en god detalje at man selv kan bestemme hvem der skal scoute en specifik spiller.
  Thumbs Up

Jeg kan ikke se fordelen/grunden for at træningen nu er delt i ungdom og senior træning. Hvis man har coach, som kan træne begge dele, så kan man med fordel sætte ham til at træne begge "hold" uden at det giver minus. Derfor er der IMØ ikke nogen fordel i at ansætte både en 1. holds træner og en ungdomstræner, når begge dele kan dækkes af en enkelt person. Shockeret Det kan tænkes at dette er en bug der bliver rettet på et senere tidspunkt.

En anden god detalje er det at man nu kan se hvilke klubber der er rivaler.

DelPiero
Gæst

« Svar #220: 04 Okt 2006, 19:24 »

Lige to fede detaljer.
Prøv og tjek hvor mange rivaler FCK har, og prøv at skrive "Din Mor" i quik search Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #221: 04 Okt 2006, 19:27 »

Lige to fede detaljer.
Prøv og tjek hvor mange rivaler FCK har, og prøv at skrive "Din Mor" i quik search Opstemt

Ronaldinho..  Opstemt Opstemt Mærkeligt!

Gosser
Manager

« Svar #222: 04 Okt 2006, 19:35 »

Jeg bliver bare nødt til at spørge! Hvor mange kampe har du set med ham? Og hvor mange oplæg har han, cirka, lavet? Jeg har set et, og det var mod Tahlinn (Staveplade).. Der ramte bolden en modstander, hvorefter bolden sendte Nicolai Agger fri.. Så indtil videre har jeg ikke set noget VILDT godt fra hans side, hvad angår indlæg..

Det kan jeg sgu ikke give dig ret i det der!

Det er næsten umuligt at have et 2 tal i virkligheden, hvis du forstår hvad jeg mener, og en kantspiller vil da aldrig være kantspiller, især ikke i Brøndby, og så være, mildest talt, røvelendig til at lave indlæg!

United-styrer
Gæst

« Svar #223: 04 Okt 2006, 19:36 »

Helt ærligt, 2 i indlæg, så skal man altså være ualmindeligt ringe, og det er Mike Jensen ikke. Han har flere gange vist, at han har en god sparketeknik, og så får man ikke 2 i indlæg ;-)

Gosser
Manager

« Svar #224: 04 Okt 2006, 19:39 »

Helt ærligt, 2 i indlæg, så skal man altså være ualmindeligt ringe, og det er Mike Jensen ikke. Han har flere gange vist, at han har en god sparketeknik, og så får man ikke 2 i indlæg ;-)

Præcis!

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010