home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 279 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Oddset blog - Roche
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Oddset blog - Roche  (Læst 3289 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Oddset blog - Roche
« : 02 Jan 2012, 21:19 »

Nu er jeg hoppet på bølgen, og har valgt at starte en oddset blog. Modsat Guldbrand og Dida spiller jeg lidt mere på hvad jeg føler, og ikke hvem statistikkerne siger vinder. Jeg spiller for nogle lidt mindre beløb. Jeg spiller her på siden, så det er en smule svært helt at holde statstik, men pr. 29/11-2012 vil jeg forsøge at gøre status.

Status:
Indskud: 13.000 freaks
Gevinst: 26.000 freaks
Vundet/tabt: 5.800 freaks

02-01-2012, Tottenham : West Brom, 1,35 - Man City : Liverpool, 3,55 - Wigan : Sunderland, 2,70
04-01-2012, Panaitolikos : Panathinaikos, 1,75 - Gaziantepspor : Antalyaspor, 3,05 - Newcastle : Man Utd, 1,67
12-06-2012, Grækenland : Tjekkiet, 3.10 - Polen : Rusland, 2.25
13-06-2012, Danmark : Portugal, 3.60 - Holland : Tyskland, 2.35
14-06-2012, Italien : Kroatien, 2.15 - Spanien : Irland (0-1), 1.95
18-06-2012, Italien : Irland, 1.25 - Kroatien : Spanien, 2.65
23-06-2012, Spanien : Frankrig, 1.80 - England : Italien, 2.80
23-11-2012, Sunderland : West Brommich, 3.30 - Sønderjyske : FC København, 1.60 - Hoffenheim : Leverkusen, 2.25
29-11-2012, Randers : FC Midtjylland, 2.35 - Celta Vigo : Almeria, 1.80 - Granada : Zaragoza, 2.10
04-12-2012, Dinamo Zagreb : Dinamo Kiev, 2.05 - Lille : Valencia, 2.50 - Bayern München : BATE Borisov, 1.10
08-11-2013, Viborg FF : FC Midtjylland, 2,00
15-11-2013, Island : Kroatien, 3.40
« Seneste Redigering: 16 Nov 2013, 21:28 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddset blog - massu14
« Svar #1: 02 Jan 2012, 21:31 »

Tottenham - West Brommich, 1,35

Her har jeg taget den sikre løsning. Tottenham har været rimeligt godt spillende her i julen, og jeg tror, at WBA er lidt nede i kulkælderen efter den sene scoring af Anichebe, der sikrede Everton en sejr over holdet. Også selvom WBA var ubesejret i tre kampe inden nederlaget.

Man City - Liverpool, 3,55

Hverken City eller Liverpool har spillet fantastisk på det seneste. City med nederlag til Sunderland, og Liverpool der spillede uafgjort med bundproppen Blackburn der dog slog United. Derfor tror jeg, at hverken Liverpool eller City kan hive en sejr hjem i det spændende topopgør.

Wigan - Sunderland, 2,70

Sunderland har været inde i en god periode med sejre over QPR, uafgjort med Everton og en sen sejr over City. Det har givet selvtillid, og derfor tror jeg, at de slå Wigan der ikke har været særlig stærke sæsonen igennem. Selvom de spillede 2-2 med Stoke i sidste runde, tabte de med 0-5 til United runden inden, så det ligner en Sunderland-sejr.
« Seneste Redigering: 03 Jan 2012, 22:33 af massu14 » Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddset blog - massu14
« Svar #2: 02 Jan 2012, 21:38 »

Med dit seneste indlæg, hvor du argumenterer hvorfor du har valgt, som du har gjort, der bruger du jo netop også statistikkerne som du beskriver tidligere, at du ikke vil gøre. - Jeg ved ikke helt, om det bare er mig, eller hvad det er? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddset blog - massu14
« Svar #3: 02 Jan 2012, 21:46 »

Med dit seneste indlæg, hvor du argumenterer hvorfor du har valgt, som du har gjort, der bruger du jo netop også statistikkerne som du beskriver tidligere, at du ikke vil gøre. - Jeg ved ikke helt, om det bare er mig, eller hvad det er? Smiley
Ja okay, jeg kigger måske lidt på formen, men jeg graver ikke dybt ned i statistikker om, at f.eks. Wigan altid slår Sunderland. Men kan godt se hvd du mener Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddset blog - massu14
« Svar #4: 02 Jan 2012, 21:49 »

Ja okay, jeg kigger måske lidt på formen, men jeg graver ikke dybt ned i statistikker om, at f.eks. Wigan altid slår Sunderland. Men kan godt se hvd du mener Smiley

Okay Wink
God vind så Smiley - Jeg håber at du bliver mesteren af odds  Thumbs Up
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddset blog - massu14
« Svar #5: 03 Jan 2012, 22:48 »

Nå, det blev jo en meget god start. City - Liverpool blev ramt forkert, men Tottenham overvandt West Brom, og Sunderland slog Wigan. Da jeg jo spillede 2/3 vinder jeg.  Opstemt
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddset blog - massu14
« Svar #6: 04 Jan 2012, 15:46 »

Jeg tror lige, at jeg ændrer lidt på reglerne, således at der kun spilles 2/3. Håber det er iorden Wink
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddset blog - massu14
« Svar #7: 04 Jan 2012, 16:03 »

Panaitolikos : Panathinaikos, 1,75

Panathinaikos spiller med i toppen, og ligger 4 point efter Olympiakos - dog med to kampe til gode. Derfor tror jeg ikke, at 10. pladsen fra Panaitolikos kan udfordre holdet, der vil gøre alt for at hale ind på ærkerivalen.

Gaziantepspor : Antalyaspor, 3,05

De to hold ligger henholdsvis nr. 15 og nr. 13 i tabellen med blot tre points mellemrum. Derfor tror jeg, at det sagtens kan blive en tæt kamp, selvom man nok havde sagt, at Gaziantepspor havde vundet sikkert inden sæsonen.

Newcastle : Man Utd, 1,57

Her har jeg begivet mig ud et lidt mere vant terræn. Selvom United tabte til Blackburn inden nytår, tror jeg, at de rejser sig mod Newcastle der ikke har været fantastiske her i juleprogrammet. Hvis jeg kender Ferguson ret, tror jeg heller ikke, at han giver holdet lov til at tabe, når nu den anden Manchester-klub vandt stensikkert i går.

Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddset blog - massu14
« Svar #8: 09 Jan 2012, 16:33 »

Beklager manglende aktivitet i tråden, men min far siger, at vi først skal oddse igen ved herrenes EM i håndbold Skuffet
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddset blog - massu14
« Svar #9: 12 Jun 2012, 14:08 »

Hej drenge.
Da det er min far, der ligger ud, når jeg oddser, kan jeg ikke oddse, når jeg vil. Derfor vil jeg tage udgangspunkt i sidens oddssektion, hvor jeg vil oddse på to kampe ad gangen. Jeg vil spille 500 FMF kroner (eller hvad de nu hedder på hver kamp). Med denne ændring håber jeg på, at få lidt mere aktivitet i tråden Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddset blog - massu14
« Svar #10: 12 Jun 2012, 14:19 »

Grækenland - Tjekkiet, 3.10

Og vi starter hurtigt ud med kampen i EM's Gruppe A, hvor Grækenland og Tjekkiet skal mødes i gruppespillets anden kamp. Jeg har valgt at sætte pengene på grækerne, der formåede at spille 1-1 med værtsnationen Polen. Tjekkiet derimod tabte hele 1-4 til de stærke russere, og selvom Rusland nok er puljens stærkeste hold, er den tjekkiske moral dykket. Derfor tror jeg, at Grækenland henter en smal sejr.

Polen - Rusland, 2.25

Gruppe A's anden kamp står mellem Polen og Rusland, som ifølge mig, er gruppens to stærkeste hold. Polen spillede en rigtig fin første halveg mod Grækenland, men gik gevaldigt ned i nivaeu i anden halveg, og var lige ved at smide det hele. Hvis de kan spille godt i alle 90 minutter kan, der sagtens opstå spænding, men dette tror jeg ikke, at Polen kan, så pengene er sat på russisk sejr.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddset blog - massu14
« Svar #11: 13 Jun 2012, 15:05 »

Danmark - Portugal, 3.60

Danmark overraskede alt og alle ved at slå Holland i åbningskampen, og jeg tror faktisk godt, at Olsens tropper kan fortsætte i samme spor. Portugal var bestemt ikke prangende mod et ellers svagt Tyskland, og med Ronaldo og Nani der ikke ser ud til at kunne levere på landsholdet, tror jeg at danskerne hiver endnu en flot sejr hjem. Ikke bare fordi jeg er dansker.

Holland - Tyskland, 2.35

En utrolig svær kamp at oddse på efter min mening. Ingen af holdene imponerede i første runde, og Tyskland vnadt nok kun, fordi Portugal var særdeles svage. Holland var dog ikke mindre skuffende, og tabte til holdet de havde regnet med at kunne slå 3- eller 4-0. Om de så vil kæmpe endnu hårdere, eller om de har tabt troen på, at det kan lade sig gøre er svært at sige, men uanset hvad, tror jeg, at det bliver tysks sejr.

Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddset blog - massu14
« Svar #12: 14 Jun 2012, 14:44 »

Italien - Kroatien, 2.15

Italien overraskede positivt mod Spanien og spillede flottere fodbold, end man havde regnet med. Kroatien og Italien skal formentligt kæmpe om puljens 2. plads, selvom Kroatien i øjeblikket fører. Derfor tror he, at Italien vil gøre alt, hvad de overhovedet kan for at hente en sejr, så de selv kan afgøre det i sidste runde mod EM's, måske, dårligste hold, Irland.

Spanien - Irland (0-1), 1.95

Dette kunne sagtens være kampen mellem EM's bedste og dårligste hold. Spanien er favoritter til titlen, og burde ikke have nogle problemer med at slå Irland. Så der er ikke så meget andet at sige end, at jeg tror, Spanien vinder kampen med to mål eller mere.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddset blog - massu14
« Svar #13: 18 Jun 2012, 15:12 »

Italien - Irland, 1.25

Som jeg tidligere har skrevet er Irland turneringens, måske, dårligeste hold. Det er blevet til 1-3 og 0-4 nederlag, så jeg tror faktisk ikke, at de kan stille meget op mod Italien, der skal bruge en sejr og en spansk sejr, for at kunne kvalificere sig til kvartfinalen. Vi har dog været vant til et afventende italiensk hold, så det bliver spændende at se, når de skal ud og dominere kampen.

Kroatien - Spanien, 2.65

To stærke hold kæmper om både videre avancement og puljens førsteplads. Derfor satser jeg på en pointdeling, selvom Spanien på papiret vil være favoritter. Uafgjort kan vise sig at være nok for begge hold alt efter, hvordan gruppens anden kamp ender.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Oddset blog - massu14
« Svar #14: 23 Jun 2012, 13:34 »

Spanien - Frankrig, 1.80

Efter de to første runder ville denne kamp have set ret jævnbyrdig ud, eftersom Spanien ikke har spillet så godt, som man kunne forvente, men Frankrigs nederlag til Sverige gør, at jeg ser Spanien som store favoritter. Omvendt kan det være, at Frankrig nu vil ud og præstere, så de kan vise, at de bare havde en dårlig dag mod Sverige. Spanien vil dog være favoritter uanset hvad, og de tager også sejren.

England - Italien, 2.80

Utrolig svær kamp at bedømme, da det er to meget jævnbyrdige hold. Jeg kan næsten ikke forklare, hvorfor jeg har sat pengene på England, men min mavefornemmelse siger mig bare, at det bliver engelsk sejr. Rooney slår til og sikrer holdet en smal sejr.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010