home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I dag kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  How to upload a tactik ?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: How to upload a tactik ?  (Læst 1035 gange)
haaaps
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
How to upload a tactik ?
« : 02 Jan 2012, 18:31 »

Hey guys Smiley

Jeg har siddet og pølset lidt med en taktik, og selvom den dog stadig er temmelig ny, og ikk er gennemtestet igennem flere sæsoner, og ej heller med flere klubber. Men resultaterne har været gode, og det fodbold der bliver spillet er virkelig attraktivt at opleve, plus at taktikken skiller sig, hvis ikk Meget så i hvertfald en Hel del, ud fra mængden.

Og det er så derfor jeg, for første gang, gerne vil dele den med folket og få noget feedback på den, og forhåbentlig hjælpe nogle med at vinde noget metal Smiley

Men hvordan er det lige man gør sådan noget ?? Smiley
Logged

What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!

haaaps
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: How to upload a tactik ?
« Svar #1: 02 Jan 2012, 19:40 »

Viser lige lidt scrn shots så i kan få en fornemmelse af den Smiley

Eller , det ville jeg gerne men nu kan jeg sku heller ikk finde ud af det. Er det ikk bar at trykke på [prnt scrn] og så burde billederne ligger inde under , ja , billeder Smiley
Logged

What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!

Sir Kunak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: How to upload a tactik ?
« Svar #2: 02 Jan 2012, 19:44 »

Altså jeg plejer at trykke [prnt scrn], derefter går jeg ind i paint og trykker "Ctrl+V", derefter beskærer jeg muligvis det jeg synes skal væk, ellers trykker jeg bare på gem, og vælger hvor den skal gemmes. Derefter uploader jeg mit billede på fx. www.gratisupload.dkWink
Logged


FC BLOD PÅ TRØJEN

haaaps
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: How to upload a tactik ?
« Svar #3: 02 Jan 2012, 20:32 »

Altså jeg plejer at trykke [prnt scrn], derefter går jeg ind i paint og trykker "Ctrl+V", derefter beskærer jeg muligvis det jeg synes skal væk, ellers trykker jeg bare på gem, og vælger hvor den skal gemmes. Derefter uploader jeg mit billede på fx. www.gratisupload.dkWink

Tak for hjælpen Smiley

http://gupl.dk/671172/     

 - Det er af alle de kampe jeg har spillet indtil videre, minus venskabskampe. Som i kan se er der altid mål i taktikken, og siden de første 5 kampe er der også mange clean sheets. og halvdelen af målene efter de kampe er faldet på dødbolde. De 2 kampe jeg ikk har vundet er begge spillet med en anden taktik Smiley
Og så skal det siges at jeg har en del unge spillere som er købt ind til at toppe efter år 2020, så derfor bruger jeg ingen, eller meget lidt fokus taktik træning, da jeg hellere ser mine unge spillere udvikle sig mest og hurtigst muligt via træning. Så hvis man priotere anderledes kan det vel kun gi bedre resultater Smiley

http://gupl.dk/671173/

Noget af det bedste ved denne taktik er at målene kommer fra samtlige midtbane spillere + angriberen selvfølgelig og de skiftes til at lave assist og mål, samt at deres gennemsnit bedømmelse gennerelt os er højt oppe Smiley

http://gupl.dk/671174/

Og sådan ser opstillingen så ud Smiley
Logged

What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010