home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1198 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Oddset-blog (Dida)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Oddset-blog (Dida)  (Læst 944 gange)
Dida
Gæst

Oddset-blog (Dida)
« : 02 Jan 2012, 15:16 »

Jeg har på det seneste haft stor succes med at odds, og kunne kort før jul hente hele 2800 kroner hjem på blot en uge. Og efter inspiration fra Guldbrand, vil jeg nu også starte min egen oddset-blog, lidt i samme stil. Ligesom Guldbrand, vil jeg se bort fra alt hvad der hedder følelser og tilhørsforhold. Jeg vil kun gå efter at lave penge.

Jeg vil dog have knap så skarpe regler som Guldbrand. Derfor har jeg blot to regler jeg vil gøre brug. Max en kupon pr. dag, og på den kupon skal jeg hvergang smide 100 kroner på.

Regler:
Kun en kamp pr. dag
Indskud pr. kamp: 100kr.

Status:
Start Indskud: 1000
Nuværende balance: 900

02 l 01 l 2012 - Fulham : Arsenal, 2,01 Minus
03 l 01 l 2012 - City : Liverpool - Wigan : Sunderland, 10,59
« Seneste Redigering: 03 Jan 2012, 15:19 af Dida » Logged

Dida
Gæst

Sv: Oddset-blog (Dida)
« Svar #1: 02 Jan 2012, 15:28 »

Fulham : Arsenal, 2,01

Arsenal ligger i øjeblikket placeret på en 4. plads i Premier League, mens vi skal helt ned på en skuffende 14. plads for at finde Fulham. Derudover måtte Fulham nøjes med et uafgjort resultat, da de for to dage siden mødte oprykkerne fra Norwich. Også Arsenal mødte nytårsaftensdag et oprykkerhold. De hentede dog en fin 1:0 sejr over QPR. Arsenal har på det senes vist flot form og hentet hele syv point i de seneste tre kampe. Til sammenligning har Fulham kun hentet to point i de seneste tre kampe. Fulham er dog på hjemmebane, men alligevel tror jeg Arsenal hiver en sikker sejr hjem i dag.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #2: 02 Jan 2012, 20:19 »

:cr:Hmm tror snart aldrig jeg får tjent nok freak dollars op til at skifte navn Peace Både dig og Guldbrand har skuffet mig dybt!  crazy

FC Barcelona

Dida
Gæst

« Svar #3: 03 Jan 2012, 15:15 »

Føler mig selv yderst uheldig oven på gårsdagens kamp. Så ganske vist ikke kampen, men to mål på fem minutter ser man sgu ikke hver dag..
:cr:Hmm tror snart aldrig jeg får tjent nok freak dollars op til at skifte navn Peace Både dig og Guldbrand har skuffet mig dybt!  crazy
Beklager, håber også selv jeg har bedre held næste gang Smiley

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #4: 03 Jan 2012, 15:17 »

Hæhæ det går lige, Sej007 var så storartet at sponsorere mig et nyt navn efter han så min besked her, så faktisk skylder jeg dig en tak Wink

FC Barcelona

Dida
Gæst

« Svar #5: 03 Jan 2012, 15:17 »

Manchester City : Liverpool, 3,85
Nu vil mange sikkert mene, at jeg allerede nu går i mod mit princip og odds med hjertet, da jeg har valgt at smide penge på Liverpool. Det er dog ikke fordi jeg holder med Liverpool, at jeg vælger at odds på den. De har gang på gang vist klasse mod de store hold og det var kun makinaler, der forhindre Liverpool i at hente alle tre point, sidst de to hold mødtes på Anfield. Derfor må Liverpool være tørstige efter hævn. Ikke nok med det, men City har på det seneste været i en svingende form, som vi sidst så da de mødte Sunderland, og tabte 1:0.

Wigan : Sunderland, 2.75
Netop Sunderland, har jeg her i mit andet odds også valgt at smide penge på. De vandt som sagt 1:0 og Manchester City i deres seneste kamp, og må derfor være tanket med selvtillid. Sunderland er inde i en god stime, som på det seneste har skaffet dem ikke mindre end syv point i tre kampe. Værre ser det ud for Wigan, som i øjeblikket er placeret på den forkerte side af stegen, og har på det seneste blot hentet to point i tre kampe. Derfor tror jeg på en Sunderland Sejr.
Samlet odds: 10,59

Dida
Gæst

« Svar #6: 03 Jan 2012, 15:18 »

Hæhæ det går lige, Sej007 var så storartet at sponsorere mig et nyt navn efter han så min besked her, så faktisk skylder jeg dig en tak Wink
haha jamen det var så lidt, hvad hed du før?

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #7: 03 Jan 2012, 16:01 »

Is_a_Pirate Wink

FC Barcelona

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #8: 03 Jan 2012, 20:00 »

Is_a_Pirate Wink
Hvad er det, det koster at få et nyt navn?

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #9: 03 Jan 2012, 20:01 »

100.000 freak dollars tror jeg nok.

Manchester United

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #10: 03 Jan 2012, 20:01 »

Jeps som MS siger Wink

FC Barcelona

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010