home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 1016 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Sport Lisboa e Benfica
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Sport Lisboa e Benfica  (Læst 12754 gange)
sebman
Reserveholdsspiller

Sv: Sport Lisboa e Benfica
« Svar #45: 21 Jan 2012, 18:03 »

Måske et dumt spørgsmål, men er der ikke nogle reserve eller U19 turnnering for ens hold?

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

JimmyGP
Manager

« Svar #46: 22 Jan 2012, 00:23 »

jeg er lige blevet færdig med første sæson hvor jeg vandt ligaen og vandt campions l

Ja det har du vist skrevet en gang tidligere.. kan du fortælle lidt om dine erfaringer med Benfica? køb/salg, taktik osv..

Måske et dumt spørgsmål, men er der ikke nogle reserve eller U19 turnnering for ens hold?

Det er ikke noget dumt spørgsmål, men det gør de åbenbart ikke i første sæson.. mit reservehold og u19 hold spillede tre venskabskampe i første sæson, men deltager her i anden sæson bliver der spillet både reserveholdskampe og u19 kampe Thumbs Up

Efter en 1/3 af anden sæson;

suveræn 1'er i ligaen

Gode muligheder i CL

Manden, de kaldte GOLLLLLLLLLLLLL !

Alle kampe

- Veni, vidi, vici -

sebman
Reserveholdsspiller

« Svar #47: 22 Jan 2012, 00:33 »

Spændende så tror jeg at jeg venter med at hente talenter ind  Smiley

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

JimmyGP
Manager

« Svar #48: 22 Jan 2012, 14:09 »

Spændende så tror jeg at jeg venter med at hente talenter ind  Smiley

Hvorfor ikke bare hente dem ind og så bruge dem med det samme på førsteholdet?

Jeg mangler lige en kamp i efteråret og så er jeg klar til at evaluere truppen.. Tror ikke på de store handler i januar, men har da kig på flere mulige forstærkninger i sigte..  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #49: 25 Jan 2012, 18:00 »

Så har jeg fået ny kalender og vi er nu trådt ind i 2013! Hvilken fantastisk afslutning på 2012 og jeg ser frem til et fedt forår, hvor der ikke kommer til at ske det store på transferfronten. Jeg har nemlig kun planer om at leje en angriber i stedet for Morata, der er sendt retur til Real Madrid med mærkatet "duer ikke". Vi har endnu ikke sat point til i ligaen, er videre i begge pokalturneringer og sågar også Champions League Thumbs Up Ydermere har vi allerede sikret også to trofæer i form af den portugisiske & europæiske Super Cup Thumbs Up Vi kommer til at stå over for Chelsea i februar måned i CL, men det er faktisk en af de bedre lodtrækninger når man kigger gruppevinderne igennem. Derfor ikke sagt at det bliver nogen nem opgave og vi påtager os fuldt ud rollen som underdogs, men kan vi spille vores spil som vi gjorde mod City i Super Cuppen kan vi sagtens sende Chelsea ud på 180 minutter..

Jeg har sat alle transfers på standby frem til sommer til trods for 140.000.000 kroner på kontoen, da jeg vil overtale Douglas Costa til at skifte fra Sevilla til Benfica. Det er en del nemmere, hvis vi har portugisiske mestre på cv'et, men jeg vil også gerne forstærke med en central midtbane og en midterforsvarer, men det bliver altså først til sommer. Jeg leder også efter en angriber til at tage over efter Adebayor når han rejser til tilbage til City, for jeg kan ikke forstille mig at betale en reservespiller så høj en løn, men jeg er villig til at stække mig langt for den helt rigtige spiller. Så ønskesedlen pt. ser således ud;

1. Douglas Costa
2. Raul Meireles
3. Midterforsvarer
4. Leandro Damião
5. rutineret målmand (2/3. valg)
5. Romario (nu real)
6. diverse talenter (regens)

Ligaen

Kampe

Champions League

Manden, de kaldte GOOOOLLLLL

- Veni, vidi, vici -

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 25 Jan 2012, 18:18 »

Har selv overvejet at starte med Benfica ! Peace

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Yessir
Manager

« Svar #51: 25 Jan 2012, 18:32 »

Imponerende Jimmy! Glæder mig til jeg genfinder lysten til FM, så jeg kan fortsætte hvor jeg slap med Benfica.

JimmyGP
Manager

« Svar #52: 26 Jan 2012, 10:42 »

Har selv overvejet at starte med Benfica ! Peace

Prøv dem - det er et fedt hold at spille med Thumbs Up

Imponerende Jimmy! Glæder mig til jeg genfinder lysten til FM, så jeg kan fortsætte hvor jeg slap med Benfica.

Thank u Smiley det håber jeg da bestemt at du gør Smiley

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #53: 26 Jan 2012, 15:40 »

Et rolig vintertransfervindu e, hvor en elendig Morata blev sendt retur og Arthur blev solgt fordi han ikke var tilfreds med at være tredjevalg.. Peace

Så det blev kun til to lejeaftaler som tilgang i form af Roman P og Michael Carrick Thumbs Up

EDIT: Det er desværre ikke lykkes mig at sælge Aírton og Leão, som begge er meget utilfredse med manglende spilletid.. Aírton afviste HSVs lejetilbud den 31-01 og nåede desværre ikke at nå til enighed med Montpeilier inden vinduet smækker i.. Han er udbudt til salg igen og smidt på reserveholdet, mens Leão får sin chance på førsteholdet.. han er en superreserve, når han ellers ikke er utilfreds.
« Seneste Redigering: 26 Jan 2012, 16:04 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #54: 29 Jan 2012, 10:59 »

Jeg gik lige helt amok og fik spillet  sæsoen færdig inden min computer crashede..

Det blev til en portugisk treble samt de to super cups..

I Champions League slog vi Chelsea ud efter et 2-1 nederlag på Stamford Bridge og en 1-0 sejr på Estadio de Luz (Tak til Gaítan), men vi tabte 2-0 til Valenica i kvartfinalen og vandt igen 1-0 på hjemmebanen..

Men værste af det hele!!!

Jeg havde indkøbt Thiago fra Barcelona, Romario fre Real og Carlos Tevez fra City. Jeg var ligeledes i forhandling om en ny reservekeeper og Angel Di Maria.. Sidst men ikke mindst var Cardozo på vej til Inter, Bayern eller Liverpool for hele 290.000.000 kroner..

SÅ det er sgu lidt ærgerligt.. æv æv.. håber det kan motivere andre til at spille med en rigtig fed klub Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

The freak
Juniorspiller
**

« Svar #55: 24 Feb 2012, 12:07 »

Er det muligt at holde på de gode spillere i klubben, når større klubber byder på dem?

JimmyGP
Manager

« Svar #56: 08 Maj 2012, 11:35 »

Er det muligt at holde på de gode spillere i klubben, når større klubber byder på dem?

Ja det synes jeg.. ellers kan man jo hjælpe sig selv ved at langtidssikre sine stjerner gennem en lang kontrakt..

Det er altså en fed klub Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #57: 02 Jul 2012, 17:41 »

Hvad er den bedste taktik til SLB? Opstemt

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #58: 02 Jul 2012, 17:46 »

Hvad er den bedste taktik til SLB? Opstemt

Det er et MEGET svært spørgsmål. Men personligt ville jeg bare spille rigtig offensivt i ligaen. Jeg har selv spillet et par sæsoner med Porto, hvor jeg egentlig bare spillede offensivt og i begge sæsoner tabte jeg ikke én eneste kamp. Det var dog også vanvittigt!

Men spil offensivt med en bred midtbane og sørg for at ha' rigtig meget fokus på Cardozo. Han er en rigtig målmager, så spil muligvis med ham som targetman og smid en masse bolde op på ham. Desuden har Benfica et par fremragende teknikere på kanten samt et par stærke centrale spillere, så bare sørg for at spille direkte og hurtigt, så tror jeg du knækker de fleste hold.

I kampene mod Sporting og Porto skal du nok lave et par lidt mere defensive justeringer.

Held og lykke.

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #59: 02 Jul 2012, 19:26 »

Mange tak, prøver en 3-4-3 Opstemt

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010