Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 11:02:08
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I går
kl. 10:46:58
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
0 Brugere, 1096 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Sport Lisboa e Benfica
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
Forfatter
Emne: Sport Lisboa e Benfica (Læst 12778 gange)
Yessir
Manager
Sv: Sport Lisboa e Benfica
«
Svar #30:
10 Jan 2012, 21:28 »
Citat af: JimmyGP 10 Jan 2012, 20:02
Det er et super fedt hold
jeg tror desværre du bliver nød til at vente med at sælge et halvt hold til starten af sæson 2, men så er der tilgengæld masser af salgsmateriale..
Det gjorde jeg også - jeg beholdt enkelt træner og så legenden Eusebio
Ja det ser rimelig spændende ud, og ja en smule irriterende at man ikke kan hente de 30 udlånte spillere tilbage og sælge dem med det samme, men oh well jeg klarer mig nok uden de store indkøb. Første kamp endte 5-0
Eusebio røg også ud, ingen nåde her
Gad vide om det er derfor mine spilleres moral har været lidt halvsløj. Nogen der ved om det har en effekt at smide en legende ud af klubben selv om han er non-playing og "bare" en scout?
5 min efter: Fedt så taber jeg lige den første kval kamp til CL, hjemme mod Udinese 1-3. Hvis det bliver en lortesæson, får Eusebio en forbandelse opkaldt efter sig - 'The Eusebio curse'
Edit: og taber returen 5-2, så europa league here i come. Det ser lidt nemmere ud i ligaen, hvor jeg ud over et nederlag på 1-3 (grundet en dum dum udvisning) har vundet 5-0, 4-1 og 7-2 so far. Direkte CL næste år, jeg kan mærke det
«
Seneste Redigering: 10 Jan 2012, 23:11 af Yessir
»
JimmyGP
Manager
«
Svar #31:
11 Jan 2012, 08:25 »
Citat af: Yessir 10 Jan 2012, 21:28
Ja det ser rimelig spændende ud, og ja en smule irriterende at man ikke kan hente de 30 udlånte spillere tilbage og sælge dem med det samme, men oh well jeg klarer mig nok uden de store indkøb. Første kamp endte 5-0
Eusebio røg også ud, ingen nåde her
Gad vide om det er derfor mine spilleres moral har været lidt halvsløj. Nogen der ved om det har en effekt at smide en legende ud af klubben selv om han er non-playing og "bare" en scout?
5 min efter: Fedt så taber jeg lige den første kval kamp til CL, hjemme mod Udinese 1-3. Hvis det bliver en lortesæson, får Eusebio en forbandelse opkaldt efter sig - 'The Eusebio curse'
Edit: og taber returen 5-2, så europa league here i come. Det ser lidt nemmere ud i ligaen, hvor jeg ud over et nederlag på 1-3 (grundet en dum dum udvisning) har vundet 5-0, 4-1 og 7-2 so far. Direkte CL næste år, jeg kan mærke det
Det er vildt nedern og som du selv nævner det.. mega irriterende
du har da stadig omkring 70-75 millioner at lege med? det kan da sagtens give en signing eller tre
The Eusebio curse.. den lyder nasty.. er glad for at jeg beholdte ham så..
til dit spørgsmål.. jeg ved det ikke, men vil meget gerne kende svaret
Det lyder satme øv Yessir..
jeg var også ude i marathonkampe mod Rubin Kazan, men jeg kom da videre.. men anyway.. du har gode muligheder for at vinde Europa League.. go go go
Jeg vil i øvrigt blære mig med at Benfica bliver mester i denne sæson.. efter to kampe har jeg en målscore på9-0 og i den seneste kamp vandt jeg med enestående 6-0 på Estadio de Luz over selveste Porto.. det bedste var at sejren ikke var et mål for lille
Screen shoot kommer senere
plus min CL gruppe er udtrækket.. vores onde ånd fra sidste år; Bayern München, Ajax og RB Salzburg
- Veni, vidi, vici -
Yessir
Manager
«
Svar #32:
11 Jan 2012, 11:44 »
Citat af: JimmyGP 11 Jan 2012, 08:25
Det er vildt nedern og som du selv nævner det.. mega irriterende
du har da stadig omkring 70-75 millioner at lege med? det kan da sagtens give en signing eller tre
The Eusebio curse.. den lyder nasty.. er glad for at jeg beholdte ham så..
til dit spørgsmål.. jeg ved det ikke, men vil meget gerne kende svaret
Det lyder satme øv Yessir..
jeg var også ude i marathonkampe mod Rubin Kazan, men jeg kom da videre.. men anyway.. du har gode muligheder for at vinde Europa League.. go go go
Jeg vil i øvrigt blære mig med at Benfica bliver mester i denne sæson.. efter to kampe har jeg en målscore på9-0 og i den seneste kamp vandt jeg med enestående 6-0 på Estadio de Luz over selveste Porto.. det bedste var at sejren ikke var et mål for lille
Screen shoot kommer senere
plus min CL gruppe er udtrækket.. vores onde ånd fra sidste år; Bayern München, Ajax og RB Salzburg
Fik også hentet et par spillere. Mest et par spillere til bredden, som jeg synes er der man halter mest, og så en røvfuld lånespillere (selvfølgelig også til bredden, der er ikke noget værre end de spil hvor man render i en helvedes masse skader)
Lucas Andersen - Med Aimar som mentor, skal han nok blive til noget.
Emiliano Armenteros - Fantastisk backup til Gaitan, 6 kampe, 6 mål
Siyanda Xulu - Har endnu ikke prøvet den her sydafrikaner, og havde brug for en backup til det centrale forsvar. Overvejer virkelig at sæle Luisao efter sæsonen, er ikke glad for at både ham og Garay kun har 10 i speed.
Marco Verratti - Endnu en spiller jeg aldrig rigtig har prøvet, og det på trods af at han været et talent i flere versioner nu. Kan dække mange pladser, så han skal nok få sine kampe!
Lån:
Gaston Ramirez - Så du havde et lille crush på ham, så han blev hentet ind for at slås om backup pladsen med Armenteros, halter en smule bagefter lige pt.
Artem Kravets - Backup til Saviola, med frikøbsklausul. Kunne godt hen og blive udløst, hvis han opfylder det potentiale jeg tror han har.
Jack Robinson/John Flanagan - Et pakkeløsning fra Liverpool. Kører som regel med backs der laver en del, så de bliver trætte i længden, der bliver de to talenter gode at have.
Pogba/McEachran - To spillere der er lånt til det yderste af truppen, skulle uheldene være ude. Render rundt på reserveholdet og hygger sig lige pt.
Leonel Galeano - Backup til centralt forsvar, jeg meget gerne vil beholde permanent.
Cidinho - Backup til OMC, AMR. Blev anbefalet, og var villig på et lån. Så han skal lige ses an.
Jeg kunne have valgt at satse på egne talenter, men jeg synes godt nok der er langt mellem snapsene, og jeg skal nok have opbygget akademiet med spillere jeg selv finder/regens der kommer op.
Nej behold du endelig Eusebio til EVIG tid, jeg føler mig overbevist om at det har haft en indvirkning på moralen, så jeg ikke kunne præstere ordentligt mod Udine. Heldigvis var der lige et par nemme kampe efterfølgende, til at rette op på det.
Ligaen so far: 7v 2t 31-13.. Et par mål for meget imod mig, men det er hvad jeg regnede med, når nu min defensiv ikke er hurtigere på fødderne, til gengæld den langt mest potente offensiv, og Cardozo og Hulk ligger allerede alene i fronten og kæmper om topscorertitlen (som Cardozo selvfølgelig nupper, 7-9-13 hold dig væk Eusebio curse) dog fire point efter Porto allerede, grundet dumme udvisninger i de to tabte kampe! Det må jeg hente i de indbyrdes opgør.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Lækker sejr over Porto, det skal nok blive i år du henter det mesterskab
Gruppen i CL ser heller ikke helt dårlig ud
«
Seneste Redigering: 11 Jan 2012, 11:46 af Yessir
»
Mp
Ynglingespiller
«
Svar #33:
11 Jan 2012, 12:26 »
Har lige købt oscar cardozo til mit newcastle hold, hvor han skal spille ene angriber i en 4-4-1-1 med eriksen bag sig, vil bare lige høre om i har nogle gode ideer til rolle og hvordan han skal spilles så han bomber? på forhånd tak
JimmyGP
Manager
«
Svar #34:
11 Jan 2012, 16:45 »
Citat af: Yessir 11 Jan 2012, 11:44
Fik også hentet et par spillere. Mest et par spillere til bredden, som jeg synes er der man halter mest, og så en røvfuld lånespillere (selvfølgelig også til bredden, der er ikke noget værre end de spil hvor man render i en helvedes masse skader)
Lucas Andersen - Med Aimar som mentor, skal han nok blive til noget.
Emiliano Armenteros - Fantastisk backup til Gaitan, 6 kampe, 6 mål
Siyanda Xulu - Har endnu ikke prøvet den her sydafrikaner, og havde brug for en backup til det centrale forsvar. Overvejer virkelig at sæle Luisao efter sæsonen, er ikke glad for at både ham og Garay kun har 10 i speed.
Marco Verratti - Endnu en spiller jeg aldrig rigtig har prøvet, og det på trods af at han været et talent i flere versioner nu. Kan dække mange pladser, så han skal nok få sine kampe!
Lån:
Gaston Ramirez - Så du havde et lille crush på ham, så han blev hentet ind for at slås om backup pladsen med Armenteros, halter en smule bagefter lige pt.
Artem Kravets - Backup til Saviola, med frikøbsklausul. Kunne godt hen og blive udløst, hvis han opfylder det potentiale jeg tror han har.
Jack Robinson/John Flanagan - Et pakkeløsning fra Liverpool. Kører som regel med backs der laver en del, så de bliver trætte i længden, der bliver de to talenter gode at have.
Pogba/McEachran - To spillere der er lånt til det yderste af truppen, skulle uheldene være ude. Render rundt på reserveholdet og hygger sig lige pt.
Leonel Galeano - Backup til centralt forsvar, jeg meget gerne vil beholde permanent.
Cidinho - Backup til OMC, AMR. Blev anbefalet, og var villig på et lån. Så han skal lige ses an.
Jeg kunne have valgt at satse på egne talenter, men jeg synes godt nok der er langt mellem snapsene, og jeg skal nok have opbygget akademiet med spillere jeg selv finder/regens der kommer op.
Nej behold du endelig Eusebio til EVIG tid, jeg føler mig overbevist om at det har haft en indvirkning på moralen, så jeg ikke kunne præstere ordentligt mod Udine. Heldigvis var der lige et par nemme kampe efterfølgende, til at rette op på det.
Ligaen so far: 7v 2t 31-13.. Et par mål for meget imod mig, men det er hvad jeg regnede med, når nu min defensiv ikke er hurtigere på fødderne, til gengæld den langt mest potente offensiv, og Cardozo og Hulk ligger allerede alene i fronten og kæmper om topscorertitlen (som Cardozo selvfølgelig nupper, 7-9-13 hold dig væk Eusebio curse) dog fire point efter Porto allerede, grundet dumme udvisninger i de to tabte kampe! Det må jeg hente i de indbyrdes opgør.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Lækker sejr over Porto, det skal nok blive i år du henter det mesterskab
Gruppen i CL ser heller ikke helt dårlig ud
Spændedende navne du har hentet ind.. tror du bliver rigtig glad for Ramirez
vi er helt enige - der er alt for langt mellem snapsne af talenter, men Oliveira og Pinto kan godt bruges
Han er min så! All hail lord Eusebio of Benfica
Ang. akademiet har jeg fået bevilliget 40.000.000 kroner til at forbedre mine ungdomsfaciliteter så jeg glæder mig RIGTIG meget til sæson 3
Cardozo er for vild.. jeg er overbevidst om at han rammer ligamål nummer 100 i denne sæson
og op på hesten.. alle hold har downperioder - selv Porto - og de sælger sikkert Hulk til Januar
Tak tak..
Citat af: Mp 11 Jan 2012, 12:26
Har lige købt oscar cardozo til mit newcastle hold, hvor han skal spille ene angriber i en 4-4-1-1 med eriksen bag sig, vil bare lige høre om i har nogle gode ideer til rolle og hvordan han skal spilles så han bomber? på forhånd tak
Jeg har brugt ham som skarpretter.. det funker ganske fint
Her er sejren over Porto + formationer
og her er så supercuppen
Ydermere er der blevet vundet to gange 3-0 i ligaen
- Veni, vidi, vici -
Yessir
Manager
«
Svar #35:
13 Jan 2012, 00:55 »
Eusebio forbandelsen blev brudt! (hvis den da overhovedet var der
)
Hentede mesterskab og de to pokaltitler. Jeg ville ønske at det ene og alene var min fortjeneste, men jeg må nok sende en tak til henholdsvis Tottenham, Arsenal og Man Utd der hentede Pereira, Hulk og Moutinho, og dermed ødelagde den stamme på Portos hold der ellers førte med 8 point i vinterpausen. Det gik så galt for dem at også Sporting overhalede dem, og de måtte tage til takke med en tredjeplads. I europa league fik jeg en overkommelig pulje (Hannover, Plzen og Standard Liege) og gik sikkert videre, mødte Olympiakos som også blev slået sikkert, troede det skulle slutte mod Valencia, men gik lidt overraskende videre til kvartfinale mod Stoke, som blev slået efter en herrefight. Bayern blev endestation i semi, alt i alt tilfredsstillende.
Nu går jagten ind på defensive forstærkninger, for godt nok har min offensiv været suveræn, men min defensiv har været næsten tilsvarende dårligt, og vil nok blive straffet i champions league!
JimmyGP
Manager
«
Svar #36:
13 Jan 2012, 20:19 »
Citat af: Yessir 13 Jan 2012, 00:55
Eusebio forbandelsen blev brudt! (hvis den da overhovedet var der
)
Hentede mesterskab og de to pokaltitler. Jeg ville ønske at det ene og alene var min fortjeneste, men jeg må nok sende en tak til henholdsvis Tottenham, Arsenal og Man Utd der hentede Pereira, Hulk og Moutinho, og dermed ødelagde den stamme på Portos hold der ellers førte med 8 point i vinterpausen. Det gik så galt for dem at også Sporting overhalede dem, og de måtte tage til takke med en tredjeplads. I europa league fik jeg en overkommelig pulje (Hannover, Plzen og Standard Liege) og gik sikkert videre, mødte Olympiakos som også blev slået sikkert, troede det skulle slutte mod Valencia, men gik lidt overraskende videre til kvartfinale mod Stoke, som blev slået efter en herrefight. Bayern blev endestation i semi, alt i alt tilfredsstillende.
Nu går jagten ind på defensive forstærkninger, for godt nok har min offensiv været suveræn, men min defensiv har været næsten tilsvarende dårligt, og vil nok blive straffet i champions league!
Nej den forbandelse er vist ikke eksisternde..
Men wow for en flot sæson.. det er bestemt ikke umuligt og jeg havde chancer til at gøre det samme, men i mit save solgte de kun Hulk
Men hvad hjælper det når de har verdens ringeste reserver, der formår at score gang på gang alligevel
Bayern er min onde ånd og jeg ser frem til at få hævn i den her sæson.. men det er da også et flot resultat
jeg er helt enig i din analyse.. offensiven er suveræn, mens defensiven stinker.. jeg ved godt du ikke er meget for det men hold fast i Luisão.. han er suveræn hos mig.. har spillet til 7,77 i anden sæson.. er godt nok ikke så langt endnu fordi jeg pt. gamer Half life 2..
Men ser frem til at høre om din anden sæson og transfers mm..
Hvordan klarede de forskellige spillere sig?
EDIT: Hvordan kan du komme i gennem en sæson så hurtigt? er det bare mig, der er langsom?
- Veni, vidi, vici -
Yessir
Manager
«
Svar #37:
13 Jan 2012, 23:46 »
Citat af: JimmyGP 13 Jan 2012, 20:19
Nej den forbandelse er vist ikke eksisternde..
Men wow for en flot sæson.. det er bestemt ikke umuligt og jeg havde chancer til at gøre det samme, men i mit save solgte de kun Hulk
Men hvad hjælper det når de har verdens ringeste reserver, der formår at score gang på gang alligevel
Bayern er min onde ånd og jeg ser frem til at få hævn i den her sæson.. men det er da også et flot resultat
jeg er helt enig i din analyse.. offensiven er suveræn, mens defensiven stinker.. jeg ved godt du ikke er meget for det men hold fast i Luisão.. han er suveræn hos mig.. har spillet til 7,77 i anden sæson.. er godt nok ikke så langt endnu fordi jeg pt. gamer Half life 2..
Men ser frem til at høre om din anden sæson og transfers mm..
Hvordan klarede de forskellige spillere sig?
EDIT: Hvordan kan du komme i gennem en sæson så hurtigt? er det bare mig, der er langsom?
Ja det var en helt fin sæson
Luisao har fået en chance mere, kom ud med et blødende regnskab, så måtte holde fast i hvad jeg havde, og primært nøjes med hvad der kom ind på en fri transfer. Fik solgt en masse af fyldet, og besluttede at de penge havde klubben nok bedst af at beholde
Er dog stadig på udkig efter en ny målmand, der er bare ingen af dem jeg har kig på, der er tilgængelige for penge jeg er villig til at betale, så nu må vi se i vinterpausen (har overskredet den første deadline)
Af nævneværdige spillere fra sidste sæson kan nævnes Luisao sjovt nok (7,38), som jeg gerne vil understrege at jeg valgte som salgsobjekt grundet alder og Garays overlegne passing evner. Men han får som sagt min. en sæson mere
Enzo Perez med 11 mål og 13 assists (7,28), Rodrigo 6 mål og 10 assists (7,53), Gaitan 9 mål og 15 assists (7,28) samt Armenteros 8 mål og 12 assists (7,47) Sørgede skiftevis for at der konstant var et dynamisk firkløver sammen med mine to angribere, oppe i front.
Cardozo gik lidt ned og endte med 36 mål og 11 assists(7,52), Saviola imponerede mest i europa og endte med et lidt skuffende mål antal, 16, og 7 assists (7,26) Reserven Kravets fik scoret 11 mål og sølle 4 assists (7,14)
Den spiller der overraskede mig mest, må nok Armenteros. jeg besluttede hurtigt at Ramirez ikke skulle købes fri
Men også Luisao der gjorde sit for at holde forsvaret sammen. Negativt kan jeg nævne Witsel der trods 12 mål og 12 assists, ikke gjorde det store væsen ud af sig.
På transfersiden skete der som sagt en hel del, og der blev hentet lidt ind og sendt en masse afsted. Mine backup angribere holdte generelt ikke niveau, så de blev sendt videre og ind kom Scheiber (måske min yndlingsangriber), Fierro (endnu en jeg ikke rigtig har fået testet endnu) Kravets, og Luuk De Jong. Det betyder nok også at i hvert fald Saviola kører på sidste sæson, og er buddet rigtigt, kan også Cardozo få muligheden for at komme videre.
Fra midtbanen røg bl.a Matic videre, og Victor Caceres og Bertolacci blev hentet ind. Har haft Bertolacci tidligere i Roma, og han gjorde det virkelig godt, så ham har jeg mine forventninger til. Aimar røg også videre, og ind blev hentet Eriksen, som jeg kun har prøvet på det danske landshold, så ham glæder jeg mig til at eksperimentere lidt med. Hvad angår mit udskældte forsvar blev der kun hentet en ind, Gioda. Det var egentlig planen at få et par stykker mere, men da jeg fik øje på de røde tal i økonomien holdte jeg igen.
Eriksen 80 mil.
Fierro 11 mil.
Resten på fri.
Til din edit, jeg går pt. på en VUC HF pakke, så der er lidt tid til at spille hvor jeg ellers normalt ville arbejde
Mp
Ynglingespiller
«
Svar #38:
14 Jan 2012, 00:14 »
Kan slet ikke få fat gang i cardozo, kan ikke få ham til at virke på nogen møde :S
rynke
Reserveholdsspiller
«
Svar #39:
14 Jan 2012, 10:35 »
Sku lige prøve med dem, fik oven i købet købt Ganso, Kwadwo Asamoah og Bocchetti.
Jeg fik klask medmindre jeg spillede fuldt ud angreb
Det bedste manager der har været, er cm 0102
JimmyGP
Manager
«
Svar #40:
18 Jan 2012, 17:47 »
Citat af: Yessir 13 Jan 2012, 23:46
Ja det var en helt fin sæson
Luisao har fået en chance mere, kom ud med et blødende regnskab, så måtte holde fast i hvad jeg havde, og primært nøjes med hvad der kom ind på en fri transfer. Fik solgt en masse af fyldet, og besluttede at de penge havde klubben nok bedst af at beholde
Er dog stadig på udkig efter en ny målmand, der er bare ingen af dem jeg har kig på, der er tilgængelige for penge jeg er villig til at betale, så nu må vi se i vinterpausen (har overskredet den første deadline)
Af nævneværdige spillere fra sidste sæson kan nævnes Luisao sjovt nok (7,38), som jeg gerne vil understrege at jeg valgte som salgsobjekt grundet alder og Garays overlegne passing evner. Men han får som sagt min. en sæson mere
Enzo Perez med 11 mål og 13 assists (7,28), Rodrigo 6 mål og 10 assists (7,53), Gaitan 9 mål og 15 assists (7,28) samt Armenteros 8 mål og 12 assists (7,47) Sørgede skiftevis for at der konstant var et dynamisk firkløver sammen med mine to angribere, oppe i front.
Cardozo gik lidt ned og endte med 36 mål og 11 assists(7,52), Saviola imponerede mest i europa og endte med et lidt skuffende mål antal, 16, og 7 assists (7,26) Reserven Kravets fik scoret 11 mål og sølle 4 assists (7,14)
Den spiller der overraskede mig mest, må nok Armenteros. jeg besluttede hurtigt at Ramirez ikke skulle købes fri
Men også Luisao der gjorde sit for at holde forsvaret sammen. Negativt kan jeg nævne Witsel der trods 12 mål og 12 assists, ikke gjorde det store væsen ud af sig.
På transfersiden skete der som sagt en hel del, og der blev hentet lidt ind og sendt en masse afsted. Mine backup angribere holdte generelt ikke niveau, så de blev sendt videre og ind kom Scheiber (måske min yndlingsangriber), Fierro (endnu en jeg ikke rigtig har fået testet endnu) Kravets, og Luuk De Jong. Det betyder nok også at i hvert fald Saviola kører på sidste sæson, og er buddet rigtigt, kan også Cardozo få muligheden for at komme videre.
Fra midtbanen røg bl.a Matic videre, og Victor Caceres og Bertolacci blev hentet ind. Har haft Bertolacci tidligere i Roma, og han gjorde det virkelig godt, så ham har jeg mine forventninger til. Aimar røg også videre, og ind blev hentet Eriksen, som jeg kun har prøvet på det danske landshold, så ham glæder jeg mig til at eksperimentere lidt med. Hvad angår mit udskældte forsvar blev der kun hentet en ind, Gioda. Det var egentlig planen at få et par stykker mere, men da jeg fik øje på de røde tal i økonomien holdte jeg igen.
Eriksen 80 mil.
Fierro 11 mil.
Resten på fri.
Til din edit, jeg går pt. på en VUC HF pakke, så der er lidt tid til at spille hvor jeg ellers normalt ville arbejde
Spændende..
Jeg havde røde tal, men tv-penge fra CL & EL gav et overskud kombineret med de utrolig mange salg.. så her går det rigtig godt økonomisk
Citat af: Mp 14 Jan 2012, 00:14
Kan slet ikke få fat gang i cardozo, kan ikke få ham til at virke på nogen møde :S
Underligt.. Jeg spiller meget direkte og meget offensivt.. og han har scoret 5-6 mål i de første fem kampe..
hvordan bruger du ham?
Citat af: rynke 14 Jan 2012, 10:35
Sku lige prøve med dem, fik oven i købet købt Ganso, Kwadwo Asamoah og Bocchetti.
Jeg fik klask medmindre jeg spillede fuldt ud angreb
Nice.. Hvordan fik du råd til en spiller son Ganso? de andre overvejede jeg også - jeg vil såvidt muligt holde min iberiske/sydamerikanske stil
Ja jeg har det på samme måde.. spiller jeg defensivt så taber jeg.. men udover stepperne is the way
Til mit eget save.. fører stadig ligaen ganske sikkert og fik en dum start på CL med 2-1 nederlag i München, hvor de scorede til 2-1 to minutter inde i overtiden.. men hva fanden.. de var her der og alle vegne.. de havde fortjent sejren selvom det er bittert..
jeg prøver at lave plads i truppen og økonomien til at hente Oscar (International) og Mario Fernandes til klubben
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
«
Svar #41:
21 Jan 2012, 00:49 »
ER der andre der spiller med Benfica?
- Veni, vidi, vici -
Frandsen
Ynglingespiller
«
Svar #42:
21 Jan 2012, 09:15 »
Jeg er lige startet op med Benfica... Jeg er stadig i det første transfer vindue, og her har jeg så købt Jaroslav Plasil og Timothy Chnadler
For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!
JimmyGP
Manager
«
Svar #43:
21 Jan 2012, 16:07 »
Citat af: Frandsen 21 Jan 2012, 09:15
Jeg er lige startet op med Benfica... Jeg er stadig i det første transfer vindue, og her har jeg så købt Jaroslav Plasil og Timothy Chnadler
Fedt med endnu en "Benfica-manager".. bliver spændende hvad du kommer ud med efter første transfervindue..
- Veni, vidi, vici -
fodboldkiller1983
Ynglingespiller
«
Svar #44:
21 Jan 2012, 16:26 »
jeg er lige blevet færdig med første sæson hvor jeg vandt ligaen og vandt campions l
Sider:
1
2
[
3
]
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »