|
Newton Heath
|
|
Fik 207 ved en hurtig gennemgang.
Der er virkelig nogen der irriterer mig grænseløst, man ved udmærket godt hvem det er, men navnet er helt væk. Pisse frustrerende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guldbrand
|
|
122 point.. Men fuck hvor er Bendtner grim på sit billede.. Haha
Hvem har i fundet af danskere..?
Her er min liste: Goldbæk Laudrup Morten Olsen John Faxe Mølby Simonsen Bendtner Vilfort Elkjær
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Efter en hurtig gennemgang er det blevet til 146 p i nr. 3  Har heller ikke flere danskere Guldbrand..
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
|
2770-Realfan
|
|
Åh, jeg elsker denne leg.. Havde ikke set at der var kommet en ny, så tak for det Blomvikings..
287 point uden søgning på nettet.. Dejligt med masser af danskere i quizzen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Lidt skidt hvis han er den eneste dansker du kan finde..  Haha han var dog heller ikke den eneste jeg fandt, jeg scrollede bare ned og så så jeg ham bare lige pludseligt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Tror jeg skal til at se lidt mere fodbold.
I 1'eren fik jeg 27 point. I 2'eren fik jeg 50 point og til sidst i 3'eren fik jeg 33 point.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
139 i 3'eren.. Synes sku det er svært.. 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
N17
|
|
har fundet 56 i 3eren - uden at tjekke nettet... På 20 minutter vel... Men må så også sige, at jeg ikke kan få flere nu, selvom der er et par stykker, som jeg VED hvem er, men bare ikke kan huske navnet på dem  203 point
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
122 point.. Men fuck hvor er Bendtner grim på sit billede.. Haha
Hvem har i fundet af danskere..?
Her er min liste: Goldbæk Laudrup Morten Olsen John Faxe Mølby Simonsen Bendtner Vilfort Elkjær
Tilføj Jan Heintze
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Der gemmer sig faktisk en dansker til, han er langt fra ligeså kendt som de andre og han stoppede sin karriere allerede som 25 årig. Jeg opdagede ham heller ikke lige ved første øjekast. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frederikbjerg
|
|
Der gemmer sig faktisk en dansker til, han er langt fra ligeså kendt som de andre og han stoppede sin karriere allerede som 25 årig. Jeg opdagede ham heller ikke lige ved første øjekast.  Per Frimann?
|
|
|
|
|
|
If you can't join them, beat them.
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Nope vi skal en 10 år tilbage da ham her var bedst. Han er åbenbart så ukendt at han ikke engang har en side på wiki.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guldbrand
|
|
Nope vi skal en 10 år tilbage da ham her var bedst. Han er åbenbart så ukendt at han ikke engang har en side på wiki.
Jan Heintze.. Den havde jeg godt nok heller ikke lige set, til at starte med..  Edit: i øvrigt, nogen der ved hvem nr. 21 er..? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JeppeA
|
|
Jan Heintze.. Den havde jeg godt nok heller ikke lige set, til at starte med..  Edit: i øvrigt, nogen der ved hvem nr. 21 er..?  Ja det er Jimmy Bullard fra Hull .. Ham der brækkede benet på slemmeste vis!
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Jan Heintze.. Den havde jeg godt nok heller ikke lige set, til at starte med..  Jan Heintze spottede jeg nu godt første gang. Ham jeg efterspørger er noget mere ukendt for den almene fodbold kender.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|