home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ståle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ståle  (Læst 1185 gange)
NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Ståle
« : 31 Okt 2005, 22:47 »

Wauw.. Må sige der kommer til at ske lidt hos FCK når nu Ståle Solbakken overtager bake's job når han engang smutter
Logged

R O T R

MeeLo
Gæst
 
Sv: Ståle
« Svar #1: 31 Okt 2005, 23:05 »

Jep, og Carsten V overtager Niels-Christian Holmstrøms rolle som Sportsdirektør til sommer. Jeg tror at det bliver helt vildt godt med noget nyt kød derinde. Det jeg kunne blive lidt bange for var så om Backes stop til vinter kan gøre at FCK ikke køre sæsonen hjem   Ubeslutsom
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ståle
« Svar #2: 31 Okt 2005, 23:16 »

Nu er jeg ikke ligefrem nogen fck-fan men tror nu ikke det vil gå nedaf med Solbakken på bænken
Logged

R O T R

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ståle
« Svar #3: 01 Nov 2005, 08:49 »

Jep, og Carsten V overtager Niels-Christian Holmstrøms rolle som Sportsdirektør til sommer. Jeg tror at det bliver helt vildt godt med noget nyt kød derinde. Det jeg kunne blive lidt bange for var så om Backes stop til vinter kan gøre at FCK ikke køre sæsonen hjem   Ubeslutsom

Jeg ved ikke om det bliver bedre, rent resultatmæssigt, med Ståle på bænken. Man kan jo sige, at Backe har vundet rigtig meget på de få år, han har været i FCK.

Så det er vel nærmest usandsynligt, at Ståle kan vinde mere?

Jeg har så også den overbevisning, at intet hold kan hente titlen hvert år, selvom der i disse år kun er to klubber om budet.

Holmstrøms farvel kan på den anden side, kun skabe bedre resultater på det plan. Har hørt at Holmstrøm og Flemmings mediestrategi netop var, at være udfarende, som de har vist sig at være, men det er jo slet ikke sådan en person Carsten V. er. Så de er nok kommet på andre tanker.
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Ståle
« Svar #4: 02 Nov 2005, 19:36 »

Hmmm... Ved ikke hvordan Ståle vil påvirke FCK, men jeg håber da på noget mere underholdende spil(dog hellere sejr fremfor offensiv fodbold Wink ). Men Solbakken er vel ikke helt urutineret på trænerposten. Mener han rykkede op med Ham-Kam og han var tæt på at nå Royal League.

Havde foretrukket Backe på bænken, men hvis Backe ikke har lyst, så ser jeg ingen grund til at lade ham fortsætte.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010