home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Kan det lade sig gøre at snyde?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kan det lade sig gøre at snyde?  (Læst 2741 gange)
kimdanmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Kan det lade sig gøre at snyde?
« : 26 Dec 2011, 22:14 »

Hejsa, vi er 3 der spiller mod hinanden engang imellem. Spiller i Frankrig lige pt.
Men hvis det går godt for en af os i et spil, begynder vi som regel at beskylde hinanden for at snyde.
Det bunder i, at en af mine kammerater snød med den berømte træning, den hvor alt kunne stå på intensiv. Kan ikke huske hvilket FM det var.
Men her er mit spørgsmål så,
Kan man snyde? Er der en taktik hvor man vinder næsten alle sine kampe?
Og endnu bedre, hvordan kan man tage en i at snyde, hvis der findes en taktik?
Håber i kan hjælpe drenge. Så vi kan få os et fredeligt spil, med en sober tone  Opstemt Opstemt
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kan det lade sig gøre at snyde?
« Svar #1: 26 Dec 2011, 22:19 »

Altså man kan bruge editor... ellers er der vist nogen der har knækket "koden" til hjørnespark i de forskellige versioner og scorer tonsvis af mål derpå... Men ellers vil jeg ikke mene man kan snyde, det er vel god træning og gode taktikker er gør en god manager?
Logged

ronnie_1989
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Kan det lade sig gøre at snyde?
« Svar #2: 26 Dec 2011, 22:25 »

Jeg mener at host kan bruge FMRTE jeg er dog ikke helt sikker og der er selvfølgelig også GS12 som er et program du kan bruge ved siden af spillet hvor du kan se spillernes CA, PA, best rating og best pot rating, og du kan også se hvilken taktik og spillere du skal bruge som er til rådighed.. Har dog ikke hørt om at den ene taktik skulle være bedre end den anden..
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Kan det lade sig gøre at snyde?
« Svar #3: 27 Dec 2011, 18:17 »

Jeg vil godt bakke Ronnie lidt op her.

Der er stærke og svage sider til alle taktikker, men nogle er naturligvis bedre til at modvirke sine svagheder end andre, eksempelvis kan hurtige spillere ofte løse problemer med kontra fra modstanderen.

Jeg har selv siddet i et multiplayer spil, hvor jeg selv var blevet givet (via snyd) 250 millioner mens min kammerat satsede fuldt ud på det materiale han havde. Vi spillede i Danmark og han havde FCM mens jeg selv Brøndby. han var klart foran mig i ligaen stort set hele efteråret, mistede dog 6 point til mig i foråret, men han var allerede langt foran. Den store forskel var egentlig at hans spillere var vandt til hinanden og han spillede med samme taktik som den tidligere manager, mens jeg selv prøvede en opstilling med 4 defensive og 6 offensive spillere 2 centrale forsvarer, 2 wingbacks, 1 boldvindende, 2 fløje, 1 playmaker og 2 angribere, hvor der var købt ny målmand, central forsvarer, 2 backs, boldvindende midtbane, 2 angribere. Mit hold var først på ret kurs i foråret - efter købet af den boldvindende/balance spilleren (Maurice Edu) - hvor hans hold egentlig spillede fantastisk hele vejen igennem, desværre for ham var jeg en flab og købte Igboun fri fra hans bestyrelse ved vinterpausen hvilket ødelagde hans offensiv lidt i forsvaret.

Som ronnie siger kan host'en af spillet snyde med en editor hvis han ønsker. Det mere naturlige ville nok være at en af jer har ramt en god stime. Mit råd vil være at skaffe 1-2 spillere med høj tackling, agressivitet og styrke (helst midtbane spiller) og sætte vedkommende til at tackle hårdt på sin modstander og mandsopdække en af din kammerats nøglespillere, for derigennem at forsøge og skade hans vinderchancer. Det er selvfølgelig ikke altid det virker, og det er vældig svinsk.

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kan det lade sig gøre at snyde?
« Svar #4: 27 Dec 2011, 18:46 »

hvis man kunne trykke ''synes godt om'', havde jeg gjort det Wink
Logged

Bobby er blot mit dæknavn

kimdanmark
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kan det lade sig gøre at snyde?
« Svar #5: 29 Dec 2011, 20:37 »

Siger mange tak for de fine svar. Og nu kan det da være beskyldningerne ikke flyver gennem stuen næste gang..
Godt nytår drenge.. Og pas på fingerne..  Djævel Djævel
Logged

Anchabadze
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Kan det lade sig gøre at snyde?
« Svar #6: 30 Dec 2011, 13:35 »

Det lyder nu som at at det er dig som server der snyder Kimdanmark.. tsk tsk... Opstemt
Logged

"Det gør ikke noget, at vi taber hver kamp, så længe vi vinder ligaen"
- Mark Viduka

Boogie
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Kan det lade sig gøre at snyde?
« Svar #7: 30 Dec 2011, 19:14 »

Jeg giver det 5 min før beskyldningerne flyver gennem luften  Hævet Øjenbryn Sådan er det, det er det nye.... Wink
Logged

"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for Barcelona

Anchabadze
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Kan det lade sig gøre at snyde?
« Svar #8: 03 Jan 2012, 10:17 »

Ja der gik vel så omkring 2 min  Opstemt Opstemt
Logged

"Det gør ikke noget, at vi taber hver kamp, så længe vi vinder ligaen"
- Mark Viduka

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010