home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 309 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Din nøglespiller
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Din nøglespiller  (Læst 3886 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Din nøglespiller
« : 26 Dec 2011, 21:42 »

Nu hvor der er så mange tråde tråde om talenter osv. hvorfor så ikke have en tråd, hvor man lige kan vise sin klassespiller frem. Spilleren der er dit holds et og alt, din stolthed og spilleren der kan få dig til at græde snot, når han bliver skadet. Vil gerne være den første til at losse janteloven ad h****** til ved at vise denne spiller!  Djævel



Billedet taler vel næsten for sig selv, men han er stjernen over dem alle på et ellers stjernespækket hold! Opstemt Jeg har altså sjældent set noget lignende... jeg er faktisk ret stolt, jeg hentede ham til klubben som 18 årig og siden har han udviklet sig fuldstændigt uhørt  Wink

Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din nøglespiller
« Svar #1: 26 Dec 2011, 23:20 »

Der er en ting jeg undrer mig over, når jeg ser det billede!
Hvordan kan han have kontraktudløb i 2026, når du kun er i 2019? Smiley

Man kan da kun forlænge med en spiller 5 år frem!
Men ellers er han rigtig vild!
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din nøglespiller
« Svar #2: 26 Dec 2011, 23:37 »

Der er en ting jeg undrer mig over, når jeg ser det billede!
Hvordan kan han have kontraktudløb i 2026, når du kun er i 2019? Smiley

Man kan da kun forlænge med en spiller 5 år frem!
Men ellers er han rigtig vild!

+1.

Det kunne jeg nu også godt tænke mig at vide?
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din nøglespiller
« Svar #3: 26 Dec 2011, 23:50 »

Lejede med noget editor, men statsne har jeg ikke pillet ved... Smiley
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din nøglespiller
« Svar #4: 26 Dec 2011, 23:55 »

HEHE!
Man bestemmer selv hvordan man ønsker at spille spillet! Smiley

Jeg har selv lige købt Marco Verratti til FCM, og hold da kæft en handel! Smiley
Han laver så mange assists og afgørende afleveringer, som bringer hans medspillere til gode muligheder!
Han er helt klart krumtappen på mit hold i øjeblikket! Opstemt
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din nøglespiller
« Svar #5: 26 Dec 2011, 23:59 »

HEHE!
Man bestemmer selv hvordan man ønsker at spille spillet! Smiley


Du kan også tro jeg har fortrudt jeg gjorde det... desværre kan jeg ikke få lavet det om da jeg er komplet idiot til editor, og har gemt mit spil siden  Ubeslutsom

Men ellers lyder det også som en dejlig handel du har gjort dig der!  Smiley
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din nøglespiller
« Svar #6: 27 Dec 2011, 00:03 »

Du kan også tro jeg har fortrudt jeg gjorde det... desværre kan jeg ikke få lavet det om da jeg er komplet idiot til editor, og har gemt mit spil siden  Ubeslutsom

Men ellers lyder det også som en dejlig handel du har gjort dig der!  Smiley

Du kan hente FMRTE og lave det om igen! Smiley

Ja, jeg er også rigtig glad for at have hentet ham!
Der er også kommet interesse fra udlandet, men da vi selv spiller CL bold nu, så er det i hvertfald ikke det der lokker ham væk fra mig! Smiley

Og så er det jo bare at håbe, at der ikke bliver budt så mange penge, at bestyrelsesformande n siger "ja" uden min accept! Opstemt
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Din nøglespiller
« Svar #7: 27 Dec 2011, 00:16 »

Jeg har startet et nyt spil med Brøndby som jeg har store forventninger til, jeg har givet klubben et lille boost i form af Lenny, en hurtig brasilianer som er på fri transfer! Jeg "snød" ved at tilbyde ham en kontrakt før jeg fik sat mine sæsonforventninger, hvilket jeg har erfaret gør at mange spillere og agenter accepterer beløb under det de vil en uge inde i spillet. Han er derfor ankommet på en kontrakt til kun 24k om ugen, hvilket er utroligt billigt syntes jeg selv. Skal igennem en lille sammenspils face, hvilket jeg tilskriver hans nuværende kun 2 mål i 6 kampe. Jeg har dog set nogle fantastiske takter fra ham, han er den spiller der lader til at fighte klart mest på mit hold, og vinder utroligt mange bolde midt på banen. Derudover ser jeg Harmeet Singh og Femi som nøglespillere. Mange ville nok klart nævne Krohnen, Thyge og Rommedahl - det ville jeg nok også selv hvis det ikke var fordi jeg ser disse spillere som de kreative kræfter på mit hold, hvorimod Singh og Femi er de store balancespillere som skal binde samspillet mellem forsvar og angreb, mens Lenny i kraft af sin speed vil blive en trussel mod suppens forsvarer.

Håber på at disse spillere finder formen, hvilket jeg allerede syntes er på vej efter en 6-1 sejr ude over Hvidovre i pokalen, og så i form af min assistents vurdering af disse spillere som er steget til alle at være 3½ stjerne hvilket er yderst acceptabelt, Femi kan dog godt blive overflødig når Mike Jensen vender tilbage.. nu må vi se.

Vil dog varmt anbefale danske hold at prøve Lenny af, har været meget tilfreds med ham.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din nøglespiller
« Svar #8: 27 Dec 2011, 00:16 »

Har prøvet et par gange, men det er bare blevet til mere rod... men sidder og fixer lidt lige nu  Wink
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din nøglespiller
« Svar #9: 27 Dec 2011, 19:18 »

Personligt synes jeg det er en god ide med tråden her, men mærkeligt at starte ud med en spiller hvor editor har være inden over? Også selvom du ikke har pillet ved hans stats.. men hver mand har vel sin egen ide om hvordan spillet nu skal spilles! Og det skal ikke ses som noget kritik overhovede....

Jeg kan fortælle at min nøglespiller er ganso fra santos, han spiller fuldstændigt vanvittig i mit chelsea save Opstemt
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din nøglespiller
« Svar #10: 27 Dec 2011, 20:32 »

Personligt synes jeg det er en god ide med tråden her, men mærkeligt at starte ud med en spiller hvor editor har være inden over? Også selvom du ikke har pillet ved hans stats.. men hver mand har vel sin egen ide om hvordan spillet nu skal spilles! Og det skal ikke ses som noget kritik overhovede....

Jeg kan fortælle at min nøglespiller er ganso fra santos, han spiller fuldstændigt vanvittig i mit chelsea save Opstemt

Jeg kan garantere at jeg ikk har pillet ved hans stats... Ganso plejer jeg også tit at købe med de gode hold, han er vanvittig! Opstemt
Logged

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din nøglespiller
« Svar #11: 30 Dec 2011, 18:54 »



Uploaded with ImageShack.us
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din nøglespiller
« Svar #12: 30 Dec 2011, 19:18 »

Logged

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din nøglespiller
« Svar #13: 30 Dec 2011, 19:24 »

Jep han er okay Grin
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din nøglespiller
« Svar #14: 30 Dec 2011, 21:13 »

Det er da vildt at man skal sige en forsvarsspiller.. Jeg spiller med Benfica og det er selvfølgelig min anfører Luisão, som er min nøglespiller.. Han går forrest hver gang og minus en kollektiv offdag mod Bayern München samt en sløset straffespark mod Porto. Men han bliver bare ved og er oppe på 13 kampe med 3 mål til følge - alle sat ind på hjørne..

Ellers kan Cardozo nævnes med ti mål i tretten kampe og jeg tror når sæsonen er ovre at jeg kommer til at nævne Nicolás Gaitán Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010