home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 448 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |One Dream| - Math9229
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: |One Dream| - Math9229  (Læst 1129 gange)
Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
|One Dream| - Math9229
« : 24 Dec 2011, 23:06 »

Intro:
En blog skal jo starte et sted, og denne blog starter med nogle få ord, om hvad der kommer til at ske. Først og fremmest skal det fremhæves dette bliver ikke en "historie blog". Den kommer til at omhandle min/mine strategi, taktik, mål og selvfølgelig resultater. Spillet bliver opsat med (imo) de vigtigste lande.

Spil Opsætning;
Danmark
England
Frankrig
Italien
Spanien
Tyskland
+ Personlig database m. alle landsholdspillere.


Klubben bliver vist i næste update.

Kommentare er meget velkommne
« Seneste Redigering: 28 Dec 2011, 23:25 af Math9229 » Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#1 |One Dream| - Math9229
« Svar #1: 24 Dec 2011, 23:20 »

Lad pre-sæsonen starte.


Klub: Tottenham




Valget faldt på "Spurs". Hvorfor? De har en spændene trup, men skal dog stadig rettes til. Økonomien skal reddes ved, et nyt stadion, og måske noget sats på eget avl.

Første sæson: 1. Sæson skulle gerne give plads i Europa igen i 2012. Forventningen i sæsonen må være at forstærke forsvar i første sæson. Måske forstærke angrebet, da Adebayor kun er lejet.
Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
# 2|One Dream| - Math9229
« Svar #2: 25 Dec 2011, 20:54 »

And off we go


Pre-sæsonen er færdig spillet, og vi har nu slået hul på sæsonen. Indkøbene er gjort,
Edinson Cavani kom til klubben for 230 mill. Leighton Baines kom til klubben for 150 mill,
og Lucas Andersen kom til for 12 mill.

Hold opstillingen ser ud således:


Første kamp blev spillet den 13 August mod Wolves. Sejren blev grundlagt af Edinson Cavani!
Edinson havde en pragt kamp uden lige! 3 mål, og 1 assist. Kampen endte 5-0 og vi fik en god
sæson start!

- Men midt i rusen af den fremragende sæson start mødte vi et bedre forberedt Dundee Utd.
hold som desværre vandt 1-0 på hjemmebane i første kamp af 4. kval. Europa League. Dette var en stor skuffelse
for hele holdet, både manager og fans! Efterfølgende har jeg tænkt på at lave en taktik udelukkende til ude-
bane kampe. Jeg har også oplevet i træningskampene at udebanen har været et mindre problem. Så nu begynder forbedrelsen mod Blackburn kampen, og efterfølgende retur-kampen på hjemmebane mod Dundee.

- Blackburn kampen gik strålende. 3-0 på udebane. Ganske glimrende kamp hvor holdet fungerede godt, og sådan som jeg havde bedt dem om. Man må så efterfølgende sige at det ikke var helt optimalt, jeg var tvunget til at lave små ændringer undervejs, da Gareth Bale blev skadet. Dog kun 4 dage. Heldigvis!

- Dundee retur-kampen gik helt efter bogen. 6-1 på hjemmebane. Endnu engang en kraftpræstation fra Edinson Cavani! endnu et Hattrick, og han er nu oppe på 6 mål i 5 kampe. Jeg er ganske imponeret. Jeg havde læst fra andre brugere
herinde at Edinson er en super angriber, og erfarer det nu selv! Leigthon Baines, mit andet indkøb, har også været meget imponerende! Han har lavet 2 assist i sine 5 kampe, og har et gennemsnit på 7,7.

- Månedens sidste kamp blev spillet på White Hart Lane mod Sunderland. Bookmakerne havde os som favoritter, og mente ikke at Sunderland havde en chance. Spillerne levede heldigvis op til vores favourit værdighed, og sikrede en dejlig 2-0 sejr på mål af Dawson, og Huddlestone. Sunderland kom stort set ikke frem til nogle chancer, og når de gjorde var Gomes på plads, og snuppede bolden uden problemer.

Men holdets bærende spiller har dog været Gareth Bale! 5 kampe, og et gennemsnit på 8,14! Det er meget imponerende (imo).


Lucas Andersen: Det danske talent har nu fået debut, og har gjort det ganske udemærket. Han har også fået en "læremester", Luka Modric er sat til at belærer den unge dansker. Jeg syntes selv at det var en ganske udemærket tutor, da de lidt har samme stil. De kan begge spille Offensiv midt højre, og min assisten anbefaler dem begge som "Fremskudt Playmaker". Han har været indskifter i 2 kampe med et gennemsnit på 6,6. Dette er ganske udemærket, specielt når man tænker på han kun er 16 (snart 17) og spiller på højeste niveu i Europa!

Overvejelser gennem August: Jeg har haft en del taktiske overvejelser da holdet har haft lidt problemer på udebane. I min standard taktik spiller jeg med indstillingen "Offensiv", og det går glimrende. Jeg havde dog lidt problemer i Dundee Utd kampen på udebane. Holdet kom ikke frem til nogle chancer og selv om vi havde
spillet det meste af tiden lavede vi ingen mål. Meget skuffende, og det skal uden tvivl rettes!

Andet på klubfronten: Jeg var til bestyrelsesmøde og foreslog der vores bestyrelse og investorere at der skulle investeres i et nyt stadion. Jeg havde medbragt en graf der viste hvordan White Hart Lane tit var fyldt til bristepunktet, og investorene var meget imponerede over klubbens tilskuertal. De meddelte at de ville lægge 653 millioner til projektet, og at klubben selv måtte klare resten. Derfor kunne klubben stolt annoncere at de ville påbegynde bygningen af "Perryman Park" med plads til 49.053 tilskuere

Alt i alt tilfredstilende August med en 1. plads i Premier League
« Seneste Redigering: 25 Dec 2011, 21:08 af Math9229 » Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: |One Dream| - Math9229
« Svar #3: 28 Dec 2011, 23:20 »

 


Half season passed, half season to go!


20 kampe spillet, 18 kampe endnu. Sæsonen er nu mere end halvt færdig, for mine tropper.  Det har været en lidt turbulent halv sæson, men forventnigerne for sæsonen ser ud til at holde.

Ungdommen:  Jeg er nu begyndt at fokusere lidt på mit ungdomshold, og jeg har givet nogle af truppens yngre spillere én ”tutor”.

Edinson Cavani --> Cristian Ceballos

Scott Parker --> Jake Livermore               

Leigthon Baines --> Kyle Walker   

Gomes --> Oscar Jansson

Emmanuel Adebayor --> Massimo Luongo
                                                                     




De unge spillere ser ud til at lære af sine mere erfarne hold-kammerater, og det var også det der var mit mål. Målet er ikke 100% at udvikle førsteholds spillere, men måske mere at udvikle nogle som kunne sælges, og hjælpe klubbens økonomi på vej mod ”den grønne zone”.

Målsætninger (so far) : Jeg havde en målsætning i denne sæson, min første prioritet var at kunne spille med i Europæiske turneringer næste år. Dette ser ud til at være inde for rækkevide, da klubben lige nu er på en 4. Plads. Vi bliver dog i øjeblikket hårdt presset af vores rivaler fra Arsenal. De ligger med samme antal kampe kun 3 point væk.

Taktiske overvejelser: Jeg har siden sidst (August) haft mange taktiske overvejelser. Jeg har to gange været tvunget til at lave store ændringer i start taktiken pga. skader. Edinson Cavani var ude i 5 uger, og der skulle hele klubbens spillestil ligges om. Jeg havde førhen spillet med Cavani som targetman, og han havde været holdets støttepæl, uden ham i denne taktik, var den intet værd. Jeg måtte kigge på klubbens andre angribere, og mit valg falgt på Defoe. Han kunne spille i en taktik der mindede om, dog som skarpretter. Det reddede heldigvis skadesperioden uden de store nederlag i den samlede stilling.





Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: |One Dream| - Math9229
« Svar #4: 29 Dec 2011, 23:29 »



Sæsonen afsluttes


Målet er nået: Målet for sæsonen er nået, vi spiller europa igen næste år. Dette blev sikret ved en 5 plads i PL. Vi lå og kæmpede med Arsenal hele sæsonen om 4 pladsen, men tabte den på målscorer. Årets vinder af PL blev Manchester Utd, som hentede Liverpool i slutfasen.

Taktiken: Min taktiske evner blev prøvet af i løbet af sæsonen. Jeg rendte ind i skader af bl.a. Gareth Bale og Edinson Cavani som begge var nøgle spillere i min standard taktik. Dette krævede ændringer som F.eks. gav plads til en veloplagt Jermain Defoe. Da holdet igen var skadesfri skiftede jeg tilbage til min foretrukne 4-2-3-1 med Cavani på toppen.

Næste sæson: Næste sæson er der selvfølgelig også forventninger. Forvetningen næste år bliver igen europæisk, men denne gang ikke kun Europa League. Målet er at blive kvalificeret til Champions League.
Sommertransfer forventninger: Klubben skal forbedres i defensiven. I sidste sæson lukkede vi for mange mål ind på ufarlige situationer. Det er specielt højrebacken, og en centerforsvar jeg kigger efter. Derudover kunne jeg godt tænke mig en ekstra CM, da Sandro ikke helt har de kvaliteter jeg kræver.

Ungespillere: Lucas Andersen har lidt været et ”problem-barn” igennem sæsonen. I starten af sæsonen satte jeg ham til at arbejde sammen med Luka Modric. Men knægten mente ikke Luka kunne hjælpe ham. Derefter prøvede han Aaron Lenon, men igen fik han intet ud af det. I januar fik han så lov til at prøve med Steven Pienaar, og dette bar frugt. Endelig udviklede knægten sig. Han har haft et par kampe i løbet af sæsonen, og har gjort det udmærket.

Andet: Perryman Park står endelig klart, og med plads til næsten 50.000 er der nu dømt ekstra indtægter i klubkassen. Jeg glæder mig til at se effekten på regnskabet, da klubben efter sæsonen 2011/2012 kom med et underskud på 1.5 milliard.

Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010