home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Premier League klubber handler vildt ind.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Premier League klubber handler vildt ind.  (Læst 1148 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Premier League klubber handler vildt ind.
« : 23 Dec 2011, 12:49 »

Er jeg den eneste på dette forum, der mener at handlerne i Premier League i 2. sæson er urealistiske?
Klubberne køber for alt for mange penge, iforhold til i det rigtige liv. Hvorfor er Si Games ikke rettet det? - Er det ikke logisk?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League klubber handler vildt ind.
« Svar #1: 23 Dec 2011, 12:56 »

Du bliver nødt til at komme med nogle eksempler for det er jo et vidt begreb. Er det flere milliarder eller?
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Premier League klubber handler vildt ind.
« Svar #2: 23 Dec 2011, 13:00 »

Tja, jeg ved ikke om jeg syntes det er så slemt igen. Ved mig har Liverpool brugt 177, United har brugt 170, Arsenal har brugt 85, Tottenham har brugt 127 og Blackburn har brugt tæt på 200 millioner kr i dette transfervindue (starten af 2. sæson)

Chelsea er de eneste som jeg mener for alvor har sprængt skalaen med et forbrug på over 400 millioner kr, mens Manchester City bemærkelsesværdigt ikke har brugt penge i dette transfervindue.

Men de engelske klubber har jo pengene, og er jo nød til at bruge dem for at følge med. Desuden er prisen på de gode spillere jo høj, så jeg ved ikke om jeg syntes det er vildt urealistisk.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League klubber handler vildt ind.
« Svar #3: 23 Dec 2011, 13:04 »

Som jeg ser det er det ikke kun i Premier League, det er jo også i Superligaen og så mange andre steder. Handelsmønstrene er helt skæve til tider.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Premier League klubber handler vildt ind.
« Svar #4: 23 Dec 2011, 13:22 »

Som jeg ser det er det ikke kun i Premier League, det er jo også i Superligaen og så mange andre steder. Handelsmønstrene er helt skæve til tider.

Syntes bestemt ikke Superligaen er urealistisk. Ved mig står jeg for det dyreste indkøb i starten af den nye sæson, med svimlende 1.5 millioner kr.   Smiley

Tilgengæld ryger spillerne i stedet til udlandet, hvor Dame N'Doye f.eks. er blevet solgt for 50 millioner kr. Men også Brøndby, FCM og jeg selv (OB) har været nød til at sælge, hvilket er ganske realistisk med den økonomi de danske klubber har.

Et hurtigt kig på de andre topligaer, afslører også at de fleste klubber holder lidt tilbage. Faktisk ryger de fleste profiler til England, mens det er sparsomt hvad der ryger den anden vej. At Madrid er f.eks. det hold i Spanien der har brugt flest penge på én spiller (85 millioner kr) mens Juventus dog har brugt hele 127 millioner kr, hvilket dog på ingen måder er urealistisk.

Bayern og Dortmund har brugt henholdsvis 105 og 85 millioner kr, hvilket heller ikke er urealistisk for to hold som skal spille CL igen i år. I fransk fodbold er det PSG der har brugt flest penge, hvilket er de 50 millioner kr. for Dame N'Doye..

Så i mit spil er det på ingen måder urealistisk. England har altid været den liga der har brugt flest penge, hvilket også er tilfældet i mit spil, mens de andre ligaer virker ekstremt realistiske. Det er jo nærmest besynderligt at Barcelona eller Real Madrid ikke har været fremme med den helt store pengepung. Men med deres nuværende truppe, så er det jo heller ikke nødvendigt.

Det kan dog måske have noget med antallet af ligaer at gøre. Jeg har f.eks. samtlige europæiske ligaer med, hvilket giver mange muligheder for alle klubberne i forhold til at købe spillere, og de bliver på den måde ikke tvunget til at købe profiler, fordi man måske kun har de 5-6 største ligaer med.
« Seneste Redigering: 23 Dec 2011, 13:26 af Guldbrand » Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League klubber handler vildt ind.
« Svar #5: 23 Dec 2011, 17:07 »

En klub som Tottenham køber ind for 500 millioner og sælger kun selv for 100.

Og det er generelt bare de spillere som klubberne får købt. Totalt urealistiskt.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010