home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Ny din vej af philips
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Ny din vej af philips  (Læst 7646 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny din vej af philips
« Svar #30: 21 Dec 2011, 19:38 »

Helt iorden Smiley
Logged


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny din vej af philips
« Svar #31: 21 Dec 2011, 21:05 »

lige ændring til mig, det er den 11/11 jeg havde fødselsdag Tunge ellers ser det godt ud
Logged

Tidligere: Baloo38

a-fonne
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Ny din vej af philips
« Svar #32: 21 Dec 2011, 23:02 »

Hvad sker der for at jeg valgte Defensiv Midt og Midt Midt som position og så i spillet er jeg MH, MV, FV og FH?
Logged

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ny din vej af philips
« Svar #33: 22 Dec 2011, 02:37 »

Har opdaget en masse småfejl i fm12 som jeg ikke kan se i editoren derfor er jeg startet forfra screenshots kommer når de er færdige
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ny din vej af philips
« Svar #34: 22 Dec 2011, 03:01 »

Så er ændringerne lavet og jeg er igang med at simulere
Statsne er ikke helt det samme, men det er relativt tæt på og nu vil jeg bare igang med at simulere crazy
« Seneste Redigering: 22 Dec 2011, 03:07 af philips » Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ny din vej af philips update 2
« Svar #35: 22 Dec 2011, 07:42 »

                                                 Din vej update 2
Andreas Fonnesbæk/a-fonne
Andreas kunne ikke bruges i Aab og er derfor blevet lejet ud til Lyngby hvor han vil være holdkammerat med Rene Mikkelsen

Frederik Gade/Asreas
Har fået hele 8 førstedivisionskamp e for Esbjerg dog med et uimponerende gennemsnit på 6.41

Frederik Theisen/brøndby zupras
Sæsonen i Chile er færdig nu og Colo Colo endte på en fin andenplads, dog har Frederik Theisen ikke haft det store med det at gøre da han kun har fået 3 kampe på ligaholdet.

Johannes Falkenberg
Har været en del af Strømsgodsets succes sidste sæson da holdet endte på en flot andenplads i tippeligaen og sloveneren der ikke taler et ord slovensk fik 7 kampe med et flot gennemsnit på 6.94

Oliver Bastholm/brøndby 4ever
Bastholm har allerede fået en cupkamp og en indskiftning i ligaen og selvom han ikke har imponeret når han har fået chancen er det alligevel flot for en 16årig

Jonas Petersen/baloo38
Nåede at spille otte kampe og score 5 mål for Svendborg før FCM købte ham for hele 3 millioner kroner.

Niek Elkjær/CarlosVela
Niek har spillet hele 10 kampe for Sønderjydske og har scoret 3 mål hvilket må siges at være fint for en 17årig.

Petur Carlos/chamberlain15
Nåede at få 6 for Lyngby med et imponerende gennemsnit på 7.18 før han blev solgt til selveste Inter for hele 9 millioner. I Inter har han allerede fået debut i en cupkamp.

Rene Mikkelsen/40xmax
Har fået 11 kampe og scoret imponerende 5 mål for Lyngby der dog stadigt ligger til nedrykning

Sebastian Nielsen/Seller95
Har fået 1 kamp og 2 indskiftninger for Huddersfield
« Seneste Redigering: 22 Dec 2011, 13:33 af philips » Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny din vej af philips
« Svar #36: 22 Dec 2011, 08:03 »

Jeg ville råde dig til ikke at bruge imageshack.dk da billederne vidst nok bliver slettet automatisk efter tre måneder.
Nu nåede jeg jo ikke selv at være med, men følger da lidt med fra sidelinjen af.
Logged

FCK

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ny din vej af philips
« Svar #37: 22 Dec 2011, 09:51 »

ny update kommer om en ½ times tid
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ny din vej af philips update 3
« Svar #38: 22 Dec 2011, 13:33 »

                                                                       Din vej update 3
Johannes Falkenberg
Sloveneren har fået en godt forår da han har fået 15 kampe for strømsgodset og har skrevet kontrakt med Valencia som han skifter til den 1.1 2013. Dog er det ikke alt sammen positivt da han har fået en skade der vil holde ham ude i 10-12 måneder.

Sebastian Nielsen/Seller95
Sebastian fik 8 kampe med et 6.63 i forårssæsonen. Det har fået Southampton til at betale 1.3millioner for angriberen. Han har allerede fået debut for Southampton.

Frederik Theisen/brøndby zupras
Dansk-chileneren slutter sig til Niek i Sønderjydske den 5.1 2013. Det virker som en god ide da han trods 2 gode kampe stadigt har lang vej til regelmæsig førsteholdsfodbold for Colo Colo.

Andreas Fonnesbæk/a-fonne
Andreas nåede kun at få 1 kamp for Lyngby. Denne gang er han blevet udlejet til Vejle i 1.division, hvor det ser ud til at han vil få mere spilletid da han allerede har fået 5 kampe.

Oliver Bastholm/brøndby 4ever
Selvom Oliver fik yderlige 2 kampe for Liverpool i foråret er han blevet udlejet til Doncaster hvor han har udsigt til at være holdets absolutte stjerne.

Jonas Petersen/baloo38
Jonas nåede kun 1 kamp for FCM i foråret dog ser det ud til at han kan se frem til mere spilletid i denne sæson da han allerede har fået spillet to kampe og scoret et enkelt mål

Niek Elkjær/CarlosVela
Niek fik 12 kampe mere for for Sønerjydske i foråret og han har allerede nu scoret 3 mål og fået 5 kampe i den nye sæson.

Petur Carlos/chamberlain15
Den islandske landsholdsspilller har endu sin debut for Inter til gode. En udlejning ville måske være fornuftigt?

Frederik Gade/Asrea
Gade fik endu 7 kampe sidste sæson og det ser ud til at han også får rigeligt med spilletid i første division i år da han allerede har fået to kampe i denne sæson

Rene Mikkelsen/40xmax
Rene Mikkelsen fik alle superligakampe og scorede 7 mål i foråret det må siges at være meget godt gået. Han kunne dog ikke holde Lyngby væk fra nedrykning og derfor er han utilfreds og vil til en klub der passer hans ambitioner bedre.

Der vil fra nu af kun komme en update efter hver sæson hvis i har nogen spørgsmål eller vil se nogen screenshots så bare skriv Smiley
« Seneste Redigering: 22 Dec 2011, 13:37 af philips » Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny din vej af philips
« Svar #39: 22 Dec 2011, 16:12 »

Skidt med den skade, håber jeg får chancen i Valencia, eller bliver lejet ud Smiley.
God update!
Logged

Kolo Abib Touré

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny din vej af philips
« Svar #40: 23 Dec 2011, 14:26 »

Du har glemt mig! Peace
Logged

FMFreaks inside you.

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ny din vej af philips
« Svar #41: 23 Dec 2011, 14:29 »

Du har glemt mig! Peace
Jeg er igang med at rette det. Det kom af en eller anden grund ikke med da jeg copy pastede det fra word crazy
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ny din vej af philips
« Svar #42: 23 Dec 2011, 14:44 »

FUUUUUUUUUUUUUUCK så har jeg sgu mistet hele min update da jeg slettede indlægget i den gode tro at jeg selvfølgelig stadig havde worddokumentet det kan jeg så afsløre jeg ikke har pis!!
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ny din vej af philips
« Svar #43: 27 Dec 2011, 19:41 »

FUUUUUUUUUUUUUUCK så har jeg sgu mistet hele min update da jeg slettede indlægget i den gode tro at jeg selvfølgelig stadig havde worddokumentet det kan jeg så afsløre jeg ikke har pis!!
Er den så død?
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny din vej af philips
« Svar #44: 28 Dec 2011, 02:54 »

Er den så død?

Stendød, tror jeg...... Ubeslutsom
Logged

Aldrig alene!

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010