home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:22:26 Broen13 Baren fm25
21 Feb 2025, 17:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23531
  0 Brugere, 817 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Den Danske Nomade
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  DR Congo skal til VM for første gang i 32 år. Gruppemodstanderne er Argentina, Panama og Tyrkiet. Hvordan klarer afrikanerne sit andet VM?  (Afstemning slut: 21 Okt 2006, 22:35)
Nul point i gruppespillet og nul mål
- 1 (3,7%)
Nul point i gruppespillet og mindst et scoret mål
- 1 (3,7%)
Ét point i gruppespillet
- 1 (3,7%)
To point i gruppespillet
- 1 (3,7%)
Tre point i gruppespillet
- 8 (29,6%)
Fire point i gruppespillet
- 6 (22,2%)
De går videre fra gruppen
- 9 (33,3%)
Antal Stemmer: 27

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Den Danske Nomade  (Læst 25450 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Den Danske Nomade
« Svar #75: 03 Okt 2006, 19:30 »

Jeg havde/har det på samme måde med CM 00/01..

Men igen, lav dog en lignede blog, blot i FM07.. Så' der streetpoint i byen, eller noget Opstemt

NEJ! Er vild med FM06!  Opstemt

Helt ærligt, er der ingen, som ved hvorfor CM0102 ikke kan klare de mange ram jeg har?

Chelidze90
Gæst

« Svar #76: 03 Okt 2006, 19:33 »

Helt ærligt, er der ingen, som ved hvorfor CM0102 ikke kan klare de mange ram jeg har?

Prøv at højre klikke på ikonet og så på egenskaber -> Kompatibiliet og så sæt hak i "Kompatilitetstilsta nd" og så sæt den til Windows 98?

Zone 43
Manager

« Svar #77: 03 Okt 2006, 19:34 »

Det er jeg da også. Men jeg skifter da også snart til FM07 .. Ingen undskyldninger, der Wink

Umiddelbart vil jeg da råde dig til at se bag på æsken eller i manuelen og se om der ikke står noget der Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

nicky-fmk
Lilleputspiller
*

« Svar #78: 03 Okt 2006, 19:36 »

Her er hjælpen:
 Gå ind i Egenskaber for system -> Avanceret -> Indstillinger under Ydeevne -> Avanceret -> Skift
 Så sætter du din sidefil til det dobbelte (:

Lutter klaphatte !

Dusty78DK
Manager

« Svar #79: 06 Okt 2006, 20:22 »

DEN SPÆNDTE VENTETID

Jeg har fået fat i en ny CD med FM06 og er parat til at sætte kursen mod mere succes med DR Congo. Jeg står foran 2 måneder uden kampe der gælde rnoget som helst. Jeg skal "bare" gennem to lodtrækninger: Lodtrækning til grupper i både African Nations Cup og VM.

Hvad venter jeg på? Ikke en skid! Jeg har kridtet skoene og er klar til at sætte kursen mod endnu en succes.

12. november 2005
Venskabskamp

DR Congo – Honduras 0 – 0

48.144 tilskuere på Stade des Martyrs i Kinshasa

Det var en kedelig kamp som hjemmeholdets fans fik at se denne eftermiddag. Jeg sendte en hel del reserver på banen – kun tre var gengangere fra den sidste kvalifikationskamp. De nye spillere har svært ved at finde hinanden og få spillet til at glide. Kampen ligner en gentagelse af den usammenhængende debut mod Ghana tilbage i marts. I anden halvleg har Honduras et par store chancer, men heldigvis klarer vi skærene. 

En af de få spillere fra sidste kvalifikationskamp, der er på plads på stadion i testkampen, er den unge målmand Kalambay, fordi jeg har en bevidst strategi der går ud på at gøre ham så rutineret som overhovedet muligt inden VM. Målet er at han skal spille alle kampe i det kommende afrikanske mesterskab og testkampe frem til VM.

19. december 2005
Lodtrækning til African Nations Cup

I dag var der lodtrækning til African Nations Cup, Afrikas svar på europamesterskabet. Turneringen kører efter de samme regler: 4 Grupper med 4 lande – de to bedste går videre til kvartfinalen og derfra er det ren knockout.

Jeg blev udtrukket i gruppe C med Guinea, Togo og Zambia.

Det er absolut ikke en dårlig lodtrækning, blandt andet fordi ingen af mine modstandere var i stand til at kvalificere sig til VM. Togo og Zambia spillede i samme kvalifikationsgrupp e og endte som henholdsvis nr. 2 og 3 i den gruppe som Senegal vandt. Guinea blev nr. 2 i deres gruppe og dermed slået i kampen om en VM plads af Marokko. Så okay, måske er det ikke de letteste hold jeg kunne få. Men gruppen er en walk over sammenlignet med eksempelvis Gruppe B, hvor Nigeria, Sydafrika og Cameroun skal spille mod værtslandet Egypten. Der kan man virkelig tale om en dynamitgruppe! Shockeret

21. december 2005
Lodtrækning til VM grupper

Så blev spændingen udløst. DR Congo er parat til at hævne deres meget ringe VM i 1974.

Modstanderne blev Argentina, Panama og Tyrkiet.

Hvad skal jeg sige om den gruppe? Den er ikke super god, men det kunne have været meget værre. Panama burde vi kunne slå. De er debutanter i VM sammenhæng og er ikke ligefrem kendt for at levere store spillere. Tyrkiet er mest husket fra deres imponerende 3. plads ved VM i 2002, men siden da har de ikke set alt for imponerende ud. Måske kan jeg overraske dem. Argentina har prøvet at blive overrasket af et afrikansk hold tidligere. I 1990 tabte de åbningskampen til Cameroun på trods af at det afrikanske hold sluttede kampen med 9 mand.

Alt i alt er det en acceptabel lodtrækning. Første kamp er mod Tyrkiet, anden kamp er mod Argentina og sidste kamp er mod Panama. Jeg ved ikke med jer, men jeg glæder mig helt vildt!  Thumbs Up

Næste update: Første kamp i African Nations Cup mod Guinea

Dusty78DK
Manager

« Svar #80: 06 Okt 2006, 20:43 »

SPÆNDINGEN STIGER

African Nations Cup er lige om hjørnet. De bedste lande fra det mest talentfulde fodboldkontinent er parat til at batle om en pokal og håneretten. Jeg er begyndt at få sommerfugle i maven, og 15. januar er tidspunktet kommet til at udvælge de spillere, der skal med til Egypten for at forsvare nationens ære. Jeg skal virkelig have tungen lige munden, for jeg skal skære fire folk væk fra min bruttotrup og ende med de 22 bedste.

Det er hårdt arbejde, men endelig finder jeg frem til at følgende folk skal med til mødet med Afrikas bedste landshold.

African Nations Cup spilles hvert 2. år – modsat EM, der kun spilles hver 4. år. DR Congo har ikke vundet stor hæder i turneringen hidtil. Den bedste placering var i 1998, hvor holdet opnåede en 3. plads.

Hvad er mine forventninger? Tja, jeg ved ikke rigtig, derfor har jeg oprettet en afstemning så du kan vurdere det hold jeg har udtaget og de præstationer holdet har ydet hidtil.

Soccerpop
Gæst

« Svar #81: 06 Okt 2006, 23:08 »

Kan man forvente en update i aften, Rullende Øjne
Eller må vi vente til i morgen. Huh
Desuden vil jeg rose dig for hvordan du har fanget min opmærksomhed, i starten var jeg noget skeptisk, men efterhånden synes jeg bedre og bedre om ideen.
KUTGW. Thumbs Up

ZhotLog
Gæst

« Svar #82: 06 Okt 2006, 23:20 »

Kan godt se at du har ført en del fra din Togo blog over i denne, hvilket kun er godt Smiley Jeg var ikke så skeptisk i starten, da det lød som en spændende idé, og det har det jo også vist sig at være. Så stor kredit til dig for at lave endnu en super blog!  Dette er mit bud på vinderen af månedens blog Thumbs Up

Badefar
Manager

« Svar #83: 06 Okt 2006, 23:20 »

jeg synes dusty selv skal bestemme hvornår den skal komme men hvis han kan få hele cup´en ind i updaten så er det fint

Badefar
Manager

« Svar #84: 06 Okt 2006, 23:21 »

UPPPPPPPPPPPPPPS glemte lige at rose for et super godt arbejde kutgw

Soccerpop
Gæst

« Svar #85: 06 Okt 2006, 23:25 »

jeg synes dusty selv skal bestemme hvornår den skal komme

Hvem sagde andet. Huh

Badefar
Manager

« Svar #86: 07 Okt 2006, 10:04 »

der står i "hvem er logget på" at dusty skriver et indlæg i det her emne måske en update?HuhHuh?

Dusty78DK
Manager

« Svar #87: 07 Okt 2006, 10:04 »

Kan godt se at du har ført en del fra din Togo blog over i denne, hvilket kun er godt Smiley Jeg var ikke så skeptisk i starten, da det lød som en spændende idé, og det har det jo også vist sig at være. Så stor kredit til dig for at lave endnu en super blog!  Dette er mit bud på vinderen af månedens blog Thumbs Up

Mange tak for roserne. Man kan faktisk godt sige at min Togo blog lidt var en øve-blog for den her  Wink

Det er meget pænt af jer alle sammen at følge så trofast med når der både er FM07 demo, byture m.v. at gå op i.

Desværre kommer den næste update ikke før i morgen eftermiddag tidligst, fordi jeg har en rimelig travl weekend foran mig. Sorry, folks!

Til gengæld kunne det godt være at de fleste kampe fra gruppespillet er med i næste update.  Smiley

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #88: 07 Okt 2006, 10:08 »

KUTGW dusty

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

cube
Manager

« Svar #89: 07 Okt 2006, 13:14 »

Super med VM kvalifikationen Smiley Tyrkiet kampen bliver en nøglekamp!
God blog =)

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010