home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 794 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem spiller du med netop nu?
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvem spiller du med netop nu?  (Læst 11278 gange)
kakafreaken
Reserveholdsspiller

Sv: Hvem spiller du med netop nu?
« Svar #15: 20 Dec 2011, 17:30 »

Synes det er helt vildt fedt med den tråd her! Opstemt Jeg er blevet fanget af det med Real Madrid det lyder spændende Opstemt

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #16: 20 Dec 2011, 17:40 »

Jeg spiller i øjeblikket med Brøndby til DM tråden. Hvor de starter i 1. division, jeg har netop spillet min første sæson i klubben hvor det blev til en sikker oprykning som 1'er med 10 point ned til Skive på 3. pladsen.
Jeg har kun hentet Zaza til klubben da jeg mente de manglede en anden målmand.
Så nu står den på Superliga bold i Brøndby igen, hvor jeg regner med at blive i top 4 Smiley

Math9229
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 20 Dec 2011, 17:47 »

Spurs. Har lige haft et langt FCK save, 7 sæsoner. Håber på cirka samme længde med mit spurs save. Peace

___

God Jul..

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

FredrikLeander
Gæst

« Svar #18: 20 Dec 2011, 17:47 »

Ja, synes også det er ret fedt Thumbs Up Skal jeg jo sige, når det er mig, der har lavet tråden  Hævet Øjenbryn

Ej, spøg til side. Jeg synes det er pisse fedt, at læse hvad andre sidder og laver i manager lige nu, og hvad de forventer af deres nuværende mandskab.

ELS
Ynglingespiller

« Svar #19: 20 Dec 2011, 18:44 »

Jeg er lige startet med Sunderland. Købt bla Eriksen, Dos Santos og Scott Sinclair. 2 kampe 2 sejre over Swansea og Leyton Orient. Satser på en top 7 og en ligacup triumf.

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 21 Dec 2011, 00:03 »

Jeg spillede med Dortmund og blev fyret Skuffet så var jeg arbejdsløs i 8 mdr. I juli måned tilbød MK Dons fra Championship mig en kontrakt og jeg sagde selvfølgelig ja! Deres mediepronose var en 23. plads, men i øjeblikket ligger jeg på en 4. plads. 7 point op til andenpladsen(direkte oprykning til PL)

reneskovgaard
Ynglingespiller

« Svar #21: 21 Dec 2011, 00:05 »

Spiller lige for tiden med FCK, hvor jeg er igang med min 3. sæson. Det meste af holdet er skiftet ud, spiller kun med Wiland, (som snart bliver skiftet ud med min nyhentet keeper, i næste registrerings vindue), Sölvi Ottesen.

Første sæson:

Vandt Superligaen, med kun 2 point foran Brøndby. Røg tidligt ud af Pokalturneringen efter et halvt reserve hold tabte til Blokhus.
I Champions League tabte jeg 3-1 på udebane mod Slovan Bratislava, men fik reddet den store skuffelse med en 3-0 sejr på hjemme bane.
Derefter mødte jeg et ukendt mandskab ved navn, Videoton, som blev besejret med 3-0 på udebane, og en uafgjort, 0-0, på hjemmebane.
Mine modstandere i gruppespillet skulle jeg op mod Otelul, Milan og Madrid, hvor jeg som forventet fik en plads i Uefa hvor jeg gjorde det fremragende.
I første knockout runde mødte jeg Leverkusen, hvor jeg allerede var klar på mit europa exit, men skæbnen ville anderledes. Jeg fik hentet en 2-0 sejr hjem på hjemmebane, hvilket var mere end tilfredsstillende. Helt overrasket fik jeg en sejr med hjem på udebane, 2-1. Og den næste modstander hed Marseille. Igen med de samme cifre, 2-0 på hjemmebane, og 2-1 ude. Det var også hvad det blev til. Jeg trak Inter i kvartfinalen og tabte sammenlagt 3-0. Men alt i alt en fremragende sæson!

Ud: Claudemir fik opkøbt sin frikøbsklausul på 30 mio. af AC Milan.

Der blev ikke rigtig hentet nogen forstærkninger. Den mest interessante var Jonas Kamper, som jeg hentede i Randers for 1,1 mio.

Anden Sæson:

Vandt igen Superligaen med blot 2 point over FC Midtjylland. Pokalen blev vundet, 2-0 over OB.

Mindre fantastisk gik det i europa, hvor det blev til et hurtigt exit. Jeg endte op mod Manchester United, Wolfsburg og Villarreal, hvor det kun blev til 3 point, en sejr over Villarreal, 1-0 på udebane.

Ud:
N'doye blev solgt til Lyon for 50 mio.
Grindhiem røg således til Sevillia for 22 mio.

Ind:
Rodri fra Barcelonas B trup, som aldrig rigtig har slået igennem. Han blev købt for 5,5 mio.
Darron Gibson, tidligere Manchester mand, blev hentet på fri transfer. Har gjort det fantastisk godt, jeg har rykket ham ned på den defensive hvor han gør et soldt stykke arbejde.
Samuel Armenteros, angriber, blev købt for 14 mio. Har spillet meget stabilt. Og scorer en del mål.
Sæsonens nok bedste køb, tilfalder Darwin Quintero, som blev fra Santos Laguna for 34 mio. Han blev købt i vinterpausen, og gjorde det intet mindre end fantastisk i foråret. Han gjorde det så godt at jeg modtog et bud fra Sporting og Villarreal på henholdsvis 40 og 55 mio. Begge blev afslået, da jeg er sikker på at han har mere i sig. Og han skal lige afprøves i europa. Så det vil vise sig om det var en dum beslutning.

Trejde sæson:

Jeg ligger pt. på 2. pladsen med 5 point op til et utrolig formstærkt OB mandskab, som endnu ikke har tabt ud af de 12 spillede kampe. Ned til trejde pladsen har jeg 8 point, så det ser ud til at det bliver en kamp mellem Byens hold og OB.

I Champions League gruppespillet har jeg trukket følgende; Inter, CSKA Moskva og Molde. En gruppe som jeg umiddelbart har rimelige chancer til at gå videre fra. Oddse blev ihvertfald meget bedre, efter en fantastisk hjemmekamp mod Inter, som endte 4-1 til mit favør. Et fantastisk velspillet FCK mandskab skriver historie. Derefter mødte jeg CSKA som jeg desværre tabte til 3-0. Så gruppen er mere end åben.

Ud:
Mathias 'Zanka' Jørgensen blev solgt til Wolfsburg til 25 mio.

Ind:
Mohammed Abu, defensiv midtbane. Blev hentet som forstærkning. 4 mio.
Youssef Abdellaoui, hentet fra Ajax for 18 mio. Han er offensiv midtbane. Han skulle vise sig at være en meget interessant spiller. Med sine kun 18 år, og 4,5* i hans rapport, har han en lovende fremtid. Og har spillet sig direkte ind på offensiven for at få hans talent udviklet. Der har allerede været interesse for ham. Manchester City har udmeldt stor interesse i ham. Men meddelte at spilleren ikke er til salg. Da jeg er sikker på at efter et par sæsoner, er han flere millioner værd.
Jacob Mellis, offensiv midtbane, hentet fri fra Chelsea. Har gjort det super godt, også ham har der været en del interesse for.
Jérémy Sorbon, forsvar central/højre, har spillet super stabilt. Og har allerede spille sig ind som nøglespiler på holdet. Han blev hentet til en pris af 8 mio. fra franske Caen.
Tidligere Anderlecht spiller, Tom De Sutter er blevet hentet på fri transfer. Fantastisk angriber. Scorer en del mål. Også ham har der været interesse for.
Miguel Ángel Moyá, målmand, hentet på fri transfer som erstatning for Wiland, som ikke rigtig har præsteret så godt i denne sæson. Han bliver aktuel i næste registreringsvindue .

Jeg spiller en 4-4-2 med en defensiv midt. Strategi på kontroller, mod Superliga hold. I Europa, enten på Standard eller Offensiv. Filosofi på Flyende.

En ungdomsspiller som jeg selv er overrasket over, er en spiller ved navn Søren Dinesen, fra mit eget ungdomshold, som har spillet sig fast ind i det centrale forsvar i en alder af 17 år. Han har en rapport på 4,5*

Jeg synes selv det er et fornuftigt hold jeg har fået stablet på benene, nogen spillere med en meget lys fremtid.

God jul  Smiley

krohnl
Lilleputspiller
*

« Svar #22: 21 Dec 2011, 20:17 »

Jeg spiller for tiden med Atletico Madrid. Er lige startet på 4. sæson. Har vundet mesterskabet de 2 sidste sæsoner, og i sidste sæson lykkedes det mig også at slå Barca i CL finalen.

Således ser mit hold ud:

Jeg har hentet en ung spiller der bliver betegnet som den ny Fernando Torres, så der er høje forventninger til ham:

Jeg har også fundet en 206 cm høj tysk angriber som jeg håber kan blive en god targetman på et tidspunkt:

Risom
Manager

« Svar #23: 21 Dec 2011, 20:54 »

Ham der Daniel er da rimelig god  Thumbs Up Hvor tidligt hentede du ham? Og til hvilken pris?

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

krohnl
Lilleputspiller
*

« Svar #24: 21 Dec 2011, 20:59 »

Ham der Daniel er da rimelig god  Thumbs Up Hvor tidligt hentede du ham? Og til hvilken pris?

Jeg hentede ham i Celta da han var 16 for 14 mil. Han har forbedret sig i et fornuftigt tempo så jeg tror der er fremtid i ham.

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #25: 19 Jan 2012, 19:09 »

Lige nu spiller jeg med Derby!
De starter i The Championship! De har faktisk et okay godt hold! Jeg rykkede op i 1. sæson i hvert fald.
Lige nu er jeg i starten af 5. sæson, hvor jeg skal spille i Champions League! Det bliver spændende om min relative unge og smalle trup kan klare presset i endnu en turnering!  Grin

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #26: 19 Jan 2012, 19:14 »

Jeg spiller med PSG, fantastisk hold Wink

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #27: 20 Jan 2012, 11:28 »

Jeg spiller med PSG, fantastisk hold Wink
Kan du så svare på om man faktisk får flere penge i løbet af en sæson (udover ens start transferbudget) i og med man har en sugar daddy eller kaster han kun penge til dig når det er i starten af sæsonerne hvor du sætter forventningerne? :b

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #28: 20 Jan 2012, 11:30 »

Spiller lige pt. med city men er ved at køre død i savet Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #29: 20 Jan 2012, 12:19 »

spiller med Paris SG., og det er sq meget sjovt Opstemt

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010