home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 752 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem spiller du med netop nu?
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvem spiller du med netop nu?  (Læst 11271 gange)
FredrikLeander
Gæst

Hvem spiller du med netop nu?
« : 19 Dec 2011, 19:51 »

Det kunne være fedt, hvis folk skrev hvem de spiller med lige nu? Altså hvem er jeres næste modstander, næste tanke om et taktisk oplæg, og måske hvad jeres målsætning for sæsonen er? Thumbs Up

Jeg kan selv lige starte. Jeg spiller med SIF, hvor det egentlig køre meget godt, min næste modstander er FCM, som jeg ikke forventer det vilde ud af. Jeg håber godt nok, at jeg kommer til at spille i Europa i næste sæson.. Thumbs Up

Fyr løs!
« Seneste Redigering: 19 Dec 2011, 19:53 af FredrikLeander » Logged

Yessir
Manager

Sv: Hvem spiller du med netop nu?
« Svar #1: 19 Dec 2011, 20:10 »

Spiller med Roma fordi jeg ville have det sidste ud af Totti. Lidt skuffende har han været skadet for det meste i den halvsæson jeg har nået, og har valgt at stoppe efter sæsonen... Så nu er næste målsætning at opfostre hans arvtager, født i Rom og det hele.

Resultaterne har været lidt svingende, spiller smalt uden kanter, da truppen er bygget op omkring spillere centralt på banen. Det skal nok blive bedre. Målsætning for sæsonen er at snuppe en Champions League billet, ligger pt nr 6 med et point op til 3 pladsen. Milan og Inter er stukket af i toppen. Ingen indkøb, da jeg spiller uden transferpenge i første vindue.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2: 19 Dec 2011, 20:16 »

Spiller med OB, og har netop overstået vinterpausen. I ligaen går det godt, og jeg har ti point ned til de nærmeste konkurrenter FCK og AaB. Dette har også medført at jeg har solgt Peter Utaka for ti millioner kr. da hans kontrakt stod til at udløbe. Faktisk kunne andre klubber allerede begynde at skrive kontrakt med ham, så det var en fin handel, men LAzio ville åbenbart gerne have ham her og nu.

Næste opgave hedder Sparta Moskva i El. Jeg kom videre fra gruppespillet mod hold som Birmingham, Sevilla og Dnipro. Ti point for seks kampe, var yderst tilfredsstillende for mig. heldigvis har jeg gode erfaringer med russiske hold, da jeg slog Rubin i CL kvalen. Desværre var Lyon dog en for stor mundfuld i slutspillet, hvorfor det altså hedder EL.

FredrikLeander
Gæst

« Svar #3: 19 Dec 2011, 20:29 »

Spiller med OB, og har netop overstået vinterpausen. I ligaen går det godt, og jeg har ti point ned til de nærmeste konkurrenter FCK og AaB. Dette har også medført at jeg har solgt Peter Utaka for ti millioner kr. da hans kontrakt stod til at udløbe. Faktisk kunne andre klubber allerede begynde at skrive kontrakt med ham, så det var en fin handel, men LAzio ville åbenbart gerne have ham her og nu.

Næste opgave hedder Sparta Moskva i El. Jeg kom videre fra gruppespillet mod hold som Birmingham, Sevilla og Dnipro. Ti point for seks kampe, var yderst tilfredsstillende for mig. heldigvis har jeg gode erfaringer med russiske hold, da jeg slog Rubin i CL kvalen. Desværre var Lyon dog en for stor mundfuld i slutspillet, hvorfor det altså hedder EL.

Lad mig lige høre, hvordan stiller du op? Har du købt noget spændende? Thumbs Up

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #4: 19 Dec 2011, 20:32 »

Lige startet med Aab, ville prøve noget dansk & så har de Lucas Andersen, har smadret vejle ( 5-0 H) Næstved ( 4-0A) Silkeborg ( 3-0 H) & Brøndby( 0-2) så tegner da bare noget godt indtil videre Smiley

edit: H=home & a=away.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #5: 19 Dec 2011, 20:34 »

Lad mig lige høre, hvordan stiller du op? Har du købt noget spændende? Thumbs Up

Taktikken er en 4-4-1-1. Af indkøb har jeg købt Danny Olsen, Anders Due og Ahmed Soukouna. Her til forårssæsonen har jeg hentet en række unge talenter på fri transfer, da jeg ingen penge har til rådighed.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #6: 19 Dec 2011, 20:40 »

Er startet et spil med det malaysiske 2. division' hold  Johor MBJB. Grunden til jeg har valgt dem, er jeg har valgt at spille en blanding af The Lutz Pfannenstiel Challenge og min egen Challenge kaldet The Commonwealth of Nations Challenge.
Helt enkelt, er det at spille under samme regler som The Lutz Pfannenstiel Challenge, men kun med lande der er med i The Commonwealth of Nations. Målet er at vinde PL og derved være på toppen af det Britiske Imperie.
Jeg søgte rundt omkring efter job og, blev som sagt, tilbudt job i Johor MBJB.
Lønbudgettet er godt, hvor jeg har 35k til rådighed og der bliver brugt 7,5k. Hvor i øvrigt transferbudgettet er 0.
Ligaen begynder først 2012, og jeg er omkring oktober. Dog kan jeg konstatere, at klubben er ved at bliver overtaget, derved tyder alt på en lovende fremtid Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 19 Dec 2011, 20:50 »

Jeg er "tilfældigvis" også i Malaysia pt. i denne challenge, dog for 2. gang. Lige nu hedder holdet Selangor PKNS, som er i den næstbedste række. På trods af en medieprognose der hed en 11. plads, blev det til en 3. plads i sidste sæson, og da jeg har forstærket holdet væsentligt, satser jeg med at kunne spille med om oprykning denne sæson.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 19 Dec 2011, 20:56 »

Spiller pt. med Real Madrid.
Real er holdet jeg altid har holdt med, og ender som regel også altid med at spille med dem. Uanset hvilke andre hold jeg prøver, ender jeg altid med at vende tilbage til den spanske hovedstad Smiley

Er pt. noget til starten af december, d. 10 for at være helt præcis, og har netop overstået min kamp mod Barcelona. Det blev til et 2-2 resultat, hvilket jeg som sådan er tilfreds med, da stadig fører ligaen med 4 point ned til de Catalanerne.
Min næste kamp bliver ude mod Sevilla. En svær kamp, men en kamp der skal vindes hvis trofæet endelig skal tilbage til Madrid Smiley

Mit mål med Real Madrid er ikke at købe de bedste spillere i verden da det ville gøre det for nemt at vinde det hele, men i stedet at køre egne talenter ind på holdet. Derfor er delmålet med sæsonen også at få mit andet hold, Castilla, op i den spanske anden divison adalante så mine talenter kan få spillet noget bold på højest muligt plan. Pt. ligger de til oprykning, så håber det holder hele sæsonen ud. Specielt Morata har imponeret, og jeg tror at han vil blive rykket op i førsteholdstruppen til næste sæson. Derudover har spillere som Nacho, hans bror Alex, hjemvendte Sarabia og Jese også imponeret, men forventer ikke at de kommer ind omkring første holdet før om en 2 sæsoner. Måske lidt før.
Mine indkøb er også baseret på at hente unge spillere ind, primært spanske da det ville været fedt at kunne stille med at hold fuld af spaniere, og gerne spaniere der alle har fået deres fodbold opdragelse i Madrid. Derfor har jeg hentet Iker Muniain, Pablo Sarabia og ikke mindst Christian Eriksen ind. Specielt sidst nævnte har imponeret. Han har fået massere af spilletid da Øzil blev langtidsskadet i starten af sæsonen.

Jeg spiller en 4-2-3-1 taktik, med fokus på boldbesiddelse med en masse små og hurtige afleveringer. Indtil videre har det fungeret ganske udmærket. Fører ligaen med 4 point, er suverænt videre i Champions League, og er stadig med i pokalen hvor flere af de unge spillere har fået massere af spilletid.

Glæder mig til at nå et par sæsoner frem og se om mine talenter på Castilla kan være med på førsteholdet Smiley  

FredrikLeander
Gæst

« Svar #9: 19 Dec 2011, 21:01 »

Det lyder som nogle spændende spil I har gang i. Jeg synes det er vild fedt, at høre om andres game.
Jeg er selv lige blevet færdig med første sæson med SIF, endte på en femte plads, som betyder Europe League kval. Så der er sgu europæisk fodbold på Mascot Park i næste sæson.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #10: 19 Dec 2011, 21:16 »

jeg er i gang med Lutz Pfannenstiel, hvor jeg er i Hvidovre og ligger lunt i svinget med 1 point til førstepladsen med 4 kampe igen og B93(1.pladsen) har et par kampe hvor de kan fejle

Tidligere: Baloo38

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 19 Dec 2011, 23:19 »

Er i gang med et OB game, er i år 2017, og er ved og have et okay hold.
har lige afsluttet sæson 16/17 nr. 1 med 91 point, semi-finale i Champions league Peace

El Cubo
Ynglingespiller

« Svar #12: 19 Dec 2011, 23:22 »

Er i gang med et OB game, er i år 2017, og er ved og have et okay hold.
har lige afsluttet sæson 16/17 nr. 1 med 91 point, semi-finale i Champions league Peace
muligt med et ss af dit hold? Smiley

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 19 Dec 2011, 23:37 »

muligt med et ss af dit hold? Smiley

det kan du tro Opstemt
Skal lige siges min lodtrækning i Champions league var svine heldig Opstemt

- Det skal dog siges at jeg har en del Regens på mit hold, men der er da også en del spillere, med rimelige navne
« Seneste Redigering: 19 Dec 2011, 23:40 af pati924 » Logged

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #14: 20 Dec 2011, 16:10 »

Spiller pt. med Real Madrid.
Real er holdet jeg altid har holdt med, og ender som regel også altid med at spille med dem. Uanset hvilke andre hold jeg prøver, ender jeg altid med at vende tilbage til den spanske hovedstad Smiley

Er pt. noget til starten af december, d. 10 for at være helt præcis, og har netop overstået min kamp mod Barcelona. Det blev til et 2-2 resultat, hvilket jeg som sådan er tilfreds med, da stadig fører ligaen med 4 point ned til de Catalanerne.
Min næste kamp bliver ude mod Sevilla. En svær kamp, men en kamp der skal vindes hvis trofæet endelig skal tilbage til Madrid Smiley

Mit mål med Real Madrid er ikke at købe de bedste spillere i verden da det ville gøre det for nemt at vinde det hele, men i stedet at køre egne talenter ind på holdet. Derfor er delmålet med sæsonen også at få mit andet hold, Castilla, op i den spanske anden divison adalante så mine talenter kan få spillet noget bold på højest muligt plan. Pt. ligger de til oprykning, så håber det holder hele sæsonen ud. Specielt Morata har imponeret, og jeg tror at han vil blive rykket op i førsteholdstruppen til næste sæson. Derudover har spillere som Nacho, hans bror Alex, hjemvendte Sarabia og Jese også imponeret, men forventer ikke at de kommer ind omkring første holdet før om en 2 sæsoner. Måske lidt før.
Mine indkøb er også baseret på at hente unge spillere ind, primært spanske da det ville været fedt at kunne stille med at hold fuld af spaniere, og gerne spaniere der alle har fået deres fodbold opdragelse i Madrid. Derfor har jeg hentet Iker Muniain, Pablo Sarabia og ikke mindst Christian Eriksen ind. Specielt sidst nævnte har imponeret. Han har fået massere af spilletid da Øzil blev langtidsskadet i starten af sæsonen.

Jeg spiller en 4-2-3-1 taktik, med fokus på boldbesiddelse med en masse små og hurtige afleveringer. Indtil videre har det fungeret ganske udmærket. Fører ligaen med 4 point, er suverænt videre i Champions League, og er stadig med i pokalen hvor flere af de unge spillere har fået massere af spilletid.

Glæder mig til at nå et par sæsoner frem og se om mine talenter på Castilla kan være med på førsteholdet Smiley  

Utrolig fedt! Blev fanget af det du skrev ! især det med de unge og Castila! - Er ikke ligefrem ''Fan'' af Madrid, men har helt klart fået et godt øje til dem i FM efter du har sagt nogle fine ord om dem Smiley! Lad mig hører fra dig igen. Smiley

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010