Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 09:20:04
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
1 Bruger, 920 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Hvem spiller du med netop nu?
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
Forfatter
Emne: Hvem spiller du med netop nu? (Læst 11303 gange)
Gungner
Gæst
Sv: Hvem spiller du med netop nu?
«
Svar #30:
20 Jan 2012, 12:20 »
Citat af: whispers 20 Jan 2012, 11:28
Kan du så svare på om man faktisk får flere penge i løbet af en sæson (udover ens start transferbudget) i og med man har en sugar daddy eller kaster han kun penge til dig når det er i starten af sæsonerne hvor du sætter forventningerne? :b
Alt efter hvordan du klarer dig, får du nogle penge omkring Januar/Februar
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #31:
20 Jan 2012, 12:27 »
Citat af: Strandby 20 Dec 2011, 16:10
Utrolig fedt! Blev fanget af det du skrev ! især det med de unge og Castila! - Er ikke ligefrem ''Fan'' af Madrid, men har helt klart fået et godt øje til dem i FM efter du har sagt nogle fine ord om dem
! Lad mig hører fra dig igen.
Er da glad for at jeg kan inspirere nogen, og Madrid er bestemt også en sjov klub at spille med. Selvom folk mener at det er for nemt synes jeg faktisk at det er ret svært, da der ligger et enormt pres på. Man skal ikke tabe mange kampe før man er sat i ligaen. Så det er lidt en risiko at bruge de unge talenter, men tror på at det er en gevinst på længere sigt.
Mit spil crashede desværre, men et nyt er blevet startet op. Samme indkøb, samme taktik og ikke mindst samme mål. Er pt. kun lige gået i gang med sæsonen. Ligger nummer 1 i Champions League gruppen, mens jeg ligger i et feldt af 4 hold, der er et point efter Barcelona i Ligaen. Vandt dog over dem i Super Cuppen, så regner med at jeg får hentet dem senere.
Vender tilbage når der er sket noget mere spændene
Newcastle
Landsholdsspiller
«
Svar #32:
20 Jan 2012, 12:35 »
Spiller pt. med Newcastle og er netop gået i gang med 5 sæson.
De 4 forgående er endt med en 10 plads, 7 plads, 8 plads og 3 plads.
Har haft store taktiske problemer da jeg kun bruger 1 angriber, men har fundet løsningen nu med 4-1-2-2-1 opstilling.
Har indtil nu vundet FA cuppen 2 gange, Carling Cuppen 1 gang, C'Shield 2 gange og Europa League 1 gang.
Hele holdet er næsten udskiftet og der er kun Santon tilbage fra det oprindelige hold.
Af nævneværdige indkøb kan nævnes Moussa Sow, Abel Hernandez, Gaston Ramirez, Marek Hamsik, Mateo Kovacic, Gabriel Torje, Mbaye Niang, Marc-André ter Stegen, Gary Cahill, Sebastien Corchia, Xherdan Shaqiri, Lucas Andersen, Jack Wilshere.
Desværre har jeg dummet mig lidt med finansieringen som primært forgår på afbetaling, hvilket har gjort at min økonomi ikke er helt god
JimmyGP
Manager
«
Svar #33:
20 Jan 2012, 13:21 »
Sport Lisboa e Benfica
Jeg spiller pt. med Benfica og er syv ligakampe inde i anden sæson. Der er pt. 21 point på kontoen og holdets helt stor profil, Oscar Cardozo bomber løs og er en meget eftertraget herre.
Første sæson forløb således
:
- En andenplads i ligaen (Porto vandt - vi kunne have vundet, men vi var for ustabile i efteråret)
- vandt Taca de Portugal
- semifinalist i Bwin Cup (tabte på straffespark)
- skuffende 3. plads i Champions League gruppespilet
- Vinder af Europa League
Her i anden sæson er vi for alvor begyndt at spille seværdig fodbold og vi har fået langt mere styr på vores defensiv efter at det lykkes mig at købe ter Stegen samtidigt med at Luisão og Garay er fantastiske til trods for den manglende speed. Vi er blevet bedre til at udnytte vores dødbolde og kontrafasen, mens forsvaret og midtbanen arbejder betydeligt bedre sammen! Vi er ligeledes begyndt at udnytte vores spilovertag, hvilket gav os en fantastisk sejr på hele 6-0 på Estadio de Luz over selveste Porto!
Filosofien
er at spille offensivt og direkte, men selvfølgelig agere fornuftigt i det defensive arbejde. ter Stegen giver ro bag til og er god til at tilbyde sig, hvilket får vores spil til at flyde endnu mere og er med til at stresse modstanderne. Rent spillermateriale mæssigt er Benfica et godt hold, men selvfølgelig med plads til forbedringer og specilt op til anden sæson er det muligt at sælge et helt hold for gode penge - jeg mener at jeg solgte for næsten 450.000.000 kroner uden at sige farvel til de store profiler. Jeg har valgt at jeg vil have fokus på at min stamme af spillere hovedsageligt stammer fra den iberiske halvø og Sydamerika, men primært Brasilien og Argentina. Det føler jeg passer rigtig godt til Benfica og kombineret med folk fra egne rækker tror jeg på at det kan lykkes at overhale Porto og generobre pladsen som Portugals flagskib, men også som en magtfaktor i europæisk fodbold. Derfor har jeg også anmodet bestyrelsen om at få opdraget ungdomsfacilitetern
e for at kunne satse mere på egen avl og der er pt. sat 42.000.000 kroner af til dette. Der går lige en måned mere i spillet før det er færdig og samtidigt vil jeg forsøge at forbedre staben endnu mere så de penge kan bære frugt til forået, hvor de nye Regens kommer
Rent
personalemæssigt
er der ikke meget at komme efter og staben er faktisk overraskende ringe. Jeg valgte i starten at beholde en af assisterne og så legenden over alle legender; Eusébio! Ellers er hele staben blev skiftet og opgraderet med de bedste af dem, der var på fri transfer. Ydermere har jeg valgt at tage en anden personlighed til sig og jeg spiller under navnet Rui Costa, som jo også er en legende i klubben. Det har været overraskende motiverende at være en anden og jeg har på den måde haft mere glæde af spillet selvom jeg ikke er kommet så langt endnu. Jeg har på fornemmelsen at det her bliver mit længeste spil i et par år og det bliver sgu fedt!
Økonomisk
starter Benfica gældfri og i det hele taget er klubben nogenlunde sund med et stort stadion og mange tilskuere. Men indtil videre har jeg oplevet at man er meget afhæning af tv/præmie penge fra Champions League (og i mit tilfælde EURO League) medmindre man vil overleve på salg.
Stjernerne
hedder Luisão, Pablo Aimar, Oscar Cardozo og Nícloas Gaítan, men der er også talentet Nelson Oliveira og en spiller som Alex Witsel bør også nævnes. Ellers er der breddespillere som Enzo Pérez og Ruben Amorin, der gør det godt, men der er vel altid olads til forbedringer, hvis man vil tilhøre toppen af poppen.
Luisão
er en klublegende og anføreren, der går forrest samtidigt med at han er et drabeligt våben på dødbolde. Han er stærk og absolut nødvendig for at sammenholde bagkæden.
Pablo Aimar
er troldmanden på den offensive midtbane, der forsøger med skud, finter og afleveringer, der snyder selv det bedste forsvar. Selvom alderen trykker anbefalder jeg at forlænge med ham, da hans erafring og spil gør han ligeså nødvendig som Luisão. Jeg skal snart have fundet hans kommende lærling, så han kan blive mentor og øse ud af sine erfaringer.
Oscar Cardozo
er manden med målene, frækheden, selvtilliden og det afgørende touch. Han er uhyrre vigtig i forhold til at få succes og jeg vil mene at han på nuværende tidspunkt (i mit save) hører til blandt verdens fem bedste angribere grundet sin målfarlighed. Han kan spille mange roller som angriber, men jeg har haft overraskende stor succes med at lade ham spiller alene på toppen og som skarpretter.
Gaítan
er en fantastisk dribler med flair for mål og assists, men jeg er også vild med hans alsidighed og han optræder på begge kanter samt som Aimars vikar. Han er af uransagelige årsager i med på det argentinske lansdhold, men skidt være med det så er der mere overskud til Benfica.
Det er allerede lykkes at vinde to trofæer i denne sæson, da vi har vundet både den portugiske Super Cup med 1-0 over Porto og den europæiske Super Cup med 3-1 over Manchester City. Vi ligger pt. godt til i ligaen med de førnævnte syve sejre ud af syv mulige, mens der ikke er taget hul på pokalturneringerne. I Champions League står vi noteret for fire point efter et smalt 2-1 nederlag til Bayern München på udebane, mens det blev til 3-1 over Red Bull Salzburg i den anden kamp. Nu gælder det to små finaler mod Ajax, hvor vi gerne skulle hente fire point, mens Bayern henter fire til seks point samtidigt. Så skal der gå ligeså meget galt som sidste år, hvis vi ikke er med i knocktout fasen i februar.
Læs mere om Benfica:
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=32526.0
Alt i alt er Sport Lisboa e Benfica en af de fedeste klubber i FM og det er helt klart et forsøg værd. Den portugiske liga er meget undervurderet og der er faktisk flere spændende hold, der forsøger at udfordre Benfica, Porto og Sporting Lissabon. Ydemere er der mange store stjerner der er interesseret i at komme til Benfica og det kan faktisk godt lade sig gøre at stjæle mange rigtig gode spillere fra både Soanien, England og Italien. PRØV DET!!!!
- Veni, vidi, vici -
whispers
Landsholdsspiller
«
Svar #34:
20 Jan 2012, 13:51 »
Citat af: Gungner 20 Jan 2012, 12:20
Alt efter hvordan du klarer dig, får du nogle penge omkring Januar/Februar
Men ikke noget "vildt og voldsomt"?
pati924
Førsteholdsspiller
«
Svar #35:
20 Jan 2012, 19:53 »
Spiller med AFC Telford som spiller i Blue Square Bet Premier.
Er i gang med første tunerings kamp og der står lige nu 1-1 med 45 min igen
Gungner
Gæst
«
Svar #36:
20 Jan 2012, 22:34 »
Citat af: whispers 20 Jan 2012, 13:51
Men ikke noget "vildt og voldsomt"?
Nej. Jeg fik omkring 33 millioner kroner. Og jeg lå nummer 1 og var videre i Europa League
Swush
Lilleputspiller
«
Svar #37:
21 Jan 2012, 13:29 »
Jeg spiller med kult klubben St. Pauli, og er pt. i 4. sæson. Udover en oprykning i første sæson, har der ikke været nogle overdrevene præstationer. Det blev dog til en plads i europa league, pga. fair play. Da jeg prøver at spille tiki-taka bold, så er der kun to spillere fra den originale trup (som sidder på bænken), pga. jeg har fokuseret på at købe teknisk gode regens, derfor er gns. alderen i truppen også sølle 22 år. Planen er at om 2-3 sæsoner, er holdet så godt sammenspillet med de unge knægte, at de erober fodbold-europa
.
Holdet med assistent rapporter:
Det eneste som går mig på, er manglende tyske spillere
FredrikLeander
Gæst
«
Svar #38:
04 Jun 2012, 23:16 »
Lige for at få en "gammel" tråd tilbage
Hvem sidder I og gamer med netop nu?
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #39:
04 Jun 2012, 23:17 »
Vitesse
Thaurat al Shabab
Anfield Road
Manager
«
Svar #40:
04 Jun 2012, 23:17 »
AB
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Risom
Manager
«
Svar #41:
04 Jun 2012, 23:18 »
Liverpool selvfølgelig.
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
Ariana Grande
Manager
«
Svar #42:
04 Jun 2012, 23:19 »
Er i gang med sæson nummer 20 i FCM.
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
«
Svar #43:
04 Jun 2012, 23:36 »
AC Milan.
Prince er et beast! 9(1) apps 5 gls 6 ast. Dog ligger vi kun på en 5. plads efter 11 runder :-)
tau
Lilleputspiller
«
Svar #44:
05 Jun 2012, 17:16 »
Jeg spiller med West Brom, og det er et af de sjoveste spil jeg har haft gang i. Fik fat i alle mine transfertargets pånær Kara i
1. sæson
optakt:
IND:
Yttergård(8M), Bressan(8M), Andile Jali(2M), Mahamadou Diarra(FRI), Erick Torres(30M), Isaac Vorsah(48M), Guti(FRI), Kadrii(11M) og også John Flanagan og Giuseppe Prestia på låneaftaler.
UD:
Somen Tchoyi(19M), Paul Scharner(16M - for lidt!), Fortune(12M) og en håndfuld spillere røg ud på lån.
Første halvdel af sæsonen gik nogenlunde og var sidst i December på en 8-9 plads. Jeg havde vekslet lidt mellem en defensiv kontrataktik og en lidt mere offensiv taktik til de overkommelige modstandere. Men så var det tid til januar-vinduet.
Jeg manglede virkelig en angriber med mål i støvlerne, da jeg ikke rigtig kunne få gang i hverken Odemwingie eller Shane Long, og fik et tilbud på 35M på Sturridge accepteret. Desværre kunne jeg ikke tilbyde ham nok i løn til at gøre herren tilfreds. Men så:
Ind(Vinter 1. sæson)
Adam Jonhson(49M), Danny Welbeck(140M), Jason Steele(16M)
Var ekstremt glad for at få Adam jonhson til klubben, og selvom jeg var noget betænkelig ved at punge så dyrt ud for Welbeck fortrød jeg det overhovedet ikke. Han scorede nemlig 17 kasser på 16(4) kampe, og ham og Johnson var med til at sikre med en fjerdeplads i ligaen, noget jeg slet ikke havde regnet med. Men 2. sæson skulle altså byde på CL-deltagelse. Desuden talte 1. sæson en guldpokal i Liga-cuppen med en 2-0 sejr over Sunderland, samt et FA-cup nederlag til Liverpool i 6. runde.
Op til 2. sæson mistede jeg desværre Adam Johnson til Liverpool, da jeg havde overset at han havde en frikøbsklausul i kontrakten på 97,5M. Det er dog stadig en fin fortjeneste, men han er ikke let at erstatte for en klub med West Brom's omdømme. Dog hjalp CL-deltagelsen lidt på at hente nye talenter til klubben.
Transfers(2. sæson)
Købt for 940M solgt for 500M, og har nu brugt for 710M mere end jeg har solgt, Gulp!
Dog svarede det sig i min optik, i December måned lå jeg sikkert nummer 1 i ligan, men så blev Welbeck med 19 mål i 17(2) kampe skadet i 8 mdr! Og da også oscar blev skadet i 4 mdr. følte jeg mig nødsaget til at spendere i januarvinduet, selvom det egentlig ikke var planlagt. Var dog rigtig glad få at anskaffe mig både Sturridge og Douglas Costa. Min politik er også at Alle spillere er tal salg til den rigtige pris, så jeg skal nok tjene på mine handler i det lange løb.
Desværre kunne Sturridge ikke helt være med på Welbecks plan, men jeg snuppede dog stadig en flot 2. plads i 2. sæson, det er godkendt!
I CL røg jeg ud til Bayern på straffespark på hjemmebane efter at havde tabt 0-3 i Munchen.
I Ligacuppen røg jeg ud til Wigan i semifinalen, og i FA-cuppen blev det til exit i 6. runde mod Man Utd.
CL:
3. sæson:
Transfers:
Er efter 7 kampe 1'er i ligaen med 5 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag.
Er i gruppe med At. Madrid, Dortmund og Porto iCl, og har spillet 0-0 hjemme mod porto og 0-2 ude mod At. Madrid. Så det bliver en svær pulje at komme videre fra. Welbeck, Sturrigde og Oscar har alle scoret 6 mål, mens carlos vela har scoret 5 og lavet 10 assists.
Taktikken oftest brugt:
Med skiftende indstillinger alt efter hvem der starter inde, og hvem modstanderen er.
Sider:
1
2
[
3
]
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »