home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1259 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Den nye patch virker ikke hos mig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Den nye patch virker ikke hos mig  (Læst 1735 gange)
Snurre Snup
Lilleputspiller
*

Den nye patch virker ikke hos mig
« : 18 Dec 2011, 23:12 »

Hej.

Jeg har lige fået startet spillet med den nye patch, men det virker ikke rigtig hos mig.

Når jeg går ind i spillet, kan jeg se, at det skulle være version 12.1, jeg kører, men fx Adam Eckersley og Casper Sloth i AGF har kontraktudløb i sommeren 2012, og de er jo blevet forlænget. Samtidig står hverken Osama Akharraz eller Edafe Egbedi til at skulle til AGF, så det tyder på, at mit spil ikke er opdateret. Under indstillinger står der version 1.0.

Samtidig virker min editor slet ikke. Der er bare en grøn baggrund med skitsen af en manager, hvorfor det er svært at læse. Samtidig kan man ikke klikke på noget, hvor man kan komme til at indlæse databasen (faktisk er det kun "Om editor", eller hvad den nu hedder, der virker)...

Jeg har prøvet at genistallere spillet, uden at det løste problemet.

Vh.

Anders

Ps. Det skal tilføjes, at min computer tilsyneladende troede, at jeg kørte en falsk version af Windows 7, men jeg har aktiveret Windows nu (dog efter, at jeg geninstallerede spillet). Kan det have noget med det at gøre, og vil der i så fald være idé i, at jeg geninstallerer spillet igen? Kan det evt. hjælpe at oprette en ny konto på Steam (og evt. i den forbindelse at slette den nuværende for at være sikker på, at jeg starter helt fra nul)?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Den nye patch virker ikke hos mig
« Svar #1: 18 Dec 2011, 23:33 »

Hej Snurre Snup der er ikke lavet data opdateringer i patchen. Det må du vente til slut feburar med i den vanlige januar update.

Med hensyn til din data editor så er jeg lidt blank på det.

Snurre Snup
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 19 Dec 2011, 00:06 »

Okay, tak for svaret.

Jeg er AGF-ressearcher, og vi havde deadline for dataændringer midt i november. Derfor var jeg sikker på, at ændringerne kom med nu. Det er irriterende med editoren, for så kunne jeg selv have foretaget ændringerne, som jeg jo ved, at de bliver.

Snurre Snup
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 19 Dec 2011, 00:12 »

Så hvis nogen har forslag til, hvordan problemet med editoren kan løses, må de meget gerne byde ind.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #4: 19 Dec 2011, 00:18 »

Okay, tak for svaret.

Jeg er AGF-ressearcher, og vi havde deadline for dataændringer midt i november. Derfor var jeg sikker på, at ændringerne kom med nu. Det er irriterende med editoren, for så kunne jeg selv have foretaget ændringerne, som jeg jo ved, at de bliver.

Okay det overrasker mig, er vidst aldrig lavet ændringer i data andet end i  1 patch hvis der har været vitale fejl, ellers har man altid først lavet igen til januar vinduet.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #5: 19 Dec 2011, 00:20 »

Med hensyn til data editoren så følger den jo ikke med selve spillet, den er derimod en stand alone, så har du specifikt prøvet af afinstalle den, også installe på ny ?.

Snurre Snup
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 19 Dec 2011, 00:46 »

Det vil jeg da prøve;-) Håbet kan jo bestå i, at den sidst blev installeret, da computeren bildte sig ind, at mit Windows ikke var ægte (det har jeg slet ikke nok forstand på computer til at vurdere, om kan være årsagen). Havde tænkt, at editoren hang sammen med selve spillet (som jeg jo også troede ikke var opdateret), men det kan jeg godt se er ulogisk, da det jo ikke er en realtime-editor. Hvis editoren stadig ikke virker, kan jeg formentlig rette det, når netop realtime-editoren udkommer.

Snurre Snup
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 19 Dec 2011, 02:11 »

Æv det lykkes så ikke. Så har jeg ikke flere idéer, men er da glad for at vide, at patchen trods alt virker, som den skal.

Snurre Snup
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 19 Dec 2011, 19:24 »

Jeg har fået løst problemet nu;-)

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #9: 19 Dec 2011, 19:32 »

Vil du dele det med andre, som måske kunne have lignende problemer?

Snurre Snup
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 19 Dec 2011, 23:28 »

Ja selvfølgelig. En bruger på FMDanmark henviste mig til følgende, der viste sig at være lige det, jeg havde brug for: http://community.sigames.com/showthread.php/281997-My-Editor-Is-All-Green.-Need-Help

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010