home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:34:00 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:23:12 Bubbles Blogkonkur... #10 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  2 Brugere, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132800 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Spil som ...
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Spil som ...  (Læst 5355 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Spil som ...
« : 18 Dec 2011, 22:10 »

Spil som ...

Det som interessere mig mest i Football Manager er at lege med taktikkerne og træningen, og hygge mig med det. Det er det fedeste i spillet efter min mening, at få sit hold til at spille præcist som man har lyst til efter man har håndplukket spillere der kan det system man ønsker. I mit tilfælde er jeg mest til hurtige boldsikre spillere med høj flair og en vindermentalitet. Dog ønsker jeg lidt udfordring i mine taktikker, da jeg ofte gør det på samme måde - korte afleveringer og hurtig hastighed. Holde på bolden og få skabt en masse chancer.

Derfor tænkte jeg, at jeg samtidig med at have det sjovt - kunne hjælpe andre med at få det sjovere. Jeg vil forsøge at lave taktikker, der minder om dem der bliver spillet med i virkeligheden. Barcelonas tiki-taka, Citys vekslende fodboldstil med lidt overtal i små afleveringer mellem de offensive spillere, eller Real Madrids dødbringende kontraer.

Men hvilke hold skal jeg forsøge at lave taktik på? Jeg søger lidt inspiration til hvorfor jeg netop skal forsøge med det hold du nævner. Så kom med en masse idéer og gerne en begrundelse. Det vil være dejligt at fortælle lidt om hvordan du fornemmer holdet spillet, så det giver mig en smule baggrundsviden omkring emnet inden jeg researcher på det.

Glæder mig til at have det sjovt, og se om jeg kan hjælpe med lidt realistiske taktikker.. Håber det kan gavne brugere der ikke har så meget styr på det. Give andre lyst til selv at forsøge sig med det, eller give folk noget spændende taktisk læsning.

Fyr!
Logged

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spil som ...
« Svar #1: 18 Dec 2011, 22:19 »

ku da være fedt hvis du ku lave en taktik der ligner den chelsea brugte under carlo ancelotti. det var noget af det mest offensive fodbold længe set i prl. så det ku være dejligt med sådan en taktik! . jeg ville helt klart bruge den hvis du lavede sådan en :-)!
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spil som ...
« Svar #2: 18 Dec 2011, 22:22 »

Horsens har virkelig imponeret mig i år, så kunne godt tænke mig at se en taktik der viser hvordan de spiller Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spil som ...
« Svar #3: 18 Dec 2011, 22:57 »

Altså, i Danmark er Nordsjællands taktik/plan jo begyndt at give bonus! Kunne være spændende at gå i dybden med den. Ellers er det sjældent man fokusere på nogle italienske taktikker.
« Seneste Redigering: 18 Dec 2011, 23:01 af Holm » Logged

[Min signatur er for stor]

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spil som ...
« Svar #4: 20 Dec 2011, 17:14 »

Jeg er selv stor fan af Barca's Tiki-Taka, men kan ikke helt få den til at fungere. Så hvis du kunne lave en taktik lignende deres ville jeg blive meget glad Smiley Er selv igang med at prøve, men det fungere ikke optimalt for mit Arsenal hold. Så ville blive glad for noget assistance  Wink Har brugt denne video som stor inspiration: http://www.youtube.com/v/I6A_K8oWqfk
« Seneste Redigering: 20 Dec 2011, 17:16 af hoeven » Logged

Kasper9
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spil som ...
« Svar #5: 21 Dec 2011, 00:20 »

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig en barca taktik til mit Sampdoria hold. Smiley

Håber virkelig at du vil lave sådan en da jeg ikke selv har tålmodighed til det og nok heller ikke kan finde ud af det Wink
Logged

FCK

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spil som ...
« Svar #6: 21 Dec 2011, 03:38 »

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig en barca taktik til mit Sampdoria hold. Smiley

Håber virkelig at du vil lave sådan en da jeg ikke selv har tålmodighed til det og nok heller ikke kan finde ud af det Wink


En Barca taktik til Sampdoria? Du bliver jo straffet prompte hvis du ikke har spillerne til at udføre taktikken  Wink
Anyway så faldt jeg en gang over en Barca taktik, kan ikke huske hvor, men søg "tic-tac krrunccrni" på google, og der ligger nogen dl links. Jeg har kun testet den med Brazil U23, men der virker den til perfektion, og med boldbesiddelse på 73-78%
Logged


hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spil som ...
« Svar #7: 21 Dec 2011, 10:00 »

En Barca taktik til Sampdoria? Du bliver jo straffet prompte hvis du ikke har spillerne til at udføre taktikken  Wink
Anyway så faldt jeg en gang over en Barca taktik, kan ikke huske hvor, men søg "tic-tac krrunccrni" på google, og der ligger nogen dl links. Jeg har kun testet den med Brazil U23, men der virker den til perfektion, og med boldbesiddelse på 73-78%
Sikker på at du har stavet "tic-tac krrunccrni" rigtigt? Jeg har lige prøvet at finde den på nettet, men der var ikke noget lige umiddelbart  Tunge
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spil som ...
« Svar #8: 21 Dec 2011, 10:13 »

Sikker på at du har stavet "tic-tac krrunccrni" rigtigt? Jeg har lige prøvet at finde den på nettet, men der var ikke noget lige umiddelbart  Tunge

Der var lige røget et r for meget med, men har fundet hvor jeg downloadede den i sin tid, så kan du også lige få beskrivelsen af taktikken med http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2012-tactics-training/84462-barcelona-style-football-manager-2012-a.html
Logged


Kasper9
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spil som ...
« Svar #9: 21 Dec 2011, 12:29 »

En Barca taktik til Sampdoria? Du bliver jo straffet prompte hvis du ikke har spillerne til at udføre taktikken  Wink
Anyway så faldt jeg en gang over en Barca taktik, kan ikke huske hvor, men søg "tic-tac krrunccrni" på google, og der ligger nogen dl links. Jeg har kun testet den med Brazil U23, men der virker den til perfektion, og med boldbesiddelse på 73-78%

Jeg vil lige prøve at se hvordan det går. Så må jeg lave den om hvis det sejler Wink
Logged

FCK

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spil som ...
« Svar #10: 22 Dec 2011, 13:58 »

Der var lige røget et r for meget med, men har fundet hvor jeg downloadede den i sin tid, så kan du også lige få beskrivelsen af taktikken med http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2012-tactics-training/84462-barcelona-style-football-manager-2012-a.html
Har faktisk prøvet den taktik, fandt den her: http://www.footballmanagerblog.org/2011/11/barcelona-tiki-taka-tactic-for-fm-2012.html Men da der ikke er nogle beskrivelser, på den side, har jeg haft lidt svært ved at vide hvad jeg skulle gøre når taktikken ikke fungerede. Især på udebane har jeg haft problemer. Vandt f.eks 5-0 over Derby på hjemmebane hvor jeg havde 70% boldb. og 28 skud mod deres 2, og derefter tabte jeg 1-0 til Fulham på udebane, med 57% boldb. og 16 skud mod deres 14. Og jeg spillede med en stort set identisk start 11'er. Men kigger lige siden igennem og ser om jeg kan finde nogle løsninger Smiley
Logged

PalleJR
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spil som ...
« Svar #11: 22 Dec 2011, 14:23 »

En napoli taktik? Smiley nogle der har sådan en liggende, de spiller jo "ikke" italiensk Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spil som ...
« Svar #12: 22 Dec 2011, 14:48 »

Tak for alle de nuværende forslag! Jeg vil snart begynde at arbejde på det - jeg vælger dog kun dem jeg finder interessant og spændende at begynde på!

Håber dog, der kommer endnu flere forslag - det er rigtig spændende!!

:-)
Logged

vestergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spil som ...
« Svar #13: 01 Jan 2012, 19:43 »

En stoke taktik - hvor man forsøger at lukke modstanderen fuldstændig ned med alle mand på egen halvdel. Men så være dødens farlig på samtlige dødbolde, måske med vekslende dødboldstaktikker så man ikke bliver "læst". Det kunne være spændende Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spil som ...
« Svar #14: 01 Jan 2012, 20:03 »

Den var spændende vestergaard!!!
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010