home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 966 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100125 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1260: 01 Apr 2012, 18:31 »

Okay, tog herfra til Jægersborg og tager en halv time. Men hiv fat i mig hvis det er noget du vil.

Det er i orden Smiley. Hvorfor tager du egentlig ikke den ledige plads og kommer med?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1261: 01 Apr 2012, 18:32 »

Hehe, jeg ved slet ikke hvad det er I skal, udover jeg kan lure at det har noget med fodbold at gøre! Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1262: 01 Apr 2012, 18:34 »

Hehe, jeg ved slet ikke hvad det er I skal, udover jeg kan lure at det har noget med fodbold at gøre! Smiley

Netop, vi skal bare mødes og spille en gang bold og så tager nogle af os i byen om aftenen også Smiley Du er frisk kan jeg høre! Mener også at jeg skylder dig en øl eller to for en jule- eller fødselsdagsgave til g00n Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1263: 01 Apr 2012, 18:37 »

Jeg har pt. en kammerat der godt kan komme, men da han skriver speciale gør det ham ikke noget, hvis det bliver en anden, der hellere vil Smiley Det skal dog forstås således, at han gerne kommer såfremt vi ikke finder en anden.

Så til alle jer andre, søg nu løs!
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1264: 01 Apr 2012, 18:48 »

Som Milan har skrevet det, så vil jeg bare lige bekræfte at det altså ikke er en aprilsnar, og at han desværre ikke kan være der i morgen Skuffet

Derudover er vi stadig én mand for lidt, så håber at der er en der melder sig Tunge

Angående bytur, så har jeg helt sikkert tænkt mig at nyde en øl eller fire ude ved banerne, men jeg ved endnu ikke om jeg tager med i byen når vi engang pakker os sammen. Jeg er i det hele taget ikke meget bevendt når det kommer til aftaler med hegnet, idet jeg mere er til at nyde en øl i hyggelige omgivelser frem for steder hvor man ikke kan tale sammen på grund af støj Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1265: 01 Apr 2012, 19:09 »

Netop, vi skal bare mødes og spille en gang bold og så tager nogle af os i byen om aftenen også Smiley Du er frisk kan jeg høre! Mener også at jeg skylder dig en øl eller to for en jule- eller fødselsdagsgave til g00n Tunge
Tror jeg springer over Smiley Min kondi er ikke til bold på en 11-mands-bane og selvom at druk er tiltalende, så er jeg enig med pluto her - nægter diskotekker Smiley
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1266: 01 Apr 2012, 19:10 »

Som Milan har skrevet det, så vil jeg bare lige bekræfte at det altså ikke er en aprilsnar, og at han desværre ikke kan være der i morgen Skuffet

Derudover er vi stadig én mand for lidt, så håber at der er en der melder sig Tunge

Angående bytur, så har jeg helt sikkert tænkt mig at nyde en øl eller fire ude ved banerne, men jeg ved endnu ikke om jeg tager med i byen når vi engang pakker os sammen. Jeg er i det hele taget ikke meget bevendt når det kommer til aftaler med hegnet, idet jeg mere er til at nyde en øl i hyggelige omgivelser frem for steder hvor man ikke kan tale sammen på grund af støj Tunge

Men så skal du jo netop tage med. Jeg har det meget på samme vis, og så kan vi jo se hvad det bliver til hen ad dagen. Det bliver jo næppe en diskotekstur på en mandag, nok nærmere et bar-besøg med rigelige pladser. Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1267: 01 Apr 2012, 19:16 »

Tror jeg springer over Smiley Min kondi er ikke til bold på en 11-mands-bane og selvom at druk er tiltalende, så er jeg enig med pluto her - nægter diskotekker Smiley

Vi er 13 mand pr. hold, så det er faktisk begrænset hvor meget du kommer til at knokle - Det er jo også hyggebold Wink Og der er ingen tvang mht. at tage i byen eller noget. Der er mange der ikke gider i byen og nogle som bedst kan lide pubber. Lidt for enhver smag. Men du kan da godt lige være 13. mand til bold Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1268: 01 Apr 2012, 19:19 »

Som Milan har skrevet det, så vil jeg bare lige bekræfte at det altså ikke er en aprilsnar, og at han desværre ikke kan være der i morgen Skuffet
Som du jo ved, har jeg købt præmierne, men mangler faktisk dommerens præmie, som jeg havde tænkt mig at gå ned og købe nu, så jeg håber ikke at det er en aprils-nar, for jeg køber naturligvis ikke nogen, hvis han ikke deltager i morgen. Skriv hurtigst muligt, hvis det blot er for sjov, og ellers er det bare sur røv for serberen!  Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1269: 01 Apr 2012, 19:27 »

Når serberen skriver til mig på pb for at understrege at han ikke skal med, og at han faktisk er bange for at folk ikke tror på ham (på grund af datoen), så tager jeg det som om han mener det Wink

Og hvis han laver en dobbelt aprilsnar, så er det hans egen fejl, for jeg tager heller ikke kort med Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1270: 01 Apr 2012, 19:30 »

Når serberen skriver til mig på pb for at understrege at han ikke skal med, og at han faktisk er bange for at folk ikke tror på ham (på grund af datoen), så tager jeg det som om han mener det Wink

Og hvis han laver en dobbelt aprilsnar, så er det hans egen fejl, for jeg tager heller ikke kort med Smiley
Ja, så må vi antage, at det ikke er en aprilsnar.

Lidt ærgerligt for jer andre, at der nu ikke er en til at stoppe mig, når jeg flyver i flæsket på jer alle sammen, inklusiv mine medspillere, hvis de ikke giver mig bolden.  crazy

Glæder mig!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1271: 01 Apr 2012, 19:31 »

Jeg kan forresten lige opdatere og sige, at jeg nok ikke kan være på banerne klokken 10 sharp (havde ikke taget højde for at jeg skal gå fra Gentofte St til banerne xD)

Jeg kan være på Gentofte St klokken 10.03 og så er jo på banerne ti minutter efter Smiley

(btw, så tager jeg til Gentofte St for at spare en zone på billetten - banerne ligger midt imellem Jægersborg St og Gentofte St)


EDIT
og vi mangler stadig én spiller crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1272: 01 Apr 2012, 19:32 »

Gentofte ved jeg hvor ligger! Det skal nok gå..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1273: 01 Apr 2012, 19:45 »

Jeg glæder mig sgu til i morgen. Det skal nok blive sjovt!

Nu spillede jeg ikke med mit eget hold i går, og derfor fik jeg ikke så mange minutter i benene, men det er helt sikkert noget, der kun gavner bentøjet i morgen. Derfor burde jeg være helt klar. Tunge
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1274: 01 Apr 2012, 20:28 »

Jeg glæder mig sgu til i morgen. Det skal nok blive sjovt!

Nu spillede jeg ikke med mit eget hold i går, og derfor fik jeg ikke så mange minutter i benene, men det er helt sikkert noget, der kun gavner bentøjet i morgen. Derfor burde jeg være helt klar. Tunge

Jeg var til træning i dag og vi har trænet hele året dog først sådan seriøst fra starten af feb, så bentøjet har det okay, glæder mig til i morgen, musiken er gjort klar til den lange tur Smiley
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010