home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 892 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Trøjenummer
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Trøjenummer  (Læst 1176 gange)
DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Trøjenummer
« : 16 Dec 2011, 12:53 »

Hey freaks..

Skulle spille en kamp med mit deportivo hold og har hentet en ny målmand, som jeg satte til at starte inde, da ham jeg har brugt er skadet.. Han har ikke fået noget nummer endnu så den går videre til nummer valg før kampstart. Han skal åbenbart have nummer 1,13 eller 25 og de er besat allerede og jeg kan ikke fjerne de spillere som har de numre så jeg sad fast for jeg kunne heller ikke gå tilbage og ændre på startopstillingen. Valgte at gå på ferie og tabte kampen og nu kan jeg så ikke give ham et nyt nummer heller.. Kan dog se at han startede på mål da jeg gik på ferie og havde nummer 28 på ryggen så synes det er lidt f***ed... Kan man kun ændre på numre på visse tidspunkter eller er jeg bare nab? Efter kampen prøvede jeg selvfølgelig at give ham et nummer, men kunne stadig ikke
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Trøjenummer
« Svar #1: 16 Dec 2011, 12:57 »

Hey freaks..

Skulle spille en kamp med mit deportivo hold og har hentet en ny målmand, som jeg satte til at starte inde, da ham jeg har brugt er skadet.. Han har ikke fået noget nummer endnu så den går videre til nummer valg før kampstart. Han skal åbenbart have nummer 1,13 eller 25 og de er besat allerede og jeg kan ikke fjerne de spillere som har de numre så jeg sad fast for jeg kunne heller ikke gå tilbage og ændre på startopstillingen. Valgte at gå på ferie og tabte kampen og nu kan jeg så ikke give ham et nyt nummer heller.. Kan dog se at han startede på mål da jeg gik på ferie og havde nummer 28 på ryggen så synes det er lidt f***ed... Kan man kun ændre på numre på visse tidspunkter eller er jeg bare nab? Efter kampen prøvede jeg selvfølgelig at give ham et nummer, men kunne stadig ikke

Havde du bare trykket "auto" så plejer den at klare det helt selv Smiley
Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Trøjenummer
« Svar #2: 16 Dec 2011, 13:00 »

Det prøvede jeg også, men der skete ikke noget der  Skuffet
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Trøjenummer
« Svar #3: 16 Dec 2011, 13:03 »

Well hvis du er uden for registerings vinduet så er der intet at stille op.
Logged

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Trøjenummer
« Svar #4: 16 Dec 2011, 13:27 »

Han var registeret men kunne ikke få nummer.. problemet er løst nu... næste kamp prøvede jeg igen og der kunne jeg give ham et nummer Smiley
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010