home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Annonceringer FM2012
| | |-+  Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste  (Læst 16042 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste
« Svar #15: 17 Dec 2011, 11:17 »

hedder den nye update 12.1.0

12.1
Logged


fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste
« Svar #16: 17 Dec 2011, 11:32 »

ok jeg trode der var noget galt med mit spil
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste
« Svar #17: 17 Dec 2011, 12:54 »

Kan se at jeg ikke har mulighed for at disciplinere en spiller som er lejet - Kan det virkelig være rigtigt, og har det altid været sådan, eller er det først sket efter den nyeste patch..?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste
« Svar #18: 17 Dec 2011, 12:59 »

Kan se at jeg ikke har mulighed for at disciplinere en spiller som er lejet - Kan det virkelig være rigtigt, og har det altid været sådan, eller er det først sket efter den nyeste patch..?

Har man nogensinde kunne det?
Aldrig noget jeg har set i hvert fald.
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste
« Svar #19: 17 Dec 2011, 13:03 »

Har man nogensinde kunne det?
Aldrig noget jeg har set i hvert fald.

Det er det jeg ikke kan huske. Men det virker da utroligt underligt at man ikke har mulighed for at disciplinere en spiller, blot fordi man har lejet ham.
Logged

Consiglieri
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste
« Svar #20: 18 Dec 2011, 12:59 »

Det er det jeg ikke kan huske. Men det virker da utroligt underligt at man ikke har mulighed for at disciplinere en spiller, blot fordi man har lejet ham.

Det har man aldrig kunne, og det bør man hellere ikke. For det er ikke dig der betaler spillerens løn, det gør den klub han er udlejet fra, Det du betaler er et x antal beløb, til spillernes klub, som kompensation for at du har lejet spilleren.
Logged

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste
« Svar #21: 18 Dec 2011, 14:26 »

jeg har ikk fået den og spiller via steam... nogen der har link til download?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste
« Svar #22: 18 Dec 2011, 14:27 »

jeg har ikk fået den og spiller via steam... nogen der har link til download?

du kigger højst sandsynligt det forkerte sted gå ind i preferences/indstillinger og kig om der ikke står 12.1.0 oppe i toppen.
Logged

Dorthe47
Gæst
 
Sv: Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste
« Svar #23: 19 Dec 2011, 14:28 »

HEY ALLE

ER DER SLET IKKE NOGLE DER VED HVOR MAN KAN HENTE DEN NYE PATCH UDEN OM STEAM TAK
SEND GERNE SVAR ELLER LÆG DEN HER OP PÅ FMFREAKS.DK SÅ VI KAN HENTE DEN HER INDE
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste
« Svar #24: 19 Dec 2011, 14:33 »

HEY ALLE

ER DER SLET IKKE NOGLE DER VED HVOR MAN KAN HENTE DEN NYE PATCH UDEN OM STEAM TAK
SEND GERNE SVAR ELLER LÆG DEN HER OP PÅ FMFREAKS.DK SÅ VI KAN HENTE DEN HER INDE

For det første gider vi ikke se på kun store bogstaver.
for det andet så kan spillet kun spilles og opdateres via steam. Så derfor kan vi ikke som de andre år ligge patchen op her på siden.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste
« Svar #25: 19 Dec 2011, 16:16 »

oplever i andre os at ligaerne er blevet meget mere jævne ?

Spiller med OB, og normalt er FCK jo i sin egen klasse (sammen med mig selvf.) men i dette spil er jeg nu ti point foran dem ved vinterpausen, selvom de har vundet begge indbyrdes point.. Altså er de overhovedet ikke så suveræne som de plejer, og både AaB og FCM ligger side om side med FCK.

Det samme gør sig gældende i de andre ligaer. I Skotland fører Rangers og Celtic godt nok, men de har kun to point ned til Dundee. Barcelona og Real Madrid har ligeledes kun få point ned til de nærmeste forfølgere. Bundesligaen og Serie A er også meget tætte, og det er faktisk kun Manchester United som i mit spil har et stort forspring ned til de nærmeste konkurrenter.

Så er ligaerne blevet jævnet mere ud, så man ikke ser de her hold som overrender de andre?
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste
« Svar #26: 19 Dec 2011, 16:28 »

oplever i andre os at ligaerne er blevet meget mere jævne ?

Spiller med OB, og normalt er FCK jo i sin egen klasse (sammen med mig selvf.) men i dette spil er jeg nu ti point foran dem ved vinterpausen, selvom de har vundet begge indbyrdes point.. Altså er de overhovedet ikke så suveræne som de plejer, og både AaB og FCM ligger side om side med FCK.

Det samme gør sig gældende i de andre ligaer. I Skotland fører Rangers og Celtic godt nok, men de har kun to point ned til Dundee. Barcelona og Real Madrid har ligeledes kun få point ned til de nærmeste forfølgere. Bundesligaen og Serie A er også meget tætte, og det er faktisk kun Manchester United som i mit spil har et stort forspring ned til de nærmeste konkurrenter.

Så er ligaerne blevet jævnet mere ud, så man ikke ser de her hold som overrender de andre?

Ja til dels.. Jeg er ved vinter i min første sæson med Liverpool, og der er virkelig mange hold med i toppen. Bortset fra Chelsea der kun har samlet ca 15 point sammen Smiley

Men ja, de andre ligaer er også relativt lige.
Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste
« Svar #27: 19 Dec 2011, 23:49 »

Er jeg den eneste der har det problem at mine spillere gang på gang reagere negativ på min teamtalk efter den nye patch?
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste
« Svar #28: 20 Dec 2011, 05:31 »

Er jeg den eneste der har det problem at mine spillere gang på gang reagere negativ på min teamtalk efter den nye patch?

Nej jeg har samme problem... Men jeg synes at mine spillere spiller bedre efter den negative reaktion...
Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Apollo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2012 patch 12.1.0 Rettelsesliste
« Svar #29: 21 Dec 2011, 17:39 »

Ny update i dag Smiley

Dog kun med

- Fixed a biography related crash which caused the game to crash for some users when clicking on newgens profile page
- Fixed rare issue allowing Belgian clubs to enter two divisions
Logged

“I would rather regret the things that I have done than the things that I have not”

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010