home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:29:14 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tilskuer-antal
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tilskuer-antal  (Læst 1162 gange)
DonJakobsen
Ynglingespiller

Tilskuer-antal
« : 14 Dec 2011, 23:41 »

Hey Freaks Smiley

Jeg spiller med Deportivo og er igang med min 4. sæson hvor jeg nu spiller CHL gruppespil og har haft en overraskende god sæson i 3. sæson hvor jeg endte på 4. pladsen, men undrer mig over hvorfor hulen der ikke er fuldt stadion når jeg spiller mod PSG på hjemmebane? Der er plads til 34k, men der kommer kun 24.. Det er ikke kun til den kamp jeg er blevet skuffet.. Er også blevet skuffet når jeg spiller mod andre storhold fra den spanske række og vil nu spørge jer om der er noget man selv kan gøre for at tiltrække flere fans på tribunerne? Og hvornår add'er FM billetjusteringer? Smiley

Vidste ikke lige hvor jeg skulle poste den her så den endte her  Smiley

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

smed1977
Landsholdsspiller

Sv: Tilskuer-antal
« Svar #1: 15 Dec 2011, 09:10 »

Min erfaring er, at jo højere ry du får, jo flere tilskuere kommer der til dine kampe. Da jeg fik udbygget Anfield var der stort set aldrig udsolgt, men efter et par sæsoner med fine resultater stiger mit gennemsnitlige tilskuertal hver år.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

blomvikings
Manager

« Svar #2: 15 Dec 2011, 09:22 »

Jeg spiller med Vitesse som har en kapacitet på 25 K, og efter min første sæson hvor jeg vandt the double er der nu, i anden sæson, stort set fuldt hus hver gang. Når jeg så går ind i "bestyrelseslokalet" og kigger på hvad jeg kan gøre mht. mit stadion, så er den eneste mulighed jeg kan anmode om: "Køb nyt stadion" hvad ahr i erfaringer med det? Og hvad vil i rådgive mig til at gøre? Smiley

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #3: 15 Dec 2011, 09:37 »

Bede dem om at købe nyt stadion hver gang. Hvert år omkring årsskiftet tager jeg en god snak med bestyrelsen. Her beder jeg om alle de forbedringer som der er mulighed for, men min erfaring er, at man helst ikke skal gå til bestyrelsen mere end en gang om året omkring stadion. De bliver nemt sure:)

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

blomvikings
Manager

« Svar #4: 15 Dec 2011, 09:50 »

Bede dem om at købe nyt stadion hver gang. Hvert år omkring årsskiftet tager jeg en god snak med bestyrelsen. Her beder jeg om alle de forbedringer som der er mulighed for, men min erfaring er, at man helst ikke skal gå til bestyrelsen mere end en gang om året omkring stadion. De bliver nemt sure:)

Ja okay, jeg har ikke snakket stadion med dem endnu, så det kunne være jeg skulle gøre det i aften Smiley Så må vi se om jeg kan få et nyt og større stadion Smiley

Men de plejer at være villige til at hjælpe med alt jeg beder om. (Det er det dejlige ved en sugardaddy Smiley ) Jeg har fx fået opgraderet mine anlæg hver gang jeg beder om dette, samtidig har jeg nu både Chelsea og Barcelona som moderklubber Smiley Så mangler jeg bare et større stadion, så ser det rigtig godt ud.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010