home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Helt seriøst?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Helt seriøst?  (Læst 1229 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Helt seriøst?
« : 13 Dec 2011, 23:39 »

Hej allesammen Smiley

Jeg prøvede at hente et godt ungt talent (regen) til Arsenal fra Chelsea. Han var 16 år og bad om 500.000 om ugen da han mente han var en klar nøglespiller til holdet.. Utroligt deprimerende, da jeg virkelig gerne ville have ham fordi han var god (ikke overgod). Jeg prøvede at prutte prisen ned, men intet hjalp det. Er det bare mig eller er der noget som gik helt galt da SEGA lavede FM 2012?  Opstemt

Er der andre som har prøvet noget lignende?  Tunge

Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Helt seriøst?
« Svar #1: 14 Dec 2011, 00:05 »

Hej allesammen Smiley

Jeg prøvede at hente et godt ungt talent (regen) til Arsenal fra Chelsea. Han var 16 år og bad om 500.000 om ugen da han mente han var en klar nøglespiller til holdet.. Utroligt deprimerende, da jeg virkelig gerne ville have ham fordi han var god (ikke overgod). Jeg prøvede at prutte prisen ned, men intet hjalp det. Er det bare mig eller er der noget som gik helt galt da SEGA lavede FM 2012?  Opstemt

Er der andre som har prøvet noget lignende?  Tunge

Nu er det Si games der laver spillet  Wink

Til din regen spiller ville jeg prøve at blive ved med at tilbyde ham en kontrakt omkring de 100K og så ellers gi ham nogen bonusser for noget han kan opnå med holdet, og så ellers bare blive ved med at tilbyde den samme kontrakt flere gange til ham, hvis han ikke har nogen agent så er de mere tilbøjelig til et accept Thumbs Up 
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Helt seriøst?
« Svar #2: 14 Dec 2011, 00:11 »

Det er nok flere ting i det. Først og fremmest vil spilleren nok ikke under normale omstændigheder skifte fra Arsenal til Chelsea hvis nu han fx har Arsenal som favoritklub, men så på den anden side kan han gå med til at skifte hvis han får godt godt betalt.
Det virker realistisk nok for mig, da Arsenal og Chelsea er store rivaler.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Helt seriøst?
« Svar #3: 19 Dec 2011, 18:04 »

Fynbo - Har også tænkt mig at gøre som du skriver, må bare indse at jeg nok ikke får ham  Tunge

Saviola - Nu er det fra Chelsea til Arsenal ( Opstemt), men har bare ikke hørt om nogen 16 årig, i det virkelige liv, der har bare har været nogenlunde i nærheden af det beløb han kræver, og derfor mener jeg altså det er urealistisk. Syntes det er for voldsomt!
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Helt seriøst?
« Svar #4: 19 Dec 2011, 19:58 »

Fynbo - Har også tænkt mig at gøre som du skriver, må bare indse at jeg nok ikke får ham  Tunge

Saviola - Nu er det fra Chelsea til Arsenal ( Opstemt), men har bare ikke hørt om nogen 16 årig, i det virkelige liv, der har bare har været nogenlunde i nærheden af det beløb han kræver, og derfor mener jeg altså det er urealistisk. Syntes det er for voldsomt!

Men hvor tit høre du om unge spillere der skifter fra Chelsea til Arsenal.. ? - Mon ikke der er en årsag til det.   Wink

Men noget du evt. kan gøre, er at give ham en stor loyalitetsbonus. Unge spillere har det ofte med at acceptere en lav løn, hvis de får en stor bonus i stedet. Ligeledes betal hans agent en god sjat penge, såfremt han har sådan en. På den måde bør du kunne skærer en stor del af hans løn.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Helt seriøst?
« Svar #5: 20 Dec 2011, 14:44 »

Guldbrand - Tjoh, kan godt følge dig. Men han har ikke engang Chelsea som ynglings klub.. Syntes bare det er ærgerligt så pengegriske fodboldspillerne er i FM  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 20 Dec 2011, 15:27 af hoeven » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010