Berendt's Databaser '12
Her vil det så være muligt at downloade mine forskellige databaser, efterhånden som jeg får lavet nogen.
Der vil løbende komme forskellige databaser her, og I er velkomne til at komme med foreslag til hvilke jeg skal lave.
NOTE:Det er dog vigtigt at huske, at databaserne kun virker ved opstart af nyt spil!
Installation:
For at få en downloadet database til at virke i spillet, er det vigtigt at du ligger filen det rigtige sted, og gøre følgende ting:
1) Placer filen følgende sted:
'dokumenter / sport interactive / football manager 2012 / editor data'2) Tryk på 'Nyt Spil' på startskærmen i Football Manager
3) Når du skal vælge database, er det vigtig at du sikre dig at vælgende er valgt:
'Standard (12.0.0)', og at du ud for Editor data-filer har sat flueben i 'Ændre'
4) Vælg den eller de databaser du vil spille med. Vær dog opmærksom på, at det ikke er alle databaser der fungerer sammen.
Cold European Winter 2012:3422211111111 Den er lavet sådan at transfers først går igennem 1. januar - hvilket i mine øjne er med til at give et realstisk spil, da man så kan fravælge sommer-vinduet, og så selv starte indkøb til 1. januar.
Download:Version 0.1: kan hentes
her. Opdaterer frem til 3. januar 2012 kl 9.00
Version 0.5: kan hentes
her. Opdaterer frem til 16. januar 2012 kl 12.00
Version 1.0: kan hentes
her. Opdaterer frem til 5. februar 2012
Version 0.1:Transfers:Danske Superliga, 1. division og 2. division
De fleste kontraktforlængelse
r er med (fx Jores Okore, Lars Jacobsen)
Flere karriererstop er opdateret (fx Søren Jochumsen)
Andet:Jores Okore (FC Nordsjælland) er blevet justeret
Nicolai Boilesen (Ajax Amsterdam) er ændret til primært venstreback
Anders Lindegaard (Manchester Utd) er blevet justeret
Version 0.5:Transfers:Danske Superliga, 1. division og 2. division (fx Chris Sørensen til Randers FC)
Transfers i de bedste rækker i England (ned til League Two)
Transfers i den bedste række i Tyskland, Spanien, Frankrig og Italien
De fleste kontraktforlængelse
r i Danmark er med (fx Nikolaj Hansen)
Flere karriererstop er opdateret (fx David Rasmussen)
Transfers sommeren 2012 i de overnævnte rækker
Andet:En række danske medier er tilføjet (fx Onside.dk, Bold.dk)
Paul Scholes er tilbage for Manchester United
Jordan Ibe er tilføjet Wycombe Wanderers
Version 1.0:Transfers:Transfers i de bedste rækker i Danmark, England, Tyskland, Frankrig og Spanien
Transfers i den bedste række i Italien, Belgien, Holland, Norge, Portugal, Rusland, Skotland og Sverige
Flere karriererstop er opdateret (fx Lars Huldgaard)
Transfers sommeren 2012 i de overnævnte rækker
Andet:
Så er det muligt at spille et par 'pre-season cups', og jeg har primært taget udgangspunkt i dem, der har dansk deltagelse. Desværre kan turneringsformen ikke blive som i virkeligheden, så de er lavet som rene Cup-turneringer med kvart-, semi- og finale.
her - og kom gerne med feedback! Det er kun en beta-version!
Version 0.1: (8 hold)
Copa del Sol:Afholdes i Spanien (1 stadion tilføjet)
Afvikles fra 28. januar - 5. februar
Deltagelse fra Danmark, Norge, Sverige, Ukraine, Rusland og Slovenien
Plads til 25 mand på turen (skal registreres 10 dage før, med mulighed for at ændre 1. februar)
The Atlantic Cup: (8 hold)
Afholdes i Portugal
Afvikles fra 28. januar - 5. februar
Deltagelse fra Danmark, Sverige, Østrig, Polen, Kroatien og Tjekkiet
Plads til 25 mand på turen (skal registreres 10 dage før, med mulighed for at ændre 1. februar)
Maspalomas Football Tournament: (4 hold)
Afholdes i Spanien
Afvikles fra 9. januar - 12. januar
Deltagelse fra Danmark, Norge, Schweiz og Holland
Plads til 25 mand på turen (skal registreres 10 dage før)
Hvem har ikke gerne ville have deres egen fodboldklub? Jeg vil gerne, og nu har jeg fået det. Sammen med Fred DaLuca (manden bag Subway) har Miami fået deres egen MLS-klub - Miami Hurricanes! Klubben har hjemmebane på Sun Life Stadium, og har samlet en trup bestående af et par amerikanske profiler, gamle europæere, og en håndfuld talenter!
Klubben er bund ambitiøs og arbejder med en økonomi på størrelse med New York Red Bulls, og er kommet i MLS på bekostning af Toronto FC.
Download:Version 0.75: kan hentes
her.
Truppen:Målmænd:Timo Hildebrand, Justin Hughes, Zac McMath
Forsvar:Richard Mulrooney, Zarek Valentin, Jose Burciaga Jr., Sean Cunningham, Arne Friedrich, Daniel Stanese, Perry Kitchen, Sacir Hot
Midtbane:Danny Szetela, Maurice Edu, Conor Shanosky, Boudewijn Zenden, Brek Shea, Erik Opsahl, Amobi Okugo, Jeremiah White, Joshua Gatt, Andy Najar, Freddy Adu, Alex Molano
Angreb:Jan Vennegoor of Hesselink, Luciano Figueroa, Eddie Johnson, Jack McInerney, Bobby Shou Wood
Trænere:Assistent træner: Keld Bordinggaard, Træner: Chris Armas, Målmandstræner: Mark Simpson, Fysisk træner: Jens Bangsbo, Ungdomstrænere: Nicolaj Berendt, Eddie Pope, Cobi Jones, Claudio Reyna, Rasmus Ankersen, Fysioterapeut: William Tillson, Talentspejdere: Paul Johnson, Luciano D'Onofrio
Rainy European Summer 2012: Den er lavet sådan at transfers først går igennem 1. juli - hvilket i mine øjne er med til at give et realstisk spil, da man så har mulighed for at bygge videre på de trupper der var på plads 1.juli.
Hvorfor så ikke bare kører alle tranfers fra sommeren med? Fordi så er der ikke noget realistisk at bygge videre på.
her. Opdaterer frem til 30. juni 2012.
Version 0.1:Transfers: (holdende fra 12/13 sæsonen - gælder alle nedestående)Danske ned til 2. division
England ned til League Two
Bedste række i Tyskland, Frankrig, Holland, Spanien, Italien
Kontraktforlængelse r:Andet: