Highbury
|
|
42 stks... men må indrømme at jeg ikke går gevaldig meget efter at opnå dem... Den seneste jeg snuppede var Cupfest...
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Jeg nået op 49 styks efterhånden
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
jeg ved ikke om det kan gå under kategorien "præstation" men jeg synes ærligt talt at det er en præstation i sig selv at komme op og have spillet 500 timer det er mere ende jeg spillede 11´eren og det siger ikke så lidt og tænk lige på at jeg stadig har nogen måneder tilbage...
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
brøndby zupras
|
|
jeg ved ikke om det kan gå under kategorien "præstation" men jeg synes ærligt talt at det er en præstation i sig selv at komme op og have spillet 500 timer det er mere ende jeg spillede 11´eren og det siger ikke så lidt og tænk lige på at jeg stadig har nogen måneder tilbage... Jeg har 'kun' spillet 303 timer i 12'eren, men i 11'eren tilgengæld har jeg spillet 810 timer og i 10'eren 628
|
|
|
|
Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Jeg har 'kun' spillet 303 timer i 12'eren, men i 11'eren tilgengæld har jeg spillet 810 timer og i 10'eren 628 810 og jeg som synes jeg spiller for meget hold da fest du spillet igennem. 10´eren har jeg desværre ikke tal på da jeg spillede offline dengang. men det har også været deroppe af.
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
brøndby zupras
|
|
810 og jeg som synes jeg spiller for meget hold da fest du spillet igennem. 10´eren har jeg desværre ikke tal på da jeg spillede offline dengang. men det har også været deroppe af. Jeg ved squ heller ikke hvad der gik galt
|
|
|
|
Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Jeg ved squ heller ikke hvad der gik galt eller hvad du gjorde rigtigt
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
jeg ved ikke om det kan gå under kategorien "præstation" men jeg synes ærligt talt at det er en præstation i sig selv at komme op og have spillet 500 timer det er mere ende jeg spillede 11´eren og det siger ikke så lidt og tænk lige på at jeg stadig har nogen måneder tilbage... I Fm10 havde jeg spillet i 292 timer I Fm11 havde jeg spillet i 529 timer Og i FM12 har jeg indtil videre spillet i 722 timer
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
358 timer, siger Steam at jeg har spillet FM12 indtil videre.
Achievements har jeg 37 stks.
|
|
|
|
|
|
|
|
frandseen
|
|
jeg ved ikke om det kan gå under kategorien "præstation" men jeg synes ærligt talt at det er en præstation i sig selv at komme op og have spillet 500 timer det er mere ende jeg spillede 11´eren og det siger ikke så lidt og tænk lige på at jeg stadig har nogen måneder tilbage... Jeg spillede 1008 i 10'eren. 877 i 11'eren og 'kun' 445 i 12'eren.
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T.Iglemose
|
|
I Fm10 havde jeg spillet i 292 timer I Fm11 havde jeg spillet i 529 timer Og i FM12 har jeg indtil videre spillet i 722 timer Godt at se det går fremad Selv har jeg rundet 506 timer og den seneste måned har jeg stort set ikke spillet (efter mit FC Köln hold crashede ) Derudover er ekspansionpakken til Civilization V kommet og har taget meget af tiden...
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
63 er jeg oppe på nu. I timer er jeg oppe på 1265.
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Godt at se det går fremad Selv har jeg rundet 506 timer og den seneste måned har jeg stort set ikke spillet (efter mit FC Köln hold crashede ) Derudover er ekspansionpakken til Civilization V kommet og har taget meget af tiden... Ja det går fremad Tvivler dog på at jeg når min storebror som har spillet fm12 i over 1300 timer... Har aldrig rigtig spillet Civ V eller nogle af dem for den sags skyld
|
|
|
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
Hvordan fuldføre man et træningsprogram? det er en af de bedrifter jeg mangler. har indtil videre klaret 51/91
|
|
|
|
Mit nuværende St.Pauli spil Antal sæson - 4 Bundesliga - 1 Tyske pokaltunering - 0 Tysk super cup - 1 Champions League - 0 Euro League - 0 VM klubhold - 0 Europæisk Supercup - 0
Stadion: Millerntor-stadion Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)
|
|
|
|