home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  1 Bruger, 261 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  l7l Det unge kuld
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: l7l Det unge kuld  (Læst 7228 gange)
Dida
Gæst
 
l7l Det unge kuld
« : 11 Dec 2011, 15:05 »



Velkommen.
Jeg ved godt, at det sikkert er de færreste der vil følge med, når det drejer sig om en blog fra min side. Jeg har været ret ustabil på det seneste, og nu vil jeg så prøve endnu en gang. Jeg forventer ikke at der er ret mange der vil følge med, men samtidig føler jeg også, at jeg er nødt til at skrive en længerevarende blog, hvis jeg nogensinde skal få nogle læsere igen. Det vil jeg så forsøge nu.

Holdet vil jeg endnu ikke afsløre, men jeg kan da sige så meget, at det kommer til at foregå i Danmark, som sædvanligt fristes man næsten til at sige. Jeg har altid fundet det interessant, at satse på unge spillere, og selv bygge dem op. Derfor er den valgte klub, også kendt for deres talentarbejde. Udover det vil jeg forsøge at holde det realistisk, men hensyn til spillerhandler osv. Men som sagt forstår jeg godt, hvis folk ikke gider at spilde deres tid på endnu en blog, som formentligt blot varer et par updates.
Velkommen til.
« Seneste Redigering: 29 Dec 2011, 14:16 af Dida » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Det unge kuld
« Svar #1: 11 Dec 2011, 15:05 »

Indholdsfortegnelse


1. Update - Skandale i Lyngby
2. Update - Rasmussen ny mand i Lyngby
3. Update - Lyngby forstærker sig
4. Update - Trupgennemgang
5. Update - Lyngby kommer godt fra start
6. Update - Svingende resultater
7. Update - Lyngby stadig med i top
« Seneste Redigering: 29 Dec 2011, 14:17 af Dida » Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det unge kuld
« Svar #2: 11 Dec 2011, 15:07 »

På godt otte linjer formår du tre gange at nævne, at du ikke forventer, at særlig mange vil følge din blog... Det er rimelig tamt. Hvis din blog kommer til at omhandle Lyngby, vil jeg nok kigge forbi engang i mellem.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det unge kuld
« Svar #3: 11 Dec 2011, 15:08 »

Følger Opstemt
Logged

Tidligere: Baloo38

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det unge kuld
« Svar #4: 11 Dec 2011, 15:13 »

Du formår virkelig at fange en Wink
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Det unge kuld
« Svar #5: 11 Dec 2011, 15:22 »

På godt otte linjer formår du tre gange at nævne, at du ikke forventer, at særlig mange vil følge din blog... Det er rimelig tamt. Hvis din blog kommer til at omhandle Lyngby, vil jeg nok kigge forbi engang i mellem.
Nu må vi se hvilket hold det bliver Smiley
Følger Opstemt
Lyder godt Smiley
Du formår virkelig at fange en Wink
Fornemmer lidt ironi Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Det unge kuld
« Svar #6: 11 Dec 2011, 16:08 »



Skandale i Lyngby.
24 l 06 l 2011

Lyngby valgte i dag at fyre deres manager, Niels Frederiksen, efter det kom frem, at han havde været indblandet i en større skandale.

I dag kom det frem, at den tidligere Lyngby manager, Niels Frederiksen, har været indblandet i en større oddset skandale. Niels Frederiksen, skulle efter sigende have odds på op til flere af Lyngbys kampe, og have videregivet brugbare informationer, til andre oddset-spillere. Det har nu fået Lyngby til at ophæve kontrakt med Niels Frederiksen omgående.

Niels Frederiksen har ellers haft stor succes i Lyngby, og var blandt andet manden der sikrede klubben oprykning forrige sæson. Derudover blev det også til en flot ottende plads i Superligaen sidste sæson. Desværre for Lyngby, vidste det sig at Niels Frederiksen ikke var helt fin i kanten, og Lyngby må nu se sig om efter en ny erstatning for Frederiksen.

- Jeg var yderst chokeret, da jeg fik nyheden om Niels Frederiksens oddsen. Det er ikke noget vi har haft kendskab til i bestyrelsen, og tager naturligvis afstand fra hele misærren. Jeg har i aften indkaldt til hastemøde, hvor vi vil forsøge at få styr på tingene, informere spillerne og muligvis kontakte en eventuel ny manager. Vi skal naturligvis hurtigst mulig anskaffe os en ny manager, da den nye sæson står for døren, og den nye manager skulle jo gerne have en chance for at vende sig til tingene i Lyngby, Udtaler formand, Torben Røsler.


Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: l1l Det unge kuld
« Svar #7: 11 Dec 2011, 17:31 »

Lækker måde at få smidt bankmanden ud på  Grin  Thumbs Up
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l1l Det unge kuld
« Svar #8: 11 Dec 2011, 19:31 »

Lækker måde at få smidt bankmanden ud på  Grin  Thumbs Up
Godt du synes om det Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l1l Det unge kuld
« Svar #9: 11 Dec 2011, 20:40 »



Rasmussen ny mand i Lyngby
04 l 07 l 2011
Efter fyringen af Niels Frederiksen, kunne Lyngby i dag præsentere Erik Rasmussen, som deres nye cheftræner.


Den 50 årige manager, Erik Rasmussen, tager nu over i Lyngby, og skal forsøge at bygge videre på det hold Niels Frederiksen efterlod sig. Erik Rasmussen har skrevet under på en toårig kontrakt med Lyngby, som løber frem til sommeren 2013. Erik Rasmussen er nok mest kendt for sin tid i FC Midtjylland, hvor det lykkedes ham at sikre klubben to sølvmedalje, før han sagde op.

- Jeg har altid været glad for at arbejde med unge spillere. Det var noget jeg satte stor pris på, i min tid som FC Midtjylland manager. Det er blandt andet også derfor jeg takkede ja til jobbet som Lyngby manager. Klubben har fantastisk mange unge spillere, som jeg glæder mig til at arbejde med. Jeg kan allerede nu afsløre at jeg vil satse på de unge spillere, og de selvfølgelig nok skal få spilletid på førsteholdet, udtaler Erik Rasmussen og forsætter

- Jeg har længe ønske mig at vende tilbage i managerjobbet, og nu får jeg så endelig chancen. Lyngby er en spændende klub, og jeg håber på at kunne skabe mirakler her. Målet for min første sæson, er dog blot at vi skal forsøge at undgå nedrykning til Viasat Division. Det ville være katastrofalt for klubben, hvis vi skulle rykke ned, og jeg vil derfor gør alt hvad jeg kan, for det ikke skal ske, fortæller Erik Rasmussen.

Det skal blive spændende at se, om Erik Rasmussen kan holde sit løfte, og give de unge spillere mere spilletid. Men Erik har tidligere været vant til at arbejde med helt unge knægte, så mon ikke han ved hvad han gør. Det skal i hvert fald blive interessant at følge.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l2l Det unge kuld
« Svar #10: 11 Dec 2011, 21:13 »

Jeg følger også. God historie Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Dida
Gæst
 
Sv: l2l Det unge kuld
« Svar #11: 11 Dec 2011, 21:58 »

Jeg følger også. God historie Wink
Lyder godt, og mange tak Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l2l Det unge kuld
« Svar #12: 11 Dec 2011, 22:08 »

Jeg følger da også Wink - Godt skrevet, Dida Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Dida
Gæst
 
Sv: l2l Det unge kuld
« Svar #13: 12 Dec 2011, 01:19 »

Jeg følger da også Wink - Godt skrevet, Dida Wink
Lyder godt, og mange tak Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l2l Det unge kuld
« Svar #14: 15 Dec 2011, 14:24 »



Lyngby forstærker sig
01 l 09 l 2011

Så er sommerens transfervindue lukket i, og Lyngby nåede at hente hele tre spillere til klubben, mens ingen har forladt Lyngby.


Den første spiller Lyngby kunne præsentere i truppen, var det norske Supertalent, Magnar Ødegaard. Ødegaard er blot 18 år gammel, og kommer som sagt fra Norge. Inden han kom til Lyngby spillede han i den norske klub
Top 5 største indkøb:
Mikkel Diskerud, fra Stabæk til FCM 4,25 mio.
Jozef Piacek, fra Zilina til FCK 3,25 mio.
Mads Fenger, fra Randers til BIF 3,25 mio.
Mikkel Vendelbo, fra EFB til FCM 2,1 mio.
Kaimar Saag, fra SIF til OB 1,7 mio.
Top 5 største salg:
Claudemir, fra FCK til Lazio 30 mio.
Krohn-Dehli, fra BIF til Newcastle 20 mio.
Jonas Lössl, fra FCM til Málaga 11 mio.
Sylvester Igboun, fra FCM til Genoa
Lucas Andersen, fra AaB til Aston Villa 9,5 mio.
Sarpsborg, hvor Lyngby dog købte ham fri for blot 220.000 kroner. Ødegaard kan både spille central forsvar, men så sandelig også højre back. Han har nu skrevet under på en kontrakt, som gælder indtil sommeren 2015, hvor han får 8.200 kroner om ugen.

Efter man havde hentet den unge nordmand, kunne man få dage senere præsentere endnu en  spiller, i form af den unge midtjyde Kasper Hansen. Hansen er kommet til Lyngby på en etårig lejekontrakt, hvor han skal forsøge at slå sit navn fast på den danske fodboldscene. Kasper Hansen spiller på den central midtbane, hvor han især gør det godt defensivt.

Sidst men ikke mindst, blev endnu en spiller hentet til Lyngby på en lejekontrakt. Den nittenårige Oskar Hiljemark, har fået en etårig lejekontrakt men Lyngby ligesom Kasper Hansen. Hiljemark spiller også på den centrale midtbane, og har et stort potentiale, så det skulle ikke undre nogen, hvis Lyngby ville forsøge at skrive kontrakt med Hiljemark, når lejeperioden engang er udløbet.

Lyngby er selvfølgelig ikke det eneste hold, der har været ude og handle ind. Især mesterholdet fra sidste sæson, nemlig FC København, har gjort sig bemærket, ved at sælge deres brasilianske midtbanespiller, Claudemir, for hele 30.000.000 kroner til italienske Lazio. En ordentlig portion penge, som FCK ikke har brugt ret mange af, da de kun har købt spillere ind for ligt knapt 4.000.000 kroner. Det dyreste køb i dette transfervindue, stod FC Midtjylland for, da de købte Mikkel Diskerud fra USA, for sølle 4.250.000 kroner. Dermed har det ikke været et særligt nævneværdigt transfervindue, på salgs siden. Til gengæld er der mange profiler der har forladt Superligaen, i form af Claudemir, Krohn-Dehli, Jonas Lössl og Sylvester Igboun.




Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010