|
freshy
|
|
Starter da klart med Roma og laver det første lange spil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
haha.. DelPiero som blog-skriver  .. ej spøg til side.. held og lykke med bloggen og det nye spil.. 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
BasIth
Gæst
|
|
Jeg tror jeg ville starte et spil i en af de liager lige udner de store, Holland, Skotland osv. for så at tage topholdet også er jeg nemlig et lille hold i Champions League, eller så tage et hold fra en af de store ligaer også skal de alligevel ikke være de bedste i Champions League.
Muligheder: Celtic Ajax osv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DelPiero
Gæst
|
|
Lær at stav til kommentarer før du siger at vi ikke skal skrive nogen  Det var dråben der fik bægeret til og flyde over. Hvad med at du lære og stave til dit ejet efternavn Hawkins? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Desler
|
|
Et eller andet hold i conference nord/syd, som jeg altid spiller med..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Det er en fast tradition hos mig, at jeg starter med Brøndby IF, og den fortsætter jeg selvfælgelig på.  Glæder mig. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Det bliver United, Brøndby eller et eller andet tilfældigt skodhold. Mulighederne er sat i rækkefølge efter sandsynlighed ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerre
|
|
Det bliver da helt klart Liverpool  Derefter FCK og så Barca  så ved jeg heller ikke videre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaylord
|
|
Tror det bliver PSV isteder for Chelsea. Det er altid sjovt at starte i den hollandske, da man kan have så mange udlændinge som man overhovedet har løst til... og jeg har løst til at købe rigtig mange 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
det kan man også i den serbiske liga.. altså det med udlændinge.. 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Frazonn
|
|
Tottenham  . - eller måske Juve 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
Hos mig er der ingen tvivl...
Barca, Barca!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Jeg starter med FCK 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Jeg starter med FCK  Nå så er du hjemme fra lejrskole var?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK