home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Liga udvidelser og Nye lande at spille i.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Liga udvidelser og Nye lande at spille i.  (Læst 8884 gange)
hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Liga udvidelser og Nye lande at spille i.
« : 02 Dec 2011, 22:59 »

Hey Freaks Wink


Tænkte ikke lige i skulle snydes for det her (Link nederst). Det er en samling med databaser inde fra Neoseeker.com som AndyD_U og FMSpurs står bag. sidste år lavede AndyD_U det samme selv og det var virkelig godt arbejde med rigtig mange udvidelser og nye lande.

http://www.neoseeker.com/forums/55625/t1694355-fmspurs-andyd_us-collection-of-databases/

Herinde er der andre der også lave databaser har dog ikke prøvet andre end AndyD_U´s og FMSpurs'.

http://www.neoseeker.com/forums/55625/
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liga udvidelser og Nye lande at spille i.
« Svar #1: 06 Jan 2012, 11:26 »

I tillæg til hoegdks indlæg, vil jeg da godt lige linke til en tråd på SI Games' forum, hvor Unknown Hacker (det er hans brugernavn, han er ikke bare en ukendt hacker...) har lagt en download op med intet mindre end 60 nye nationer at spille i! Jeg kunne da godt tænke mig at se nogle brugere herinde fra starte blogs op med hold fra disse lande...

 Bahrain
 Iran
 Iraq
 Jordan
 Kuwait
 Oman
 Qatar
 Saudi Arabia
 Syria
 UAE
 Uzbekistan
 Fiji
 New Caledonia
 New Zealand
 Solomon Islands
 Vanuatu
 Armenia
 Azerbaijan
 Bosnia
 Estonia
 Faroe Islands
 Georgia
 Kazakhstan
 Latvia
 Lithuania
 Luxembourg
 Montenegro
 Jamaica
 Ivory Coast
 Egypt
 Ghana
 Nigeria
 Senegal
 Algeria
 Morocco
 Mauritania
 Tunisia
 Burkina Faso
 Cameroon
 Libya
 Mali
 Zimbabwe
 Gabon
 Sierra Leone
 Guinea
 Malawi
 Uganda
 Zambia
 Angola
 Benin
 Niger
 Botswana
 Togo
 Trinidad and Tobago
 Antigua & Barbuda
 Cuba
 Suriname
 Guyana
 Grenada
 Canada
 The Phillipines
 Tahiti
 Cayman Islands
 Vietnam
 Thailand
 Moldova


Tråden med download findes her: http://community.sigames.com/showthread.php/287131-RELEASE-60-Playable-Nations-and-Extra-Champions-Leagues
 
Logged



Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liga udvidelser og Nye lande at spille i.
« Svar #2: 06 Jan 2012, 12:56 »

Hold kæft det er ærgeligt, man ikke har en super com, så man kunne køre alle dem der Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liga udvidelser og Nye lande at spille i.
« Svar #3: 06 Jan 2012, 13:18 »

Hold kæft det er ærgeligt, man ikke har en super com, så man kunne køre alle dem der Smiley

Det ville være det fedeste EVER, at have et spil med samtlige ligaer fra samtlige lande i hele verden.

Der er dog vist også kompatibilitetsprob lemer med et par af disse filer, så man kan ikke køre Estland, Mauretanien og/eller Canada samtidigt Tunge

Men det er da stadig mit håb at nogle herinde fra vil starte et spil et eller andet obskurt sted, og fortælle om det herinde Smiley
Logged



crille759
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liga udvidelser og Nye lande at spille i.
« Svar #4: 06 Jan 2012, 15:21 »

hvor skal den ligge
Logged

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liga udvidelser og Nye lande at spille i.
« Svar #5: 06 Jan 2012, 17:59 »

hvor skal den ligge

Filerne skal lægges her: dokumenter/sports interactive/ football manager 2012/editor data
Logged



Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Liga udvidelser og Nye lande at spille i.
« Svar #6: 08 Jan 2012, 19:07 »

Det ville være det fedeste EVER, at have et spil med samtlige ligaer fra samtlige lande i hele verden.

Der er dog vist også kompatibilitetsprob lemer med et par af disse filer, så man kan ikke køre Estland, Mauretanien og/eller Canada samtidigt Tunge

Men det er da stadig mit håb at nogle herinde fra vil starte et spil et eller andet obskurt sted, og fortælle om det herinde Smiley
Hvor gad man godt have en killer machine så man kunne lave et ny TLPC spil med alle dem. Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liga udvidelser og Nye lande at spille i.
« Svar #7: 20 Jul 2012, 12:08 »

Tjek lige hvad jeg fandt - en megapack med ligaer, hvor SAMTLIGE 167 lande som ikke er med fra starten er med i!

http://sortitoutsi.net/forum/topic/57623-additional-leagues-world-megapack/

Håber der er nogen som vil hygge sig med det Opstemt
Logged



Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Liga udvidelser og Nye lande at spille i.
« Svar #8: 12 Sep 2012, 20:28 »

Booom, g00n! Lige præcist det jeg ledte efter! Jeg har fået en ny PC og jeg vil lave en ny TLPC med den du linkede til. :-) Skal nok opdatere den anden tråd når jeg er kommet igang. :-)
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liga udvidelser og Nye lande at spille i.
« Svar #9: 12 Sep 2012, 22:54 »

Hvis det ikke var fordi jeg allerede havde gang i en del saves, skulle jeg helt klart prøve denne. Kunne være fedt at prøve og være manager i Elfenbenskysten, Jamaica osv. Så håber helt klart, at denne også kommer til FM 13!  Thumbs Up
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liga udvidelser og Nye lande at spille i.
« Svar #10: 12 Sep 2012, 23:02 »

Booom, g00n! Lige præcist det jeg ledte efter! Jeg har fået en ny PC og jeg vil lave en ny TLPC med den du linkede til. :-) Skal nok opdatere den anden tråd når jeg er kommet igang. :-)

Stærkt Saviola! Husk nu dette:

DO NOT try to load all 167 editor data files in one save! You should only load a maximum of approximately 40 files for each save to avoid crashes when loading the database.
Logged



kuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liga udvidelser og Nye lande at spille i.
« Svar #11: 13 Sep 2012, 06:25 »

Hvor er det fedt. Et save med et Filippinsk hold skal jeg ihvertfald have! Det giver så mange nye dimensioner til et spil at man kan tage så mange forskellige lande med.  NICE!
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Liga udvidelser og Nye lande at spille i.
« Svar #12: 13 Sep 2012, 09:24 »

Stærkt Saviola! Husk nu dette:

DO NOT try to load all 167 editor data files in one save! You should only load a maximum of approximately 40 files for each save to avoid crashes when loading the database.
YEah, tog mig lidt tid før jeg fandt den rette kombo.  Tror dog at jeg har loadet omkring 60 filer så har en 110 lande med. Alle de europæiske og så nogle andre random nogle, deriblandt self Eritrea. Er startet op i 2. div i Qatar - 6 hold i rækken og vi skal kun spille mod hinanden 4 så er en ret kort sæson. Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liga udvidelser og Nye lande at spille i.
« Svar #13: 13 Sep 2012, 09:31 »

YEah, tog mig lidt tid før jeg fandt den rette kombo.  Tror dog at jeg har loadet omkring 60 filer så har en 110 lande med. Alle de europæiske og så nogle andre random nogle, deriblandt self Eritrea. Er startet op i 2. div i Qatar - 6 hold i rækken og vi skal kun spille mod hinanden 4 så er en ret kort sæson. Smiley

Puha, glæder mig til at høre om det, og så håber jeg ikke det crasher med så mange filer!
Logged



Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Liga udvidelser og Nye lande at spille i.
« Svar #14: 13 Sep 2012, 15:57 »

Jeg er ikke gået igang endnu, jeg leder efter en save game editor så jeg kan justere mit ry så det bliver endnu lavere end Sunday League footballer, for jeg fik tilbud fra Guarani fra starten af og synes ikke just at det er realistisk at jeg får sådan et high-profile job tilbud til at starte med Smiley Selvom jeg valgte holdet fra Qatar så er mit ry jo stadigvæk alt for højt. Nogen der kender et gratis alternativ til FMRTE? Gider ikke spendere 5 euro på noget jeg kun skal bruge 10 sek på.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010