home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  EM 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: EM 2012  (Læst 15473 gange)
U-4-E
Manager

EM 2012
« : 02 Dec 2011, 18:57 »

Gruppe A

1. Polen
2. Grækenland
3. Rusland
4. Tjekkiet

Gruppe B

1. Holland
2. Danmark
3. Tyskland
4. Portugal

Holland - Danmark, 9. juni 2012, Kharkiv

Danmark - Portugal, 13. juni 2012, Lviv

Danmark - Tyskland, 17. juni 2012, Lviv

Gruppe C

1. Spanien
2. Italien
3. Irland
4. Kroatien

Gruppe D

1. Ukraine
2. Sverige
3. Frankrig
4. England

Gruppekampene spilles fra d. 8. juni til d. 19 juni i Polen og Ukraine.

Kvartfinalerne spilles fra d. 21. juni til d. 24 juni i Polen og Ukraine.

Semifinalerne spilles d. 27 & 28. juni i Polen og Ukraine.

Finalen spilles på det Olympiske Stadion i Kiev, Ukraine d. 1. juli.

Newton Heath
Manager

Sv: EM 2012
« Svar #1: 02 Dec 2011, 19:01 »

Piece of cake.

Vi hapser Holland og Portugal. See you in the quarterfinals.

Ps. gruppe A er så lol.

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 02 Dec 2011, 19:02 »

Havde også lavet et indlæg om det, men har slettet den nu, efter at have set dit Smiley

Personligt glæder jeg mig helt vildt, se frem til at se Danmark i sådan en pulje. Der vil vi virkelig kunne se hvor god Danmark er i forhold til verdensklassen. Glæder mig også til at se kampene, håber på noget rigtig godt fodbold i den pulje Smiley

Et optimistisk bud på de 2 hold der går videre: Tyskland som 1'er og Danmark som 2'er  Thumbs Up

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #3: 03 Dec 2011, 09:00 »

Gruppe B - De stærkeste hold for seedningslag 4, 3 og 2 og det næststærkeste hold fra seedningslag 1 samlet i en gruppe, sygt! Hvilken en som Danmark desværre er havnet i. Min forventning er at vi bliver owned af to af de tre bedste landshold i Europa men bliver spændende og se om vi kan overraske dem.

Holland og i særdeleshed Tyskland er fantastisk slutrundehold - Og nu har de også masser af stjerner der kan afgøre kampe hvor Portugal kun har 2, CR7 og Nani. Tyskerne har også en meget dygtig manager i Löw.

Mit bud på stillingen:
1. Tyskland.
2. Holland.
3. Danmark.
4. Portugal.

Det jeg håber:
1. Tyskland.
2. Danmark.
3. Holland.
4. Portugal.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 03 Dec 2011, 09:17 »

Jeg frygter selvfølgelig også Tyskland mest. De har altid været pisse svære for os at slå, og de sidste år har de set ufattelig stærke ud, og vandt da også alle kampene i deres pulje. Portugal har vi vist at vi kan slå, især når de render rundt og ikke rigtig er motiverede, så spørgsmålet er om de kan sætte sig lidt mere op mod os end de gjorde i anden sidste kval kamp. Jeg håber på et nej.. Holland er lidt op og ned synes jeg. De har kampe hvor alt lykkes og de spiller fantastisk, og så falder de sammen i andre. De var rigtig gode til VM, men siden da er de faldet lidt af på den - På en god dag kan vi godt spille op med dem. Det bliver uden tvivl svært, men hvis vi spiler op til vores bedste, så burde vi kunne få point mod Holland og Portugal og så må vi håbe på at det er nok. Om ikke andet, kan vi håbe på at Tyskland er kvalificeret før vi møder dem i sidste kamp, og de derfor stiller med et reservehold.. Men fuck det bliver nogle gode kampe! Meget mere seværdige end til VM.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #5: 03 Dec 2011, 12:01 »

Jeg frygter selvfølgelig også Tyskland mest. De har altid været pisse svære for os at slå, og de sidste år har de set ufattelig stærke ud, og vandt da også alle kampene i deres pulje. Portugal har vi vist at vi kan slå, især når de render rundt og ikke rigtig er motiverede, så spørgsmålet er om de kan sætte sig lidt mere op mod os end de gjorde i anden sidste kval kamp. Jeg håber på et nej.. Holland er lidt op og ned synes jeg. De har kampe hvor alt lykkes og de spiller fantastisk, og så falder de sammen i andre. De var rigtig gode til VM, men siden da er de faldet lidt af på den - På en god dag kan vi godt spille op med dem. Det bliver uden tvivl svært, men hvis vi spiler op til vores bedste, så burde vi kunne få point mod Holland og Portugal og så må vi håbe på at det er nok. Om ikke andet, kan vi håbe på at Tyskland er kvalificeret før vi møder dem i sidste kamp, og de derfor stiller med et reservehold.. Men fuck det bliver nogle gode kampe! Meget mere seværdige end til VM.

Mht. det med Holland tror jeg bare alle sammen at vi må håbe, at Sneijder ikke finder formen, og at Robin van Persie mister sin form fuldstændig Wink

Manchester United

blomvikings
Manager

« Svar #6: 08 Maj 2012, 11:16 »

Så har Tyskland udvalgt deres bruttotrup på 27 mand til EM, og jeg synes der er et par overraskelser imellem. Cacau er en rigtig måltyv, ingen tvivl om det, men så har han altså heller ikke været bedre i år. Synes måske godt man kunne have taget en anden, evt. Kiessling.

Hvad synes i?

Tysklands bruttotrup:

Målmænd: Manuel Neuer (Bayern), Marc-Andre ter Stegen (Gladbach), Tim Wiese (Werder Bremen), Ron-Robert Zieler (Hannover)

Forsvar: Holger Badstuber (Bayern), Jerome Boateng (Bayern), Benedikt Höwedes (Schalke), Mats Hummels (Dortmund), Philipp Lahm (Bayern), Per Mertesacker (Arsenal), Marcel Schmelzer (Dortmund)

Midtbane: Lars Bender (Leverkusen), Sven Bender (Dortmund), Julia Draxler (Schalke), Mario Götze (Dortmund), Ilkay Gündogan (Dortmund), Sami Khedira (Real Madrid), Toni Kroos (Bayern), Thomas Müller (Bayern), Mesut Özil (Real Madrid), Lukas Podolski (Köln), Marco Reus (Gladbach), Andre Schürrle (Leverkusen), Bastian Schweinsteiger (Bayern)

Angreb: Cacau (Stuttgart), Mario Gomez (Bayern), Miroslav Klose (Lazio)

Hollands bruttotrup er jo vanvittig stor, og derfor er der selvfølgelig også her mange overraskelser, men også mange der ikke kommer med. Men skræmmende det er den!

Hollands bruttotrup:

Målmænd: Jasper Cillessen (Ajax), Til Krul (Newcastle), Erwin Mulder (Feyenoord), Maarten Stekelenburg (Roma), Michel Vorm (Swansea)

Forsvarsspillere: Vurnon Anita (Ajax), Khalid Boulahrouz (Stuttgart), Wilfred Bouma (PSV), Urby Emanuelson (AC Milan), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Malaga), Erik Pieters (PSV), Gregory van der Wiel (Ajax), Nick Viergever (AZ Alkmaar), Ron Vlaar (Feyenoord), Stefan de Vrij (Feyenoord), Jetro Willems (PSV)

Midtbanespillere: Ibrahim Afellay (Barcelona), Mark van Bommel (AC Milan), Nigel de Jong (Manchester City), Adam Maher (AZ Alkmaar), Hedwiges Maduro (Valencia), Stijn Schaars (Sporting Lissabon), Wesley Sneijder (Inter), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham), Georginio Wijnaldum (PSV)

Angribere: Klaas Jan Huntelaar (Schalke), Siem de Jong (Ajax), Luuk de Jong (Twente), Ola John (Twente), Dirk Kuyt (Liverpool), Jeremain Lens (PSV), Luciano Narsingh (Heerenveen), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Bayern München)

Polens bruttotrup:

Målmænd: Lukasz Fabianski (Arsenal), Wojciech Szczesny (Arsenal), Przemyslaw Tyton (PSV)

Forsvar: Sebastian Boenisch (Werder Bremen), Kamil Glik (Torino), Tomasz Jodlowiec (Polonia Warszawa), Marcin Kaminski (Lech Poznan), Damien Perquis (Sochaux), Lukasz Piszczek (Dortmund), Marcin Wasilewski (Anderlecht), Jakub Wawrzyniak (Legia Warszawa), Grzegorz Wojtkowiak (Lech Poznan).

Midtbane: Jakub Blaszczykowski (Dortmund), Dariusz Dudka (Auxerre), Kamil Grosicki (Sivasspor), Adam Matuszczyk (Fortuna Dusseldorf), Adrian Mierzejewski (Trabzonspor), Rafal Murawski (Lech Poznan), Eugen Polanski Mainz), Ludovic Obraniak (Bordeaux), Maciej Rybus (Terek Grozny), Rafal Wolski (Legia Warszawa).

Angreb: Pawel Brozek (Celtic), Michal Kucharczyk (Legia Warszawa), Robert Lewandowski (Dortmund), Artur Sobiech (Hannover)

Reserver: Grzegorz Sandomierski (Jagiellonia), Arkadiusz Glowacki (Trabzonspor), Marcin Komorowski (Terek Grozny), Ariel Borysiuk (Kaiserslautern), Ireneusz Jelen (Lille), Arkadiusz Piech (Ruch Chorzow), Michal Zyro (Legia Warszawa).

« Seneste Redigering: 08 Maj 2012, 11:19 af blomvikings » Logged

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #7: 13 Maj 2012, 10:46 »

Sæsonen lakker mod enden for klubholdene, men det som jeg har ventet i spænding på længe, lander snart i Europa. Det er Europamesterskabern e i Ukraine og Polen. To lande som bliver gjort til dårlige værter i medierne. Men VM i Sydafrika var også et stort kaos inden pga. frygt og uvidenhed - og jeg synes det var et fantastisk VM. Folk synger stadig Waka Waka og husker hvordan Spanien viste verden fodbold på højt plan. I år er det EM - og jeg tror det bliver en sand fest!

Men jeg vil gerne have gang i tråden her. Så lad os diskutere hvem vi tror der får gennembrud/bedste EM i denne slutrunde. Reglen siger man aldrig skal købe en stjerne fra en slutrunde, da han sæsonen efter er forfærdelig. Det plejer at være sådan ;-) Men engang i mellem er der naturligvis spillere som bare bliver ved og ved. Under sidste EM blev Arshavin udråbt til at være helt fantastisk, og han spillede også en fantastisk turnering - men spørgsmålet er, hvem går i Andreys fodspor i år?

I gruppe C finder man Kroatien - et hold uden de nævneværdige profiler. Der er dog en bomber fra Everton, Nikica Jelavic, som jeg tror kan gå hen og lave rigtig mange mål ved slutrunden til sommer. Han er monster farlig, og scorer nærmest som det passer ham. Han er en af grundene til Everton er en frygtet modstander, men for landsholdet bomber han ikke lige så meget. Det taler for at han er i glimrende form, mens det taler imod at han ikke lavede et eneste mål i kvalifikationen til EM. En som Milan Badelj, der er fantastisk i EM bliver også spændende at se.

Et eller andet siger mig at Marco Reus får en fantastisk slutrunde. Han bliver ikke omtalt lige så meget i medierne mere, da niveauet er dalet en smule, men han er fantastisk. Den speed han har er eminent, og han bliver meget spændende at følge på det tyske landshold. Toni Kross får sikkert også lov til at slå sit navn fast på den internationale scene, og generelt tror jeg at tyskerne får mange profiler ved sommerens slutrunde. Men Reus tror jeg bliver en sand fornøjelse at følge. Han er muligvis ikke med fra start, men vil blive skiftet ind og naturligvis roterer man lidt ved EM. Tyskland får formegentlig også fuld antal kampe til sommer.

Klaas-Jan Huntelaar tror jeg også kan blive fantastisk. I kvalifikationen scorede han 12 mål i otte kampe, og han er vel derfor topscorer (??). Huntelaar er en målfarlig angriber, der lever på sine mål, som han scorer tonsvis af. Danmark skal passe på, for både ham og RvP er måske den farligste angrebsduo under hele slutrunden. Er de i superform, scorer Holland mod alle hold. Det er spændende at se om Huntelaar i mine øjne, da han i medierne lever lidt i skyggen af Van Persie, og derfor bare har alt at bevise. Jeg tror han spiller et fantastisk EM.

Joe Hart ser jeg også som en profil under slutrunden. Han er virkelig en fantastisk målmand, og jeg tror han kommer til at redde det 'dårlige' engelske landshold op til flere gange. Jeg håber England udtager Grant Holt, og han også får succes. Han har målnæsen til det.

Frankrig har en voldsom trup, og jeg tror også de kommer til at spille et godt EM til sommer. Heldigvis. De skal være med, hvor det er sjovt. De er ved at have gennemgået en foryngelsesproces, og man må sige den stadig er på vej. Der er mange spændende franske talenter/spillere som sikkert også bliver udtaget og gør det fremragende: Yann M'Vila, Remy, Giroud, Cabaye og Benzema glæder jeg mig utrolig meget til at se. Benz kan få et fantastisk EM, da han er giftig i år.

Hvem tror I bliver profiler til slutrunden?

N17
Manager

« Svar #8: 13 Maj 2012, 12:49 »

I gruppe C finder man Kroatien - et hold uden de nævneværdige profiler. Der er dog en bomber fra Everton, Nikica Jelavic, som jeg tror kan gå hen og lave rigtig mange mål ved slutrunden til sommer. Han er monster farlig, og scorer nærmest som det passer ham. Han er en af grundene til Everton er en frygtet modstander, men for landsholdet bomber han ikke lige så meget. Det taler for at han er i glimrende form, mens det taler imod at han ikke lavede et eneste mål i kvalifikationen til EM. En som Milan Badelj, der er fantastisk i EM bliver også spændende at se.

Nu er det temmelig sikkert fordi du ikke er Tottenham fan, men jeg forstår ikke, hvordan du kan komme udenom, at Luka Modric er en stor profil på landsholdet. Lige så mener jeg, at Srna er en stor profil som anfører og en bomstærk spiller generelt... Men ellers bliver det, som du nævner, spændende at se om Jelavic kan overføre skarpheden fra Everton til landsholdet!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Naustratze
Gæst

« Svar #9: 13 Maj 2012, 13:18 »

Hvad sker der dog for vores gruppe, hold da kæft man. Portugal kan vi godt tage, vi vandt 2 gange i kvalifikationen, men Holland og Tyskland bliver fandme svære.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #10: 13 Maj 2012, 13:29 »

Nu er det temmelig sikkert fordi du ikke er Tottenham fan, men jeg forstår ikke, hvordan du kan komme udenom, at Luka Modric er en stor profil på landsholdet. Lige så mener jeg, at Srna er en stor profil som anfører og en bomstærk spiller generelt... Men ellers bliver det, som du nævner, spændende at se om Jelavic kan overføre skarpheden fra Everton til landsholdet!

Jeg elsker at se Modric! Men grunden til jeg ikke nævnte ham, var at der nok allerede kræves at han måske er den bedste spiller på deres hold. Hvis du kan følge mig. Han er en selvskrevet profil. Den største på deres hold, og en eminent fodboldspiller.

Srna er nemlig også en kæmpe profil, og har et stort forventningspres da han har været med mange gange. Derfor jeg ikke har nævnt disse to største stjerner på deres hold sammen med Eduardo.

N17
Manager

« Svar #11: 13 Maj 2012, 13:34 »

Jeg elsker at se Modric! Men grunden til jeg ikke nævnte ham, var at der nok allerede kræves at han måske er den bedste spiller på deres hold. Hvis du kan følge mig. Han er en selvskrevet profil. Den største på deres hold, og en eminent fodboldspiller.

Srna er nemlig også en kæmpe profil, og har et stort forventningspres da han har været med mange gange. Derfor jeg ikke har nævnt disse to største stjerner på deres hold sammen med Eduardo.

Men når du nu selv indrømmer, at de er kæmpe profiler, så forstår jeg ikke, at du ikke har dem nævnt som profiler på landsholdet. Du skriver jo

Citat
I gruppe C finder man Kroatien - et hold uden de nævneværdige profiler.

Nu skriver du så, at de to er profiler. Men det er jo netop profiler, som skal kunne bære det forventningspres der vil være på dem. Til sidst må jeg dog indrømme, at jeg ikke ser Eduardo som en stor profil pt. Der har jeg større forventninger til Jelavic, som du også selv nævner!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #12: 13 Maj 2012, 13:37 »

Men når du nu selv indrømmer, at de er kæmpe profiler, så forstår jeg ikke, at du ikke har dem nævnt som profiler på landsholdet. Du skriver jo

Nu skriver du så, at de to er profiler. Men det er jo netop profiler, som skal kunne bære det forventningspres der vil være på dem. Til sidst må jeg dog indrømme, at jeg ikke ser Eduardo som en stor profil pt. Der har jeg større forventninger til Jelavic, som du også selv nævner!

Der skulle have stået mange i stedet for 'de'. Det er lige en svipser, for naturligvis har Kroatien et par navne, der kan gøre sig gældende i topfodbold.

Eduardo er vel en profil, i og med, at han har slået sit navn fast for Kroatien, 100 procent. Jon Dahl var jo også en profil, selvom han ikke scorede mål. Hvis du forstår.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13: 13 Maj 2012, 13:43 »

Jeg kan på ingen måde se, hvorfor England skulle udtage Grant Holt. Den type spiller har man i Peter Crouch, og han er en del bedre end Holt. I det hele taget venter jeg nok bare på, at jeg atter skal blive skuffet over England. Jeg håber det selvfølgelig ikke. Af profiler tror jeg igen, at Mesut Özil bliver outstanding. Han har gjort det fremragende i Real Madrid, og jeg synes faktisk, at han er en smule undervurderet, hvis man kan tillade sig at kalde ham det.

Ellers må alle Chelsea-profilerne gerne spille en fremragende turnering.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #14: 13 Maj 2012, 13:48 »

Jeg kan på ingen måde se, hvorfor England skulle udtage Grant Holt. Den type spiller har man i Peter Crouch, og han er en del bedre end Holt. I det hele taget venter jeg nok bare på, at jeg atter skal blive skuffet over England. Jeg håber det selvfølgelig ikke. Af profiler tror jeg igen, at Mesut Özil bliver outstanding. Han har gjort det fremragende i Real Madrid, og jeg synes faktisk, at han er en smule undervurderet, hvis man kan tillade sig at kalde ham det.

Ellers må alle Chelsea-profilerne gerne spille en fremragende turnering.

Fordi at han har lavet flere mål end Crouch i år, og tilmed spiller han for et dårligere hold - de ligger dog á point i ligaen for tiden. Han er nummer otte på topscorerlisten i England, og det er da fremragende!

Crouch finder man på en 19. plads. Tilmed har Crouch startet 30 kampe fra start, mens Holt har startet i 23. Dog er Crouch skiftet ind i 1, mens Holt er skiftet ind i 12.

Holt er mere målfarlig end Crouch for tiden. Dermed ikke sagt, at Crouch ikke har været bomben før, og lavet sæsonens måske bedste fuldtræffer.

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010