Så lukkede transfer vinduet og jeg har fået spillet de første 2 kampe i serie A og kvalificeret mig til Europa cuppen

På transfer fronten har jeg fået hentet:
Vlado Giljen 6,5 mio dkr
Sime Vrsaljiko 20 mio dkr
Marco Verratti 21 mio dkr
Ivo Pekalski 6 mio dkr.
Udelukkende unge spillere, hvor Vrsaljiko er den eneste der kan se frem til regelmæssigt førsteholds fodbold, mens de andre skal agere backup for førsteholdet.
I europa cuppen skulle jeg spille mod Slovan Bratislava. Den første kamp på udebane endte 1-1 mens at den anden kamp endte 5-1 til mig

Jeg er kommet i en forholdsvis let Europa gruppe, mine modstandere er H. Tel Aviv, Litex? og Lokomotiv Moskva. Så satser da kraftigt på at kvalificere mig til næste runde, og samtidigt spare lidt på førsteholdsspillern
e

Jeg har haft et forholdsvis hårdt start program i serie A, min første modstander var AC Milan på udebane, her tabte jeg fortjent 2-1. Den anden kamp var Juventus på hjemmebane som jeg tævede 5-1 takket være en fantastisk målmandspræstation og et hattrick fra Osvaldo

Nu står det så på Palermo på udebane, satser på en sejr, for mit mål for denne sæson er at kvalificere mig til Champions League

Er jeg den eneste der har problemer med at motivere spillerne, ligegyldigt hvad jeg siger til dem reagere de ikke eller også mister de motivation