home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:03:33 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 830 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AS Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AS Roma  (Læst 1231 gange)
Donetsk
Ynglingespiller

AS Roma
« : 01 Dec 2011, 18:48 »

Har i de sidste par dage overvejet og starte op med mine foretrukne klub i Italien.
Jeg så holdet i mit Brøndby save ikke lå super godt til, så tænkte jeg der kunne nok være en udfordring ved klubben.

Jeg er dog ved at starte spillet op, så kan være jeg skrive lidt mere senere når jeg lige er kommet igang Smiley

kakafreaken
Reserveholdsspiller

Sv: AS Roma
« Svar #1: 12 Dec 2011, 21:33 »

Hej jeg er Roma jeg ved ikke hvem jeg skal bruge af Borini, bojan, osvaldo, Totti eller Borrelio! Hjælp!

Skipper
Gæst

« Svar #2: 08 Jan 2012, 11:23 »

Jeg er også lige startet med Roma.

Jeg spiller en 4-1-2-1-2

Har købt Sime Vrsaljko ind fra Dinamo for 60 mio. Så nu er backspladserne sikret langt ud i fremtiden da både ham og Jose Angel begge er meget unge Thumbs Up (han er selvfølgelig købt over 24 måneder da Roma kun har 17 mio at handle for fra start)
Jeg prøver i øjeblikket at købe Markus Henriksen ind som gardering på midtbanen, da jeg ikke syntes den er bred nok.(Jo også fordi jeg spiller med 4 central midtbane spillere Grin)
Jeg bruger Totti som Dybdeliggende angriber-angreb hvor han har gjort det fantastisk indtil videre (godt nok kun venskabskampe). Og så bruger jeg hovedsageligt Osvaldo som Targetman-angreb ved siden af ham. Smiley
« Seneste Redigering: 08 Jan 2012, 12:10 af Gud » Logged

Dahnert
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 08 Jan 2012, 11:58 »

Super valg ! Følger selv Roma IRL, selvom min store kærlighed er Liverpool.

Jeg er dog irriteret over at jeg ikke kan få nogen i deres hold til at score. Og de har heller ikke rigtig penge til at forstærke truppen. Men nu har jeg lige startet et nyt save, så nu må vi se Smiley

One love - Liverpool FC <3

‎"Wow,exactly as I left it!" - Thiery Henry on seeing Arsenal's trophy cabinet.

Skipper
Gæst

« Svar #4: 11 Jan 2012, 12:38 »

Så lukkede transfer vinduet og jeg har fået spillet de første 2 kampe i serie A og kvalificeret mig til Europa cuppen Smiley

På transfer fronten har jeg fået hentet:

Vlado Giljen 6,5 mio dkr
Sime Vrsaljiko 20 mio dkr
Marco Verratti 21 mio dkr
Ivo Pekalski 6 mio dkr.

Udelukkende unge spillere, hvor Vrsaljiko er den eneste der kan se frem til regelmæssigt førsteholds fodbold, mens de andre skal agere backup for førsteholdet.

I europa cuppen skulle jeg spille mod Slovan Bratislava. Den første kamp på udebane endte 1-1 mens at den anden kamp endte 5-1 til mig Thumbs Up
Jeg er kommet i en forholdsvis let Europa gruppe, mine modstandere er H. Tel Aviv, Litex? og Lokomotiv Moskva. Så satser da kraftigt på at kvalificere mig til næste runde, og samtidigt spare lidt på førsteholdsspillern e Smiley

Jeg har haft et forholdsvis hårdt start program i serie A, min første modstander var AC Milan på udebane, her tabte jeg fortjent 2-1. Den anden kamp var Juventus på hjemmebane som jeg tævede 5-1 takket være en fantastisk målmandspræstation og et hattrick fra Osvaldo Opstemt
Nu står det så på Palermo på udebane, satser på en sejr, for mit mål for denne sæson er at kvalificere mig til Champions League Thumbs Up

Er jeg den eneste der har problemer med at motivere spillerne, ligegyldigt hvad jeg siger til dem reagere de ikke eller også mister de motivation Ubeslutsom

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010