home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:46:38 g00n Blogs Minimalistic 2020
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23535
  0 Brugere, 767 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jetlimonyc
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Barça - Forventningerne er enorme
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Barça - Forventningerne er enorme  (Læst 2896 gange)
Møller
Gæst

Barça - Forventningerne er enorme
« : 27 Sep 2006, 18:44 »

FC Barcelona - Anders Brynaa

Velkommen til min nye blog. Efter Real Betis ikke rigtigt tog mig, har jeg nu valgt og starte lidt højere oppe med de forsvarende Champions League mestre fra FC Barcelona. Spanierne har i årene, faktisk siden Ronaldinho kom til holdet været igennem en stor opbygning, det er blevet til noget meget stort, det hold de har nu er præget af ekstremt mange landsholdsspillere baseret på forskellige landshold. De har også verdens nr. 1 og nr. 3 i truppen, Ronaldinho og Eto'o.

Det er med dette hold jeg skal forsøge at hente titler til holdet, gøre Barcelona fansne stolte, og fremfor alt få noget erfaring indenfor managerverdenen. Efter at Frank Rijkaard igår trak sig fra lederposten i klubben, gav han bestyrelsen en liste over talentfulde managers, deriblandt stod jeg så, Anders Brynaa - 30 age - Danish - Very good.

Opkaldet fra Joan Laporta i aftes overraskede mig gevaldigt, jeg har hele natten kigget efter hus/lejlighed her i Barcelona eller omegn. Men jeg har endnu ikke fundet noget, så jeg må indtil videre bo hos Joan Laporta og hans familie. Min egen familie kommer herned så snart jeg finder noget vi kan bo i.

Nu til mig arbejde i klubben, det første jeg skal er at finde svage positioner i truppen, finde de 11 der skal starte, taktikken også ellers igang med at købe ind osv. "Jeg glæder mig meget til at komme igang" var min eneste kommentar til et af de lokale aviser El Periódico de Catalunya idag.

Anders Brynaa, Barcelona

Berendt
Manager

Sv: Barça - Forventningerne er enorme
« Svar #1: 27 Sep 2006, 18:47 »

Ser rigtig godt ud...

KUTGW

cube
Manager

« Svar #2: 27 Sep 2006, 18:47 »

Hvorfor droppede du betis spiller? Nu kan man da tillade sig at forvente det helt store Wink

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst

« Svar #3: 27 Sep 2006, 18:48 »

Hehe Grin

Bademesteren
Manager

« Svar #4: 27 Sep 2006, 19:24 »

Nu til mig arbejde i klubben, det første jeg skal er at finde svage positioner i truppen, finde de 11 der skal starte, taktikken også ellers igang med at købe ind.

Du er Barca - Hvorfor tænke på indkøb?  Huh

Møller
Gæst

« Svar #5: 27 Sep 2006, 19:24 »

Spillertruppen

Vores hule, her kommer store hold som Real Madrid,
Valencia og Manchester United sikkert på besøg i år.

Analyse af min trup, det er hvad jeg vil lave i denne update. Så nyd det og forsøg at læse med hele vejen. Jeg vil tage positionerne en efter en, så vi får et indtryk af truppens styrke, og at dens svagheder.

Målet (8)
Victor Valdés er vel en af verdens bedste målmænd, men hans reserve Albert Jorquera ser ikke for stabil ud, så her vil der stensikkert komme en forstærkning til. Ikke en der kan slå Victor af, men en der kan være reserve, og en der ikke klager over at være det. Det trækker altså ned at reserven er så usikker som tilfældet er.

Forsvaret (9)
Hvis vi tager fra højre backen og videre over mod venstre, så ser det egentlig meget fornuftigt ud i højre siden, hvor Thuran og Belletti kommer til at kæmpe om pladsen i startopstillingen. Ud som højre back kan Oleguer og Puyol også gøre, og går det helt galt også Zambrotta. I central forsvar har vi kun 3 valgmuligheder, Puyol, Oleguer og Marquez. Dette er ikke acceptabelt så her vil der komme min. 1 forstærkning til. Hvis vi så kigger ud mod venstre back ser det også udemærket ud, vi har 2 der kan kæmpe om pladsen, Zambrotta og Sylvinho. Det trækker lidt ned at der kun er 3 til det centrale forsvar.

Central Midtbanen (10)
Her kommet starten på vores styrke, offensiven. Og allerede her på den bageste midtbane er vi virkelig stærke. Og der er kamp om pladsen, det kan du lige tro. Med Xavi, Motta og Iniesta har vi 3 kanone spillere, men skulle der komme 2 skader i denne kæde er vi på den, så her kommer der nok også en forstærkning. Et talent eller noget. Det var tæt på et 11 tal, men den lille detalje med kun 3 kostede.

Offensiv Midtbanen (13)
Man kan ikke undgå at give denne kæde et stort 13 tal. Jeg prøvede og finde en svaghed, men der er reelt ingen, alderen er fin, bredden er fin, potientalet er kanont så hvad mangler den ? intet. Her kommer ingen forstærkning, højest få talenter til B holdet. 13 13 13.

Angrebet (9)
Jeg ved vi har Samuel Eto'o, men med Gudjohnsen og Saviola som eneste mulige reserver, skal denne kæde forstærkes med min. 1 angriber på klasse med en Louis Saha fra Manchester United, kun et eksempel. Men det er så også det eneste angrebet mangler. Det trækker stadig kraftigt ned.

Ialt (10)
Jeg vil give hele holdet som helhed et 10-tal. Der mangler et par forstærkninger, men det er ikke store forandringer der skal laves. Med den offensiv vi har kan man ikke snige sig under 10-tallet. JEg går allerede nu og overvejer hvem jeg skal skrive under med, forhandler med klubber/spillere osv. så i kan godt forvente en hurtig forstærkning, hvis dette går igenenm.

Anders Brynaa, Barcelona

« Seneste Redigering: 27 Sep 2006, 19:30 af Møller » Logged

Soccerpop
Gæst

« Svar #6: 27 Sep 2006, 19:25 »

Du er Barca - Hvorfor tænke på indkøb?  Huh

Målmandsposten er for ringe efter min mening.

Møller
Gæst

« Svar #7: 27 Sep 2006, 19:30 »

Kig i min analyse så finder i alle dem jeg regner med at forstærke på Wink

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 27 Sep 2006, 19:35 »

Hvilken db spiller du med?

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Møller
Gæst

« Svar #9: 27 Sep 2006, 19:41 »

Spiller med FMDs sommerupdate Wink den funker bare.

Tak til alle dem der har kommenteret Wink

cube
Manager

« Svar #10: 27 Sep 2006, 20:05 »

Spiller med FMDs sommerupdate Wink den funker bare.

Tak til alle dem der har kommenteret Wink

Han spurgte hvilken database og ikke hvilken update Wink

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 27 Sep 2006, 20:07 »

Han spurgte hvilken database og ikke hvilken update Wink

Hvor er du sjov.  Wink Grin

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Mikkellas
Gæst

« Svar #12: 27 Sep 2006, 20:19 »

Endnu en blog fra dig Møller, hvor er jeg ved at blive træt af at du hele tiden laver nye blogs!
Ej, spøg til side, god start, elsker simpelthen at læse dine blogs. Håber du får nogle gode spillere til de pladser du efterlyser noget på. Held og lykke!
KUTGW Thumbs Up

LosCules
Gæst

« Svar #13: 27 Sep 2006, 20:24 »

Er slet ikke enig i din vurdering af holdet, og hvor fanden er Gio van Bronckhorst og Edmilson? De to er slet ikke nævnt.. Skuffende Smiley.

DelPiero
Gæst

« Svar #14: 27 Sep 2006, 20:26 »

Så prøver du igen, jeg har talt det til at siden d. 22 juli 2006 har du oprettet 7 blogs! Opstemt
Men lykke til skal du da havde.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010