Preseason
Det har været en mildest talt elendig sæsonstart. Jeg blev færdig med mine indkøb og syntes ellers mit hold så fornuftigt ud.
Men så kom venskabskampene.
Jeg havde ellers efter egen mening skruet en taktik sammen som var tilpasset til holdet, og gav de lidt bedre spillere en central rolle på banen. Men allerede i Min første udekamp mod Bolton kunne jeg se den var hel gal. Jeg komme ikke rigtig frem til nogle chancer, og de havde forholdsvis let ved at komme igennem mit forsvar. Kampen blev skuffende tabt 1-3.
Nå tilbage til tegnebrættet. Jeg fik justeret lidt på taktikken og igen syntes jeg det så fornuftigt ud. Men igen blev jeg skuffet. Jeg tabte 1-2 ude mod Celta, som er et hold som jeg burde kunne slå hvis jeg skal gøre mig nogen forhåbninger om Europæisk fodbold næste år.
Jeg prøvede igen at justere lidt hist og her, men stadig uden nogen former for succes, Jeg tabte 1-2 hjemme mod Atletico Mineiro. Igen et hold som jeg burde kunne slå
Sidste venskabskamp var mod et ukendt belgisk hold ude. Den vandt jeg godt nok 4-0. Men på grund af modstanderens styrke ligger jeg ikke alt for meget i den sejr.
Så efter nogle elendige venskabskampe er jeg lidt nervøs for sæsonstarten. Forhåbentlig hjælper det lidt når alle spillerne er hjemme fra landsholds pauser. Jeg har også en temmelig svær sæsonstart. Skal møde barca hjemme og Sevilla ude. Så jeg frygter lidt at jeg kommer til at ligge og rode rundt i bunden fra start af. Forhåbentlig kan jeg få stablet en anstændig taktik på benene og få spillet spillerne ordentlig sammen, og så begynde at hive nogle sejre hjem.