home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  1 Bruger, 459 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location.xml" HJÆLP!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location.xml" HJÆLP!  (Læst 3133 gange)
AsgerRavn
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
"not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location.xml" HJÆLP!
« : 29 Nov 2011, 12:51 »

Hej Derude

Jeg har et stort problem med mit FM 2012. Det har virket helt fint indtil nu har spillet det siden dag 1 det kom ud men så her i går da jeg ville starte det som kom den med den her meddelelse "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location. xml" i et pop-up vindue. Når jeg trykker OK til den kommer den bare med et nyt vindue hvor den skriver det samme om en anden fil og det bliver den ved med ca. 20 gange hvorefter den går ind i spillet. Og når den så går ind i det virker det ikke normalt.

Jeg har afinstalleret det flere gange og også afinstalleret steam og installeret det igen men det bliver ved med at være det samme problem!

Hvad skal jeg gør?
Er ved at blive desperat for at få det til at virke!

Jeg håber at der er nogen derude der kan hjælpe mig!
På forhånd tak, MVH Asger
Logged

donstumpo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location.xml" HJÆLP!
« Svar #1: 05 Dec 2011, 20:47 »

Hej Derude

Jeg har et stort problem med mit FM 2012. Det har virket helt fint indtil nu har spillet det siden dag 1 det kom ud men så her i går da jeg ville starte det som kom den med den her meddelelse "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location. xml" i et pop-up vindue. Når jeg trykker OK til den kommer den bare med et nyt vindue hvor den skriver det samme om en anden fil og det bliver den ved med ca. 20 gange hvorefter den går ind i spillet. Og når den så går ind i det virker det ikke normalt.

Jeg har afinstalleret det flere gange og også afinstalleret steam og installeret det igen men det bliver ved med at være det samme problem!

Hvad skal jeg gør?
Er ved at blive desperat for at få det til at virke!

Jeg håber at der er nogen derude der kan hjælpe mig!
På forhånd tak, MVH Asger

Jeg har haft det præcist samme problem siden igår. Hos mig crasher den når en kamp skal til igang, efter jeg har trykket 'spil'.

Jeg har endnu ikke fundet en løsning, og har prøvet at afinstallere osv.. Nye spil har samme problem

Nogen der har hørt om det er en generel ting, og et problem der kan løses?
Logged

ponmani
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location.xml" HJÆLP!
« Svar #2: 13 Dec 2011, 13:37 »

Er der nogen der har fundet ud af hvad problemet skyldes? jeg har det samme problem når jeg skal spille kamp?
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location.xml" HJÆLP!
« Svar #3: 13 Dec 2011, 14:43 »

I skal sådan set bare gøre følgende:

Citat
In order to solve your issue, please follow the steps outlined below:

First of all you need to turn on hidden files and folders.

XP:
My Computer
'Tools'
'Folder Options'.
The go to the 'View' tab and select 'Show hidden files and folders'

Windows Vista and Windows 7:
My Computer
'Organize'
'Folder and Search Options'.
Then go to the 'View' tab and select 'Show hidden files and folders'

Then delete the following folder:

XP:

C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2012\Settings

Vista/Win7:

C:\Users\<username>\AppData\Roaming\Sports Interactive\Football Manager 2012\Settings

Og ja, I skal bare slette hele mappen, som hedder Settings, hvis I er i tvivl.

Dette er måden, som de oplyser i FAQ'en fra SI, så det er ikke sådan I mister jeres savegame eller noget, hvis I gør det overstående.
Logged

ponmani
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location.xml" HJÆLP!
« Svar #4: 13 Dec 2011, 14:58 »

Jeg kan simpelthen ikke finde stedet hvor jeg skal finde det?

Kan man få den på dansk? Har Win7. Eller et screenshot??

På forhånd tak
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location.xml" HJÆLP!
« Svar #5: 13 Dec 2011, 15:51 »

Jeg kan simpelthen ikke finde stedet hvor jeg skal finde det?

Kan man få den på dansk? Har Win7. Eller et screenshot??

På forhånd tak
Gå ind i "denne computer", hvor du finder "organiser" og vælger "Mappe- og Søgeindstillinger". Derinde skal du finde et sted, hvor du skal tilvælge at du vil se skjule mapper.

Dernæst sætter du blot følgende sti ind i adressefeltet: :\Users\DITNAVN\AppData\Roaming\Sports Interactive\Football Manager 2012\

Hvor du sletter den mappe der hedder "Settings"
Logged

spørgefuglen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location.xml" HJÆLP!
« Svar #6: 27 Dec 2011, 15:30 »

Takker
Logged

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

Nillen85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location.xml" HJÆLP!
« Svar #7: 29 Dec 2011, 02:21 »

Cristiano Doni : Mange tak, det redet lige min FM nat Smiley
Logged

"Help! Save me Jeebus!"

Slay
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location.xml" HJÆLP!
« Svar #8: 29 Dec 2011, 20:54 »

Også en stor tak herfra! Fik dette problem da jeg startede FM i morges, og det virker nu. :-)
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location.xml" HJÆLP!
« Svar #9: 13 Jan 2012, 22:26 »

Kan ikke finde mappen der hedder organiser?
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location.xml" HJÆLP!
« Svar #10: 16 Jan 2012, 13:41 »

Kan ikke finde mappen der hedder organiser?

Gå i "Funktioner" (eller tryk Alt, pil til højre 4 gange) under Computer, ind under "Mappeindstillinger. .."

Du kan os bare bruge søgefunktionen i windows 7, vha at søge efter "skjulte" og vælge Vis skjulte filer og mapper.
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

txo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location.xml" HJÆLP!
« Svar #11: 15 Apr 2012, 21:42 »

K
Logged

txo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location.xml" HJÆLP!
« Svar #12: 15 Apr 2012, 21:44 »

Kan ikke finde mappen settings. Er der ikke nogle, der kan forklare lidt mere tydeligt, hvor mappen ligger?
Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: "not well-formed (invalid token) at line 1 of user_data_location.xml" HJÆLP!
« Svar #13: 16 Apr 2012, 10:20 »

Kan ikke finde mappen settings. Er der ikke nogle, der kan forklare lidt mere tydeligt, hvor mappen ligger?

%appdata%\Sports Interactive\Football Manager 2012\settings

skriv det ind i dit søgefelt, hvis windows 7, eller åben din stifinder/Computer og smid det op i adresselinjen.

Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010