home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Mar 2025, 19:46 g00n Blogs Minimalistic 2020
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23535
  0 Brugere, 681 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jetlimonyc
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FCK - eneste chance?
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FCK - eneste chance?  (Læst 1618 gange)
Berendt
Manager

FCK - eneste chance?
« : 27 Sep 2006, 15:23 »

Informationer om spillet :
Valgte ligaer :  Alle rækker fra Danmark
Startdato :  Juni 2005
Database :  Enorm
Alle spillere fra : Sverige, Island, Færøerne, Norge og Finland
FM-Version : 6.0.3
Data-Opdatering : CM Revolution Final FM 2006 Update
Andet : To talenter er blevet tilføjet, Jacob Albrechtsen og Saban Özdogan, begge fra KB.

Jeg vil forsøge at viderefører den succes FC København har haft de seneste år, dog uden at lave vanvittige indkøb, men derimod nogle realistiske, som de kunne finde på i virkeligheden.

... dog må FCK være de største favoritter, hvis man ser tilbage på hvad der er sket i klubben den sidste måned, er det ikke små ting, og intet har gjort forventningerne til den kommende sæson mindre. Der er både blevet hentet talenter til klubbens ungdomsarbejde, samt et par unge, men gode, spillere til førsteholdet. Ledelsen har helt sikkert gjort alt hvad der har stået i deres magt for at klubben skal opnå deres drøm, det forjættede land, CHAMPIONS LEAGUE.
- overnævnte er fra det danske tips-magasin "Spil med", som har præsentere deres bud på en dansk mester 2005.

Der er ikke nogen tvivl om at hvis en kommende dansk, og nordisk mester for den sags skyld, ikke skal blive FC København, skal der virkelige ske mirakler. Deres indkøb og spil i pre-sæsonen har virkelig været i topklasse, og det er tydeligt at klubben vil måles med de største klubbe i Europa.
- har Per Mathias Høgmo, cheftræner i norske Rosenborg, samt om FC København før den kommende sæson.

Det er da klart at vi er stor favoritte til den kommende sæson. Men vi skal bare ikke tænke for meget over det, for så vil vi automatisk begynde at slappe af, og sige "jaja, det skal nok gå", for NEJ, det gør det ikke, der skal kæmpes for hvert et point, og vi skal ikke tage noget for givet!
Jeg vil give pressen ret i at vi har gjort nogle gode køb, og at vi har haft en god pre-sæson, men det er jo ikke det vi kommer til at vinde vores turningskampe på!
- det er hvad FC Københavns egen chef-træner har sagt om den kommende sæson.

Mikkellas
Gæst

Sv: FCK - eneste chance?
« Svar #1: 27 Sep 2006, 15:35 »

God start, men har du ikke allerede en blog om FCK, eller er den gået død?
KUTGW Thumbs Up

Soccerpop
Gæst

« Svar #2: 27 Sep 2006, 15:36 »

Betyder det at din AGF blog er lukket. Huh

Berendt
Manager

« Svar #3: 27 Sep 2006, 15:39 »

God start, men har du ikke allerede en blog om FCK, eller er den gået død?
KUTGW Thumbs Up

Jah, den crashed... det står der også i den...
Betyder det at din AGF blog er lukket. Huh

jah, synes ikke det var så sjovt... lidt nitte at jeg måtte købe et helt hold, før det så ud som en trup jeg ville arbejde med

Soccerpop
Gæst

« Svar #4: 27 Sep 2006, 15:43 »

Jah, den crashed... det står der også i den...
jah, synes ikke det var så sjovt... lidt nitte at jeg måtte købe et helt hold, før det så ud som en trup jeg ville arbejde med

Synes det lyder lidt kedeligt når du skal spille med det samme hold igen, men vil prøve at følge med så godt jeg kan (selvom det et dansk hold Wink)

Berendt
Manager

« Svar #5: 27 Sep 2006, 15:48 »

Synes det lyder lidt kedeligt når du skal spille med det samme hold igen, men vil prøve at følge med så godt jeg kan (selvom det et dansk hold Wink)

hehe har lagt mærke til at du ikke er så meget til danske hold... men jo, måske lidt kedeligt at jeg er det samme hold... forsøgte et spil med United... men kunne ikke helt finde ud af det... kunne ikke håndterer mine køb... vidste ganske enkelt ikke hvem man skal købe til sådan en klub....

Soccerpop
Gæst

« Svar #6: 27 Sep 2006, 15:48 »

hehe har lagt mærke til at du ikke er så meget til danske hold... men jo, måske lidt kedeligt at jeg er det samme hold... forsøgte et spil med United... men kunne ikke helt finde ud af det... kunne ikke håndterer mine køb... vidste ganske enkelt ikke hvem man skal købe til sådan en klub....

Der har jeg haft den samme oplevelse.

Møller
Gæst

« Svar #7: 27 Sep 2006, 18:08 »

God start Wink

KUTGW

F.C.K.
Gæst

« Svar #8: 27 Sep 2006, 19:00 »

Som altid en god blog

wirenfeldt
Gæst

« Svar #9: 27 Sep 2006, 19:02 »

Vil nu give ham ret i at du burde prøve en helt ny klub. Der er jo ikke noget udfordring i det ellers?

Berendt
Manager

« Svar #10: 27 Sep 2006, 19:08 »

Den sidste måned (1. juli - 24. juli)

Ny cheftræner i FC København (Fredag den 1. juli 2005)
Det meste af den danske fodboldpresse fik noget af et chok, da F.C. København kunne meddele at de netop havde opsagt deres kontrakt med Ståle Solbakken, for istedet at ansætte den unge dansker, Nicolaj Berendt, som cheftræner.
- Jeg ved godt det er et chok for de fleste, men vi er sikre på at Nicolaj kan leve op til klubbens forventninger. Detsuden har Nicolaj allerede nogle spændende indkøbsmuligheder klar, og dem glæder vi os til at se nærmere på, kom det fra bestyrelsesformand, Flemming Østergaard.

Første træningkamp - Kalundborg(Tirsdag den 5. juli 2005)
Kampen i tal:
Kalundborg (0) - (2) F.C. København
0-1 M. Allbäck , 40. min
0-2 M. Bergvold , 56. min

Kort om kampen:
Ikke nogen god eller flot kamp. 22 spillere før hver 45 minutter på banen.

To unge albanere til FC København (Fredag den 8. juli 2005)
F.C. Københavns cheftræner, Nicolaj Berendt, kunne idag præsenterer hans to første indkøb:
Hajdin Mustafa på 16 år, er hentet til klubben fra Kastrioti. Hajdin betegnes som et af de største talenter i albansk fodbold. Han er kendt som teknisk god midtbane spiller, der både kan spille på højrekant og i midten. (Pris DKK 900.000)
Shkelcim Mustafa er også kun 16 år, og kommer fra Miniera ´89. Shkelcim betegnes også som en af de største talenter i Albanien. Han beskrivelse som en agresiv og teknisk god midtbane spiller, der både kan spille offensiv- og defensivmidt. (Pris DKK 50.000)
Begge spillere skal i første omgang spiller for KB.

Anden træningkamp - Aarhus Fremad(Fredag den 8. juli 2005)
Kampen i tal:
Aarhus Fremad (0) - (4) F.C. København
0-1 H. Nørregaard , 14. min (straffe)
0-2 M. Allbäck , 27. min
0-3 M. Hansen , 64. min (selvmål)
0-4 J. Brandrup , 79. min

Kort om kampen:
Vi spiller meget bedre en mod Kalundborg, og igen er der spilletid til 22 spillere.

Norsk stortalent til FC København (Lørdag den 9. juli 2005)
Der gik kun 24 timer efter sidste pressemøde, får Nicolaj Berendt igen kunne præsentere en ny spiller til F.C. København. Denne gang var det en nordmand der blev præsenteret:
Per Ciljan Skjelbred er 18 år, og kommer fra den norske storklub, Rosenborg. Per er et af de største talenter norsk fodbold længe har set. Han er en hurtig og dygtig spiller, som kan gøre det uventede og dermed komme til chancer. Han kan spille alle pladser på en offensivmidtbane. (Pris DKK 14.000.000)

Svensk talent til FC København (Søndag den 10. juli 2005)
Endnu en gang nåede der kun at gå 24 timer, før der igen var ny mand til F.C. København, denne gang en ung svensker:
Dusan Djuric er 20 år, og hentet i svenske Halmstad, hvor han har været en del af førsteholdet de sidste 3 sæsoner. Dusan er et af de største svensketalenter. Han kan beskrives som en arbejdsom midtbanespiller, som er god til at fordele spillet. Han er centralmidtbanespil ler. (Pris DKK 10.000.000)

Tre talenter til FC København (Tirsdag den 12. juli 2005)
I dag havde Nicolaj Berendt hele tre nye spillere at vise frem. To af dem er købt til klubben, mens den sidste kun er lejet:
Lasse Staw på 17 år, kommer fra norske Fredrikstad. Lasse er måske Nordens største målmandstalent. Han er en keeper med gode reflekser, et godt spark, samt stor styrke i en mod en. Derudover har han en kanon fysik. (Pris DKK 5.500.000)

Tommy Høiland er 16 år, og kommer fra norske Bryne. Han betegnes som et af de største angrebstalenter i Norge. Han er en hurtig, farlig og arbejdsom angriber. Han er det man kalder for en boksspiller. (Pris DKK 1.700.000)

Jacob Rasmussen er 17 år, og lejet i FC Frederica. Han er et af Danmarks største midtbane talenter. Han er har et kanont spark og er god til at fordele spillet, derudover er han kendt for at arbejde røven ud af bukserne. Jakob Rasmussen er defensivmidtbane. (Lejet resten af sæsonen, men kan købes for DKK 2.000.000)

Tredje træningkamp - FC Bornholm(Tirsdag den 12. juli 2005)
Kampen i tal:
FC Bornholm (0) - (12) F.C. København
0-1 M. Allbäck , 3. min
0-2 Aílton , 8. min
0-3 M. Allbäck , 14. min
0-4 M. Allbäck , 18. min
0-5 H. Nørregaard , 24. min
0-6 Aílton , 27. min
0-7 M. Allbäck . 29. min
0-8 M. Silberbauer , 37. min
0-9 F. Berglund , 50. min
0-10 D. Djuric , 56. min
0-11 R. Pimpong , 77. min
0-12 P. Skjelbred , 90. min

Kort om kampen:
Der er ingen tvivl om hvem der er banens bedste hold, FC Bornholm før ikke et ben til jorden. Igen er der spilletid til 22 spillere.

Kinesisk talent til FC København (Torsdag den 14. juli 2005)
Endnu et talent blev i dag hentet til FC København. Denne gang en ung kinesisk målmand:
Wang Dalei er 16 år, og kommer fra Kinesiske Yiteng Liantie. Han bliver betegnet som nok det største talent i Kina, og kan meget vel blive den store nations bedste målmand nogensinde. Han har hurtige reflekser, og er lige som Lasse Staw stærk i en mod en. (Pris DKK 220.000)

Sidste træningkamp - Skjold(Fredag den 15. juli 2005)
Kampen i tal:
Skjold (0) - (4) F.C. København
0-1 M. Silberbauer , 2. min
0-2 M. Allbäck , 6. min
0-3 B. Hangeland , 56. min
0-4 F. Berglund, 81. min

Kort om kampen:
Vi spiller ikke lige så flot som mod FC Bornholm, men viser alligevel den forskel der skal til. Igen er der spilletid til 22 spillere.

Fire finske talenter til FC København (Mandag den 18. juli 2005)
I dag blev der præsenteret finner i København:
Ville-Veikko Savolainen er 19 år, og kommer fra den finske klub FC Lahti, hvor han var en af klubbens største talenter. Han er en teknisk dygtig og hurtig spiller. Han formår at spille alle de offensive pladser på midtbanen, samt helt fremme i angrebet. (Pris DKK 450.000)

Patrik Turunen på 17 år, kommer fra finske KuPS. Han er ofte blevet udråbt til Sami Hyypiä's afløser, hvilket fortæller lidt om hans talent. Hans største styrke er i luftrummet, hvor især hans sprængkraft er suveræn. Han kan spille begge backpladser som centralforsvar. (Pris DKK 200.000)

Jussi-Pekka Savolainen er 19 år, og kommer fra finske Tampere Utd. Han er lige som de andre nye finnere blandt de største talenter i landet. Han er en teknisk god spiller, der også er god til at arbejde for holdet. Han kan spille alle de offensive pladser på midtbanen. (Pris DKK 1.300.000)
Eero Korte er ligeledes 17 år, og kommer ligesom Ville-Veikko Savolainen fra FC Lahti. Han er måske det største midtbanetalent i Finland. Han er teknisk god, og så er han god til at arbejde for holdet, og løber gerne lidt mere. Han kan spiller centralmidtbane eller nede i centralforsvaret. (Pris DKK 450.000)

Super Cup mod Randers FC (Tirsdag den 18. juli 2005)
I dag mødte sidste års pokalvindere Randers FC de forsvarende danske mestra FC København i årets Super Cup Finale.
FCK's startopstilling (4-5-1):
Jesper christiansen - Lars Jacobsen , Nikolaj Hansen , Michael Gravgaard , Ozcar Wendt - Hjalte Nørregaard , Michael Silberbauer , Tobias Linderoth , Dusan Djuric , Per Skjelbred - Aílton
Bænken: Thomas Villadsen , André Bergdølmo , Jakob Ramussen , Jesper Grønkjær

Udskiftninger
45. min - Jesper Grønkjær <> Per Skjelbred
86. min - Jakob Rasmussen <> Nikolaj Hansen

Kampen i tal:
Randers (5) - (6)s F.C. København

Straffesparkskonkur rence:
0-1 Michael Silberbauer
1-1 Issah Ahmed
1-2 Lars Jacobsen
2-2 Todor Yanchev
2-3 Hjalte Bo Nørregaard
2-3 Peter Christiansen (brændte)
2-4 Tobias Linderoth
3-4 Ralf Pedersen
3-4 Dusan Djuric (brændte)
4-4 Dennis Siim
4-5 Jakob Rasmussen
5-5 Søren Pedersen
5-6 Jesper Grønkjær
5-6 Alex Silva (brændte)

Kort om kampen:
F.C. København tog let på kampen og virkede ikke helt klare til den nye sæson. Der skal stadig arbejdes lidt med taktiken. Men de vandt!

Mere finsk til København (Onsdag den 20. juli 2005)
Da der i dag blev trukket lod til Anden kvalifikationsrunde i Champions League, blev F.C. Københavns kommende modstander finsk MyPa-47. Første kamp bliver spillet i Finland den 27. juli, mens retur opgøret finder sted 3. august i København.

Berendt
Manager

« Svar #11: 27 Sep 2006, 19:09 »

Vil nu give ham ret i at du burde prøve en helt ny klub. Der er jo ikke noget udfordring i det ellers?

det er der måske ikke nej, kun det at jeg ikke bare skal købe for at købe... men føler ikke lige jeg har tid til at kaste mig ud i noget helt nyt, derfor blev det bare FCK igen

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 27 Sep 2006, 19:10 »

Vil nu også give ham ret. Wink
Synes det kunne værte sjov med et udenlandsk hold som
f.eks At. Madrid? Tottenham? sådan nogen lidt mellem hold.

Men ellers fed blog og vil da følge med. Thumbs Up

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

wirenfeldt
Gæst

« Svar #13: 27 Sep 2006, 19:13 »

det er der måske ikke nej, kun det at jeg ikke bare skal købe for at købe... men føler ikke lige jeg har tid til at kaste mig ud i noget helt nyt, derfor blev det bare FCK igen
Din sidste FCK-blog var skide spændende! Men jeg vælger nok at hoppe fra ved den her, du har jo allerede købt nogle spillere som du havde i sidste blog.. Wink

Møller
Gæst

« Svar #14: 27 Sep 2006, 19:15 »

Fedt Smiley

Sejt med en masse talenter, kender ikke alle, men stadig spændende.

KUTGW !

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010