home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 480 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Netcaféen
| | | | |-+  Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok  (Læst 4933 gange)
Lavezzi
Gæst
 
Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok
« : 26 Nov 2011, 16:25 »

Citat af: ItaliensLarsen


Izze og jeg har lavet et netspil, hvor vi spiller i Rusland.

Jeg er FC Anzhi Makhachkala, og han er CSKA Moskva.

Let the games begin.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok
« Svar #1: 26 Nov 2011, 16:27 »

Din overskrift giver ikke mening.
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok
« Svar #2: 26 Nov 2011, 16:27 »

Arh, good times!
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok
« Svar #3: 26 Nov 2011, 16:28 »

Din overskrift giver ikke mening.
Selvfølgelig gør den det.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok
« Svar #4: 26 Nov 2011, 16:31 »

Er i færdig med 1 sæson?
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok
« Svar #5: 26 Nov 2011, 16:34 »

Er i færdig med 1 sæson?
Hvis du med en sæson mener én måned, så nej.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok
« Svar #6: 26 Nov 2011, 16:35 »

Har i brugt så lang tid på at komme en måned frem?
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok
« Svar #7: 26 Nov 2011, 16:37 »

Har i brugt så lang tid på at komme en måned frem?
Nej.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok
« Svar #8: 26 Nov 2011, 16:39 »

Du er fandme ikke til at arbejde med.
Logged


Lavezzi
Gæst
 
Sv: Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok
« Svar #9: 26 Nov 2011, 16:45 »

Ligaen:

Vi har spillet 6 kampe, men vi begyndte også sent i går nat. Meningen var, at Bave skulle ha' været med, men han skabte flere problemer end hvad godt er. Vi tager nemlig dette netspil ret seriøst.

CSKA transfer:

Anzhi transfer:

Ifølge kyndige folk på ManagerLife er jeg kommet bedst ud af transfervinduet. Det glæder mig, at jeg har folket bag mig. Renato har spillet rigtig godt, selvom han var et "køb bare for at købe"-køb. IL og jeg fandt først ud af hvornår deadline på vinduet var en ugen før det lukkede. Derfor kom vi begge under press. Vi mener begge, at penge SKAL bruges, ikke bare trække renter.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok
« Svar #10: 26 Nov 2011, 16:54 »

Jeg venter bare lidt på, at jeg får en milliard til indkøb. Så køber jeg CSKA Mosvka.
Logged


Lavezzi
Gæst
 
Sv: Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok
« Svar #11: 26 Nov 2011, 16:56 »

Så længe jeg får mine 23%
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok
« Svar #12: 27 Nov 2011, 00:49 »

Sikker transfer-sejr til Mikkel. Smukt indkøb.
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok
« Svar #13: 28 Nov 2011, 18:27 »

Ligaen:

Ikke meget har ændret sig. Anzhi ligger stadig nummer 1 og CSKA ligger stadig nummer 4. I CSKA har vi mere eller mindre opgivet at vinde mesterskabet. Nok er vi kun 3 point efter, men spillerne loller for meget og vi har i de seneste 4 ligakampe kun fået 4 point. Spændende er det dog, da Anzhi har tabt deres to seneste ligakampe. Men hey, everything's coming up Milhouse for Moskva-klubberne.

CSKA-nyt:
Vi spiller dårligt og vi rammes af skader. Først var Renato Augusto ude i et par uger. Efter Augusto kom tilbage mistede vi vores bedste spiller, Seydou Doumbia. Bedre kendt som Matt Barkley. Barkley er ude i 3 måneder. Et hårdt slag, men heldigvis gik vi en måned uden at spille en kamp. Ellers er alt ret lol.

Anzhi-nyt:
Anzhi har fået 300 millioner ekstra til transfer af bestyrelsen. IL har ihærdigt forsøgt at hente spillere som Tevez, Akinfeev og Prins Arshavin. CSKA vil gerne sælge Akinfeev, men IL er åbenbart for nærig. Prins Arshavin kommer måske. Quaresma er træt af livet på bænken i Anzhi og burde gerne snart lande i CSKA, hvor han også kan se frem til en plads på bænken, men schh. 
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Netspil i Rusland.. Anzhi mod Rubin.. Hov mente CSKA.. Kazan har ikke penge nok
« Svar #14: 29 Nov 2011, 20:32 »


Perfekt opvarmning inden opgøret mod Anzhi.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010