home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 466 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  7800 #2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 7800 #2  (Læst 2506 gange)
Dida
Gæst
 
7800 #2
« : 17 Nov 2011, 22:01 »



Velkommen
Jeg har ikke rigtig fået spillet det nye FM  så meget endnu, udover et par desperate forsøg på en blog. Det vil jeg nu forsøge at rette op på, med en blog om den fremadstormende klub Skive Idræts Klub. Klubben har aldrig vundet nogle store titler, tros en levetid på 110 år. Til gengæld har klubben på blot seks år, gået fra at være i midterhold i Danmarks Serien, til sidste år at ende på en flot 4. plads i Viasat Division. Klubben har været i konstant fremgang, og det bliver en stor udfordring at følge op på.

Jeg vil skrive selve bloggen som artikelform, hvor jeg vil forsøge at ligge vægt på realismen i spillet. Jeg vil føre en fornuftigt økonomisk politik, og forhåbentligt, kan jeg skaffe Skive IK op i den bedste danske række.

Info:
Valgte lande: Danmark, England, Spanien og Italien
Database: Stor
Spillere hentet: Fra hele Skandinavien


« Seneste Redigering: 20 Nov 2011, 15:46 af Dida » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: /800
« Svar #1: 17 Nov 2011, 22:01 »

HAPS
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: 7800
« Svar #2: 17 Nov 2011, 22:41 »



Kontraktforhandling brudt sammen
25.06.2011

Uoverensstemmelser mellem cheftræner Michael Hansen og Skive IK fører nu til brud på kontrakt forhandlingerne mellem de to parter. Michael Hansen har nu valgt at forlade Skive med øjeblikkelig virkning.


Det var et brud på en mundtlig aftale, der fik bægeret til at flyde over hos Michael Hansen, som efterfølgende valgte
at sige sit job op hos Skive IK. Det skulle eftersigende være en lønstigning på 20% som Skive ikke har kunne overholde, der har fået Michael Hansen op i det røde felt.

Skive IK har dog handlet hurtigt efter bruddet med Michael Hansen, og de har nu ansat den  tidligere Vejle spiller Thomas Gravesen som ny chef træner. Med mere end 13 års erfaring som professionel fodboldspiller, får Skive nu en rutineret herre, som tørner ud til sit første job som Chef træner.

Thomas Gravesen har en rigtig flot karriere bag sig, og har spillet i store lande som Tyskland, Spanien, England og Skotland, for klubber som Hamburger, Real Madrid, Everton og Celtic. Graver er nu blevet 35 år gammel, og skal til at tage hul på sit første job som cheftræner. Gravesen går en spændende tid i møde, hvor han for alvor skal til øse ud af hans store fodbolderfaring og viden. Om han er den rette mand for Skive er svært at sige, men mon ikke.

« Seneste Redigering: 17 Nov 2011, 22:56 af Dida » Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 7800 #1
« Svar #3: 18 Nov 2011, 00:28 »

Bliver spændende at se hvor langt Gravesen kan få det til at række i Skive Wink Glæder mig til mere, og håber da du kan holde kørende denne gang?  Wink

Det er vel 3 FM12 blog? Just keep them coming, just a bit longer  Tunge
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7800 #1
« Svar #4: 18 Nov 2011, 08:15 »

Jeg håber for dig selv at du har en del updates klar, for bliver det her endnu en blog der aldrig rigtig når at komme igang, så tror jeg ikke at du får mange læsere fremover. Smiley
Logged

FCK

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7800 #1
« Svar #5: 18 Nov 2011, 08:26 »

Jeg håber for dig selv at du har en del updates klar, for bliver det her endnu en blog der aldrig rigtig når at komme igang, så tror jeg ikke at du får mange læsere fremover. Smiley

Sku selv til at skrive det samme Smiley

Stopper du denne blog efter 5 dage eller sådan noget, så tror jeg du får svært ved det fremover Smiley
Men lad os ikke tage sorgerne på forskud.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: 7800 #1
« Svar #6: 20 Nov 2011, 15:15 »

Bliver spændende at se hvor langt Gravesen kan få det til at række i Skive Wink Glæder mig til mere, og håber da du kan holde kørende denne gang?  Wink

Det er vel 3 FM12 blog? Just keep them coming, just a bit longer  Tunge
Det lyder godt, og jeg skal forsøge Smiley
Jeg håber for dig selv at du har en del updates klar, for bliver det her endnu en blog der aldrig rigtig når at komme igang, så tror jeg ikke at du får mange læsere fremover. Smiley
Har et par stykker ja Smiley
Sku selv til at skrive det samme Smiley

Stopper du denne blog efter 5 dage eller sådan noget, så tror jeg du får svært ved det fremover Smiley
Men lad os ikke tage sorgerne på forskud.
Skal forsøge at holde den længere kørende Smiley
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7800 #1
« Svar #7: 20 Nov 2011, 15:23 »

Jeg venter personligt med at læse denne blog til der er kommet flere updates.
Jeg venter sgu lige og ser an om du kommer ordentlig igang med den først Smiley
Men det håber jeg da du gør.
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: 7800 #1
« Svar #8: 20 Nov 2011, 15:46 »



Ung angriber til Skive
01.07.2011

Den unge angriber Simon Kornø har i dag skrevet under på en et årig lang kontrakt med Skive IK.


Skive IK kunne i dag offentligt gøre et nyt spillerindkøb, i form af den nittenårige Simon Kornø. Kornø har tidligere spillet i Randers FC, men han formåede aldrig rigtig at slå igennem, og Skive IK kunne derfor hente det unge talent på en fri transfer.

Simon Kornø spiller som sagt angriber, og han vil formentligt komme til at spille ved siden af Christian Olsen. Kornø er en rigtig holdspiller, som er villig til at ofre sig 100% for holdet. Desværre er Kornø hverken specielt hurtigt eller stærk, men det skal alligevel blive spændende at se ham ved siden af den lyn hurtige Speedy Olsen.

-" Efter at jeg ikke kunne nå til enighed med Randers FC om en ny kontrakt, er jeg nu meget glad for at få chance for Skive. Jeg tror der er en stor fremtid i Skive IK, og det ligner en klub, der er i rivende udvikling. Jeg håber jeg kan være en del af dette projekt, og forhåbentligt kan vi inden for en kort årrække være at finde i landets bedste række", Udtaler den nye Skive spiller Simon Kornø.


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: 7800 #1
« Svar #9: 20 Nov 2011, 15:47 »

Jeg venter personligt med at læse denne blog til der er kommet flere updates.
Jeg venter sgu lige og ser an om du kommer ordentlig igang med den først Smiley
Men det håber jeg da du gør.
Helt i orden og forståligt Smiley
Håber jeg kan holde den kørende længe nok til du følger med Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010