home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 802 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Forget the past.
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Forget the past.  (Læst 8139 gange)
Enzo
Manager

Sv: Forget the past.
« Svar #30: 22 Nov 2011, 20:23 »

Manddomsprøven

Har Knud forstærket de fornødne pladser til de rigtige summer? - Og vil det lykkedes ham og Southampton F.C; at få succes nok, så Knud kan udleve sin drøm endnu et år frem. Mens medier og bettingsites nedprioriterer Southampton i tabellen, tænker Knud Jørgensen helt anderledes. ”1'er eller 2'er? Er det et begavet eller desperat udtryk? - Vurdér selv.

Skudet er affyret – Prøven er startet.

Konklusion udfra træningskampene;

Blot fem træningskampe blev spillet som optakt til Southampton F.C.'s første sæson i prestigefyldte Championship. Første kamp stod mod Kilmarnock, som var totalt tågede og ufarlige ifølge Knud Jørgensen. En kamp som skulle bruges på, at få bolden mellem fødderne. Knud havde bare ikke forarbejdet en god nok forberedelse op til kampen, og det var dagen, hvor offensive krafter sprudlede, og de defensive aspekter haltede.

Fallkirk stod på i sæsonens anden træningskamp. Og med den nye spiller, Ahmed Soukouna, kunne Knud Jørgensens formodninger lykkes. Han meddelte nemlig før kampen, at de skulle vinde, uanset hvad, og at han ville se flydende angrebsfodbold fra alles fødder. En sejr på 4-0 var tilfredsstillende, og med hattrick fra Ahmed Soukouna, så det lysere ud med målnæsen for angriberne i klubben.

Næstventende var Charlton, og her mente Knud, at med hårdt arbejde, ville vi kunne formå, at vinde med et mål eller to. Defensiven haltede igen, og på davarende tidspunkt følte Knud, at selv reservekeeperen, Bialkowski, kunne gøre et bedre defensivt arbejde. Altså 2-2, og en dårlig indsats.

Vi skulle på besøg hos venskabsklubben, Eastleigh, og det gjorde vi med manér. En fortrinlig sejr på 5-1 hvor de offensive situationer dominerede og delte øretæver ud. Dog drejet trehundredegotres grader rundt, så var det ikke acceptabelt at lukke et mål ind.

Sidste manddomsprøve imod MK Dons. En okay kamp med få gode ting og stadig meget arbejde at bygge videre på. Knud ville gerne have scoret flere mål, samtidig med at defensiven haltede igen, igen. Men var vi mon klar til sæsonstart?

Konklusion samlet set; Så ser offensiven rigtig sprudlende og giftig ud, da de har scoret i hver eneste træningskamp. Derimod så skal der markante forstærkninger til defensiven, eller også skal de bærende forsvarspillere, bare se at få fingeren ud. En spændende sæson kommer i møde, og Knud kan konkludere med resten af trænerstaben, at det bliver en historisk målrig sæson i begge ender af fodboldbanen.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

JimmyGP
Manager

« Svar #31: 22 Nov 2011, 21:33 »

Til sagaen om Lucas Andersen: I er sgu blevet snydt drenge.. jeg gav 6.500.000 kroner for knægten og 10 procent går vist til AaB.. og hans løn som proff.. 70.000 kroner om ugen..  Djævel Er det fordi I har den danske liga med? Den gad jeg ikke.. Wink

Til blogen:

Ja det ser godt ud.. men det fanger mig ikke helt.. endnu.. kan ikke lige sætte en finger på.. det fanger at jeg selv spiller med the Saints - men ellers ikke.. det kommer nok når du først kommer i gang Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Enzo
Manager

« Svar #32: 22 Nov 2011, 21:36 »

Til sagaen om Lucas Andersen: I er sgu blevet snydt drenge.. jeg gav 6.500.000 kroner for knægten og 10 procent går vist til AaB.. og hans løn som proff.. 70.000 kroner om ugen..  Djævel Er det fordi I har den danske liga med? Den gad jeg ikke.. Wink

Til blogen:

Ja det ser godt ud.. men det fanger mig ikke helt.. endnu.. kan ikke lige sætte en finger på.. det fanger at jeg selv spiller med the Saints - men ellers ikke.. det kommer nok når du først kommer i gang Thumbs Up

Må prøve at skrive mere fangende så, hvorend jeg gør det?  Ubeslutsom

Altid super at du havde en lille opmuntrende kommentar, og ja. Kan ikke sige noget om dit køb af Lucas Andersen, men jeg kan beskrive mit ansigt. GRØNT! Misundelsens farve!!  Tunge

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

CHK92
Lilleputspiller
*

« Svar #33: 22 Nov 2011, 21:44 »

Hvilket år købte du ham JimmyGP? Jeg købte ham først i 2013, hvor han allerede havde haft 53 førsteholdskampe for AaB, hvilket nok skruede prisen op Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #34: 22 Nov 2011, 23:50 »

Må prøve at skrive mere fangende så, hvorend jeg gør det?  Ubeslutsom

Altid super at du havde en lille opmuntrende kommentar, og ja. Kan ikke sige noget om dit køb af Lucas Andersen, men jeg kan beskrive mit ansigt. GRØNT! Misundelsens farve!!  Tunge

Jeg tænker over det og vender tilbage..  Wink

glæder mig til når du kommer rigtig igang Peace

Hvilket år købte du ham JimmyGP? Jeg købte ham først i 2013, hvor han allerede havde haft 53 førsteholdskampe for AaB, hvilket nok skruede prisen op Smiley

Første sæson - første transfervindue.. Wink Helt enig i din teori Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Enzo
Manager

« Svar #35: 23 Nov 2011, 16:32 »

Super Jimmy Wink
Der kommer desværre ingen opdateringer idag, da det er den travleste dag på ugen.. Smiley Den må i få til gode.

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010