Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
0 Brugere, 743 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Skal bloggen startes op igen?
Ja, den er da for fed!
32 (71,1%)
Nej, det er jo lamt og taberagtigt
2 (4,4%)
Nej, start en ny!
8 (17,8%)
Jeg er sgudda ligeglad!
3 (6,7%)
Antal Stemmer: 45
Sider:
1
...
19
20
[
21
]
22
23
...
28
Forfatter
Emne: Crewe -> FCK -> Newcastle/Danmark (Læst 69995 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Crewe -> FCK -> Newcastle
«
Svar #300:
10 Feb 2006, 21:16 »
Mandag 22. februar 2010
Premier League, 27. runde
Everton (11. plads) – Newcastle (1. plads)
Odds: 2.75, 3.20, 2.25
Newcastle News
Simões skadet (hofteskade)
Amaral tvivlsom (brækket arm)
Sídnei skadet (skadet albue)
Fernando tvivlsom (forkølelse…)
Skjeldbred skadet (brækket ribben)
Pulhac klar efter skade
Taiwo klar efter skade
Fernando Henrique
Jonathan Troest Boumsong Felipe
Ivanov Pratley Parker Barrientos
Podolski Roger
Subs: Koprivec, Sjöquist, Rasmussen, Avdic, Pulhac
Everton 1 – 4 Newcastle United
Serhat (33) Troest (47)
Avdic (52)
Pratley (56)
Ivanov (pen 65)
Reaktion
En god sejr. Vi startede godt i første halvleg, men Troest sov lidt i et simpelt angreb, og så kunne Serhat let bringe dem foran 1-0, som også holdt til pausen. I pausen skiftede jeg Parker ud med Rasmussen og en halvskadet Podolski med Avdic, og det skal jeg lige for hjalp! Angrebskombinatione
rne flød meget bedre, og Avdic fik også scoret et flot mål. Rasmussens makker på midten, Pratley, spillede utroligt flot i 2. halvleg, og krydrede sin indsats med et flot mål 10 minutter inde i 2. halvleg. Det eneste skuffende ved kampen, var Roger og Podolski
Man of the Match:
Pratley
– 10 (1 mål, 1 assist)
Lørdag 27. februar 2010
Premier League, 28. runde
Portsmouth (13. plads) – Newcastle (1. plads)
Odds: 3.25, 3.25, 2.00
Newcastle News
Sídnei skadet (skadet albue)
Amaral klar efter skade
Fernando klar efter skade
Fernando Henrique
Ivanov Rasmussen Pratley Barrientos
Podolski Roger
Subs: Koprivec, Sjöquist, Fernando, Avdic, Pulhac
Portsmouth FC 2 – 2 Newcastle United
Maccarone (pen 35) Rasmussen (6)
Hyypiä (77) Critchell og (16)
Barrientos (40)
Reaktion
Modsat sidste kamp, var vi hurtigt foran 0-2 og dominerede kampen. Boumsong gav dem dog en vej tilbage, da han dumt lavede straffespark, som de kunne reducere på. Vi ledte efter et 3. mål, men det kom ikke, og i stedet kom Portsmouth mere og mere ind i kampen, og endte med at udligne med et kvarter tilbage. Vi havde på det tidspunkt foretaget et par defensive udskiftninger, så der var ikke mere krudt i vores kanon, og kampen endte uafgjort. Lidt ufortjent, men sådan er det jo engang imellem
Man of the Match:
Rasmussen
– 8 (1 mål)
Marts
Så blev det marts, og vi starter med det sævanlige tilbageblik
Kampe i Februar
Nottingham Forest – Newcastle 4-3:
Så røg vi ud af FA Cuppen, da vi simpelthen ikke var gode nok i returopgøret mod Nottm Forest. Holdet spillede som sådan godt nok, men Given var en 3’er før jeg skiftede ham ud. Det er det laveste tal jeg har set hos en medspiller i min 4½ år lange managerkarriere i dette spil. Vi kæmpede udmærket, men det var ikke nok. Endnu en mindre cup at koncentrere sig om.
Newcastle – Crystal Palace 2-0:
Så var vi lidt tilbage på sporet, da vi fortsatte det gode spil i Premier League, og vandt sikkert hjemme mod Crystal Palace
Real Madrid – Newcastle 1-2:
Den bedste sejr i min karriere! Vi slog sensationelt Real Madrid på udebane, og har derfor et kanon godt udgangspunkt til returkampen. Sejren kom på baggrund af en udvisning, men var fortjent, og det er forhåbentlig nok til en kvartfinale
Everton – Newcastle 1-4:
Efter en lidt sløj 1. halvleg, fik vi rettet op på kampen, og vandt den sikkert med 1-4 over et tamt Everton hold. Sejren sendte os yderligere foran Chelsea
Portsmouth – Newcastle 2-2:
Så kom vi lidt ned på jorden igen. Vi kom hurtigt foran 2-0 mod Portsmouth og slappede så lidt af.. Det blev straffet, da vi fik taget 2 point fra os. Vi er nu 7 point foran Chelsea, med 2 kampe mere
De Rossi’s Training Report
Følgende spillere har klaret sig godt
Boumsong
(Tactics): Boumsong kæmper for sin stamplads efter købet af Sídnei, og har imponeret til træning. Han beholder selvfølgelig pladsen sæsonen ud, og så må vi se om Agger kan true ham
Felipe
(Attacking): Felipe er tilbage fra skade, og er ønsket af både Chelsea og Villa, men de må godt nok punge ud for den talentfulde venstre back, da han er et stort talent, som jeg nødigt vil slippe. Hans formkurve på 9-8-8-8-7 siger det hele.
Denni Avdic
(Defending): Avdic beviste at han agter at kæmpe for en plads på holdet, og han er gået op i det defensive, som jeg satser lidt mere på, eftersom jeg ikke ved om jeg vil bruge ham på midten eller i angrebet
Følgende spillere har klaret sig skidt
Cristian Pulhac
(Attacking): Pulhac har ikke imponeret efter købet af Ivanov, og frygtes på vej ud af klubben. Han har ikke vist sit værd, eller grebet chancerne i ly af skaderne hos Barrientos og Skjeldbred. Sørgeligt, for han er ellers en udmærket spiller
Amaral
(Shooting): Amaral har haft brækket armen, så jeg forventer ikke det store af ham endnu. Jeg har også lige lavet et nyt træningsskema til ham, der ikke er trådt i effekt endnu
Diego Moreno
(Strength): Mit venstre wing talent er svingende til træning, men han er stadig ung og har potentialet, jeg håber bare snart at han viser det.
Player of the Month
1. Darius Vassell (Nottingham Forest)
2. Tony Hibbert (Everton)
3.
Darren Pratley (Newcastle)
Young Player of the Month
1. Jack Cork (Nottingham Forest)
2. Fabrice Muamba (Norwich City)
3. Federico Moretti (Man City)
Manager of the Month
1. Chris Powell (Charlton)
2. Nigel Pearson (Man City)
3. Neil Warnock (Norwich)
Goal of the Month
1. Grégory Dufer (Middlesbrough) v. Norwich, 20. februar
2. Leandro Depetris (Crystal Palace) v. Plymouth, 28. februar
3. Grzegorz Rasiak (Birmingham) v. Nottingham Forest, 20. februar
Financerne for februar måned
Inkomst: £3.558.811
Udgifter: £4.706.961
I alt:
£1.148.150
Balance:
£25.018.343
Transferbudget (sæson): £24.477.910
Transferbudget (tilbage): £11.449.637
Wagebudget (sæson): £875.000
Wagebudget (brugt): £553.654
Wagebudget (tilbage): £321.346
Fixtures for Marts
Onsdag 3. marts: (TV)
Newcastle
– Real Madrid (Champions League, 1/8 finale, 2. kamp)
Lørdag 6. marts: (TV)
Newcastle
– Man City
Lørdag 13. marts: Plymouth –
Newcastle
Lørdag 20. marts:
Newcastle
– Nottingham Forest
Lørdag 27. marts: Norwich –
Newcastle
Ja, vi er fri fra cuptourneringerne, og har derfor et meget løst skema i marts, som kun byder på 3 kampe. Den eneste som jeg vil fremhæve i denne måned, er selvfølgelig den første kamp, hvor vi tager imod Real Madrid hjemme. Første kamp blev vundet 1-2 ude, som gav os et fantastiskt udgangspunkt før returopgøret. Lad os håbe at gutterne kan holde den hjem!
Onsdag 3. marts 2010
Champions League 1/8 finale, 2. kamp
Newcastle – Real Madrid (2-1)
Newcastle News
Barrientos skadet (skadet fod)
Sídnei klar efter skade
Troest ikke valgbar
Tudor ikke valgbar
Fernando Henrique
Jonathan Sídnei Boumsong Felipe
Amaral Rasmussen Pratley Ivanov
Podolski Roger
Subs: Koprivec, Sjöquist, Fernando, Pulhac, Avdic, Parker, Portillo
Newcastle United 3 – 0 Real Madrid
Rasmussen (18)
Roger (42)
Podolski (44)
Reaktion
Ja, jeg ved det! Det ligner en storsejr, og du tænker ”nej hvor er Real dog ringe”. Men NEJ! Vi spillede en utrolig flot kamp! Vi fik udnyttet deres fejl 100%, og stod rigtig godt defensivt. Real har et verdensklasse hold, det er der ingen tvivl om, men vores taktiske spil på dagen, gav os en fortjent, men ikke ret spændende sejr. Der var i hele kampen 10 skud på mål. 6 til os og 4 til dem. De fik bl.a. 2 kæmpe chancer, da en Sídnei der var kommet tilbage fra skade, var alt for langsom til at aflevere bolden. Vores 2. mål var en fejl i FM, da Raul spillede Roger fri, og selvom bolden nåede hen til 2 meter fra målstregen før Roger nåede den, stod målmanden stadig midt i målet og nægtede at gå ud og tage den. Men skide være med det, vi er sensationelt videre!!
Man of the Match:
Boumsong
– 9
6. marts 2010
Lodtrækning til Champions League
I dag blev der trukket lod til Champions League’s kvartfinaler. Her skal Newcastle møde Olympique Lyon, som bl.a. byder på en gammel kending fra Crewe, nemlig Ricardo Vaz Te i truppen, samt danske Henrik Jespersen. Den første kamp bliver spillet på Lyons hjemmebane Stade de Gerland onsdag d. 24. marts 2010, og så er der returopgør i Newcastle ugen efter. Kvartfinalerne er dermed som følger:
Juventus – Chelsea
Lyon –
Newcastle
Man Utd – Arsenal
Milan – Barcelona
En udmærket lodtrækning for Newcastle, der kunne have mødt 3 klubber fra England, eller hold som Milan, Juventus og Barcelona. Lyon er noget nær den svageste modstander tilbage, bortset fra Arsenal og United, men man må jo aldrig undervurdere Lyon! Heldigvis er vi på udebane i første kamp, og kan dermed sikre os et godt udgangspunkt til St. James' Park, hvor tilskuerne vil støtte op om os
Vi slutter denne update med et SS af stillingen
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Zone 43
Manager
«
Svar #301:
10 Feb 2006, 23:43 »
Det ser jo godt ud
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #302:
13 Feb 2006, 16:30 »
Endnu engang har jeg kun ros til overs
Jeg synes at det er fantastisk at du kan føre alle dine hold helt frem
Glæder mig til næste update forhåbentlig med Real kampen
Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #303:
13 Feb 2006, 19:21 »
Citat af: Mads 13 Feb 2006, 16:30
Endnu engang har jeg kun ros til overs
Jeg synes at det er fantastisk at du kan føre alle dine hold helt frem
Glæder mig til næste update forhåbentlig med Real kampen
Det bliver ikke med Real kampen da vi har spillet begge dem.. Vi vandt jo 1-2 ude, og slog dem 3-0 hjemme i seneste update.. Næste runde er mod Lyon, som der også står i seneste update
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #304:
14 Feb 2006, 21:06 »
Det er da rigtigt:f: Hvad fanden tænker jeg på
Når men så glæder jeg mig da bare til Lyon kampen hvis der ikke har været en update hvor den har været i
Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #305:
18 Feb 2006, 00:29 »
Lørdag 6. marts 2010
Premier League, 29. runde
Newcastle (1. plads) – Man City (12. plads)
Odds: 2.25, 3.20, 2.75
Newcastle News
Barrientos skadet (skadet fod)
Fernando Henrique
Ivanov Rasmussen Pratley Pulhac
Podolski Roger
Subs: Koprivec, Sjöquist, Fernando, Amaral, Avdic
Newcastle United 2 – 1 Manchester City
Boumsong (6) Bendtner (31)
Roger (pen 36)
Podolski (26)
Reaktion
En rimelig spændende kamp med klart overtag til os, endte i en smal sejr. Vi kunne sagtens have scoret mange mål i første halvleg, men dårlige afslutninger og godt målmandsspil stod i vejen, og i stedet kunne Bendtner udligne på deres første chance på kontra. Heldigvis kom vi hurtigt foran igen, og 2. halvleg var en meget taktisk affære, da vi ikke ville tillade flere mål imod os, så vi spillede kontrolleret offensivt, og sejren holdt da også hjem.
Man of the Match:
Murphy
– 8
Ny tilskuer- og ligamålsrekord
2010 er rekordåret, og vi slog endnu et par stykker i dag. Selvom vi mødte en middelmådig modstander i Man City, slog vi tilskuerrekorden på St. James’ Park, der var nemlig 59.978 på stadionet som kan husere 60.000 tilskuere. Desuden slog vi også rekorden for flest ligamål på en sæson, og ja, du har gættet det. Roger slog rekorden, da han rundede 25 mål i ligaen i denne sæson.
Lørdag 13. marts 2010
Premier League, 30. runde
Plymouth (19. plads) – Newcastle (1. plads)
Odds: 5.00, 3.50, 1.57
Newcastle News
Barrientos tvivlsom (skadet fod)
Fernando Henrique
Jonathan Sídnei Boumsong Sjöquist
Avdic Roger
Subs: Koprivec, Felipe, Fernando, Amaral, Podolski
Plymouth Argyle 0 – 3 Newcastle United
Spearing (25)
Pulhac (65)
Roger (69)
Ivanov (79)
Reaktion
En god kamp. Plymouth fik hurtigt Spearing udvist, men vi bibeholdte vores kontrollerede offensiv, for ikke at der skulle gå mål ind kort efter.. Men da der stadig stod 0-0 efter 63 min, gik jeg mere offensivt, og fik så også scoret det første mål, hvorefter jeg spillede kontrolleret offensiv igen, der så gav 2 mere mål. En god sejr, hvor både Pulhac, Roger og Sídnei udmærkede sig uden at blive MOM
Man of the Match:
Ivanov
– 10 (1 mål)
Lørdag 20. marts 2010
Premier League, 31. runde
Newcastle (1. plads) – Nottingham Forest (9. plads)
Odds: 1.80, 3.00, 4.00
Newcastle News
Boumsong tvivlsom (slået tå)
Barrientos klar efter skade
Fernando Henrique
Jonathan Sídnei Troest Felipe
Podolski Roger
Subs: Koprivec, Sjöquist, Fernando, Barrientos, Avdic
Newcastle United 4 – 0 Nottingham Forest
Roger (6, 12)
Podolski (28, pen 74)
Fernando Henrique (86)
Reaktion
En sikker og let sejr i en kamp vi dominerede fra start til slut. Podolski og Roger var særdeles effektive i deres afslutninger i første halvleg, og i 2. halvleg spillede vi bare bolden rundt, der gav en del chancer, og holdte dem fra at få mere end 1 skud. Desværre blev Fernando Henrique skadet i slutningen af kampen, efter at jeg havde brugt mine 3 indskiftninger, så derfor fik Fernando debut i målet, men vores defensive indstilling derefter, holdte dem fra skud på mål…
Man of the Match:
Roger
– 10 (2 mål)
Ny Newcastle rekord
Igen i dag slog vi en rekord, da Roger endnu engang satte sig på tronen i klubben. Hans 11 man of the match awards er nemlig en ny klubrekord. Og vi er endnu ikke færdige med sæsonen…!
Onsdag 24. marts 2010
Champions League, ¼ finale
Lyon – Newcastle United
Newcastle News
Fernando Henrique skadet (forvredet ankel)
Fernando skadet (forstrækning i ryggen)
Skjeldbred tvivlsom (brækket ribben)
Roger karantæne
Troest ikke valgbar
Tudor ikke valgbar
Boumsong klar efter skade
Koprivec
Ivanov Rasmussen Parker Barrientos
Trejo Podolski
Subs: Given, Pulhac, Avdic, Amaral, Sjöquist, Pratley, Portillo
Lyon 1 – 0 Newcastle United
Fred (47)
Trejo (58)
Reaktion
En meget lige kamp, dog med lidt overvægt til os, endte desværre med et nederlag, da Fred headede den flot ind i en duel mod Sídnei. Vores angrebsproblemer eskalerede lidt da Trejo og Podolski begge blev skadet, så jeg måtte sætte Avdic og en meget tam Portillo på banen. Men 1-0 er ikke et slemt resultat, lad os håbe at vi kan hævne os på hjemmebane
Man of the Match:
Rasmussen
– 8
Lørdag 27. marts 2010
Premier League, 32. runde
Norwich (18. plads) - Newcastle (1. plads)
Odds: 4.00, 3.00, 1.80
Newcastle News
Skjeldbred tvivlsom (brækket ribben)
Koprivec
Podolski Roger
Subs: Given, Sjöquist, Avdic, Pulhac, Portillo
Norwich City 1 – 4 Newcastle United
Francia (30) Pratley (6)
Limbersky (38)
Ivanov (22)
Podolski (51)
Barrientos (56)
Ivanov pen (86)
Reaktion
En meget stabil kamp af hele holdet, hvor ingen gjorde sig mindre eller mere bemærket. Det var en flot holdinsats, og vi vandt fortjent kampen, som vi styrede fra start til slut. Vi skal efterhånden til at holde øje med Chelsea, med 6 kampe igen, og 1 point foran, hvis de vinder deres overskydende kampe
Man of the Match:
Ivanov
– 8 (1 mål, 2 assists)
Onsdag 31. marts 2010
Champions League, ¼ finale, 2. kamp
Newcastle United – Lyon (0-1)
Newcastle News
Skjeldbred klar efter skade
Troest ikke valgbar
Tudor ikke valgbar
Koprivec
Podolski Roger
Subs: Given, Pulhac, Avdic, Sjöquist, Amaral, Parker, Skjeldbred
Newcastle United 4 – 2 Lyon
Roger (50, 72, 75, 84) Vukcevic (73)
Fred (77)
Reaktion
WOW! En meget spændende og underholdende kamp sluttede med at vi gik videre til semifinalen! Roger bragte os foran med 2-0, men så fik de reduceret, og var videre 1 minut efter.. Men der gik kun 2 minutter mere, da Roger bragte os på 3-1 med et kvarter igen.. Igen kun 2 minutter efter fik de scoret og var videre, men med 6 minutter igen slog Roger sejren fast med sit 4. mål i kampen. Utrolig præstation af brasilianeren, der forbløffede alt og alle i det taktiske spil på banen. Det var ellers en meget lige og chancerig kamp, dog med overvægt i vores favør, så det er fortjent at vi går videre
Man of the Match:
Roger
– 10 (4 mål)
April
Lad os starte måneden som sædvanlig, med et tilbageblik
Newcastle – Real Madrid 3-0
: Vi gik sensationelt videre ved at tæve Real Madrid hjemme, med så overbevisende cifre, som 3-0. Sejren var fuldt fortjent, og det var lækkert at se at vi spillede op til vores bedste, mod så godt et hold
Newcastle – Man City 2-1
: Vi fortsatte den gode form i ligaen, ved at slå Man City med 2-1
Plymouth – Newcastle 0-3
: Endnu en kamp vi dominerede, og en 3-0 sejr var ikke for lidt i en let kamp.
Newcastle – Nottm Forest 4-0
: Vi fik ikke så meget kamp som jeg troede imod et tamt Nottm Forest hold, der ikke rigtig havde gejsten
Lyon – Newcastle 1-0
: Vi tabte lidt ufortjent den første kamp i Champions League ¼ finalen 1-0 ude mod Lyon, men havde stadig en chance før returopgøret
Norwich – Newcastle 1-4
: Endnu en storsejr imod et chanceløst Norwich hold. Vi holder sejrsstimen ved lige i ligaen, og da Chelsea kun fik 1-1 mod Man Utd, er vi 6 point foran, med 1 kamp mere.
Newcastle – Lyon 4-2
: Vi sluttede måneden med en yderst spændende 4-2 sejr, som akkurat var nok til at sende os videre til semifinalen i Champions League, selvom det kun var på vippen.
De Rossi’s Træningsrapport
Følgende spillere har klaret sig godt
Sídnei
(Tactics): Sídnei har udmærket sig i fraværet af sin landsmand Simões, og har gjort det godt i det centrale forsvar. Det 20 årige talent har dermed vist sit værd, og er en sikker backup spiller for førsteholdet
Amaral
(Aerobic): Endnu et stortalt, 22 årige Amaral har klaret sig flot til træning og ligger på vippen til at true Jonathan om en plads på højrebacken.
Taiwo
(Defending): Selvom Sjöquist efterhånden er mit andetvalg som venstreback, prøver Taiwo stadig at imponere, og det kan man kun beundre ham for.
Følgende spillere har klaret sig skidt
Boumsong
(Tactics): Boumsong skuffer mig lidt, da han har været ude med en minimal skade, og efterhånden er en erfaren forsvarer, er det underligt at han går ned taktiskt. Men lad os da håbe at han hurtigt kommer op igen!
Skjelbred
(Ball Control): Skjeldbred har haft en hård skade, og er først lige kommet tilbage nu, så han er selvfølgelig gået væsentligt ned i ability
Sjöquist
(Shooting): Min reserve venstre back har ikke imponeret til skudtræning, men det har jeg også minimeret i hans træning. Tilgengæld er han gået op i en del andre skills, og har faktisk nogle rigtig gode tal efterhånden
Player of the Month
1.
Roger (Newcastle)
2.
Bakhodir Ivanov (Newcastle)
3. Wayne Bridge (Liverpool)
1.
Sídnei (Newcastle)
2. Wouter Vandermieren (Everton)
3. Stefano Chuka Okaka (Aston Villa)
Manager of the Month
1. Claudio Ranieri (Chelsea)
2.
Michael Hawkins (Newcastle)
3. Steve Harrison (Aston Villa)
Goal of the Month
1. Leon Clarke (Watford) v. Man Utd, 20. marts
2. Sanli Tuncay (Arsenal) v. Birmingham, 13. marts
3. Carlton Cole (Nottingham Forest) v. Man City, 31. marts
Financerne for marts måned
Inkomst: £8.280.532
Udgifter: £5.966.921
I alt:
£2.313.611
Balance:
£27.331.954
Transferbudget (tilbage): £5.521.637
Wagebudget (brugt): £567.359
Wagebudget (tilbage): £307.641
Fixtures for April
Lørdag 3. april 2010:
Newcastle
– Aston Villa
Mandag 5. april 2010: Arsenal –
Newcastle
Lørdag 10. april 2010: (TV)
Newcastle
– Charlton
Søndag 18. april 2010: (TV) Liverpool –
Newcastle
Lørdag 24. april 2010:
Newcastle
– Sunderland
Der skal desuden tages højde for at vi endnu ikke har fundet ud af hvem vores næste modstander i Champions League er.. Jeg regner med at de to kampe bliver spillet i midtugen efter kampene mod Charlton og Sunderland. Vi har derudover et par gyseropgør, når vi møder både Arsenal og Liverpool på udebane, to hold som ligger hhv. nr. 3 og 4 i ligaen.
3. april 2010
Lodtrækning til Champions League
I dag blev der trukket lod til Champions League’s semifinale. Newcastle fik en svær modstander, da de skal op mod Juventus som slog Chelsea ud i kvartfinalen. Den Gamle Dame rejser endda til St. James’ Park i den første kamp, og har chancen for at sikre sig et godt udgangspunkt før returopgøret på Delle Alpi 2 uger efter. Med spillere som Patrick Vieira, David Trezeguet, Emerson og Ibrahimovic, er det sikkert at Newcastle får kam til sit hår. De to hold mødtes også i gruppespillet, hvor Newcastle løb med sejren på Delle Alpi med 1-3, mens Juventus vandt med de samme cifre i den omvendte kamp på St. James’ Park. Den første kamp i semifinalen bliver spillet 14. april 2010, med returkamp 14 dage efter. I den anden semifinale møder Arsenal Barcelona, hvor den første kamp bliver spillet på Camp Nou.
Vi stopper updaten her, med et SS af stillingen i ligaen, der unægtelig ser god ud.
«
Seneste Redigering: 18 Feb 2006, 00:32 af Hawk1nZ
»
Mads
Ynglingespiller
«
Svar #306:
19 Feb 2006, 12:33 »
Det kører jo bare, håber det blíver til et mesterskab og en hæderlig debut i Champions League
Glæder mig som altid til næste update
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #307:
25 Feb 2006, 19:01 »
Lørdag 3. april 2010
Premier League, 33. runde
Newcastle (1. plads) – Aston Villa (11. plads)
Odds: 2.50, 3.00, 2.63
Newcastle News
Simões tvivlsom (hofteskade)
Portillo skadet (forstrukket knæ)
Koprivec
Podolski Roger
Subs: Given, Sjöquist, Avdic, Pulhac, Portillo
Newcastle United 2 – 0 Aston Villa
Roger (7)
Podolski (90)
Reaktion
Igen en kamp som vi havde det største overtag i, og vi vandt da også sikkert 2-0. Et hurtigt og flot mål af Roger gav os en fantastiskt start, og Koprivec snuppede de skudforsøg de havde. I løbet af de sidste 10 minutter af kampen havde vi flere store chancer på kontra, og Podolski udnyttede den ene efter 94 min, og gjorde det til 2-0. En stabil indsats gav endnu en sejr
Man of the Match:
Boumsong
– 8
Mandag 5. april 2010
Premier League, 34. runde
Arsenal (3. plads) – Newcastle (1. plads)
Newcastle News
Simões tvivlsom (hofteskade)
Koprivec
Podolski Roger
Subs: Given, Pulhac, Avdic, Sjöquist, Amaral
Arsenal FC 6 – 3 Newcastle United
Henry (42, 61) Podolski (39, 59, 74)
Moroni (48, 89)
Sídnei (83)
Abeyie (90, 90)
Sjöquist (90)
Reaktion
Nå… Vi spillede en rigtig skidt kamp, men alligevel formåede Podolski at score et hattrick, der udlignede deres føring hver gang. Men efter 83 minutter begik Sídnei professionelt frispark og blev udvist. Vi holdte derefter stand, indtil de scorede på et ufarligt hjørne efter 89. Vi havde 2 minutter forinden haft en kæmpe chance for et føringsmål, som de reddede. Derefter blev Sjöquist udvist, efter hvad computeren kaldte en ”harsh decision” overhovedet at give frispark. Men det blev vurderet som professionelt, og så røg han. Sjöquist havde jeg endda skiftet ind efter udvisningen af Sídnei. Derefter stod det frit til Abeyie at øge efter 92 og 95 minutter… Dumt at få et 3 måls nederlag efter at vi havde 3-3 efter 89 minutter… Lad os håbe at dette nederlag ikke også smider mesterskabet væk.
Man of the Match:
Henry
– 10 (2 mål, 2 assists)
Ny rekord
Ja, så gjorde vi det igen. Det var dog ikke just den mest positive måde at lave en ny rekord, men nederlaget til Arsenal, er en ny ”high scoring game”, da der blev scoret flere mål end i vores hidtidligere rekord… 8-0 sejren over Arsenal tidligere i sæsonen…
Nedrykninger og oprykninger
Efter dagens runde, er det nu sikkert at Watford og Plymouth rykker ned fra den bedste engelske række, da de ikke kan indhente Sunderland, som ligger over stregen. Desuden blev det også sikkert at Blackburn rykker op til den engelsk Premier League eftersom de nu er 12 point foran 3. pladsen Brighton, med 3 kampe tilbage af English Chamionship
Lørdag 10. april 2010
Premier League, 35. runde
Newcastle (1. plads) – Charlton (14. plads)
Odds: 2.00, 3.25, 3.25
Newcastle News
Fernando Henrique tvivlsom (forvredet ankel)
Simões klar efter skadet
Sídnei karantæne
Koprivec
Skjeldbred Rasmussen Pratley Barrientos
Podolski Roger
Subs: Given, Ivanov, Avdic, Sjöquist, Amaral
Newcaslte United 3 – 0 Charlton Athletic
Skjeldbred (19)
Roger (30, 37)
Reaktion
Skjeldbred fik i dag sit comeback med første halvleg i kampen mod Charlton, og takkede ved at score 1 mål og ligge op til begge Rogers mål. Vi kunne have scoret et par mål mere, men slappede af i 2. halvleg, og kørte sejren hjem, som må betegnes som sikker og god. Lad os lige fortsætte stimen de sidste 3 kampe, og få mesterskabet hjem
Man of the Match:
Roger
– 9 (1 mål)
10. april 2010
Chelsea taber mesterskabet?
Alt tyder på at Chelsea har mistet mesterskabet, efter at de ikke nuppede den fremragende chance som Arsenal gav dem ved at slå Newcastle hjemme. Chelsea spillede nemlig samme dag kun 1-1 mod Watford ude, og var dermed 5 point efter Newcastle med 1 kamp mindre før wekeendens runde. Her vandt Newcastle hjemme forventet 3-0 over Charlton, men mens Chelsea havde chancen for at holde trit med mesterskabskandidat
erne, spillede rigmandsholdet kun 0-0 hjemme mod Portsmouth, og dermed er Chelsea nu 7 point efter Newcastle med 1 kamp mindre, og 4 kampe igen. Man må indse at Chelsea nu får ekstremt svært ved at indhente Newcastle, idet deres næste kamp er mod Arsenal. Dog møder Newcastle senere Man Utd, men det betvivles at en Man Utd kan hjælpe Chelsea til mesterskabet.
Lørdag 10. april 2010
Champions League, Semifinale 1. kamp
Newcastle - Juventus
Newcastle News
Korpivec skadet (forstrækning)
Troest ikke valgbar
Tudor ikke valgbar
Fernando tvivlsom (forstrækning i ryggen)
Fernando Henrique klar efter skade
Fernando Henrique
Podolski Roger
Subs: Given, Amaral, Avdic, Sjöquist, Simões, Parker, Ivanov
Newcastle United 1 – 2 Juventus
Podolski (7) Pinzi (39)
Ibrahimovic (53)
Reaktion
Vi må indrømme at vi mødte et meget bedre hold på dagen i dag. Juventus var bedre på de fleste facetter, og selvom vi kom foran tidligt, kunne vi ikke magte det store Juve pres, og Skjeldbred måtte desværre skiftes ud allerede efter 25 min pga skade, hvorefter vi blev sat under et gevaldigt pres. Deres første mål kom efter en gevaldig blunder af Felipe, hvor de kunne score på frit mål, og ved deres andet mål blundede Jonathan, da han lod en bold ryge over hans hoved i tro på at den gik ud, men Ibrahimovic fangede den på baglinien, og på mærkelig vis hamret den forbi Fernando Henrique. Der skal vist et mirakel til i returkampen for at sende os videre, da Juve for øjeblikket har et bedre hold
Man of the Match:
Ibrahimovic
– 9 (1 mål)
18. april 2010
Podolski kalder tropperne sammen
Newcastle’s Lucas Podolski har udtalt til pressen at hans hold bliver nødt til at sikre at hans hold vedholder deres flotte form, når de søndag tager til Liverpool. Newcastle angriberen ved at klubben kan sikre sig titlen og dermed skuffe Arsenal og Chelsea på de nærmeste pladser, hvis de henter 2 sejre i deres sidste 3 opgør. Podolski har selv hjulpet Newcastle til point, da han har scoret 35 mål i hans 45 optrædender for klubben i denne sæson. Også Fernando Henrique, Simões, Jonathan, Felipe og Roger har udtalt at de vil yde deres ypperste for at hjælpe Newcastle med at vinde titlen.
Søndag 18. april 2010
Premier League, 36. runde
Liverpool ( plads) – Newcastle (1. plads)
Newcastle News
Koprivec skadet (forstrækning)
Sídnei skadet (forvredet ankel)
Fernando klar efter skade
Fernando Henrique
Jonathan Simões Boumsong Felipe
Podolski Roger
Subs: Given, Ivanov, Avdic, Sjöquist, Troest
Liverpool FC 1 – 2 Newcastle United
Pazzini (56) Podolski (59, 86)
Reaktion
Sådan! En VIGTIG sejr, som gør at vi kun skal vinde 1 af vores 2 sidste kampe for at vinde titlen! Vi kom ellers bagud, efter en noget sløj første halvleg, men efter deres mål tunede jeg min taktik, og det bar frugt i 2 Podolski scoringer som sikrede os sejren. Det var i det hele taget en god og chancerig kamp, med 2 gode målmænd som begge spillede til et 9 tal. Men sejren kom i en meget lige kamp, og det kan jeg kun være tilfreds med! Nu venter jeg spændt på resultatet fra Chelsea’s kamp
Man of the Match:
Fernando Henrique
– 9
Mandag 19. april 2010
Arsenal slår Chelsea
Arsenal slog i dag Chelsea med 2-1 på hjemmebane. I en Chelsea domineret kamp trak Arsenal alligevel det længste strå, da holdet uden en karantæneramt Henry slog Chelsea ved at score på deres eneste 2 chancer. Dermed er Chelsea definitivt ude af mesterskabsopgøret, da london klubben har 10 point op til Newcastle, med 3 kampe igen. Arsenal har dog stadig en teoretisk chance for at hente Newcastle, da de også har 3 kampe igen, og er 8 point efter førerholdet. 2 uafgjorte kampe eller en sejr vil dog føre mesterskabet til Newcastle.
Onsdag 21. april 2010
Champions League, Semifinale 2. kamp
Juventus – Newcastle (2-1)
Newcastle News
Avdic skadet (skulder vredet af led)
Troest ikke valgbar
Tudor ikke valgbar
Fernando Henrique
Amaral Simões Boumsong Felipe
Podolski Roger
Subs: Given, Sjöquist, Pulhac, Trejo, Jonathan, Parker, Ivanov
Juventus 4 – 0 Newcastle United
Trezeguet (14,
Rasmussen (34)
42, 72)
Vieira (53)
Reaktion
Da der stadig stod 1-0 og vi var 11 mand, var det en meget åben kamp, men så røg Rasmussen ud på 2 gule kort, og så var kampen overstået. Vi havde faktisk en del gode chancer, men Buffon stod en fabelagtig kamp, og 2 personlige fejl gav Juventus en sejr som egentlig var større end fortjent. Hermed ender vores CL eventyr, men semifinalen er rigtig flot for vores debut i CL, og vi har noget at bygge videre på til næste år.
Man of the Match:
Trezeguet
– 10 (3 mål)
24. april 2010
Juventus møder Arsenal i finalen
Efter at Juventus i dag slog deres 2. engelske hold i træk ud af Champions League, skal de i finalen møde et andet engelsk hold, nemlig Arsenal, som efter 0-0 hjemme, overraskende vandt 0-2 over Barcelona. Arsenal skal dermed møde Chelsea og Newcastles overmand i finalen.
24
Newcastle vinder Premier League!
Arsenal tabte i dag overraskende med hele 4-0 til Nottingham Forest, og med 2 kampe igen, og Arsenal 8 point efter, kunne Newcastle i dag kåres som vinder af Premier League for første gang siden 1927, endda uden at spille. Newcastle har i år haft et hold med en gennemsnitsalder på kun 24 år, og det var derfor tvivlsomt om det unge hold kunne stå distancen. Newcastle’s manager Michael Hawkins har udtalt at hans drenge har vist sit værd, og at han kun kan se holdet blive stærkere og stærkere. Både ledelsen i Newcastle og Gascoigne har udtalt at det er en flot præstation, som fansene kan være stolte af, men at det ikke kunne være sket uden Hawkins’ fantastiske trænerevner, og at der nu skal fokuseres på de fremtidige udfordringer.
Spillerne glade for Hawkins
Newcastle’s assistenttræner har gjort Hawkins opmærksom på at engagementet til træning i de sidste dage har været fantastisk. De Rossi mener at det skyldes Hawkins’ positive udmelding mht. hans unge trup, og især Podolski skulle efter sigende være glad for managerens udtalelser
Søndag 25. april 2010
Premier League, 37. runde
Newcastle (1. plads) – Sunderland (17. plads)
Odds: 1.80, 3.25, 4.50
Newcastle News
Fernando Henrique
Amaral Simões Troest Sjöquist
Skjeldbred Rasmussen Fernando Moreno
Trejo Roger
Subs: Given, Pratley, Felipe, Podolski, Ivanov
Newcastle 6 – 0 Sunderland
Trejo (18, 20)
Rasmussen (27)
Sjöquist (39)
Roger (45)
Skjeldbred (61)
Reaktion
Tjah… Længe siden jeg har spillet mod så ringe et hold. Målene fløj bare ind, og vi kunne have vundet større. De unge talenter imponerede i dag, både Moreno, Troest, Trejo og Fernando spillede en flot kamp, skarpt forfulgt af Sjöquist. Godt at se at de spiller op til deres bedste og griber chancen, selvom vi har vundet ligaen.
Man of the Match:
Moreno
– 9 (1 assist)
Ny tilskuerrekord
Lokalopgøret mod vores rivaler fra Sunderland trak fulde huse, især da det var sæsonens sidste kamp på hjemmebane, og vi derfor fik overrakt trofæet. Kampen endte med overdådige 6-0 til Newcastle, og de 59.984 tilskuere som så kampen, blev vidne til en utrolig flot affære af Newcastle.
Norwich rykker ned
Med 1 kamp tilbage, blev det Norwich der fulgte Watford og Plymouth ned fra Premier League. Norwich er nu 4 point efter Sunderland, og med 1 kamp igen, kan de dermed ikke hentes. I Championship blev det Blackburn og Bolton der rykkede op, sammen med ét af de fire playoff hold, Wolves, Brighton, Southampton og Cardiff. Det skal også lige siges at Crewe vandt oprykning fra League One, og skal igen til at spille i The Championship
Maj
Så blev det Maj, og vi starter med et tilbageblik:
Newcastle – Aston Villa 2-0
: Vi startede måneden godt, med en stabil indsats, som resulterede i en fortjent 2-0 sejr
Arsenal – Newcastle 6-3
: En kamp med mange mål, sluttede med en stor og fortjent Arsenal sejr, efter at vi dog kæmpede godt for at holde liv i kampen. Men 2 udvisninger gav sit indtryk, og dermed kunne de sørge for en storsejr over os.
Newcastle – Charlton 3-0
: En sikker sejr, som vi hurtig fik afgjort. Vi nåede derfor at få tanket op med selvtillid før vores CL opgør
Newcastle – Juventus 1-2
: Vi fik ikke den bedste start på semifinalen i Champions League, da vi ret fortjent tabte hjemme 1-2 mod et godt Juventus hold. Der var dermed ikke ret meget håb før returopgøret i Italien
Liverpool – Newcastle 1-2
: Vi fik dog vist at vi ikke er helt til at slå omkuld, da vi flot slog Liverpool i et spændende og chancerigt opgør. Denne udebanesejr gav fornyet håb før returopgøret mod Juventus
Juventus – Newcastle 4-0
: Men der var ingen chance.. En hurtig udvisning af Rasmussen slukkede alt håb, og vi kunne gå derfra med et stort nederlag til et overlegent Juventus hold. Det var i hvert fald det rette hold der fandt vej til finalen, men en flot debut i Champions League af Newcastle.
Newcastle – Sunderland 6-0
: Efter Juve kampen vandt vi Premier League, da Arsenal tabte mod Nottingham Forest, så lokalopgøret mod Sunderland var kun om æren, og den fik vi så, da vi lammetævede et tamt Sunderland hold med et reservepræget hold. En flot præstation af hele holdet, og det gav gode bud på fremtidens talenter.
De Rossi’s træningsrapport
Spillere der har klaret sig godt
Simões
(Defending): Mit unge talent fortsætter med at imponere, efter en stabil sæson, der dog har været lidt skæmmet af skader. Men Simões er kommet godt igen, og har endnu engang vist at han på trods af sine kun 21 år, er et af de største forsvarstalenter
Pablo Barrientos
(Strength): Igen har Barrientos været plaget af skader, og det er synd at hans talent bliver lidt ødelagt af det. Heldigvis er han hurtig til at komme sig, og er stadig en stor spiller på vores hold.
Per Ciljan Skjeldbred
(Set Pjeces): Endnu en stor spiller har vi i Skjeldbred, som på trods af sine kun 22 år, har snuppet førstepladsen på højre fløj. Nordmanden har gjort det utroligt godt til træning, og har virkelig et stort potentiale
Spillere der har klaret sig skidt
Fernando
(Aerobic): Fernando mit unge midtbanetalent har ikke imponeret eftersom han blev skadet, men hans talent er stadig åbenlyst for enhver.
Jonas Sjöquist
(Shooting): Også Sjöquist har gjort det skidt, og det er ærgerligt, for jeg har ellers prøvet at give ham hans chance på holdet, men det har han ikke belønnet, hverken til træning eller kamp. Han er dog stadig en spiller med et stort talent
Paul Bates
(Aerobic): Bates er en reservespillers om jeg slet ikke har fokus på, derfor vil jeg heller ikke kommentere ham yderligere
Player of the Month
1. Thierry Henry (Arsenal)
2. Jacques Faty (Aston Villa)
3.
Roger (Newcastle)
1. Stefano Chuka Okaka (Aston Villa)
2. Mirko Moroni (Arsenal)
3. Federico Moretti (Man City)
Manager of the Month
1. Arséne Wenger (Arsenal)
2. Carlos Bianchi (Liverpool)
3.
Goal of the Month
1. Aliaksandr Hleb (Arsenal) v. Everton, 3. april
2. Yasser Basheer (Man City) v. Norwich, 3. april
3. Mamadou Diallo (Watford) v. Birmingham, 17. april
Financerne for april måned
Inkomst: £9.622.146
Udgifter: £5.831.667
I alt:
£3.790.479
Balance:
£31.122.433
Transferbudget (tilbage):
£6.590.637
Wagebudget (brugt): £568.210
Wagebudget (tilbage):
£306.790
Fixtures for maj måned
Søndag 2. maj 2010: Man Utd –
Newcastle
Vi spiller kun 1 kamp i maj, og det er sidste kamp i sæsonen, når vi på Old Trafford skal forsvare vores ære mod Man Utd. Lad os håbe at vi afslutter sæsonen med manér!
Søndag 2. maj 2010
Premier League, 38. runde
Man Utd (8. plads) – Newcastle (1. plads)
Odds: 2.25, 3.20, 2.75
Newcastle News
Koprivec tvivlsom (forstrækning)
Fernando Henrique
Amaral Troest Simões Sjöquist
Skjeldbred Rasmussen Fernando Barrientos
Podolski Roger
Subs: Given, Amaral, Pratley, Ivanov, Boumsong
Manchester United 2 – 5 Newcastle United
van Nistelrooy (19) Barrientos (3, 39)
Milner (27) Podolski (13)
Roger (48, 79)
Reaktion
En god måde at afslutte sæsonen på. Vi slog United med 3 mål, hvilket var fuldt fortjent. En flot afslutning på sæsonen, og Roger viste hvorfor han er en af de bedste angribere i verden. Hele holdet spillede en flot kamp, bortset fra Troest som var en skuffelse, og blev skiftet ud i halvlegen for Boumsong. Kampen gav et gensyn til tidligere Newcastle spiller James Milner, som gjorde det onde mod sit gamle hold, da han scorede mod sin tidligere klub. Lige lidt hjalp det, da vi hurtigt satte en tyk streg under hvor vi blev mestre
Man of the Match:
Barrientos
– 9 (2 mål)
Penge til Newcastle
Newcastle’s vundne mesterskab i England, viser sig også at være en stor gevinst. Klubben modtog nemlig i dag hele £12mio som præmie for det vundne mesterskab. Dermed ryger Newcastle’s balance op over de £40mio, og der er garanteret flere penge at hente for klubben i sommerpausen.
Stillingen:
Stats fra truppen:
«
Seneste Redigering: 25 Feb 2006, 19:04 af Hawk1nZ
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #308:
25 Feb 2006, 19:16 »
Players’ Player of the Year
1.
Roger (Newcastle)
2. Thierry Henry (Arsenal)
3. Yakubu (Middlesbrough)
Players’ Young Player of the Year
1. Mirko Moroni (Arsenal)
2.
Simões (Newcastle)
3. Wouter Vandermieren (Everton)
Players’ Team of the Year
Fernando Henrique (Newcastle)
S Kelly (Spurs) K Touré (Arsenal)
Simões (Newcastle)
A Cole (Arsenal)
M Moroni (Arsenal) S Gerrard (Liverpool)
S Parker (Newcastle)
A Robben (Chelsea)
Roger (Newcastle)
T Henry (Arsenal)
Manager of the Year
1.
2. Claudio Ranieri (Chelsea)
3. Arséne Wenger (Arsenal)
English Footballer of the Year
1. Steven Gerrard (Liverpool)
2. Ashley Cole (Arsenal)
3. Ruud van Nistelrooy (Man Utd)
Top Goalscorer Award
1.
Roger (Newcastle) – 34 mål
2.
Lucas Podolski (Newcastle) – 32 mål
3. Thierry Henry (Arsenal) – 30 mål
Goal of the Season
1. Leon Clarke (Watford) v. Man Utd, 20. marts
2. Valter Birsa (Leeds) v. Everton, 26. december
3. James Keene (Birmingham) v. Crystal Palace, 19. august
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #309:
26 Feb 2006, 17:06 »
Liverpool vinder UEFA Cuppen
Liverpool dominerede i dag UEFA Cup finalen, da de sikkert slog Rangers FC med 0-2. Sissoko bragte Liverpool foran med 0-1 efter 19 minutter, og et professionelt frispark af Gyepes resulterede i rødt efter 78 minutter, og minuttet efter scorede Xabi Alonso til slutresultatet 0-2.
Chelsea vinder FA Cuppen
Chelsea kunne efter skuffelsen i ligaen, sikre sig FA Cuppen i dag, da de i en kedelig kamp, vandt med 1-2 mod Crystal Palace. Ikke uforventet blev kampen en taktisk affære, da Crystal Palace havde stor respekt for de tidligere mestre, men Chelsea ville ikke rigtigt spille offensivt, så kampen bød ikke på mange chancer bortset fra de 3 scoringer, som Gallagher stod for, for Crystal Palace, da han udlignede en Chelsea føring skabt af Carvalho, i det 70. minut. Men lige lidt hjalp det, da Baptista efter 78 minutter scorede kampens sidste mål.
Juventus vinder Champions League
Ikke overraskende slog Juventus deres 3. engelske hold i træk, og fik dermed sikret sig pokalen med de store ører. Kampen selv var dog en utrolig kede og taktisk affære. Juventus fik hurtigt sikret sig det første mål ved Kovac efter 12 minutter, og derefter stod den på den italienske defensiv, som Arsenal ikke kunne komme igennem. I stedet kunne Olivera i overtiden sikre Juventus Champions League trofæet.
European Champions Cup Best Player Award
1. John Terry (Chelsea)
2. Arjen Robben (Chelsea)
3. Zlatan Ibrahimovic (Juventus)
European Champions Cup Golden Boot Award
1.
Roger (Newcastle) – 14 mål
2. Zlatan Ibrahimovic (Juventus) – 11 mål
3. Samuel Eto’o (Barcelona) – 10 mål
European Champions Cup Dream Team
Fernando Henrique (Newcastle)
N de Jong (Ajax) T Bizzari (Chelsea) J Terry (Chelsea) A Cole (Arsenal)
G Pinzi (Juve)
S Parker (Newcastle)
F Lampard (Chelsea) A Robben (Chelsea)
Z Ibrahimovic (Juve)
Roger (Newcastle)
Subs: Víctor Valdéz (Barca), Lúcio (Bayern), A Palombo (Bayern), Luis Rafael (SCP), J Reyes (Arsenal)
European Golden Boot Award
1.
Roger (Newcastle) – 34 mål
2.
Lucas Podolski (Newcastle) – 32 mål
3. Thierry Henry (Arsenal) – 30 mål
European Rankings
I dag blev det besluttet hvilken klub i Europa der er den bedste. Og vinderen blev skam Liverpool der rykkede fra 2. til 1. pladsen. Overraskende, rykkede Newcastle kun en enkelt plads op, og ligger nu nr. 45 på listen. Den klub der rykkede mest, var Hajduk der rykkede fra en 260. til en 156. plads.
Roger årets spiller
Newcastle fansene kårede i dag deres bud på årets spiller, og ikke overraskende var det Roger der løb med prisen. Roger scorede næsten 50 mål i sidste sæson, og havde også klubrekorden for assists og man of the match awards, så derfor var det næppe nogen overraskelse at han er publikums yndling.
Newcastle har modtaget TV rettigheder
Newcastle modtog i dag £13.750.000 for TV rettighederne til næste sæsons Premier League bold. Samtidig udtalte ledelsen at £15mio er blevet udbetalt til aktieholderne i klubben, og at klubben stadion vil blive udvidet. Dog kun med sølle 1650 sæder, hvilket ikke just er meget, hvis ledelsen skal svare klubbens ambitioner. Arbejdet med stadionet vil stå på i 2 mdr. Desuden har jeg valgt et budget med ledelsen, som giver mig £22mio til transfers, samt £700k i wagebudget. Sidste sæson brugte jeg knap nok £600k om ugen i lønninger, så jeg mente at £700 måtte være nok i denne sæson, og fandt derfor et andet tilbud med £22mio i transfers, i forhold til de £17mio som ledelsen foreslog
Eftersom der ikke skete noget i Juni, springer jeg direkte til 1. juli
Juli
Som de fleste nok er klar over, så er 1. juli nemlig datoen hvor transfervinduet åbner. Der har derfor lige været et par transfers til og fra klubben som I skal vide
Transfers In
Agger til Newcastle
Som det tidligere har været annonceret, rykkede den nu 25 årige forsvarsklippe Daniel Agger til Newcastle i sommerpausen. Danskerens skifte blev en realitet, da han ikke ville underskrive en ny kontrakt med sin tidligere klub Brøndby IF, og dermed stod det frit for Newcastle at hente ham til sommer på en fri transfer. Agger har spillet 31 landskampe for Danmark, men har endnu sit første mål til gode i den røde dragt. I Brøndby nåede han at spille 176 kampe og score 13 mål, hvor han også opnåede et snit på 7.46, ganske imponerende. Ud over sine basale markering, takling, og positionsspil, er Agger hovedstødsstærk, har god teknik og en god førsteberøring, og der er vist ingen tvivl om at han vil blive et hit i Newcastle trøjen.
2 målmænd til Newcastle
Ud over sin defensive forstærkning, hentede Newcastle også 2 målmænd til klubben. Den éne er knap så interessant, da det drejer sig om Gerardo Ortiz fra Quilmes i Paraguay, hans hjemland, som kun kan betegnes som et lovende talent. Gerardo kostede £190k i sin tidligere klub, og er udset som 4. målmand i Newcastle.
Derudover har manager Hawkins hentet den tyrkiske landsholdsmålmand Babacan Volkan som ankommer til klubben fra Fenerbache. Volkan ses som en stor konkurrent til nuværende målmand Fernando Henrique, og Newcastle har dog også måtte ud med pengepungen for at hente det kun 21 årige stortalent. Newcastle har således måtte betale £6mio for Volkan, og transfersummen kan yderlige øges med £2mio alt efter Volkans præstationer i Newcastle og på landsholdet.
Transfers Out
Shay Given til Charlton
Ud over de sædvanlige ungdomsspillere som røg på free transfer, heriblandt Sergio Gutiérrez som det mest prominente navn, har Newcastle endelig fået solgt deres aldrene målmand Shay Given. Det blev Charlton som løb med den tidligere storspiller for det lille beløb af £975k. I Charlton bliver Given holdkammerat med prominente navne som Eddie Gaven og Theo Walcott.
Oscar Trejo til Metz
Lidt overraskende skilte Newcastle manager Michael Hawkins sig i dag af med sit stortalent Oscar Trejo, som blev solgt til franske Metz. Trejo har haft svært ved at skubbe Podolski og Roger af pladsen som angriber på det engelske hold, og har derfor måtte stille sig tilfreds med en tilværelse på reserveholdet i skyggen af Podolski, Roger og Portillo. Trejo kom til Newcastle fra Boca for £3.9mio et år tidligere, og nåede i sin tid i Newcastle at spille 5 kampe og score 3 mål. Newcastle formåede dog at hente transfersummen ind, da Metz måtte slippe £3.8mio for spilleren, plus 40% af næste salg. Newcastle fansene har også erklæret sig tilfreds med salget, da de mente at Trejo var i overskud i Newcastle, og Hawkins derfor lavede en god handel ved at sælge angriberen.
Jonas Troest til Standard de Liége
Efter 3 sæsoner i Newcastle, skilte manager Michael Hawkins sig i dag af med sin danske centerforsvarer. Jonas Troest måtte se sig være i overskud, efter at hans landsmand Daniel Agger ankom til Newcastle, og efter 28 kampe i Newcastle trøjen, og et enkelt mål, blev det i dag klart at han skifter til Belgisk fodbold. Standard Liege ville nemlig give de £1mio som Hawkins forlangte for den 25 årige forsvarer, hvorefter £100k tilfalder Silkeborg pga. en videresalgsklausul i buddet fra Newcastle for 3 år siden.
Friendly: Alloa 0 – 6 Newcastle
Portillo (4, 11, 25)
Ivanov (69)
Podolski (83, 90)
Man of the Match: Portillo – 10 (3 mål)
Friendly: Dundee 0 – 2 Newcastle
Avdic (42)
Podolski (54)
Man of the Match: Amaral – 9 (1 assist)
18. juli 2010
Ramón til Newcastle
Efter at have været dømt til overs i Roma, har Ramón i dag skrevet under på en 3 årig kontrakt med Newcastle for den nette sum af £4.9mio. Ramón er en 22 årig brasiliansk angriber, som kun fik 14 kampe på Romas førstehold i sidste sæson, hvor han fik scoret 4 mål. Det unge talent bliver i Newcastle bl.a. holdkammerater med sine landsfæller Fernando Henrique, Felipe, Jonathan, Simões og Roger i angrebet. Newcaste’s salg af Oscar Trejo tidligere i sommeren banede vej for Ramón, som ses som stærk backup til Newcastle’s angreb. Ramón er både god til at heade, langskud, drible og afslutte, og er derudover hurtig, teknisk stærk og kreativ. Købet har dog vagt utilfredshed i Newcastle truppen, da Fernando og Denni Avdic mener at der bliver for mange spillere til deres foretrukne plads på banen, nemlig midtbanen, som Ramón også kan spille. Det er dog tvivlsomt om Ramón nogensinde vil blive brugt på den centrale midtbane.
20. juli 2010
Newcastle køber Roberts
Newcastle har i dag forstærket deres ungdomstrup, da de har købt Tom Roberts fra Watford. Roberts er i øjeblikket på Englands u21 hold, hvor han imponerer, og den talentfulde centrale forsvarsspiller er glad for at have skrevet kontrakt med Newcastle, og talentet ses som backup til førsteholdet, efter at Newcastle har solgt Troest. Roberts er 21 år, og har kostet Newcastle £1.7mio i Watford.
Sjöquist til Sheff Utd
Efter aldrig rigtig at have faldet til, har Newcastle i dag solgt Jonas Sjöquist til den engelske klub Sheffield United. Den ambitiøse venstre back kom til Newcastle i 2009 fra Helsingborg, og nåede at spille 10 kampe på Newcastle’s førstehold, og score et enkelt mål, og var derudover udlånt til Blackburn i Coca Cola Championsship, hvor han fik 12 kampe og udmærkede sig. Hawkins har tidligere udtalt at han hele tiden har set Sjöquist som et talent, men at Felipe stadig var hans førstevalg, og denne status kunne Sjöquist ikke affinde sig med, hvorefter Newcastle solgte spilleren for at holde ro i truppen. Det siges at Sjöquist har kostet £1mio for Sheff Utd, hvilket må siges at være en fair pris.
Friendly: G. Antep B. Sehir Bld. Spor 2 – 2 Newcastle
Ismail (5) Ramón (10)
Ugur (81) Felipe (68)
Man of the Match: Felipe – 8 (1 mål)
Friendly: E. Sehirspor 0 – 6 Newcastle
Podolski (14)
Skjeldbred (32)
Ivanov (38, 43, pen 66)
Ramón (80)
Man of the Match: Ivanov – 10 (3 mål, 1 assist)
Friendly: Altay 1 – 3 Newcastle
Soner (3) Ivanov (16, 34)
Absalonsen (54)
Man of the Match: Ivanov – 8 (2 mål)
«
Seneste Redigering: 05 Mar 2006, 11:53 af Hawk1nZ
»
gerre
Førsteholdsspiller
«
Svar #310:
26 Feb 2006, 17:30 »
Tlk med mesterskabet. Det blev ikke helt så nervepirrende som forventet, men alligevel.
Klasse køb du har gjort i Ramon. Har kun gode erfaringer med ham. Jeg kan se at du har planlagt at bruge ham i angrebet, jeg synes dog han er bedst som hængende angriber, men jeg spiller også kun med en på toppen.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #311:
26 Feb 2006, 17:40 »
Citat af: gerre 26 Feb 2006, 17:30
Tlk med mesterskabet. Det blev ikke helt så nervepirrende som forventet, men alligevel.
Klasse køb du har gjort i Ramon. Har kun gode erfaringer med ham. Jeg kan se at du har planlagt at bruge ham i angrebet, jeg synes dog han er bedst som hængende angriber, men jeg spiller også kun med en på toppen.
Ja, det var tiltænkt at han skal bruges som erstatning for Podolski eller Roger når de er trætte eller skadede. Men når jeg skifter ham ind i stedet for en angriber når jeg fører, har jeg også tænkt mig at bruge ham som hængende angriber, det er også det han bedst kan lide
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #312:
26 Feb 2006, 18:32 »
Et stort tillykke med med mesterskabet Hawk1nZ.....
God blog du har gang i
Dusty78DK
Manager
«
Svar #313:
27 Feb 2006, 10:52 »
Enormt Cool Blog, mr. Hawk1nz
Keep up the good work!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #314:
05 Mar 2006, 13:33 »
27. juli 2010
Newcastle køber venstre back
Efter salget af Sjöquist, har Hawkins besluttet at hente en venstre back til sin klub, som backup for Felipe. Det er César Augusto Fawcett fra Colombia der nu er kommet til klubben. Fawcett blev hentet i Inter, hvor han har været til overs, og derfor kun har spillet på reserveholdet, samt 4 kampe for Nürnberg i en kort udlånsperiode. Newcastle har givet £2.9mio for den 25 årige venstre back, som indtil videre har spillet 31 kampe for sit landshold.
Newcastle køber ung målmand
Endnu engang har Newcastle hentet en ung målmand til klubben. Denne gang drejer det sig om det 17 årige
engelske
stortalent Tim Kelly, som Newcastle sikrede sig for næsten af adskillige topklubber. Den unge målmand har stået fast i Tranmere, hvor hans udvikling har vagt opmærksomhed fra mange storklubber, og Newcastle har måtte punge ud med £3.6mio for u19 keeperen. På trods af sin unge alder, spås Kelly dog en stor fremtid i engelsk fodbold.
Newcastle ledelsen gør flere penge til rådighed
På grund af klubbens gode finansielle position, har Newcastle ledelsen besluttet at give Hawkins flere penge til rådighed til indkøb af spillere. I stedet for de £8mio som Hawkins havde tilbage af hans transferbudget, kan han nu råde over hele £19.75mio, ud over de £19.25mio som han har brugt på indkøb i sommerpausen indtil videre.
6. august 2010
Marcher til AGF
Glenn Marcher nåede ikke rigtig at slå til, efter at Michael Laudrup hentede højre wingen i Sønderjyske i 2007, og derfor har Hawkins valgt at sælge ham til højest bydende. Det blev AGF der kan hente Glenn Marcher til sin hjemland for den nette sum af £875k. Danskeren nåede at spille 7 kampe for Newcastle, samt 15 kampe hvori han scorede 2 mål for Mansfield, da han var udlejet dertil i sin første sæson i Newcastle.
Søndag 8. august 2010
FA Community Shield
Newcastle – Chelsea
Newcastle News
Roger skadet (forstrækning)
Fernando Henrique
Amaral Agger Simões Felipe
Ivanov Podolski
Subs: Volkan, Boumsong, Fernando, Absalonsen, Jonathan, Ramón, Avdic
Newcastle United 1 – 2 Chelsea FC
Ramón (90) Defoe (36)
Lampard (pen 58)
Reaktion
Tja.. Det var hvad jeg vil kalde en typisk Chelsea kamp. De kom foran 1-0, og så stod den på defensivt arbejde resten af kampen, hvor de overlod initiativet til os. De kom dog frem et par gange, og det gav et straffe som Lampard sikkert udnyttede. Vi pressede på til sidst, men der skulle gå 90 minutter før Ramón kunne score i sin debut, på et flot mål hvor han lobbede bolden over keeperen. Der var desuden debut til Agger der gjorde det godt i forsvaret, samt Absalonsen, der efter et par lånophold, er tilbage i truppen.
Man of the Match:
Defoe
– 8 (1 mål)
Premiership Mesterskabsodds fra Totalbet.com
Oddsene til hvilket hold der er forventet at vinde Premier League, er i dag kommet på gaden. Hos Totalbet.com gives det pengene 2.75 gange igen, hvis Arsenal, Liverpool eller Chelsea vinder mesterskabet. På en 4. plads finder vi Newcastle, som giver pengene 9 gange igen, efterfulgt af Tottenham til 21.00 og Man Utd til samme odds. Bookmakerne tror derfor på at Newcastle har en god chance for at vinde mesterskabet, og de i hvert fald vil ende omkring toppen i ligaen.
13. august 2010
Newcastle køber Kitambala
Newcastle har i dag været på indkøb i franske Rennes, og hentet den 21 årige angriber Lynel Kitambala. Kitambala har længe været på ønskelisten hos manager Hawkins, som fik Kitambala relativt billigt, da han var utilfreds med sin tid i klubben, da han er meget ambitiøs. I Rennes nåede han at spille 65 kampe, hvori han scorede 26 mål. Kitambala er desuden aktiv på sig landshold i DR Congo, hvor han har spillet 19 kampe, og scoret 10 mål. I angrebet hos Newcastle kommer han til at duellere med Roger, Ramón og Podolski om pladsen som spidsangriber. Hawkins måtte af med £6.5mio for den lovende angriber, og det ses som spotpris, eftersom Kitambala blev set til at være £8mio værd i Rennes, og han er allerede næsten £9mio værd i Newcastle. Sikke et køb!
Lørdag 14. august 2010
Premier League, 1. runde
Blackburn – Newcastle
Odds: 3.25, 3.25, 2.00
Newcastle News
Ingen
Fernando Henrique
Jonathan Agger Simões Felipe
Skjeldbred Rasmussen Pratley Ivanov
Kitambala Podolski
Subs: Volkan, Ramón, Fernando, Barrientos, Amaral
Blackburn Rovers 2 – 2 Newcastle United
Bellamy (36, 72) Podolski (pen 19, 57)
Reaktion
Ikke just den mest optimale start.. Vores angreb så godt ud, og Kitambala ramte bl.a. stolpe og fik en assist, men desværre så forsvaret også rystende usikkert ud.. Der skulle bare en bold i dybden, så var Bellamy fri! Jeg tror at det kræver til tilspilning af Agger-Simões duoen, så lad os håbe at det bliver bedre. Ikke just fortjent at vi ikke fik sejren, men vores forsvar var for vaklende, og vi kunne godt have fortjent et par mål mere hvis vi havde været mere træfsikre. Men så vidt jeg husker startede vi også sidste sæson med en uafgjort, og blev mestre, så hvem ved?
Man of the Match:
Bellamy
– 8 (2 mål)
Onsdag 18. august 2010
Premier League, 2. runde
Newcastle (10. plads) – Crystal Palace (4. plads)
Newcastle News
Ingen
Fernando Henrique
Kitambala Podolski
Subs: Volkan, Fernando, Barrientos, Ramón, Boumsong
Newcastle United 1 – 0 Crystal Palace
Kitambala (14)
Johnson (pen 67)
Reaktion
En rigtig god kamp, hvor vi bortset fra 10 minutter, dominerede fra start til slut, og kunne og burde have scoret flere mål. Kitambala fik scoret sit første mål i sin 2. kamp, da han headede et indlæg fra Skjeldbred i kassen. Ellers stod der Newcastle på kampen, men Fernando Henrique havde dog et par gode redninger, inklusiv et straffe begået af Amaral. Derefter trak vi lidt tempoet ud, men spillede os alligevel frem til en del chancer, hvoraf nogle stykker burde have været omsat til mål. Men en sejr er en sejr, og sæsonens første er i hus.
Man of the Match:
Skjeldbred
– 9 (1 assist)
Lørdag 21. august 2010
Premier League, 3. runde
Newcastle (8. plads) – Wolves (16. plads)
Odds: 1.67, 3.25, 4.50
Newcastle News
Kitambala skadet (slået ribben)
Fernando Henrique
Ramón Podolski
Subs: Volkan, Fernando, Barrientos, Roger, Sídnei
Newcastle United 2 – 1 Wolverhampton Wanderers
Ramón (31) Hamdaoui (79)
Ivanov (69)
Reaktion
Endnu engang fik en kamp lidt mere spænding, da vi slog nyoprykkede Wolves med de tynde cifre 2-1. Kampen var igen en afspejling af hvor godt et hold vi er, men at der stadig mangler effektivitet i angrebet og stabilitet i forsvaret. Ramón scorede sit første mål i Premier League, og afgjorde dermed kampen før Hamdaoui fik lov til at pynte på resultatet i en fortjent Newcastle sejr.
Man of the Match:
Ivanov
– 9 (1 mål)
Panathinaikos køber Taiwo
Efter 2 blandede sæsoner hos Newcastle, blev det i dag slut for Taye Taiwos eventyr i Newcastle. Taiwo nåede at spille 22 kampe i første sæson i Newcastle efter at have været hentet fra Marseille af manager Hawkins for £1.9mio, men efter købet af Felipe og Sjöquist har Taiwo været i skyggen, og han fik således kun 7 kampe i sidste sæson, hvor han nåede at score sit første mål for klubben. Den 25 årige venstre back spiller, slår nu sine tøjler i græske Panathinaikos, som betalte £1mio for den tidligere nigerianske landsholdsspiller. Panathinaikos’ fans har dog allerede udtrykt deres vrede ved købet, da de mener at Taiwo vil ødelægge harmonien i klubben.
Newcastle ude efter Kerlon?
Der er udsigt til at Newcastle endnu engang forstærker truppen i angrebet, efter at Kerlon er sat i forbindelse med mesterskabsklubben fra England. Også Milan har vist interesse for den brasilianske angriber der stadig huserer i Santos i sit hjemland. Det formodes at Newcastle må af med ca £8mio for den tidligere u21 angriber.
Onsdag 25. august 2010
Premier League, 4. runde
Man City (3. plads) – Newcastle (4. plads)
Newcastle News
Volkan tvivlsom (madforgiftning)
Kitambala klar efter skade
Fernando Henrique
Amaral Sídnei Agger Felipe
Podolski Roger
Subs: Ortiz, Simões, Ramón, Skjeldbred, Parker
Manchester City 0 – 0 Newcastle United
Podolski skadet (10)
Roger skadet (38)
Pratley skadet (70)
Reaktion
Ikke just den mest heldige kamp… Vi spillede ikke specielt godt, og kampen blev præget af 4 skader, hvoraf den ene dog ikke krævede udskiftning. Ingen af holdende spillede specielt godt, vi var dog dominerende, men manglede angrebsstyrken som Roger og Podolski ellers normalt sørger for.
Man of the Match:
Agger
– 8
Pratley ude i flere måneder
Efter ligakampen i dag, viste det sig at Darren Pratleys skade var at han forstrakte nogle ledbånd i knæet efter at have faldet forkert, og at han kan være ude i 1-2 måneder. Manager Hawkins indrømmede efter kampen at det selvfølgelig var skidt for holdet, eftersom Pratley var en vigtig spiller, men at det også giver chancen for andre spillere at vise at de er på højde med Pratley. På den positive side, viste Rogers skade sig ikke at være slem, mens Podolski må undværes i 2-3 uger pga. en skadet hæl.
27. august
Denni Avdic til Man Utd
Eftersom Hawkins har i gang med en stor udskiftning i angrebet, har utilfredse Denni Avdic måtte forlade klubben. Avdic har tit været aktiv i medierne, hvor han har kritiseret både indkøb af nye spillere, samt sin egen manglende spilletid. Dette siges at være dråben der har fået bægeret til at flyde over hos manageren, og derfor er Avdic blevet solgt til Man Utd for £3.2mio plus en videresalgsklausul på 30%. Der er dog flere der spekulerer i om salget har noget at gøre med et eventuelt køb af brasilianske Kerlon, men det vil tiden vise. Avdic selv har udtalt at han er glad for at have rykket til Man Utd, og håber at han efter en kort reservetjans vil få sit gennembrud i den engelske topklubs mandskab.
28. august 2010
Kerlon til Newcastle
Newcastle har i dag haft den store pengepung ude, og betalt hele £8mio for at hente den 22 årige brasilianske angriber Kerlon til klubben. Kerlon kommer til Newcastle fra Santos, hvor han nåede at spille 87 kampe, og score hele 62 mål, samt have et snit på 7.75 i den række kampe. Imponerende! Kerlon kommer i Newcastle til at kæmpe med Podolski, Roger, Ramón og Kitambala om en plads på førsteholdet. Det er dog forventet at Kerlon får en indkøringsperiode før han får chancen på førsteholdet.
30. august 2010
Champions League Gruppespil
I dag har der været lodtrækning til gruppespillet i Champions League. Newcastle er kommet i gruppe med Werder Bremen, Porto og PSV, som må ses som en meget svær gruppe, med nogle meget lige hold. Resten af grupperne er fordelt således:
Gruppe A
Gruppe B
Gruppe C
Werder Bremen Chelsea Milan
Porto Rangers Barcelona
PSV Rapid Wien Stuttgart
Newcastle
Lokomotiv Moskva Røde Stjerne
Gruppe D
Gruppe E
Gruppe F
Juventus Arsenal Benfica
Monaco Valencia Roma
Shakhtar Donetsk Malmö FF CSKA Moskva
Zaragoza Paris Saint-Germain Dinamo Kiev
Gruppe G
Gruppe H
Liverpool Inter
Bayern München Real Madrid
Club Brugge Ajax
Lens Celtic
«
Seneste Redigering: 05 Mar 2006, 13:37 af Hawk1nZ
»
Sider:
1
...
19
20
[
21
]
22
23
...
28
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »