home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1105 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Nordsjælland
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FC Nordsjælland  (Læst 7685 gange)
jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
FC Nordsjælland
« : 17 Nov 2011, 15:43 »

Hey alle

Er der nogle der har erfaringer med FC Nordsjælland? Skal til at starte med dem nu

Ser virkelig frem til en bjelland i forsvaret (forhåbentligt er okore ikke undervurderet)

nogle der har et save med fcn for tiden

Det er jo trodsalt 2 pladsen i superligaen Opstemt
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #1: 17 Nov 2011, 16:05 »

Jeg er Liverpool og har fulgt Okore meget i mit game, og han er bestemt vildt undervurderet!
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #2: 17 Nov 2011, 16:35 »

Er også lige startet, og kan se han er langt dårligere end Parkhurst, og han bliver ikke særlig god. Skuffende, skuffende.. Håber det bliver rettet i vinteropdateringen ^^
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #3: 25 Mar 2012, 10:44 »

I mit FCN spil blev han da ret god. Han skal bare spille fast, og have den rette træning. Jeg brugte selv Cesc træning.
Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #4: 25 Mar 2012, 17:38 »

Synes det ser ud til Okore er blevet retfærdiggjort en del mere i den nye patch.. hans tal er blevet pæne :-)
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #5: 25 Mar 2012, 17:43 »

Kan du ligge et screenshoot op? Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #6: 25 Mar 2012, 18:50 »

er lige begyndt med dem som et lille tidsfordrivsspil Peace Så han har ik udviklet sig endnu, han har bare nogle bedre start-stats.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/dCM94175.png

Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #7: 30 Mar 2012, 13:41 »

Vandt sq første sæson lige med nød og næppe! Det holdt godt nok hårdt, men havde en ubesejret streak på 15 kampe i anden halvdel af sæsonen, vandt med 1 point over fck Opstemt

Sokouna bombede for mig med 22 mål i ligaen i 28 kampe. Både Kasper Lorentzen og Mikkel Bech fik desværre hvert sit brækket ben, kort tid efter hinanden, så det holdte hårdt :-D

Jeg har bare fået keine penge til rådighed, og mister spillere som jeg kan ikke kan erstatte, da jeg som sagt ikke får stillet noget til rådighed af det der bliver tjent hjem.

Og det værste ved det hele er: Bestyrelsen forventer jeg er titeludfordrer i 2. sæson

Jeg har fået hevet et par talenter hjem, købt Kasper lorentzen for 4.5 mio(det meste af mit budget), men har fået en klasse midtbane spiller i Stillic(stilic?).. Lønningerne er desværre er os steget til 35k for de bedst betalte som fx stilic og T. Mikkelsen.

Men har da os fået Nordstrand til 15k/ugen.

I det mindste får jeg CHL penge denne sæson, det skulle meget gerne hjælpe på økonomien. Så håber jeg bare, at jeg ikke bliver fyret midt i sæsonen for en dårlige liga præstation, da jeg næsten ingen center forsvarsspillere har tilbage af kvalitet. (Parkhurst og Runje er 1.valg nu..)

Meget sjov, men svær udfordring med dette hold må jeg sige, pga. deres ringe økonomi :-D

Jeg spiller en 4-1-2-2-1 taktik med 2 offensive kanter i Mikkel Beck og T. Mikkelsen - Laudrup som rotationsspiller.

Har solgt Okore, Lawan og Bjelland(patch update) som de største navne, kun Lawan med min vilje(Da jeg fik Soukouna, og manglede pengene pga minus). Sikkert flere, men er ikke hjemme, så kan ikk lige tjekke nu.


Vil gerne anbefale holdet. Utroligt spændende, med en masse fede spillere, som er svære at holde på, pga klubbens økonomi :-)

Skriver mere om det når jeg er ved spillet

Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #8: 30 Mar 2012, 16:19 »

Her er mit hold, lige i starten af 2. sæson :-)


« Seneste Redigering: 30 Mar 2012, 16:23 af rynke » Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #9: 02 Apr 2012, 20:26 »

Er nu godt igang med 3. sæson.. fik desværre kun en 3. plads i 2. sæson grundet ovenstående problemer, så det er helt godkendt!

Jeg har nu et supersprødt hold med et par vanvittige talenter :-)
Har spillet 20 kampe so far, ligger nr.1 med 47 points (14v/5u/1t siger tabellen) med fck i hælene på mig med 43 points.

Jeg fik sq fat på René Adler, som er en fuldstændig vanvittig målmand jo! Hans kontrakt udløb i leverkusen, de havde af ukendte ikke grunde ikke forlænget den?!

Han har spillet nogle fantomkampe i de 2 halvsæsoner jeg har haft ham so far.. virkelig fantomkampe! Han har reddet min røv mange gange. Hvilket er grunden FC Bayern også er interesseret i ham, han har dog fået et prisskilt på 100 mio :-D

Jeg har også fået et amerikansk stortalent på fri transfer af d.c. united, som bl.a. Ajax og Celtic er interesseret i. Denne spiller har også fået et prisskilt der siger 100 mio. Regenspiller

http://imageshack.us/f/844/horner.png/


Så har jeg også fået endnu et stortalent ved navn Paulo Dybala, ikke regen, fra Argentina fra klubben Instituto for 8.5 mio.
Han ligger og kæmper om den ene angrebsplads jeg bruger i min taktik sammen med Nordstrand.

http://imageshack.us/photo/my-images/821/dybala.png/

Jeg skifter imellem min egen taktik 4-1-2-2-1 og mellem Westers Gung-Ho(med modifikationer).

Det kører rigtig godt, og begge passer perfekt til mit hold, som kan ses her:





Der er desværre kun Laudrup, Jesper Hansen og Kildentoft tilbage, som rent faktisk bruges engang i mellem og er fra det originale hold :-)







Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #10: 02 Apr 2012, 21:16 »

Her er mit hold, lige i starten af 2. sæson :-)



Du har vel kun en spiller i start-11 de ikke har fra start? :-P
Logged

welbz is dat guy

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #11: 02 Apr 2012, 21:22 »

Du har vel kun en spiller i start-11 de ikke har fra start? :-P
Stort set, man har keine geld i starten :-D
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Svart
Gæst
 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #12: 05 Apr 2012, 13:59 »

Jeg er også igang med FCN. Er i vinterpausen, og er lige bag FCK. Hvis jeg kan holde den nuværende form regner jeg med at få sølv eller guld. Har dog haft et enormt formdyk midt i første halvdel pågrund af skader af nøglespillere.

Har indkøbt Soukouna (som jeg altid gør som Superliga klub), og så Luigi Bruins. Soukouna har scoret 13 mål i 11 kampe, og det har også en del at gøre med at han har en klassespiller i Luigi Bruins lige bag ham, som både har scoret massere af mål, og lavet rigtig mange oplæg. Det har været geniale køb, og uden dem havde jeg på ingen måde haft samme succes. Soukouna har været skadet et par gange, og det har man virkelig kunnet mærke. Dog har den unge Rohde udfyldt hullet ok. Både Lawan og Granskov er soglt, da jeg på ingen måde mener de scorer de mål en angriber skal. Egeris og Runje er begge kommet på fri transfer efter eget ønske. Og Okore er desværre røget til Wolfsburg for 12 millioner pågrund af hans frikøbsklausul.

Jeg stiller op i en 4-2-3-1 formation. Pt. med lidt mere direkte og stift spil. Filosofien var lidt anderledes i starten, men efter en fantastisk start fik jeg som tidligere nævnt et enormt formdyk, så jeg valgte at ændre lidt på det hele.

----------------------------Jesper Hansen---- --------------------

-------Kildentoft----Parkhurst--------Bjelland-----Mtilliga--------

----------------------Stockholm------Adu-------------------------

-----T. Mikkelsen-------------Bruins------------Beckmann-------

------------------------------Soukouna----------------------------

Laudrup har også spillet godt, men han er langtidsskadet. Jesper Hansen har også haft mange skader, heldigvis ikke af den længere slags.

I Europa har jeg ikke rigtig spillet så meget. Tabte 0-2 til Palermo på udebane, og fik 1-1 på hjemmebane. Så var jeg allerede ude. Og jeg har virkelig ikke gået op i Pokalen, som jeg allerede røg ud af i anden kamp jeg spillede. Stort set hele holdet var reserver, og jeg tabte på straffesparkskonkur ence til Aarhus Fremad, som også senere har slået hold ud som Brøndby og er kommet helt til kvartfinalen.

Jeg skriver mere når jeg er lidt længere. :-)
Logged

Svart
Gæst
 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #13: 05 Apr 2012, 16:28 »

Rynke: Det ser bestemt ud til du har et sjovt spil igang. Er du kommer længere siden sidst? :-)
Logged

Svart
Gæst
 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #14: 06 Apr 2012, 00:25 »

Så er ligaen færdigspillet. Det blev til sølv hvilket jeg er fint tilfreds med. :-)
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010