home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23595
  1 Bruger, 494 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadegateway
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Inter
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 53559 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Inter
« Svar #75: 04 Maj 2012, 08:04 »

Hehe... Stiller op i en 4-1-2-2-1, med kanter, hvis man kan kalde den det. Har hentet Palombo, og Poli permanent, så har jeg også købt Douglas Costa, N'Doye og Hulk. Men som sagt indtil videre har hverken Pazzini, Hulk eller Costa fået imponeret, eller scoret synderligt. Det er nærmest kun Forlán, N'Doye og Sneijder, der kan score i åbent spil.. Og det har endda også været begrænset med kasser fra dem af.  Skuffet

Jamen det lyder da meget a la mig så og her går det fint.. Wink Vi har lavet samme transfers med undtagelse af N'Doye.. Jeg spiller offensivt, flydende og mere direkte, hvilket funker ganske fint..  Thumbs Up og så har jeg Milano Airforce i form af Lúcio, der er voldsom træfsikker på dødbolde.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JacobSejr
Lilleputspiller
*

« Svar #76: 04 Maj 2012, 12:33 »

Har valgt at købe Willian som den eneste, men regner med at fortage et par indkøb i Vintertransfer Smiley

Edit: Nogle som kan få gang Pazzini?

JimmyGP
Manager

« Svar #77: 04 Maj 2012, 19:18 »

Har valgt at købe Willian som den eneste, men regner med at fortage et par indkøb i Vintertransfer Smiley

Edit: Nogle som kan få gang Pazzini?

Ham overvejede jeg også, men valgte i stedet for Hulk.. Bruger du ham som OMC eller venstre kant?

til din edit: nah.. ikke rigtigt.. ingen mål i CL, men i 2(5) kampe i Serie A har han åbenbart scoret fire kasser.. han er ellers næsten lige så uskarp som Forlan Sur jeg har i det hele taget problemer med at få angriberne til at score regelmæssigt..  Sur

EDIT: og så scorede Pazzini lige til 1-0 mod Novara.. hva sker der for det? crazy
EDIT2: Han scorede lige til 2-0 med et drømmehug funny
« Seneste Redigering: 04 Maj 2012, 19:38 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #78: 04 Maj 2012, 21:15 »

Milano - Januar 2012

Vi indledte sæsonen i fuldt flor og uddelte den ene øretæve efter den anden. Jo længere vi kom hen jo sværere blev det for os og holde koncentrationen, hvilket resulterede i et ellers godkendt efterår blev afsluttet med et klokkeklart 3-0 nederlag til Genoa, der ellers ikke har været noget at skrive hjem om. Nederlaget fik dog heldigvis ikke betydning for vores placering i Serie A og vi overvintrer på førstepladsen med niogtredivie point for sytten kampe. Napoli er fortjent nummer to blot et point efter, mens ærkerivalerne fra Milan er på tredjepladsen to point efter stærkt forfulgt af Palermo, der sammen med Napoli er de mest formstærke hold i Serie A netop nu. Men vi er det mest scorende hold i ligaen og vi var det hold, der havde lukket færrest mål ind (sammen med Udinese) før vi mødte Genoa.

I Champions League vandt vi sikkert vores gruppe foran Shakhtar Donetsk, Glasgow Rangers og Rosenborg med femten point og en målscore på 12-5. Shakhtar følger med os videre i turneringen med ti point, mens Rangers med syv point sender dem i EURO League og Rosenborg kan rejse hjem en oplevelse rigere. Vi vandt fem kampe, mens vi blev tromlet ned på Ibrox og tabte knebent 1-0 på et Cambiasso selvmål. I knockoutfasen står vi overfor græske Olympiacos, der fik syv point i en gruppe, der talte Real Madrid, Benfica og Trabzonspor. Vi må regnes som storfavoritter til de to kampe og målet om en semifinale virker ikke umuligt.

I slutningen af december måned valgte jeg at sende Fredy Guarin retur til Porto efter blot to skuffende kampe i den blå-sorte trøje og sammen med Yuto Nagatomo & Marco Davide Faraoni er han ikke at finde i klubben længere. Nagatomo havde store problemer med at finde sig til rette med livet i Milano og han er derfor skiftet til Genoa for en overgangssum på 12.000.000 kroner. Der arbejdes hårdt på at finde et lejeophold til Faraoni for at få mere regelmæssig spilletid og indtil videre kæmper fem Serie B klubber om hans gunst.

Truppen er blevet forstærket med tre spillere i form af lejesvenden Romarío, der skal optræde for u20-holdet og forhåbentligt bliver han en permanent del af truppen til sommer. Derudover har man investeret i Marco Verrati fra Pescara, der gilder direkte ind på førsteholdet i rollen som Cambiassos afløser. De to skal i øvrigt stå i lære hos Maicon og Palombo. Sidst men ikke mindst håber jeg på at have fundet den angriber, der kan score mål lidt mere regelmæssigt end Balotelli, Pazzini og Forlán. Angriberen er ingen ringere end Edison Cavani, der skifter fra Napoli for en overgangssum på 255.000.000 kroner. Jeg tror på at Cavani er manden, der kan bombe mesterskabet til den blå-sorte del af Milano.

« Seneste Redigering: 05 Maj 2012, 00:03 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #79: 04 Maj 2012, 23:27 »

Sygt nok at Sylvester Igboun er delt topscorer! Opstemt

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

SørenA
Gæst

« Svar #80: 04 Maj 2012, 23:31 »

God hjørnesparks-taktik, med 8 kasser til Lucio! Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #81: 05 Maj 2012, 00:33 »

Sygt nok at Sylvester Igboun er delt topscorer! Opstemt

Ja det er faktisk ret vildt.. jeg sad endda og smågrinede da de købte ham, men det trækker jeg da i mig igen.. det er sgu godt gået Thumbs Up

God hjørnesparks-taktik, med 8 kasser til Lucio! Smiley

TY.. Der er vist også en enkelt eller to fra et frispark.. Den virker åbenbart bedst med Lúcio.. De andre DC'er scorer ikke helt så meget.. Thumbs Up

Drømmedebut til Cavani.. Fire kasser i første ligakamp Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #82: 05 Maj 2012, 19:34 »

Sidder og mangler en skarp angriber til Max 150 mio til at supplere Forlan og Pazzini? Smiley

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #83: 05 Maj 2012, 19:50 »

Leandro Damiao! Smiley

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #84: 05 Maj 2012, 19:56 »

Real Madrid har allerede hapset ham Skuffet Andre gode forslag?

Gungner
Gæst

« Svar #85: 05 Maj 2012, 20:29 »

Seydou Doumbia

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #86: 05 Maj 2012, 20:56 »

Sidder og mangler en skarp angriber til Max 150 mio til at supplere Forlan og Pazzini? Smiley

Hvad med Sylvester Igboun? Han gør det meget godt i JimmyGP's save.  funny

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Gungner
Gæst

« Svar #87: 05 Maj 2012, 21:12 »

Igboun er syg i Serie A  Grin

I mit Juventus save spiller han i Cagliari og er deres topscorer med 13 mål  Tunge

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #88: 06 Maj 2012, 01:03 »

Så starter jeg med Inter.. Målet er og få generationsskiftet igennem, og få Inter til at spille Bilbao offensiv fodbold. Under generationsskiftet vil der nok blive brugt en del penge, men efter det vil jeg satse på eget akademi. Vil nok bygge holdet op om Sneijder, men overvejer også en ny angriber.

JimmyGP
Manager

« Svar #89: 06 Maj 2012, 02:24 »

Jeg ved godt at han koster 100.000.000 mere, men Cavani er guds gave til Inter Thumbs Up

Leandro Damiao! Smiley

Ham har jeg også overvejet.. er han god som "alene-angriber"?

Seydou Doumbia

Ham har jeg også overvejet.. er han god som "alene-angriber"?

Ja han er satme vild.. er dog gået lidt i stå sammen med resten af Parma-holdet Wink

Igboun er syg i Serie A  Grin

I mit Juventus save spiller han i Cagliari og er deres topscorer med 13 mål  Tunge

Fedt.. så er det ikke kun hos mig.. det kunne være man skulle prøve ham, hvis man skulle være en af de mindre klubber på et tidspunkt Wink

Så starter jeg med Inter.. Målet er og få generationsskiftet igennem, og få Inter til at spille Bilbao offensiv fodbold. Under generationsskiftet vil der nok blive brugt en del penge, men efter det vil jeg satse på eget akademi. Vil nok bygge holdet op om Sneijder, men overvejer også en ny angriber.

Lyder satme spændende..  Wink Håber på lidt transferinspiration .. Wink

Men det lyder neget a la måden jeg forsøger at køre det på Wink

Er der nogen der har erfaringer med at få superspillere på akademiet?

jeg har fået disse to Wink

« Seneste Redigering: 06 Maj 2012, 02:26 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010