home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1103 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spiller påvirker omdømme på klubben
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spiller påvirker omdømme på klubben  (Læst 1686 gange)
NiklasV
Gæst

Spiller påvirker omdømme på klubben
« : 14 Nov 2011, 19:55 »

Jeg spiller pt. med Dortmund, og har for nyligt tilføjet Carlos Tevez og Arturo Vidal til truppen, efter disse tilføjelser viser det sig at Pato er interesseret i at komme til klubben.

Mit spørgsmål lyder således, kan nytilkomne spillere hæve en klubs omdømme? Smiley

Swizz CataR
Manager

Sv: Spiller påvirker omdømme på klubben
« Svar #1: 14 Nov 2011, 20:21 »

Mit umiddelbare svar vil være nej. Jeg har i hvert fald aldrig hørt om sådan noget. Spillernes indbyrdes forhold kan have noget at sige, men umiddelbart bliver din klubs omdømme alene bestemt ud fra klubbens ranglistepoints, primært europæiske inden for de seneste 5 år. Hvad der derudover kan have indflydelse er mere kryptisk, og kan jeg ikke udtale mig om.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #2: 14 Nov 2011, 20:27 »

Jeg er 99% sikker på at klubbens omdømme er bedømt ud fra et mix af startomdømme, tidligere resultater og spilleres omdømme, vil se om jeg ikke kan finde en kilde på det et sted. I FML var spilleromdømme vægtet til at angive ca. 18% af det samlede omdømme, om det også er tilfældet i FM2012 skal jeg dog ikke kunne sige.

Skulle en læser af tråden have installeret FMRTE, kan vedkommende teste det ved at hæve alle klubbens spilleres omdømme og se hvordan det påvirker klubbens samlede omdømme.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #3: 14 Nov 2011, 20:28 »

Nu er jeg godt nok meget usikker, men mener faktisk at jeg tidligere har læst om en herinde der nævnte at det faktisk havde en indlydelse på om man kunne få andre store spillere til klubben ... Og mener at der var andre der gav ham ret, men som sagt er ikke sikker Smiley

FC Barcelona

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 17 Nov 2011, 11:52 »

Nu er jeg godt nok meget usikker, men mener faktisk at jeg tidligere har læst om en herinde der nævnte at det faktisk havde en indlydelse på om man kunne få andre store spillere til klubben ... Og mener at der var andre der gav ham ret, men som sagt er ikke sikker Smiley
Syntes også det gør sig gældende i fm2012. Har fået Darren Gibson efter hans kontrakt med ManU udløb. Og lige siden er interessen for klubben steget i Europa. Både med hensyn til spillere som vil til klubben, men også interesse fra større Europæiske klubber. Jeg har tit scouts fra Europa på besøg.

EDIT: Det skal siges jeg er OB

NiklasV
Gæst

« Svar #5: 17 Nov 2011, 11:58 »

Syntes også det gør sig gældende i fm2012. Har fået Darren Gibson efter hans kontrakt med ManU udløb. Og lige siden er interessen for klubben steget i Europa. Både med hensyn til spillere som vil til klubben, men også interesse fra større Europæiske klubber. Jeg har tit scouts fra Europa på besøg.

EDIT: Det skal siges jeg er OB
Hvad mener du med at du har scouts?

Mener du ikke bare at landstræneren er på "besøg" for at se spillerens udvikling? Smiley

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #6: 17 Nov 2011, 12:08 »

Der kommer da tit andre trænere på besøg til kampene for at tjekke ens stjerner ud.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 17 Nov 2011, 16:57 »

Der kommer da tit andre trænere på besøg til kampene for at tjekke ens stjerner ud.
Scouts fra større europæiske klubber for at se spillere, på førstehold og talent holdet.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010