home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 41940 gange)
nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #30: 17 Nov 2011, 18:20 »

Ja det gjorde jeg Smiley
Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #31: 17 Nov 2011, 18:21 »

Ja det gjorde jeg Smiley
Mine resultalter svinger meget, hvilken formation, og taktik brugte du?
Hvor langt kom du i Ligacup og FA?
« Seneste Redigering: 17 Nov 2011, 18:23 af bert0089 » Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #32: 17 Nov 2011, 18:39 »

kan ikke lige huske det med ligacup og FA, men det var ikke ret langt, så gider ikke til at finde det, men taktikken er
x x x x
    x
  x  x
x      x
    x

Altså 4-1-2-2-1
Holdinstrukserne er Kontroller, Mere direkte, Mere udfoldende, Pres mere på. Resten har jeg ikke rørt ved Smiley
Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #33: 17 Nov 2011, 18:41 »

Men mine indkøb op til første sæson har så også været rigtig gode Smiley
Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #34: 17 Nov 2011, 19:31 »

Men mine indkøb op til første sæson har så også været rigtig gode Smiley
Hvad plads endte du på?
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #35: 17 Nov 2011, 20:00 »

Første pladsen, tabte ikke de første 10 kampe, og så derefter gik det bare sådan rimelig Smiley
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #36: 17 Nov 2011, 20:04 »

nikl0707 hvad taktik spiller du med
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #37: 17 Nov 2011, 21:50 »

nikl0707 hvad taktik spiller du med


Kig fire (fem) indlæg højere oppe... Thumbs Up


eller her:
kan ikke lige huske det med ligacup og FA, men det var ikke ret langt, så gider ikke til at finde det, men taktikken er
x x x x
    x
  x  x
x      x
    x

Altså 4-1-2-2-1
Holdinstrukserne er Kontroller, Mere direkte, Mere udfoldende, Pres mere på. Resten har jeg ikke rørt ved Smiley

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #38: 18 Nov 2011, 18:35 »

Og så kom Daniel Jensen ind på fri transfer fire dage før transfervinduet lukkede..  Thumbs Up Glæder mig til at se hvad han kan præstere.. Så kan man vist godt begynde at drømme om opryking..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #39: 19 Nov 2011, 02:25 »

Ja så fik jeg spillet en 1/4 af kampene i første sæson.. Det er gået nogenlunde og vi er placeret på en syvendeplads efter tolv kampe. Eftersom at vi er oprykkere er det mere end godkendt og hvis man kigger på vores kampprogram kan jeg sagtens være tilfreds. Jeg er dog ikke tilfreds med at vi har tabt til både Leeds og Bristol, hvor vi havde fortjent point, mens Burnley, der på daværende tidspunkt lå sidst fik fedtspillede sig til 1-1 i kamp, hvor vi ramte træværket 5+..

Men når alt kommer til alt er det godt nok og jeg er imponeret over de unge spillere. Kigger man på deres stats alene er de pivringe, men kigger man som mig på hvordan de har spillet har det været ren teenage-verdensklasse. Jeg har i øvrigt valgt at gå all-in på oprykning og det understreges ved at Timo Hildebrand er kommet til. Det belaster dog lønbudgettet, som er overtrukket med 220.000 kroner per uge. Jeg regner dog med at udleje Lee Barnard, mens Radhi Jaidi og David Connolly nok får løbepas evt. sammen med Danny Seaborne og et forsøg på at sælge Kelvin Davis. Ydermere overvejer at sælge Soukouna, da han har været mildest talt elendig og han formår at lave afbrændere a la Fernando Torres mod United gang på gang.. Det er bare ikke godt nok!
 




Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #40: 19 Nov 2011, 16:09 »

Seneste nyt fra St. Mary's

Spillerne
Hildebrand-effekten er så småt ved at indfinde sig - to clean sheets og en offsidescoring, der bestemt ikke burde have været anerkendt imod sig i de første tre kampe. Målmanden udstråler selvtillid og forsvaret hviler mere i sig selv. Modstanderholdene frygter den blonde tysker og og fireback-kæden ser tilsyneladende ud til at stole mere på Hildebrand end Bæstet. Det er en fornøjelse at se og i den anden ende af banen er specielt Lucas Andersen er begyndt at røre på sig. Han har spillet lidt som MC og OMH, hvilket har givet to mål og en enkelt assist. Andersen er nu oppe på ti ligakampe med fem scoringer og en enkelt assist Peace Jeg mangler dog stadig at finde en mere stabil målscorer, men jeg håber på at Lambert, Helguson, Sinclair eller Soukouna snart begyndt at bombe løs. Sidstnævnte er oppe på to scoringer i ni ligakampe, mens de brændte chancer tynger ham og han spiller meget usikkert, men det er da klart når man brænder chancer, som serie 6 spillere burde kunne sparke ind.

Økonomi
Lønbudgetet er ligeledes i bedring, da Lee Barnard har indvilliget i at blive udlejet sammen med Kelvin Davis. Jeg arbejder samtidigt på at få sendt Connolly og Butterfield videre, da de bare ikke er gode nok til førsteholdet. Hvis det lykkes med bare den ene så er der vist nok grønne tal igen og så er alt jo godt. Tilskuerne strømmer til og hvis vi fortsætter det flotte spil på hjemmebanen skal det nok blive rigtig godt.

Fremtid
Jeg skal så småt til at lure på hvem PL-klubberne har tænkt sig at sælge og se om spillere, som Andrew Davies, Sean Davis og Danny Rose kan komme til sydkysten på på faste kontrakter i stedet for leje.

Logged

- Veni, vidi, vici -

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #41: 20 Nov 2011, 17:27 »

Mærkeligt at Soukouna ikke scorer mål for dig, han er gør det meget godt ved mig nemlig. 40 kampe, 25 mål i første sæson, og her i premier league er det blevet til 23 kampe, 13 mål. Smiley Hvad bruger du ham som?

og har vundet nogle vigtige sejrer imod storholdene. 4-0 over Arsenal og nu 2-0 over Chelsea. Med 7 kampe igen ligger jeg nu på en 13 plads, og tror selv jeg har undgået nedrykning nu Smiley

Og nu blev det til en 1-0 sejr over United!! sindsygt Wink
« Seneste Redigering: 20 Nov 2011, 18:05 af nikl0707 » Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #42: 20 Nov 2011, 20:07 »

Så blev anden sæson færdig spillet. Det blev til en flot 13 plads, efter jeg i lang tid hang lige over stregen, gjorde 5 sejrer i streg at jeg røg op. Så jeg er ganske tilfreds med den første sæson i PL. Det var især Tomkins, Kaboul og Soukouna der gjorde det godt i sæsonen. Soukouna blev også en delt 3 på topscorerlisten, meget flot af ham. Smiley Men nu skal jeg så bare vente til transfer vinduet og så have købt nogle gode spillere til holdet. Smiley
Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #43: 21 Nov 2011, 19:41 »

Er jeg den eneste der har stor succes med mine ungdomsspillere, mange af mine er jagtet af store klubber nemlig, og har solgt nogle enkle for 20-30 mio som jeg syntes er fornuftig pris på dem Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #44: 21 Nov 2011, 19:49 »

Er jeg den eneste der har stor succes med mine ungdomsspillere, mange af mine er jagtet af store klubber nemlig, og har solgt nogle enkle for 20-30 mio som jeg syntes er fornuftig pris på dem Smiley
Hvilke ungdomsspillere?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010