|
Kennodinho
|
|
Købte mit FM12 i fredags og oplever problemer. FM12 lukker ofte midt i mit FM12 og går ud på skrivebordet og STEAM og meddeller en "Error" så jeg kun kan slukke MF og kan end ikke nå og save eller noget som helst  Nu skriver steam "Ufulstændig installation af Football Manager 2012 (41). Nogle der ved hvad jeg kan gøre så jeg slipper for det her pis? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiklasV
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kennodinho
|
|
Det hjælper ikke. Det er også inde i Fm det sker. Når man lige har spillet knap 5 min lukker det ned 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Henry T
|
|
Lyder lidt ala samme problem jeg havde. Tidligere idag prøvede jeg, så at geninstallere spillet og der var efterfølgende ingen problemer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiklasV
Gæst
|
|
Har prøvet det jeg foreslog? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kennyr
|
|
Aner ikke om det har noget med det at gøre, men mit gjorde nøjagtigt det samme for en times tid siden, og det var fordi jeg havde mistet internet forbindelsen så steam ville ikke køre spillet heller ikke i offline mode.. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kennodinho
|
|
Ja har jeg lige prøvet NiklasV, og det samme skete igen efter 12 minutters spil! Årh fucking lort! Den hopper ud af FM12 og fryser det og så skriver den så den fejl meddeldelse i pop op vindue 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kennodinho
|
|
Denne gang gik der 6 minutter og så lukkede den igen! For helvede 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kennodinho
|
|
Når jeg går ind i mit FM12 og begynder på mit save (fik FM12 fredag - startede med at spille i dag!) Så lukker den FM12 ned ved at minimere det og så kommer jeg ud på mit skrivebord hvor et pop op vindue skriver følgende: Runtime Error! Program: …iles/steam/steamapps/common/football manager 2012/fm.exe This application has requested the Runtime to terminte it in an unsual way. Please contact the application’s support team for mere information. Kan ikke nå at gemme eller noget som heslt da FM12 nu sidder fast og skal lukkes! Den error kommer hele tiden ca efter 6-15 min. Er der INGEN herinde som har oplevet dette og som ved hvad jeg skal gøre for at få FM12 til at virke UDEN alle de her problemer som er møg irriterende og frustrerende?  Både STEAM og FM.EXE er godkendt både i min Firewall og mit virus program...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiklasV
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Flyttet til rigtig tråd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kennodinho
|
|
NicklasV --> NÅr jeg installere den, skal den så udpakkes eller gemmes et specielt sted? HVad skulle den fil hjælpe? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kennodinho
|
|
Nu er filen downloadet. Men hvor skal jeg udpakke/gemme den henne og hvorfor skulle denne fil hjælpe?  Bare et problem, den siger jeg skal indtaste koden til den krypterede fil?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiklasV
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kennodinho
|
|
Okay, men dem som det har hjulpet hos, er det præcis det samme problem og den samme meddelse error som jeg får? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|