home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 517 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Søger spiller-tråden FM12
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 175 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM12  (Læst 333742 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #1035: 11 Jan 2012, 16:16 »

Klub: Brøndby IF
Tidspunkt: Januar 2012
Position(er): Søger egentlig spillere til højreback, alle offensive positioner samt muligvis angrebet.
Beløb til rådighed: 30 millioner - dette er det anslåede beløb så vidt muligt jeg mister Krohnen, Romme og Thygesen samt Goodson som alle er eftertragtede så søger egentlig bare alternativer i tilfælde af salg.

Situationen er den at disse 4 spillere samt min angriber - Harewood, er de eneste som har leveret for mig. De er naturligt nok eftertragtede af denne grund og jeg skal så kunne finde billige alternativer til pladserne. Har kigget lidt på Vrsic som mulig afløser for Thygesen, da han nok er det tætteste jeg kommer på en god allround tekniker til den offensive midt. Kunne specielt godt tænke mig nogle fløje som er Hurtige, gode driblere, har fornuftige langskud og teknik da jeg spiller med at, mine fløje trækker ind i banen.

En højreback må gerne være en Michael Lumb bare til højreside. Fornuftig speed, god dribler, kan slå indlæg, okay til at forsvare, decideret højrebenet (Lumb er jo venstre) og så skal han være arbejdsom.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #1036: 11 Jan 2012, 17:53 »

Klub: Brøndby IF
Tidspunkt: Januar 2012
Position(er): Søger egentlig spillere til højreback, alle offensive positioner samt muligvis angrebet.
Beløb til rådighed: 30 millioner - dette er det anslåede beløb så vidt muligt jeg mister Krohnen, Romme og Thygesen samt Goodson som alle er eftertragtede så søger egentlig bare alternativer i tilfælde af salg.

Situationen er den at disse 4 spillere samt min angriber - Harewood, er de eneste som har leveret for mig. De er naturligt nok eftertragtede af denne grund og jeg skal så kunne finde billige alternativer til pladserne. Har kigget lidt på Vrsic som mulig afløser for Thygesen, da han nok er det tætteste jeg kommer på en god allround tekniker til den offensive midt. Kunne specielt godt tænke mig nogle fløje som er Hurtige, gode driblere, har fornuftige langskud og teknik da jeg spiller med at, mine fløje trækker ind i banen.

En højreback må gerne være en Michael Lumb bare til højreside. Fornuftig speed, god dribler, kan slå indlæg, okay til at forsvare, decideret højrebenet (Lumb er jo venstre) og så skal han være arbejdsom.

Nu kom jeg først til Randers i 2014 - men havde stor succes med Ronnie Schwartz - Mikkel Cramer(senere solgt til FCK) - Perry Kitchen(Højre back dog mere beton) - Uros Vitas - Kaj Ramsteijn og ikke mindst Jonas Kamper.

Jeg ved ikke om du kan finde alle(afhænger af database/liga-valg) men de var alle en del af Randers holdet jeg vandt superliga med Smiley
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #1037: 11 Jan 2012, 20:58 »

Klub: Queen Park Rangers
Sæson: Første
Alder: 20-30
Position: Angriber. Skal spille alene på top i 4-4-1-1 med Adel Taarabt bag sig. Skal være en målfarlig herre, god i afslutning og hovedspil (Targetmand)
Transferbudget: Sølle 30 millioner
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #1038: 11 Jan 2012, 21:11 »

Klub: Queen Park Rangers
Sæson: Første
Alder: 20-30
Position: Angriber. Skal spille alene på top i 4-4-1-1 med Adel Taarabt bag sig. Skal være en målfarlig herre, god i afslutning og hovedspil (Targetmand)
Transferbudget: Sølle 30 millioner
Muligvis N'doye fra FCK
Pris: 27 mio
Erfaringer: havde ham i mit Malaga save, hvor han alene på toppen efter 16 kampe havde scoret 21 mål Opstemt
Ved ikke om han passer ind på dit hold Opstemt
Men en udemærket løsning
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #1039: 12 Jan 2012, 07:01 »

Klub: Queen Park Rangers
Sæson: Første
Alder: 20-30
Position: Angriber. Skal spille alene på top i 4-4-1-1 med Adel Taarabt bag sig. Skal være en målfarlig herre, god i afslutning og hovedspil (Targetmand)
Transferbudget: Sølle 30 millioner

Hesselink er jo på fri transfer, ellers kunne en Chramosta måske gøre sig gældende, bragende hurtig og målfarlig fyr, måske ikke helt en targetmand type. Harewood måske også som en billig reserve.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #1040: 12 Jan 2012, 11:04 »

Jeg er Ajax i anden sæson. Pludselig, uden jeg havde accepteret noget, blev Sulejmani solgt til Roma. Mega mystisk. Så nu står jeg og mangler en offensiv midtbane spiller (højre), som kan afløse ham direkte. Samtidig skal han kunne spille venstre eller kan omskoles til det. Jeg har omkring 90 mio at købe ind for og han skal helst være forholdsvist ung.

Nogle forslag? Peace
« Seneste Redigering: 12 Jan 2012, 11:24 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #1041: 12 Jan 2012, 11:22 »

Shaqiri !!! Smiley
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #1042: 12 Jan 2012, 11:23 »

Shaqiri !!! Smiley
Prøvede at få ham i første sæson, men han smuttede til Real Betis fordi de tilbød højere løn Skuffet
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Imparator
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #1043: 12 Jan 2012, 12:40 »

Hey drenge er ny herinde det virker meega spændende :-) Håber jeg kan få en masse inspiration af jer..

Hvis nogen mangler en genial angriber, så tjek Emmanuel Emenike ud fra Spartak Moskva
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #1044: 12 Jan 2012, 12:57 »

Jeg er Ajax i anden sæson. Pludselig, uden jeg havde accepteret noget, blev Sulejmani solgt til Roma. Mega mystisk. Så nu står jeg og mangler en offensiv midtbane spiller (højre), som kan afløse ham direkte. Samtidig skal han kunne spille venstre eller kan omskoles til det. Jeg har omkring 90 mio at købe ind for og han skal helst være forholdsvist ung.

Nogle forslag? Peace

Baskhim Kadrii kunne måske godt spille den position, hvert fald der jeg bruger ham i Brøndby - kommer dog an på hvad hans potentiale ligger på i dit spil. Ellers kunne du kigge på Jeffren, Morais eller Paddy McCourt fra Celtic, god teknisk spiller som dog ikke er verdens hurtigste kant, men en fandens fin spiller at have til sin rådighed hvis man kan lide teknisk fodbold!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #1045: 12 Jan 2012, 14:04 »

Spiller pt. med Lille, og skal have købt en ny målmand, men skal det være Zieler som er ung, god, dog tysker. Eller Carrasso som er ældre, men stadig god, og er tilgengæld fransk mand Smiley
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #1046: 12 Jan 2012, 14:23 »

Baskhim Kadrii kunne måske godt spille den position, hvert fald der jeg bruger ham i Brøndby - kommer dog an på hvad hans potentiale ligger på i dit spil. Ellers kunne du kigge på Jeffren, Morais eller Paddy McCourt fra Celtic, god teknisk spiller som dog ikke er verdens hurtigste kant, men en fandens fin spiller at have til sin rådighed hvis man kan lide teknisk fodbold!
Tak skal du have. Jeg vil tage et kig på dem Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #1047: 12 Jan 2012, 14:24 »

Spiller pt. med Lille, og skal have købt en ny målmand, men skal det være Zieler som er ung, god, dog tysker. Eller Carrasso som er ældre, men stadig god, og er tilgengæld fransk mand Smiley
Hvem er dyrest? Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #1048: 12 Jan 2012, 14:28 »

Spiller pt. med Lille, og skal have købt en ny målmand, men skal det være Zieler som er ung, god, dog tysker. Eller Carrasso som er ældre, men stadig god, og er tilgengæld fransk mand Smiley

KLART Ron-Robert Smiley Han er super til netop sådan et hold. Carrasso er god, i mangel af bedre Smiley Jeg havde ham en enkelt sæson da jeg spillede med Malaga, indtil at jeg fik klubbens rep. op på et stadie hvor jeg kunne hente bedre målmænd Smiley
Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM12
« Svar #1049: 12 Jan 2012, 14:31 »

Zieler koster 30 mio. mere end Carasso
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 175 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010