atnotes
Lilleputspiller
|
|
Hold: Anzhi Sæson: sommeren 2015 Angriber Har omkring 200 mio.
Eto er ved at blive for gammel, og mit unge talent Lenny Nangis er stadig en smule usikker- men scorer dog stadig en del mål. Har også pavlyuchenko men han skal ikke regne med at få kontrakt fornyet selvom han er russer, han er blevet alt for gammel. Så er på udgik efter en angriber som kan skabe et god samarbejde med Lenny Nangis oppe foran.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dahnert
Lilleputspiller
|
|
Abel Hernandez fra Palermo? Klarer sig rigtig godt for mig.
|
|
|
|
|
|
One love - Liverpool FC <3
"Wow,exactly as I left it!" - Thiery Henry on seeing Arsenal's trophy cabinet.
|
|
|
|
|
Donetsk
|
|
Klub: Brøndby Status: Sæson 2 snart overstået Transferbudget: Ukendt Søger: 2-3 gode komplette angriber Prisen: Desto billigere de er, desto bedre jo. Land: Må da gerne være danske, eller nordiske. Da jeg helst vil have at det ikke bliver sådan for mange blandet nationer  Søger gerne nogle flere bud, har købt Helenius 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pedder
Lilleputspiller
|
|
Hold: ob Sæson: 4 vinter Angriber skal bare ville til ob. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Hej Freaks
Jeg søger billige spillere og spillere på fri transfers til Portsmuth i første sæson. Alder er ligemeget, og jeg søger spillere til alle positioner. ;-)
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
probst
|
|
Nogle forslag, mangler forsvarsspiller til chelsea i år 2014-15
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
culaz
|
|
Hej Freaks
Jeg søger billige spillere og spillere på fri transfers til Portsmuth i første sæson. Alder er ligemeget, og jeg søger spillere til alle positioner. ;-)
Stuart Parnaby fri højre back med premier league er faring Tom Heaton - god målmand 2 millioner !
|
|
|
|
|
|
Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Stuart Parnaby fri højre back med premier league er faring
Tom Heaton - god målmand 2 millioner !
Tak for det! Dem vil jeg kigge på. :-)
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
magn0984
|
|
Klub: Arsenal Status: Sæson 2 er lige startet Transferbudget: 310 Søger: OMH i stedet for Gervinho Prisen: Desto billigere de er, desto bedre jo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kakafreaken
|
|
Bolton januar Nogle gode billige spillere! Har 15 mio til indkøb
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kakafreaken
|
|
Klub: Arsenal Status: Sæson 2 er lige startet Transferbudget: 310 Søger: OMH i stedet for Gervinho Prisen: Desto billigere de er, desto bedre jo
Brug Walcott der som ind angriber  Men gervinho er da super god 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
magn0984
|
|
Klub: Arsenal Status: Sæson 2 er lige så startet Transferbudget: 310 mio. Søger: Ung målmand til fremtiden Prisen: Desto billigere de er, desto bedre jo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
magn0984
|
|
Brug Walcott der som ind angriber  Men gervinho er da super god  Gervinho gør det ikke godt  og har lige købt Neymar og han bomber 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kakafreaken
|
|
Gervinho gør det ikke godt  og har lige købt Neymar og han bomber  Nice okay han er jo også bare gal 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
magn0984