|
fck-drengen
Gæst
|
|
Boldvindende central midtmidt til Malaga, max 220 millioner. Jeg er i første transfervindue  Javi Martinez? Radja Naing.... (Cagliari) Fernando (Porto) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christoffer
|
|
Hej. Jeg søger en målmand til 2. sæson med EfB han skal helst være på niveau med Lukas Hradecky og hans løn må max være ved de 35 k/uge. Lukas vil nemlig sælges og kan få 10 mio for ham. Spiller kval til Europa League og har hentet bla. Daniel Jensen
|
|
|
|
|
|
Traditionsklub siden 1924
|
|
|
|
MathiasGodo
Lilleputspiller
|
|
Hej. Jeg søger en ung højerback som kan gå lige ind i startopstillingen hos Man City har ca 365 mio er ved vinter første sæson 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
^Du har da Micha Ricard (staves)?
Men ellers Søger en målmand til mit brøndby hold i første sæson. Har ikke så mange penge at gøre godt med.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Hej. Jeg søger en ung højerback som kan gå lige ind i startopstillingen hos Man City har ca 365 mio er ved vinter første sæson  Sime Vrsaljko - er usikker om han kan gå ind med det samme, men er han fremragende!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christoffer
|
|
Men ellers Søger en målmand til mit brøndby hold i første sæson. Har ikke så mange penge at gøre godt med.
Karim Zaza? 
|
|
|
|
|
|
Traditionsklub siden 1924
|
|
|
|
|
AaBFreak
|
|
Kevin Sturh Ellegaard, Fritransfer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pedder
Lilleputspiller
|
|
Klub: Ob. Sæson: 2. Position: bo. Budget: 15 mio. fall , utaka er gået..  så mangler en eller 2 til et 3 mands ang.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sirstaal
|
|
Klub: Ob. Sæson: 2. Position: bo. Budget: 15 mio. fall , utaka er gået..  så mangler en eller 2 til et 3 mands ang. Mads Junker fik jeg på fri i 2. sæson! 
|
|
|
|
|
|
”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.
|
|
|
|
pedder
Lilleputspiller
|
|
mads junker.. ville ikke til ob
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosu_power
|
|
Ahmed Soukouna 
|
|
|
|
|
|
George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. 
|
|
|
|
|
Gosu_power
|
|
Eller Mushaga Bakenga. Er du heldig kan han stadig får billigt 
|
|
|
|
|
|
George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. 
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Genoa fra start?? Nogle gode råd til evt. køb?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|