|
Enzo
|
|
Prøv at kigge hos de klubber, der er rykket ned fra PRL, da du rykkede op, der skal nok være noge utilfredse og kvalificerede spillere  Ellers er Curtis Davis et godt bud til det centrale forsvar. Hvad med en Shane Long i WBA til toppen ? Bestemt godt bud  - Ved du hvordan jeg ser om spillerne er utilfredse?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Sunwell
|
|
Klub: newcastle Sæson: Lige startet Alder: ligmegegt Plads: angriber og eller center forsvarer Pris: Maks 75mio Krav: Skal gå direkte ind på holdet
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Nov 2011, 19:11 af Sunwell »
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Bestemt godt bud  - Ved du hvordan jeg ser om spillerne er utilfredse? Takker  Det gør du inde under den enkelte spiller, og så informationer. Du kan ikke søge på det eller lignende, men der er dog en vis sandsynlighed for, at utilfredse spillere er sat til salg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NottsCounty77
Lilleputspiller
|
|
Klub: Wolves Sæson: Lige startet Alder: Maks 27 Plads: Højreback Pris: Maks 85 Krav: Skal gå direkte ind på holdet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Sime Vrsaljko!
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
NottsCounty77
Lilleputspiller
|
|
Han vil desværre ikke til klubben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Graens
|
|
Klub: Malaga Sæson: 3, starten Alder: Maks 26 Plads: Defensiv/central midtbane og en central forsvar Pris: Maks 250 sammenlagt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SirSøndergaard
|
|
Klub: AGF Sæson: starten af 3. sæson Alder: højst 32 Plads: AML/R, GK og DC Pris: 10 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
En venstre fløj og en central midtbane.. Jeg har ialt: 60 millioner +/-. Og jeg er Middlesbrough i 2. sæson, og lige rykket på til PL.
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Klub: Chelsea Sæson: 1. Alder: Maks 22 Plads: Central forsvar Pris: 250 mio
Jeg søger en engelsk midterforsvarer som kan jeg tage over for Terry om nogle år.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Jagielka? Eller er han for gammel? 
|
|
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Ellers er der også Gary Cahill 
|
|
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
De er begge for gamle. Synes heller ikke de har klassen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guffenn
|
|
Hvad med Mats Hummels?
|
|
|
|
|
|
Månedens Blog; Januar 2014 Februar 2014
|
|
|
|
|
Brando
|
|
Jeg er lige ved at starte 2. sæson med Juventus og vil gerne have en ny angriber. Valget er mellem Huntelaar eller Wagner Love... nogle der kan hjælpe mig med at vælge?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|